Ha, Tania is er weer.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de Idolsjury nog gezien bij L&C?![]()
Vertelquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk Jan kreeg ruzie met Carlo over Glennis Grace
En Irene alles snel afkappenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk Jan kreeg ruzie met Carlo over Glennis Grace
Carlo was boos omdat Henk Jan ooit had gezegd dat Glennis de X-factor mist.quote:
Dinsdag is hij bij Jensen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Carlo was boos omdat Henk Jan ooit had gezegd dat Glennis de X-factor mist.
Toen reageerde Henk Jan met: 'Heb je het songfestival gezien?'
Carlo: Ja
Henk Jan: I rest my case
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zweer hier op de eikel van mijn eerste druiper
Dat ik die stem sindsdien mijn leven lang ontmoet [afbeelding]
Hallo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Hallo.
Als je je down voelt, moet je gewoon dit hardop voorlezen. Dan word je vanzelf vrolijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Hiepeldehopseflopsiewapsielalarinkatinkaflonkiebonkiesnipsnapsnopsiedewopsie
Kei lief manquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je staat rechts in mijn links ja.
Duh.
Wihihihiquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh! Anders vergeet ik telkens te loeren!
Het gaat bijna nooit over Lushquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wihihihi!
Ik ga ook bij jou loeren!
Zolang het maar niet over Lush of BSB gaat..
Frans Bauer ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het gaat bijna nooit over Lush
En soms over BSB, maar in totaal heb ik maar 3 logjes aan ze gewijd. Maar BSB zijn kewl, want ze zijn nog steeds echt zo!!!!
Bij mij ook bijna nooit, soms wel. Als ik inspiratie heb. Komt niet vaak voor, of het is gewoon iets algemeens. En iedereen denkt dan altijd dat ik meteen depressief ben ofzo, en snappen niet dat het me juist niks kan schelen (meer)quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Gelukkig gaat het bij mijn blog nergens over, dus dat scheelt weer.
Ey, sommige liedjes van hem zijn echt leuk. Een mens wordt vrolijk van die man.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij mij ook bijna nooit, soms wel. Als ik inspiratie heb. Komt niet vaak voor, of het is gewoon iets algemeens. En iedereen denkt dan altijd dat ik meteen depressief ben ofzo, en snappen niet dat het me juist niks kan schelen (meer)
Wende Snijders maar ik dacht dat jouw "held" Brel het liedje bedachtquote:
Nu snap ik het helemaal niet meer?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Wende Snijders maar ik dacht dat jouw "held" Brel het liedje bedacht
Nou, was het een Franse tekst of niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer?
Gaf Sven de vertaalde versie ofzo?
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiaterquote:
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, was het een Franse tekst of niet?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Ik ken toch geen Frans.
*brrr*. Wat tocht het hier opeens?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
Mes felicitations, Madame Bliss Bonheur!
Tja, we kunnen niet allemaal zo ad rem zijn als de grote Bupatih.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*brrr*. Wat tocht het hier opeens?
Oh, wacht...het is een open deur die wordt ingetrapt..
Sorry schat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal zo ad rem zijn als de grote Bupatih.
[Buup modus]quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Sorry schat.
Ik wist niet dat je boos werd..
Ja fijn kun je ook nog eens gaan praten over je saaie levenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiater
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
Je weet het he. Overdrijven is ook een vak. Als je dat te vaak doet is het niet grappig meer.
Kan jij niet even weer voor 4 maanden verdwijnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja fijn kun je ook nog eens gaan praten over je saaie leven
Ik wist niet meer precies wat je gezegd hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |