Domper.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
3. Tania18 32
Uhuh.quote:
Ja, ik had haar ook hoger verwachtquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Zwaar onterecht ook.. De immer vrolijke en leuke Tania wordt gewoon
3e
.
Gefeliciteerd Miss..
Maar immer vrolijk zijn is niet per definitie leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Zwaar onterecht ook.. De immer vrolijke en leuke Tania wordt gewoon
3e
.
Gefeliciteerd Miss..
Tania is ook cynisch.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar immer vrolijk zijn is niet per definitie leuk.
Met vrolijke mensen kun je de grachten dempen.![]()
Doe mij maar een verbitterde cynicus![]()
Ik zie ook niet in waarom ik minder leuk gevonden word, maar ik ga er toch ook niet over lopen bitchen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania is ook cynisch..
Niks ten nadele vanSven en Leonie
hoor, maar ik zie niet in waarom Tania minder leuk gevonden wordt.
.
Ik heb gezegd..
Cynisch en vrolijk kan wél samengaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom ik minder leuk gevonden word, maar ik ga er toch ook niet over lopen bitchen?
vieze niet op mij stemmende kut hoeren die jullie zijn Ennieweeeee.... Iemand kan niet én immer vrolijk én ook (soms) cynisch zijn. Tenzij een van de twee voornoemde emoties wordt geveinsd. En veinzende mensen zijn. Dus wat is Tania nu echt, BVO? Hm?!
![]()
Drink je wel wat water?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Cynisch en vrolijk kan wél samengaan..
Bijna altijd vrolijk dan, met soms een cynische ondertoon..
.
.
.
Bupatihs kloon!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
tvp
OMDAT TANIA GODVERDOMME DE LEUKSTE IS :R:Rquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
Wat een gezeik hier zeg. Wat maakt het uit als er net iets meer mensen op de een heeft gestemd?Had het dan eerlijk verdeeld moeten zijn? Alleen omdat Beev en Sven ons dynamische duo zich niet in deze uitslag kunnen vinden?
Jezus Christus, die breezerjugend hiero gaat me zo langzamerhand echt heel erg irriterenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
OMDAT TANIA GODVERDOMME DE LEUKSTE IS :R:R:R;
:
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahjoh. Kop op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
:
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahjoh. Kop op.
Trek je nog maar eens goed af op haar foto en dan voel je je vast weer wat beter. [troost smiley]
Nou verwar je Bob met Buup.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Trek je nog maar eens goed af op haar foto en dan voel je je vast weer wat beter. [troost smiley]
JE WEET NET ZO GOED ALS IK DAT HAAR FOTO'S UIT HAAR FB ZIJN!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahjoh. Kop op.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
JE WEET NET ZO GOED ALS IK DAT HAAR FOTO'S UIT HAAR FB ZIJN!!:(
![]()
(
![]()
@!!!!!!!!!!
Volgens mij niet hoor.quote:
En je hadquote:
Ga jij nou ook al beginnen!??!? [middelvinger smiley]quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
MB gefeliciflaps...
Svenniepennie had moeten winnen
Een van de weinige nummers die ik op single gekocht hebquote:
Dude.. Torn. Is een mooi nummer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hadKiss from a Rose
!!!!!!
![]()
Maar idd: WTF Torn?!?!???![]()
Torn is wel mooi ja. Maar Top2000 material???quote:
Middelvinger smiley terug. Sven isquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen!??!? [middelvinger smiley]
Nu je het zo zegt...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Torn is wel mooi ja. Maar Top2000 material???
Ja, boeiendquote:
[pijpsmiley zoals in de avatar van Tonks]quote:
[poepsmiley]quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[pijpsmiley zoals in de avatar van Tonks]
Jij bent zó pussywhipped door Sven.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[pijpsmiley zoals in de avatar van Tonks]
Jij bent zó pussywhipped door Sven.![]()
En zo is het maar netquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
:
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
[poepsmiley]
Jaloers? Dat ik meer van Svenhou dan van jou?
![]()
Ha, Tania is er weer.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de Idolsjury nog gezien bij L&C?![]()
Vertelquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk Jan kreeg ruzie met Carlo over Glennis Grace
En Irene alles snel afkappenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk Jan kreeg ruzie met Carlo over Glennis Grace
Carlo was boos omdat Henk Jan ooit had gezegd dat Glennis de X-factor mist.quote:
Dinsdag is hij bij Jensen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Carlo was boos omdat Henk Jan ooit had gezegd dat Glennis de X-factor mist.
Toen reageerde Henk Jan met: 'Heb je het songfestival gezien?'
Carlo: Ja
Henk Jan: I rest my case
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zweer hier op de eikel van mijn eerste druiper
Dat ik die stem sindsdien mijn leven lang ontmoet [afbeelding]
Hallo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Hallo.
Als je je down voelt, moet je gewoon dit hardop voorlezen. Dan word je vanzelf vrolijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Hiepeldehopseflopsiewapsielalarinkatinkaflonkiebonkiesnipsnapsnopsiedewopsie
Kei lief manquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je staat rechts in mijn links ja.
Duh.
Wihihihiquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh! Anders vergeet ik telkens te loeren!
Het gaat bijna nooit over Lushquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wihihihi!
Ik ga ook bij jou loeren!
Zolang het maar niet over Lush of BSB gaat..
Frans Bauer ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het gaat bijna nooit over Lush
En soms over BSB, maar in totaal heb ik maar 3 logjes aan ze gewijd. Maar BSB zijn kewl, want ze zijn nog steeds echt zo!!!!
Bij mij ook bijna nooit, soms wel. Als ik inspiratie heb. Komt niet vaak voor, of het is gewoon iets algemeens. En iedereen denkt dan altijd dat ik meteen depressief ben ofzo, en snappen niet dat het me juist niks kan schelen (meer)quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Gelukkig gaat het bij mijn blog nergens over, dus dat scheelt weer.
Ey, sommige liedjes van hem zijn echt leuk. Een mens wordt vrolijk van die man.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij mij ook bijna nooit, soms wel. Als ik inspiratie heb. Komt niet vaak voor, of het is gewoon iets algemeens. En iedereen denkt dan altijd dat ik meteen depressief ben ofzo, en snappen niet dat het me juist niks kan schelen (meer)
Wende Snijders maar ik dacht dat jouw "held" Brel het liedje bedachtquote:
Nu snap ik het helemaal niet meer?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Wende Snijders maar ik dacht dat jouw "held" Brel het liedje bedacht
Nou, was het een Franse tekst of niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer?
Gaf Sven de vertaalde versie ofzo?
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiaterquote:
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, was het een Franse tekst of niet?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Ik ken toch geen Frans.
*brrr*. Wat tocht het hier opeens?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
Mes felicitations, Madame Bliss Bonheur!
Tja, we kunnen niet allemaal zo ad rem zijn als de grote Bupatih.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*brrr*. Wat tocht het hier opeens?
Oh, wacht...het is een open deur die wordt ingetrapt..
Sorry schat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal zo ad rem zijn als de grote Bupatih.
[Buup modus]quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Sorry schat.
Ik wist niet dat je boos werd..
Ja fijn kun je ook nog eens gaan praten over je saaie levenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiater
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
Je weet het he. Overdrijven is ook een vak. Als je dat te vaak doet is het niet grappig meer.
Kan jij niet even weer voor 4 maanden verdwijnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja fijn kun je ook nog eens gaan praten over je saaie leven
Ik wist niet meer precies wat je gezegd hadquote:
[Dada modus]quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:51 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]denk je nou echt dat ik daar boos van word?[/einde Buup modus]
Misschienquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
Kan jij niet even weer voor 4 maanden verdwijnen
Op een paar punten, trema's en komma's na.. is het zo goed als hetzelfdequote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist niet meer precies wat je gezegd had.
Ciao belloquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:56 schreef Dada het volgende:
[..]
MisschienMaar ik gun je nu alvast zo’n 20 minuten rust. Ik ga weer Mr Deeds kijken
Die quote slaat hier de plank volledig misquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[Dada modus]
Ga een hoer huren [afbeelding]
[/Dada modus]
Ga anders Erica Therpstra neuken of zo. En neem tegelijk ook Wouter Bos van achteren erbijquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[Dada modus]
Ga een hoer huren [afbeelding]
[/Dada modus]
Da's meestal bij jou.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Die quote slaat hier de plank volledig mis
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
gaan we weer doen alsof we iemand anders zijn?
en eindelijk erkenningquote:Jij die altijd als een mentor beslist wie tof is en wie geen leven heeft
ik heb 'm destijds voor Frans gelezen [eh en ín het Frans dus]quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:35 schreef Airelle het volgende:
Ik lees wel alles in het frans (ik moet wel).
Heb er ook geen problemen mee maar het duurt wel heeeeel erg lang voor dat je zo'n boekie uit hebt (vergelijken met een nederlands boek).
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
zo, de visite eindelijk de deur uitgeschopt......
Buup, je lied!!zo mooi
quote:en dat je dat nog wist van Wout.... ik ben diep geraakt
Dat verdien je ook.quote:en eindelijk erkenning![]()
![]()
lekkere slijmbal van me......quote:
Een gitaar is best te pruimen maar niet te eten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Da's meestal bij jou.
Vandaar die Dada-modus.
Die film waarin hij een mongooltje speelde vond ik geniaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Een gitaar is best te pruimen maar niet te eten.
Mr Deeds was leuk. Typisch Adam Sandler, leuk dus
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lekkere slijmbal van me......![]()
oh dat van die kids klopte trouwens niet echt [meer]
ik ben die kutpubers na 5 jaar redelijk zat
dus zet ik me nu maar voor de ouders in...... je zal zo'n Orgi hebben
quote:
Linkquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Over die George Says-plaatjes heb ik ooit in een ver verleden nog een topic over geopend.
Ach, beter een koud paard dan een diadeem zonder kroonkurk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Een gitaar is best te pruimen maar niet te eten.
Mr Deeds was leuk. Typisch Adam Sandler, leuk dus
Welke was dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Die film waarin hij een mongooltje speelde vond ik geniaal!
ik kan 't nummer zo snel niet voor me halenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:Ik moest toch iets met die zin doen.
!
Waterboy geloof ik...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ik vond Happy Gilmore waarin hij gaat golfen en die ene waarin hij terug naar de basisschool gaat leukZelfs Little Nicky vond ik lachen
Ik kan het niet meer vinden met Yahoo/Google.quote:
Aah kijk, die heb ik dus nog steeds niet gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
Waterboy geloof ik...
Je kent Eeuwige soldaat niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan 't nummer zo snel niet voor me halen
vast wel, maar ik kan niet meer helder denken [eigenlijk is het gewoon bedtijd na een lang weekend]quote:
ach als je het "graag" weglaat, klopt het ook....quote:Ik dacht gewoon dat je nog steeds graag met kinderen werkte.!
Tsssk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
vast wel, maar ik kan niet meer helder denken [eigenlijk is het gewoon bedtijd na een lang weekend]
en bij Boudewijn moet ik een nummer vaak horen, als ik alleen de tekst zie kan ik 't niet altijd plaatsen
Hmm, je bent ondanks de tijd wél scherp.quote:ach als je het "graag" weglaat, klopt het ook....
Pssst! Bijna niemand heeft echt een interessant leven. De truc is om alles dat je meemaakt zo gewichtig mogelijk te vertellen, zodat het líjkt alsof je wel degelijk allerlei interessante dingen beleeft!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiater
Dat mag je niet vragen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Airelle/Dada/random Wende-fan: Heeft iemand de mp3-file van Ne Me Quitte Pas?
Denkt terug aan sleutel-verhaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pssst! Bijna niemand heeft echt een interessant leven. De truc is om alles dat je meemaakt zo gewichtig mogelijk te vertellen, zodat het líjkt alsof je wel degelijk allerlei interessante dingen beleeft!![]()
Was leuk vandaag. Die Amsterdam-Marathon.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen!!!!!
Baaaan!
Hihi.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denkt terug aan sleutel-verhaal.
De buren hadden zeker een reservesleutel?
Nou en of, übergeil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Airelle het volgende:
Zo lekker mijn pc aan het opruimen... beetje defragmenteren... en vooral een hoop wissen.
Heerlijk is dat.
Voelde er niets vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Dada, we zijn ten onder: SC #512: Samen zullen we ten onder gaan O+!!!!
Was het zo lekker voor jou als het was voor mij?
Was las jij dan?quote:In het vorige topic schreef BVO het volgende, waar LeBeau nu pas op reageert omdat hij traag is:
[..]
Ik las iets heel anders.
Waar heb je het over? Die MP3 van Wende? Die heb ik inmiddels al.quote:
waarom? onderhoud?!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? onderhoud?!
dat kan helemaal niet, want vanavond is Robinson.....
dan moeten we iedere minuut onze gedachten kunnen delen met talloze onbekenden......![]()
hm ze zeggen er niet bij hoe laat de stekker eruit gaat..................quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Serverupgrade maandag 17 oktober
Ab Fabquote:
Nee helaas, het is niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ab Fabdat heb ik al 'n tijdje niet gezien
[is het nog wel??]
anyway: nee, dat was vorige week
heb vandaag gewoon ruzie met alles en iedereen,
en in het bijzonder met psycho-moeders en collega-instellingen![]()
Ow, ik zocht dus het woord cynisme maar ik kon er niet opkomenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:53 schreef MissBliss het volgende:
cynisch-heid
Die hebben wij ook wel. Maar Ne Me Quitte Pas staat alleen op de DVD, dus die had ik niet als MP3.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Airelle het volgende:
Oef... hoofdpijn.
Sven, vandaag komt de CD/DVD bij me in de brievenbus als het goed is...
als ik binnenkort eindelijk die dvd-speler heb gekocht, zullen de Ab Fab-schijfjes snel volgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:44 schreef Airelle het volgende:
Nee helaas, het is niet meer.
Volgens mij hebben ze de eerste twee seizoenen uitgezonden (maar ik heb ook niet alles kunnen zien).
thanx, gelukkig nog maar 3 kwartierquote:Ahh, succes!
moet ik hier serieus op ingaan?!quote:Heb je geen vakantie?.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt.
Buup? Sinds wanneer ben ik SHO-mod?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Voelde er niets van
Toch aardig van Buup dat hij ’m zo lang heeft opengelaten
Ja, ik vind het ook van een bedroevend niveau.quote:
quote:
quote:
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie..quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt.
quote:Bupatih
Functies: Weblogger en Moderator Onzin voor je leven!
Ssssstquote:
Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantjequote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie...
Ik ga het juist uitbuiten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantje![]()
Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Macquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga het juist uitbuiten.. Grof geld mee te verdienen.
.
Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Mac![]()
Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd pastquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.. Geloof ik dan.
De kun je er zelf wel bij bedenken tochquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, waar zijn de sappige details?![]()
Moeilijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
De kun je er zelf wel bij bedenken toch!
Op die foto ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd past![]()
Domper.quote:
De jury vertelde gisteren trouwens ook dat Herman weer mee doetquote:
Allemaal blokjesquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
Ziet iedereen mijn dinges [afbeelding] in Internet Explorer zo lelijk?!
Kut-dinges
Zo'n makkelijke tekst en nog vergeet je 'tquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Boom Boom Bailando, dans met mij de tango
Boom Boom Bailando, dans met mij vannacht
Het is net of ik tril op m'n benen
en dan ben ik de tekst kwijt..
Ik wil ze ook wel hebben maar vind ze nog vrij duur. (net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
als ik binnenkort eindelijk die dvd-speler heb gekocht, zullen de Ab Fab-schijfjes snel volgen
Gelukkig maarquote:thanx, gelukkig nog maar 3 kwartier
en kreeg net 'n leuke mail uit Engeland & heb het weekend geëvalueerd, dus ben weer wat vrolijker
Dit is mijn laatste herfstvakantie, dus ga er lekker van genieten.quote:moet ik hier serieus op ingaan?!
begrijp dat jij dus weer eens vrij hebt..... nog leuke plannen??
Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
(net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)
Same here.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakken
Ik heb 't niet eens gemerkt, kom net thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was nog best kort, die downtime.
Je vraagt er bijna om.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
En ik heb het nog niet gezien, dus aub geen gespoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vraagt er bijna om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:40 schreef Zhenar het volgende:
Fuck ONZ.
Fuck ONZ! Fuck ONZ allemaal!!!!!quote:
Dit is veel toffer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Wie gaat er mee met Elbert chatten op www.talpa.tv?!
Had ik dat vorige week maar gewetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ja.quote:
Toen was het nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik dat vorige week maar geweten
quote:
Owquote:
Pssst, je vergeet:quote:
Laten we hier (#sho) naartoe gaan!quote:
quote:
Ik wist niet eens dat dat bestond johquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we hier (#sho) naartoe gaan!
Dan doe ik Elbert na.
En dan mogen jullie mij alllllees vragen.
Dat was gezellig zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe ik Elbert na.
GAAF!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe ik Elbert na.
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je Tom verteld dat hij een extra kopje moet zetten?
Soms is het best lekker om die computer helemaal te laten voor wat ie is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef BVO het volgende:
Wij hadden meer een IRC-avondje, over drugs enzo..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef BVO het volgende:
Wij hadden meer een IRC-avondje, over drugs enzo..
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Oh babette, ik had het laatst over Duras... maar dat is geen boek zoals jij dacht maar een schrijfster. Ze heeft Hiroshima, Mon amour geschreven (later met groot succes verfilmd).
Ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.
Was dat gisteren weer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef Airelle het volgende:.
Over spuiten en slikken.
Maar mijn pc kon het niet helemaal aan geloof ik...
Oiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja?.
Ik ga eerst het boek lezen...
Ja ik had het nog nooit gezien maar het viel me nogal tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat gisteren weer?
Gemist... ik lag met Salinger's The Catcher in the Rye in bed.
Die had ik van het weekend BIJNA gekocht. Schijnt inderdaad een hele mooie film te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.
Ik heb ook tentamen volgende week.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oi
Wanneer gaan we T'en? Ik ben ben bang dat het na mijn vakantie wordtWant volgende week heb ik tentamen week en de week daarop ben ik op vakantie
Aan het wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vertelde niemand dat Tanja aan het biggen is?
Is het niet op de streams?
Ik had het vorige week gezien, met een van de drank kotsende Filemon. En twee wereldvreemde vrouwen die het over het op smaak brengen van de vagina hadden. Krek!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
Ja ik had het nog nooit gezien maar het viel me nogal tegen.
Niet voor herhaling vatbaar.
Mooi boek. Klassieker.quote:Geen idee wat het is.....
* Airelle gaat even googlen
Egypte inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook tentamen volgende week.
Ohhhh vet. Egypte he?
Ohhhh ja zeg dat danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aan het biggen. Werpen. Jeweetwel.
Mmm deze keer was 'ie aan de coke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ik had het vorige week gezien, met een van de drank kotsende Filemon. En twee wereldvreemde vrouwen die het over het op smaak brengen van de vagina hadden. Krek!
Heb er toen wel erg om moeten lachen.
Mm ik ga de titel even onthoudenquote:Mooi boek. Klassieker.
Alleen las de moordenaar van John Lennon er zijn 'opdracht' in om Lennon te vermoorden.
Werd ie erg irritant?quote:
Ik heb alleen een snurkende Rob op mn streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja (maar dat vind ik hem sowieso alquote:
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
De baby is er!
Waaah!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
De baby is er!
Ja mijn streams doen het ook niet meer zo goed.. Maar ze hoorden dus een baby huilen ineens en nu drinken ze champagnequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu al?
De stream doet het niet bij mij![]()
Goedemorgen Buup![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaah!
Wereldnieuws
STOP DE PERSEN!!!
Niet het persen!
Oh, wacht..die grap slaat nergens op, aangezien de baby er al is.
Het zou leuk zijn als het een jongen isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja mijn streams doen het ook niet meer zo goed.. Maar ze hoorden dus een baby huilen ineens en nu drinken ze champagne![]()
Idd wel snel he?
quote:Op 18-10-2005 @ 11:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb medelijde met de baby, Een labiele zwaar rokende sexboerin als moeder en de rest van je leven bekend staan als "Big Brother baby"
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een jongen is
Ik mag hopen dat het later bij mij ook zo snel gaat
quote:''Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou. [....] Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak''
PBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
Gothic-fans woedend over popliedje
[..].
Gothic muziek is ook niet echt mijn ding (uitzonderinen daargelaten).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gothic muziek kan ok zijn, maar bijlopen als een zombie is echt triest
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
PB![]()
Gothic muziek kan ok zijn, maar bijlopen als een zombie is echt triest
Evanescence is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gothic muziek is ook niet echt mijn ding (uitzonderinen daargelaten).
Maar inderdaad wat je zegt... er zo willen bijlopen is ziek.
Mwah... goed goed, ze hebben wat leuke nummers gemaakt ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Evanescence is goedMaar thats it dan
Ach, ieder groepje in Nederland moet een keer aan het woord zijn geweest. Turken, Belgen, Marokkanen, Antilianen, Ajaxiten, Gothics, Breezersletjes, Homosexuelen enz...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik had al eerder een aanvaring: De tering schrikken door een gothic-wijf.
en nog een topic hierover: Gothics het nieuwe gevaar voor de maatschappij?
Ik heb het liedje trouwens, kan me niet voorstellen dat ze dit serieus nemen. Tis niet al te serieus gezongen zeg maar.
Alleen de milfs moeten nog een beurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ieder groepje in Nederland moet een keer aan het woord zijn geweest. Turken, Belgen, Marokkanen, Antilianen, Ajaxiten, Gothics, Breezersletjes, Homosexuelen enz...
Nog twee maandjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:16 schreef Airelle het volgende:
Ohhhh die is leuk he.
*evelien zit gelijk in het kerstmissfeertje.
Hehe, ik heb vooral een hekel aan kruidnootjes in de winkel rond september/october. Sinterklaas is sowieso een stom feest. Kerstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Kerst
Nou ben ik al niet echt een kerstfan, maar om half oktober al helemaal in de kerstsfeer te zitten
Net als die chocoladeletters in de winkels al, en een tuincentrum kan je al niet meer in zonder veblind te worden door de lichtjes.
Eens, 2 weken voor aanvangsttijd vind ik lang genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Kerst
Nou ben ik al niet echt een kerstfan, maar om half oktober al helemaal in de kerstsfeer te zitten
Net als die chocoladeletters in de winkels al, en een tuincentrum kan je al niet meer in zonder veblind te worden door de lichtjes.
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb vooral een hekel aan kruidnootjes in de winkel rond september/october. Sinterklaas is sowieso een stom feest. Kerstdaarentegen. Hoe gezellig
.
Een neppe?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten totdat we de kerstboom hebben neergezetWij hebben echt een hele mooie
Ik ga dit jaar foto's van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |