Goed dat je het zegt,quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
Broad Daylight, Jeej!.
Ik heb mijn huiswerk af.
Zo lekker een avondje BNN kijken.
Piramides heb je daar niet in de buurt en in Egypte heb je alleen maar dromedarissen en geen kamelen, maar ach.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Fijne vakantie Dizer.![]()
Piramide's kijken, op kamelen rijden enzo.
Ohquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Piramides heb je daar niet in de buurt en in Egypte heb je alleen maar dromedarissen en geen kamelen, maar ach..
* BVO wil ook weer naarSharm El Sheikh
.
Waar iedereen me trouwens gek voor verklaart, na die bommen..
dat begrijp ik niet, dat hadden ze toch net van de buis gehaald?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
't is een beetje off-topic hier, daarom zal ik een beetje fluisteren [misschien komt het dan ook minder hard aan]
maar eh, het zit dus zo, dat onze allerliefste Claire in "Samen" is gestopt, waar ze moet zoenen met.... Bram!!!
wat doe jij nou hier?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Wup het volgende:
dat begrijp ik niet, dat hadden ze toch net van de buis gehaald?
yeah right, was het maar waarquote:je brengt het trouwens goed, ik dacht minstens dat je komende 3 maanden down under zou zitten ofzo:)
hihi ja die hadden maar 1 kijker: Haaibaaikequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben Thuis van de buis gehaald, Wup.
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het opquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ja die hadden maar 1 kijker: Haaibaaike
kunnen we niet een soort reallife-soap rond dat kind maken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het op!
Stommerdsquote:[22:22:28] * ZoRyQ (christine@ip162-101-59-81.dyndsl.versatel.nl) Quit (Quit: )
[22:23:42] * MissBliss|leren (leonie_82@g97248.upc-g.chello.nl) Quit (Quit: ja doei)
[22:23:47] * Lekkerding (FokIRC@c3eea0dc5.cable.wanadoo.nl) Quit (Quit: ja dag)
[22:24:09] * Bupatih (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: doei, welterusten iedereen (ja jij ook, lezer))
Gejat van de afstandsbedieningquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Als je zo'n lelijk, gejat logootje linksboven ziet betekent, dat je er niet naar moet kijken.
Het gaat om dit logo:
[afbeelding]
http://retecool.com/comments.php?id=10093_0_1_0_Cquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
waarvan is dat gejat dan Bupie? ik vind 't logo wel oke eigenlijk
dat lijkt maar zo, maar da's puur jouw instelling: sLowchatten ipv sHowchattenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat slow chatten en fok springt in FMP modus
zucht
Hee, ik had precies dezelfde link gelegdquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat slow chatten en fok springt in FMP modus
zucht
Ik kijk tegenwoordig nooit meer live, ik heb het opgenomen, en ga he nú kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
je hebt zeker nog geen ER gezien Sven?
zag je tenminste niet in 't topic.........
Ik ben voor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
kunnen we niet een soort reallife-soap rond dat kind maken?
ik bedoel, soms ontmoet ik wel 's iemand en denk ik:
die moeten ze eens met een camera volgen, levert vast leuke tv op...
bij haar kan dat dan op zn Fok!s, een "volg hier Haaibaaike op de voet" topic ofzo
Therapeut?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
dan zal ik niks zeggen![]()
behalve dan dat ik nog steeds verliefd ben op Chico... ben al op zoek naar een therapeut
Klinkt briljant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
kunnen we niet een soort reallife-soap rond dat kind maken?
ik bedoel, soms ontmoet ik wel 's iemand en denk ik:
die moeten ze eens met een camera volgen, levert vast leuke tv op...
bij haar kan dat dan op zn Fok!s, een "volg hier Haaibaaike op de voet" topic ofzo
pffffff * Babetje haalt opgelucht ademquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Therapeut?![]()
Chico
Liefde is heel gewoon hoor!
Ik vond der vooral een beetje eng. Geen makkelijke tante denk ik whaha.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[BNN] Spuiten & Slikken #3
Die Miljuschka..
Wat een verschrikkelijk stom wijf zeg..
Maar stiekem toch ook wel verschrikkelijk...........
.
Over seks in video's en haar eigen drukke seks- en drugsleventje praten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Wat deed Miljuschka daar dan????
Die blik van d'r, die blijft me intrigeren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond der vooral een beetje eng. Geen makkelijke tante denk ik whaha.
Jammer voor je... whehe ze doet het al met Brace.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die blik van d'r, die blijft me intrigeren.![]()
.
Is dat nou al zeker dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jammer voor je... whehe ze doet het al met Brace.
Getuigd wel van wansmaak m.i. maargoed...
Ze had trouwens de eerste keer ook een waardeloos argument in die videoclip-discussie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat nou al zeker dan?
Sowieso zou ik er niks mee willen.. Lijkt me een hel om met haar te moeten leven.
.
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze had trouwens de eerste keer ook een waardeloos argument in die videoclip-discussie.
Ja, ik zie je punt.
wurgseksquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Sowieso zou ik er niks mee willen.. Lijkt me een hel om met haar te moeten leven.
.
Ja... en daarbij als je als jongetje van 13 samen met zeven vriendjes een meisje gaat verkrachten heeft dat volgens mij niets te maken met een verslechterende seksmoraal maar eerder met het feit dat dat die jochies gewoon een steekje los hebben. En zulke dingen pak je niet aan door het discussieren over randverschijnselen maar door een harde aanpak van ontspoorde jongeren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Mja, mijns inziens is dat geseks in die videoclips slechts een onderdeel en grotendeels zelfs een gevolg van de cultuur die er aan het ontstaan is, in plaats van een oorzaak.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja... en daarbij als je als jongetje van 13 samen met zeven vriendjes een meisje gaat verkrachten heeft dat volgens mij niets te maken met een verslechterende seksmoraal maar eerder met het feit dat dat die jochies gewoon een steekje los hebben. En zulke dingen pak je niet aan door het discussieren over randverschijnselen maar door een harde aanpak van ontspoorde jongeren.
Zullen wij ons uitgangspunt zetten op 40 zetelsquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]. Die politieke partij he, die moeten we denk ik toch maar beginnen.
.
Als minder dan 41% het geweldig vindt doet 'ie het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zullen wij ons uitgangspunt zetten op 40 zetels.
Die Prdv weet echt niet waar hij het over heeft he....
Ja, dat lukt toch nooit???? Come on... niet dat ik nou vind dat zijn hele programma zo fout is maar puur omdat dat praktisch gezien nooit kan met een nieuwe partij. Als je 10 a 15 zetels heb mag je al heel blij zijn en dan heb je nog best wat te zeggen. Een beetje te hoog gegrepen wat mij betreft dus...quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Als minder dan 41% het geweldig vindt doet 'ie het niet.. Oftewel, 60 potentiële zetels.
.
Daarnaast lijkt het partijprogramma me ook nog eens erg onrealistisch. Dat gratis OV enzo.
Is politicologie niks voor jou?!.
Wat hou jij mij in de gatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |