Oiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja?.
Ik ga eerst het boek lezen...
Ja ik had het nog nooit gezien maar het viel me nogal tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat gisteren weer?
Gemist... ik lag met Salinger's The Catcher in the Rye in bed.
Die had ik van het weekend BIJNA gekocht. Schijnt inderdaad een hele mooie film te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die film heb ik dit weekend gezien. Erg mooie film. Erg apart, ook.
Ik heb ook tentamen volgende week.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oi
Wanneer gaan we T'en? Ik ben ben bang dat het na mijn vakantie wordtWant volgende week heb ik tentamen week en de week daarop ben ik op vakantie
Aan het wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vertelde niemand dat Tanja aan het biggen is?
Is het niet op de streams?
Ik had het vorige week gezien, met een van de drank kotsende Filemon. En twee wereldvreemde vrouwen die het over het op smaak brengen van de vagina hadden. Krek!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
Ja ik had het nog nooit gezien maar het viel me nogal tegen.
Niet voor herhaling vatbaar.
Mooi boek. Klassieker.quote:Geen idee wat het is.....
* Airelle gaat even googlen
Egypte inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook tentamen volgende week.
Ohhhh vet. Egypte he?
Ohhhh ja zeg dat danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aan het biggen. Werpen. Jeweetwel.
Mmm deze keer was 'ie aan de coke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ik had het vorige week gezien, met een van de drank kotsende Filemon. En twee wereldvreemde vrouwen die het over het op smaak brengen van de vagina hadden. Krek!
Heb er toen wel erg om moeten lachen.
Mm ik ga de titel even onthoudenquote:Mooi boek. Klassieker.
Alleen las de moordenaar van John Lennon er zijn 'opdracht' in om Lennon te vermoorden.
Werd ie erg irritant?quote:
Ik heb alleen een snurkende Rob op mn streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja (maar dat vind ik hem sowieso alquote:
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
De baby is er!
Waaah!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
De baby is er!
Ja mijn streams doen het ook niet meer zo goed.. Maar ze hoorden dus een baby huilen ineens en nu drinken ze champagnequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu al?
De stream doet het niet bij mij![]()
Goedemorgen Buup![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaah!
Wereldnieuws
STOP DE PERSEN!!!
Niet het persen!
Oh, wacht..die grap slaat nergens op, aangezien de baby er al is.
Het zou leuk zijn als het een jongen isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja mijn streams doen het ook niet meer zo goed.. Maar ze hoorden dus een baby huilen ineens en nu drinken ze champagne![]()
Idd wel snel he?
quote:Op 18-10-2005 @ 11:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb medelijde met de baby, Een labiele zwaar rokende sexboerin als moeder en de rest van je leven bekend staan als "Big Brother baby"
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een jongen is
Ik mag hopen dat het later bij mij ook zo snel gaat
quote:''Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou. [....] Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak''
PBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef pberends het volgende:
Gothic-fans woedend over popliedje
[..].
Gothic muziek is ook niet echt mijn ding (uitzonderinen daargelaten).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gothic muziek kan ok zijn, maar bijlopen als een zombie is echt triest
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
PB![]()
Gothic muziek kan ok zijn, maar bijlopen als een zombie is echt triest
Evanescence is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gothic muziek is ook niet echt mijn ding (uitzonderinen daargelaten).
Maar inderdaad wat je zegt... er zo willen bijlopen is ziek.
Mwah... goed goed, ze hebben wat leuke nummers gemaakt ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Evanescence is goedMaar thats it dan
Ach, ieder groepje in Nederland moet een keer aan het woord zijn geweest. Turken, Belgen, Marokkanen, Antilianen, Ajaxiten, Gothics, Breezersletjes, Homosexuelen enz...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik had al eerder een aanvaring: De tering schrikken door een gothic-wijf.
en nog een topic hierover: Gothics het nieuwe gevaar voor de maatschappij?
Ik heb het liedje trouwens, kan me niet voorstellen dat ze dit serieus nemen. Tis niet al te serieus gezongen zeg maar.
Alleen de milfs moeten nog een beurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ieder groepje in Nederland moet een keer aan het woord zijn geweest. Turken, Belgen, Marokkanen, Antilianen, Ajaxiten, Gothics, Breezersletjes, Homosexuelen enz...
Nog twee maandjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:16 schreef Airelle het volgende:
Ohhhh die is leuk he.
*evelien zit gelijk in het kerstmissfeertje.
Hehe, ik heb vooral een hekel aan kruidnootjes in de winkel rond september/october. Sinterklaas is sowieso een stom feest. Kerstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Kerst
Nou ben ik al niet echt een kerstfan, maar om half oktober al helemaal in de kerstsfeer te zitten
Net als die chocoladeletters in de winkels al, en een tuincentrum kan je al niet meer in zonder veblind te worden door de lichtjes.
Eens, 2 weken voor aanvangsttijd vind ik lang genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Kerst
Nou ben ik al niet echt een kerstfan, maar om half oktober al helemaal in de kerstsfeer te zitten
Net als die chocoladeletters in de winkels al, en een tuincentrum kan je al niet meer in zonder veblind te worden door de lichtjes.
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb vooral een hekel aan kruidnootjes in de winkel rond september/october. Sinterklaas is sowieso een stom feest. Kerstdaarentegen. Hoe gezellig
.
Een neppe?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten totdat we de kerstboom hebben neergezetWij hebben echt een hele mooie
Ik ga dit jaar foto's van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |