Same here.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt niet normaal nee. Ik wacht nog wel even, de prijs zal vast wel een keer zakken
Ik heb 't niet eens gemerkt, kom net thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was nog best kort, die downtime.
Je vraagt er bijna om.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
En ik heb het nog niet gezien, dus aub geen gespoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vraagt er bijna om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:40 schreef Zhenar het volgende:
Fuck ONZ.
Fuck ONZ! Fuck ONZ allemaal!!!!!quote:
Dit is veel toffer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Wie gaat er mee met Elbert chatten op www.talpa.tv?!
Had ik dat vorige week maar gewetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Ja.quote:
Toen was het nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik dat vorige week maar geweten
quote:
Owquote:
Pssst, je vergeet:quote:
Laten we hier (#sho) naartoe gaan!quote:
quote:
Ik wist niet eens dat dat bestond johquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we hier (#sho) naartoe gaan!
Dan doe ik Elbert na.
En dan mogen jullie mij alllllees vragen.
Dat was gezellig zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe ik Elbert na.
GAAF!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe ik Elbert na.
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je Tom verteld dat hij een extra kopje moet zetten?
Soms is het best lekker om die computer helemaal te laten voor wat ie is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef BVO het volgende:
Wij hadden meer een IRC-avondje, over drugs enzo..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef BVO het volgende:
Wij hadden meer een IRC-avondje, over drugs enzo..
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Oh babette, ik had het laatst over Duras... maar dat is geen boek zoals jij dacht maar een schrijfster. Ze heeft Hiroshima, Mon amour geschreven (later met groot succes verfilmd).
Ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.
Was dat gisteren weer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef Airelle het volgende:.
Over spuiten en slikken.
Maar mijn pc kon het niet helemaal aan geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |