Ach, beter een koud paard dan een diadeem zonder kroonkurk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Een gitaar is best te pruimen maar niet te eten.
Mr Deeds was leuk. Typisch Adam Sandler, leuk dus
Welke was dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Die film waarin hij een mongooltje speelde vond ik geniaal!
ik kan 't nummer zo snel niet voor me halenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:Ik moest toch iets met die zin doen.
!
Waterboy geloof ik...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ik vond Happy Gilmore waarin hij gaat golfen en die ene waarin hij terug naar de basisschool gaat leukZelfs Little Nicky vond ik lachen
Ik kan het niet meer vinden met Yahoo/Google.quote:
Aah kijk, die heb ik dus nog steeds niet gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
Waterboy geloof ik...
Je kent Eeuwige soldaat niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan 't nummer zo snel niet voor me halen
vast wel, maar ik kan niet meer helder denken [eigenlijk is het gewoon bedtijd na een lang weekend]quote:
ach als je het "graag" weglaat, klopt het ook....quote:Ik dacht gewoon dat je nog steeds graag met kinderen werkte.!
Tsssk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
vast wel, maar ik kan niet meer helder denken [eigenlijk is het gewoon bedtijd na een lang weekend]
en bij Boudewijn moet ik een nummer vaak horen, als ik alleen de tekst zie kan ik 't niet altijd plaatsen
Hmm, je bent ondanks de tijd wél scherp.quote:ach als je het "graag" weglaat, klopt het ook....
Pssst! Bijna niemand heeft echt een interessant leven. De truc is om alles dat je meemaakt zo gewichtig mogelijk te vertellen, zodat het líjkt alsof je wel degelijk allerlei interessante dingen beleeft!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Ik dacht al van mijnzelf dat ik een saai leven heb, en nu bevestig je het ook nog. Wordt tijd voor de psychiater
Dat mag je niet vragen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Airelle/Dada/random Wende-fan: Heeft iemand de mp3-file van Ne Me Quitte Pas?
Denkt terug aan sleutel-verhaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pssst! Bijna niemand heeft echt een interessant leven. De truc is om alles dat je meemaakt zo gewichtig mogelijk te vertellen, zodat het líjkt alsof je wel degelijk allerlei interessante dingen beleeft!![]()
Was leuk vandaag. Die Amsterdam-Marathon.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen!!!!!
Baaaan!
Hihi.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denkt terug aan sleutel-verhaal.
De buren hadden zeker een reservesleutel?
Nou en of, übergeil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Airelle het volgende:
Zo lekker mijn pc aan het opruimen... beetje defragmenteren... en vooral een hoop wissen.
Heerlijk is dat.
Voelde er niets vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Dada, we zijn ten onder: SC #512: Samen zullen we ten onder gaan O+!!!!
Was het zo lekker voor jou als het was voor mij?
Was las jij dan?quote:In het vorige topic schreef BVO het volgende, waar LeBeau nu pas op reageert omdat hij traag is:
[..]
Ik las iets heel anders.
Waar heb je het over? Die MP3 van Wende? Die heb ik inmiddels al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |