waarom? onderhoud?!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? onderhoud?!
dat kan helemaal niet, want vanavond is Robinson.....
dan moeten we iedere minuut onze gedachten kunnen delen met talloze onbekenden......![]()
hm ze zeggen er niet bij hoe laat de stekker eruit gaat..................quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Serverupgrade maandag 17 oktober
Ab Fabquote:
Nee helaas, het is niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ab Fabdat heb ik al 'n tijdje niet gezien
[is het nog wel??]
anyway: nee, dat was vorige week
heb vandaag gewoon ruzie met alles en iedereen,
en in het bijzonder met psycho-moeders en collega-instellingen![]()
Ow, ik zocht dus het woord cynisme maar ik kon er niet opkomenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:53 schreef MissBliss het volgende:
cynisch-heid
Die hebben wij ook wel. Maar Ne Me Quitte Pas staat alleen op de DVD, dus die had ik niet als MP3.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Airelle het volgende:
Oef... hoofdpijn.
Sven, vandaag komt de CD/DVD bij me in de brievenbus als het goed is...
als ik binnenkort eindelijk die dvd-speler heb gekocht, zullen de Ab Fab-schijfjes snel volgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:44 schreef Airelle het volgende:
Nee helaas, het is niet meer.
Volgens mij hebben ze de eerste twee seizoenen uitgezonden (maar ik heb ook niet alles kunnen zien).
thanx, gelukkig nog maar 3 kwartierquote:Ahh, succes!
moet ik hier serieus op ingaan?!quote:Heb je geen vakantie?.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt.
Buup? Sinds wanneer ben ik SHO-mod?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Voelde er niets van
Toch aardig van Buup dat hij ’m zo lang heeft opengelaten
Ja, ik vind het ook van een bedroevend niveau.quote:
quote:
quote:
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie..quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt.
quote:Bupatih
Functies: Weblogger en Moderator Onzin voor je leven!
Ssssstquote:
Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantjequote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie...
Ik ga het juist uitbuiten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantje![]()
Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Macquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga het juist uitbuiten.. Grof geld mee te verdienen.
.
Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Mac![]()
Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd pastquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.. Geloof ik dan.
De kun je er zelf wel bij bedenken tochquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, waar zijn de sappige details?![]()
Moeilijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
De kun je er zelf wel bij bedenken toch!
Op die foto ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd past![]()
Domper.quote:
in Internet Explorer zo lelijk?
De jury vertelde gisteren trouwens ook dat Herman weer mee doetquote:
Allemaal blokjesquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
Ziet iedereen mijn dinges [afbeelding] in Internet Explorer zo lelijk?!
Kut-dinges
Zo'n makkelijke tekst en nog vergeet je 'tquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Boom Boom Bailando, dans met mij de tango
Boom Boom Bailando, dans met mij vannacht
Het is net of ik tril op m'n benen
en dan ben ik de tekst kwijt..
Ik wil ze ook wel hebben maar vind ze nog vrij duur. (net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
als ik binnenkort eindelijk die dvd-speler heb gekocht, zullen de Ab Fab-schijfjes snel volgen
Gelukkig maarquote:thanx, gelukkig nog maar 3 kwartier
en kreeg net 'n leuke mail uit Engeland & heb het weekend geëvalueerd, dus ben weer wat vrolijker
Dit is mijn laatste herfstvakantie, dus ga er lekker van genieten.quote:moet ik hier serieus op ingaan?!
begrijp dat jij dus weer eens vrij hebt..... nog leuke plannen??
Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
(net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)
Same here.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakken
Ik heb 't niet eens gemerkt, kom net thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was nog best kort, die downtime.
Je vraagt er bijna om.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
En ik heb het nog niet gezien, dus aub geen gespoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vraagt er bijna om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:40 schreef Zhenar het volgende:
Fuck ONZ.
Fuck ONZ! Fuck ONZ allemaal!!!!!quote:
Dit is veel toffer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Wie gaat er mee met Elbert chatten op www.talpa.tv?!
Had ik dat vorige week maar gewetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ja.quote:
Toen was het nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik dat vorige week maar geweten
quote:
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |