en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie..quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt.

quote:Bupatih
Functies: Weblogger en Moderator Onzin voor je leven!

Ssssstquote:

Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantjequote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een symfonie...

Ik ga het juist uitbuiten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet gaan doen als je niet meer vergeleken wil worden met Jantje![]()

Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Macquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga het juist uitbuiten.. Grof geld mee te verdienen.
.

Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wel weer een paar keer langs de Mac![]()

Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd pastquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer zo dik als vroeger hoor.. Geloof ik dan.

De kun je er zelf wel bij bedenken tochquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, waar zijn de sappige details?![]()

Moeilijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
De kun je er zelf wel bij bedenken toch!

Op die foto ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat jouw hoofd twee keer in zijn hoofd past![]()

Domper.quote:

in Internet Explorer zo lelijk? 

De jury vertelde gisteren trouwens ook dat Herman weer mee doetquote:

Allemaal blokjesquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
Ziet iedereen mijn dinges [afbeelding] in Internet Explorer zo lelijk?!
Kut-dinges

Zo'n makkelijke tekst en nog vergeet je 'tquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Boom Boom Bailando, dans met mij de tango
Boom Boom Bailando, dans met mij vannacht
Het is net of ik tril op m'n benen
en dan ben ik de tekst kwijt..

Ik wil ze ook wel hebben maar vind ze nog vrij duur. (net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
als ik binnenkort eindelijk die dvd-speler heb gekocht, zullen de Ab Fab-schijfjes snel volgen
Gelukkig maarquote:thanx, gelukkig nog maar 3 kwartier
en kreeg net 'n leuke mail uit Engeland & heb het weekend geëvalueerd, dus ben weer wat vrolijker
Dit is mijn laatste herfstvakantie, dus ga er lekker van genieten.quote:moet ik hier serieus op ingaan?!
begrijp dat jij dus weer eens vrij hebt..... nog leuke plannen??

Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
(net als de dvd van de gilmore girls, fucking 75 euro!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |