quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje van die kerel gezien! Hij is echt goed.
Zo idolaat ben ik nu ook weer niet, maar het is zeker een tof boek!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dessinez-moi une mouton
ik lees 'm minstens 1x per jaar, en 't stuk met de vos ken ik praktisch uit m'n hoofd
Pfff, flauwe humor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de plaatjes van Natalie Dee veel leuker..
zegt me even niks zo... waar gaat het over?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef Airelle het volgende:
Babette, ken je Duras ook? (vast wel...)
ah zo één heb ik er laatst ook gelezen.... welke was dat nu ook alweer?!?!?quote:Ik lees nu Le monte-charge... Dat hele boek (iets van 140 bladzijden ofzo) beschrijft ongeveer 1 nacht + een ochtend. Zo maf. Wel mooi trouwens.
ik lees 'm in het Nederlands hoor [voor de goede orde]quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:02 schreef Airelle het volgende:
Zo idolaat ben ik nu ook weer niet, maar het is zeker een tof boek!
Een vlucht uit de grote-mensen-wereld.
vet grappigquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
http://www.eyezmaze.com/grow/cube/index.html
ik kom er niet uit
Shake it babyquote:
Je moet al die items erin stoppen zeg maar. En elke item reageert op een ander en krijgt een level upgrade. Je moet van alle items de maximum level halen. De andere spellen heb ik al uitgespeeld, behlave dezequote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
ik kom er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog een"Atb is lief, groetjes Peri."
Ik snap er geen fluit vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
ik kom er niet uit
*gniffel*quote:
Huh, dat las ik toevllig vandaag in de Privé vandaagquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:29 schreef BVO het volgende:
Hind toch..
Ze schijnt Nederland te gaan vertegenwoordigen op hetSongfestival
. Weg geloofwaardigheid.
.
Ik lees wel alles in het frans (ik moet wel).quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees 'm in het Nederlands hoor [voor de goede orde]
had 'm wel in het Frans, maar die heb ik eens uitgeleend en ik weet niet meer aan wie
ik ken ook mensen die een bloedhekel aan Le Petit Prince hebben,
't moet wel echt je stijl zijn geloof ik
Uhuh, 't is officieel nog niet bekend, maar ik hoorde van iemand uit haar omgeving dat ze benaderd is om het te gaan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh, dat las ik toevllig vandaag in de Privé vandaag. Die van de leesmap is en dus al vrij oud.
quote:
Hoe kom je erachter wat de goede volgorde is dan?quote:
Je moet steeds kijken wat op wat reageert en zo. En welke dingen meer nodig hebben om een level te halen. De eerste keer dat ik zo een spel speelde heb ik er 6 uur over gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter wat de goede volgorde is dan?
Ik denk niet dat ze zo lief isquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit lieve meisje?
Zeker met een milf getrouwdquote:
Tijd dat Uncle Sam in actie komtquote:
Ieuwquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijd dat Uncle Sam in actie komt.
[afbeelding]
wat is het?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
What the fuck is datquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een kutspel zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet steeds kijken wat op wat reageert en zo. En welke dingen meer nodig hebben om een level te halen. De eerste keer dat ik zo een spel speelde heb ik er 6 uur over gedaan
Ik vind het leuk!quote:
Je moet er veel te veel voor nadenken.quote:
Lieve uitstraling.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit lieve meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |