Ik ga strax ook ff een filmpje bekijken, nog niet gekeken namelijk.. maar ik was altijd fan van de vroegere "Alone"quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef Smots het volgende:
Ik heb die filmpjes van Alone in the Dark zitten te bekijken en ik werd er helemaal niet enthousiast van.
Best jammer, want ik hou enorm van survival horror partytime.
Euhh ik vind hem niet echt wat omdat het niet mijn genre is maar het ziet er wel tof uit, heb ook nog maar 30 min gespeeld en toen was ik behoorlijk brakquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat? Heb het nog niet echt gespeeld..
Had er dan Kameoké van gemaakt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Kameo nog nooit gespeeld, maar jorienvdherik zei dat het een kut spel was, en op zijn mening moet je nooit vertrouwen dus vandaar de TT![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Kameo nog nooit gespeeld, maar jorienvdherik zei dat het een kut spel was, en op zijn mening moet je nooit vertrouwen dus vandaar de TT![]()
Maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wellicht nog een keer kopen in de aanbieding. Weet iemand wanneer Guitar Hero 2 uitkomt?
Misschien in de winkel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Is PGR3 al ergens een beetje goedkoop te krijgen?
ja overal 30quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
en het is echt een tof spelquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef NrSiX het volgende:
hij is (bijna) overal 29,99 euro toch? valt best mee
nu is de vraag wie van de velen mensen pikt hij er uit om toe te voegen spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SpookY22 het volgende:
ik ga ff wat mensen toevoegen van de gamercard list van fok......niemand bezwaar neem ik aan. zoja wel, dan accept je niet
ik wacht goddomme nog steeds op mijn Cordless 360 controller plus PGR3 plus Arcade Live unplugged van play.comquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Me! me! me!! pick me!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SpookY22 het volgende:
ik ga ff wat mensen toevoegen van de gamercard list van fok......niemand bezwaar neem ik aan. zoja wel, dan accept je niet
ik heb 'm een hele tijd geleden zien liggen bij de Mediamarkt in Zoetermeer voor ¤16.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef NrSiX het volgende:
hij is (bijna) overal 29,99 euro toch? valt best mee
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Leonos het volgende:
Waarom weiger je mensen met wie je gespeeld hebt?
En hoeveel mensen kan je in je friendslist hebben?
ja maar je hebt superkrachten ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
wow das zonde16 euro voor zo'n game =]
-edit-
zit net crackdown filmpjes te kijken, ziet er erg mooi uit maar wat is dat voor loos spel? een spel ala saintsrow / gta?
Ja, maar meer open missions, je krijgt dus een missie en doe er wat mee, geen pijl op je map waar je heen moet gaan, zoek het zelf maar uit (dacht ik)quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
wow das zonde16 euro voor zo'n game =]
-edit-
zit net crackdown filmpjes te kijken, ziet er erg mooi uit maar wat is dat voor loos spel? een spel ala saintsrow / gta?
Jij koopt alles natuurlijk...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar meer open missions, je krijgt dus een missie en doe er wat mee, geen pijl op je map waar je heen moet gaan, zoek het zelf maar uit (dacht ik)
Ik hoorde ook dat je gewoon in het begin van het spel het huis van de baas in kan gaan, hem vermoorden en je hebt alles uitgespeeld, maar denk niet dat dat zo is
Iemand vraagt wat voor spel het is en ik geef uitleg dús ik koop alles?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij koopt alles natuurlijk...
Sta je bij mij om bekendquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand vraagt wat voor spel het is en ik geef uitleg dús ik koop alles?
is dat niet dat debug-netwerk van MS?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
Zo lame he
[afbeelding]
en dan....
[afbeelding]
Fuckers
dan zal die hier ook wel snel komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nope.. gewoon iemand op het amerikaanse XBL
Kijk eens goed naar dat 2e plaatjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
dan zal die hier ook wel snel komen
Danheb ik je volgens mij al geweigert,quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef SpookY22 het volgende:
Mijn tag is SpoekGTi, en nee heb je niet geadd tijdens GoW, aangezien mijn baas het er niet mee eens is dat ik ga zitten Xboxen op de zaak
Verheug me er nu al opquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar je hebt superkrachten ofzo
dit is demo filmpje er van http://www.insidegamer.nl/xbox360/crackdown/videos/1570
Ik mag hem reviewen![]()
Ey gozert, jij had toch fifa?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nope.. gewoon iemand op het amerikaanse XBL
ik ben fifa master en maak je met 3-0 + inquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ey gozert, jij had toch fifa?
Wat is je gamertag dan? Dan schop ik je wel een x kapot![]()
Maak me gek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Intresse in een review van Lost Planet![]()
Jah grootheidquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Intresse in een review van Lost Planet![]()
Het moeilijkste aan het pokeren is weten wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Heintje heb laatst nog een miljoen gewonnen met poker
Nu sta ik nog maar 600.000 in de min
Je ziet mijn gamerstag denk ik wel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ben fifa master en maak je met 3-0 + in![]()
toegevoegd, nu fifa doen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je ziet mijn gamerstag denk ik wel?
Morgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toegevoegd, nu fifa doen ?
Amerikanen hebben er ook een onderzeeer in zitten iets van de A40 ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Leonos het volgende:
Hebben amerikanen geen onderzeeer?
Heb ze nog nooit gezien
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestations Midway net weer een 1,5 uur gespeeld! Deze keer voornamelijk in de onderzeeer dat was mooi diep duiken en dan ongemerkt zon cruiser besluipen en dan naar torpedo diepte en dan dat ding naar de bodem van de zee sturen.![]()
kheb het 1 keer geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.
Deze schaf ik op zeker aan! Ik heb altijd al een zwak gehad voor oorlogsschepen![]()
Iets zegt me dat je zijn punt hebt gemist....quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je zijn punt hebt gemist....
Ik blijf erbij dat de 360 momenteel behoorlijk bagger is. Afgezien van het herspelen van wat oude games staat hij opvallend vaak uit.
ik heb het nog druk genoeg met GoW, RS:Vegas en later nog Viva Pinataquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de 360 momenteel behoorlijk bagger is. Afgezien van het herspelen van wat oude games staat hij opvallend vaak uit.
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.
Deze schaf ik op zeker aan! Ik heb altijd al een zwak gehad voor oorlogsschepen![]()
Ik vind het jammer dat er geen tutorial bij zit. Ik vind het kut om een spel te leren met menselijke tegenstanders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.
Maar ik vind het echt super![]()
Beter verkoop je m dan gewoon, als je de huidige games bagger vind.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb het nog druk genoeg met GoW, RS:Vegas en later nog Viva PinataEn dan moet ik nog FEAR afmaken, Oblivion en Dead Rising krijg ik nog binnen. Zo af en toe een potje UNO of Texas Hold 'Em via Live
zijn wel 'oude' games, maar wel alleen speelbaar met de 360
we kunnen niet elke week een top-game krijgen (gelukkig). Tis ook vooral een kwestie van smaak. Komende tijd komt er genoeg uit
En al die gates zijn hetzelfde en na 3 ervan heb je het wel gezien eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:18 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)
Na dat ik 3 guilds en zoveel mogelijk van het map had verkend en side quests had gedaan heb ik een grote pauze genomen...
Nu weer mee begononnen sinds een week, ik zit nu op 1500 saves en heb de main quest nog niet uitgespeeld![]()
En net als je denkt 'ik ga nu eens met de main quest beginnen' dan is het wel snel afgelopen met de main quest....gaan de oblivion gates open over de hele map alleen al met die gates ben je al een tijdje zoet...
Weet waar aan je begint...
Kep het spel nog niet gespeeld, maar weet nu al dat het een kutspel is!daarbij zal ik um toch even downloaden en je even verslaan om je zwaar te vernederen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
Gamen ? Battlestations Midway.
Welk ding?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:41 schreef Theamerican het volgende:
hoe ren je met dat ding
Na jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zo. Call of Duty 3 uitgespeeld. Was wel een tegenvaller hoor.
Spel heb ik net binnengekregenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
ik vond hem wel erg tofquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Kan niet zeggen dat ik je mening deel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Chaos was dan natuurlijk ook wel een kenmerkend iets van die oorlog. Maar goed, ik ben nu CoD2 aan het spelen eerst op de PC, daarna ga ik CoD3 spelen op de 360.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:18 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)
Na dat ik 3 guilds en zoveel mogelijk van het map had verkend en side quests had gedaan heb ik een grote pauze genomen...
Nu weer mee begononnen sinds een week, ik zit nu op 1500 saves en heb de main quest nog niet uitgespeeld![]()
En net als je denkt 'ik ga nu eens met de main quest beginnen' dan is het wel snel afgelopen met de main quest....gaan de oblivion gates open over de hele map alleen al met die gates ben je al een tijdje zoet...
Weet waar aan je begint...
Sterker nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil games bestellen maar ben mijn bankpas kwijt![]()
!
Ze weten mijn pincode ook enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef Morthill het volgende:
[..]Is leuk als je binnenkort merkt dat iemand anders games koopt op jouw kosten
Dat weet je dus nietquote:
Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
heb vanmorgen viva pinata besteld zal me benieuwen
Zijn eigenlijk de laadschermen.quote:
animal crossing is superquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.
Oh ok dan valt dat wel weer mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de laadschermen.
Damn, heb nu Tony Hawk binnen, maar wat zijn deze achievements moeilijk
ja je kan online spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?
Splinter Cellquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het spel eigenlijk.
Het ziet er niet echt denderend uit ook.
De GP is leuk, een uitdaging.. maar dat extreem vind ik zo arcade als de pest. Beetje gas geven, en bochten pakken letterlijk. Pro heel makkelijk gewonnen, ben nu door naar champion omdat ik nog geen geld heb voor de 1200 serie ofzo (hoeveel moet je hebben ervoor?) Maar ik speel de extreem met een tegenzin eigenlijk.
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Net trouwens even de demo van battlestations midway gedownloadfoei wat ziet dat spel er matig uit zeg.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sterker nogDat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg ook matig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.
(en ZO slecht ziet het er nou ook weer niet uit.)
Goede keus!quote:
Vooral de explosie als je tegen een berg aanvliegt is wel mooi!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.
(en ZO slecht ziet het er nou ook weer niet uit.)
Leugenaar, ik dacht je in de review van FF XII duidelijk zei dat je Xbox 360 stof loopt te happenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
uno packs ? wanneer ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Natuurlijk niet, dat duurt nog wel een weekje of 3 terwijl ze nog een paar geile UNO packs releasen
Yep, je kan online. Ik vind het wel een tof spel, is niet echt veel veranderd in vergelijking met andere Tony Hawk games, Maar ik hou wel van de oude vertrouwde gameplay.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?
Je kunt ook gewoon privat session spelen met een maat van je dan kun je het zo even leren!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen tutorial bij zit. Ik vind het kut om een spel te leren met menselijke tegenstanders.
Niets, gewoon een online potje stuntmode hostenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
Ben nu seed 75, en speel nu op zn makkelijkst eerst alle kampioenschappen uit. Heb dus Grand Prix compleet op Rookie, en nu ben ik bezig met Extreme 600. Die tracks zijn echt gaaf![]()
Dit spel is zo goed, heerlijk
Nog 1 vraag. waar kan ik dit vinden
Stunt Mode Rider 10
Play a 'Stunt mode' game in any Multiplayer mode.
Hij is nog gelockt, wat moet ik daar eerst voor vrij spelen ?
dat gaat dus niet, hij is gelockt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niets, gewoon een online potje stuntmode hosten
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
Ben nu seed 75, en speel nu op zn makkelijkst eerst alle kampioenschappen uit. Heb dus Grand Prix compleet op Rookie, en nu ben ik bezig met Extreme 600. Die tracks zijn echt gaaf![]()
Dit spel is zo goed, heerlijk
Nog 1 vraag. waar kan ik dit vinden
Stunt Mode Rider 10
Play a 'Stunt mode' game in any Multiplayer mode.
Hij is nog gelockt, wat moet ik daar eerst voor vrij spelen ?
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.
Dus start voorzichtig op Pro, kijken wat het doet.. nou de GP ging wel goed.. maar aan het einde, niet die hoerige achievement voor rookie meteen er bij he!! Nee.. .dan moet je godvergeten nog een keer 16 banen gaan rijden.. en om het toch spannend te houden dan doen we wel een blinddoek om!
Ik erger me in het spel.. om de difficulty, om de AI, om de omgevingen.. vooral allemaal in extreem hoor, GP kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat wel).
Overigens is de meest kutte Achievement het bereiken van Seed 1.00 (of 0.00, even vergeten). Per race gaat dat van zo'n 1.75 met 0,009 punten naar beneden. Moet je dus een seizoen of vijf ALLES WINNEN op 't hoogste niveau, anders haal je dat niet.
En ja, dat heb ik gedaanHoe triest
Ik heb dus seed 1,1 ofzo , ben ergens in het seizoen dus 3 de geworden ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat wel).
Overigens is de meest kutte Achievement het bereiken van Seed 1.00 (of 0.00, even vergeten). Per race gaat dat van zo'n 1.75 met 0,009 punten naar beneden. Moet je dus een seizoen of vijf ALLES WINNEN op 't hoogste niveau, anders haal je dat niet.
En ja, dat heb ik gedaanHoe triest
helpt wel weer mee met de achivement voor 50, 250 en 500 races rijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.
Dus start voorzichtig op Pro, kijken wat het doet.. nou de GP ging wel goed.. maar aan het einde, niet die hoerige achievement voor rookie meteen er bij he!! Nee.. .dan moet je godvergeten nog een keer 16 banen gaan rijden.. en om het toch spannend te houden dan doen we wel een blinddoek om!
ze werken ja, je staat fucking hoogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef twi het volgende:
Haha, binnen de games die ik heb ben ik wel een beetje een achievementhoer ja. Maar zodra ik nog geen games (echt of arcade) ga kopen om achievements te hoeren is het goedkoop vermaak
Doen de scoreboards in MGP06 het al? Anders misschien op zoek naar een idioot die Viva Pinata wil ruilen tegen MGP+Saints Row
Doe ik ook niet aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helpt wel weer mee met de achivement voor 50, 250 en 500 races rijden
Da's best raar, aangezien ik daardoor niet eens m'n best heb gedaan om wat tijden te rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze werken ja, je staat fucking hoog
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best raar, aangezien ik daardoor niet eens m'n best heb gedaan om wat tijden te rijden.
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Vegas' single player mode word na level 1 al extreem saai.. Gelukkig is multiplayer wat leuker
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Vegas' single player mode word na level 1 al extreem saai.. Gelukkig is multiplayer wat leuker
Mee eens, de levels daarna zijn stukken leuker. Ben nu bij de dam, vind ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenVond juist dat stukje in Mexico zo saai...
RB6 Vegas singleplayer is juist super.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Inderdaad, beter dan GoWquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RB6 Vegas singleplayer is juist super.
dat wel jahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef BMH het volgende:
Vegas zit ook weer vol bugs... In een cutscene kwam de helicopter niet van de grond maar begon wel te schudden
..
Echt Ubisoft & heli's.... Bij GRAW vloog me heli ook al door alle gebouwen heen.
Valt mij ook al tegenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Battlestations Midway is best lastig, ook niet echt leuk maarja.
Ben ik het helemaal niet mee eens, ik verkoop Rainbow Six: Vegas deze week omdat ik me er gewoon niet mee kan vermaken.. Waarschijnlijk komt het omdat ik het geduld ervoor mis, want dat moet je echt wel hebben. Ik kan wel snappen dat mensen het een relax spel vinden, voordat je een deur binnegaat ff snake-cammen en dan enemys taggen, maar voor mij werkt dit alleen maar frusterend, wordt er alles behalve relax vanquote:
enemy taggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens, ik verkoop Rainbow Six: Vegas deze week omdat ik me er gewoon niet mee kan vermaken.. Waarschijnlijk komt het omdat ik het geduld ervoor mis, want dat moet je echt wel hebben. Ik kan wel snappen dat mensen het een relax spel vinden, voordat je een deur binnegaat ff snake-cammen en dan enemys taggen, maar voor mij werkt dit alleen maar frusterend, wordt er alles behalve relax van.
Ja zo noem je dat toch? Voordat je een deur binnengaat kijk je met je snake-cam en kan je met de start- of back-button (back-button dacht ik) de enemys aangeven voor jezelf of voor je teammaten.quote:
coolquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch? Voordat je een deur binnengaat kijk je met je snake-cam en kan je met de start- of back-button (back-button dacht ik) de enemys aangeven voor jezelf of voor je teammaten.
Ey, wat was je probleem met fifa nou?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Splinter Cell
Net in 26 minuten level 1 uitgespeeld. Had voor de objectives alles compleet. maar toch had ik maar 47 %
Omdat ik 10 enemies had gekilled
die klikte ik allemaal wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef TwyLight het volgende:!
dat wordt ook allemaal uitgelegd in het 1e level hoor.
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ey, wat was je probleem met fifa nou?![]()
Je bent uitgesloten van internationale wedstrijden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetje![]()
Wat dacht je van C4 op iemand plakkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
cool
Dadelijk maar eens proberen dan
Die spelervaring van jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef BMH het volgende:
Vegas zit ook weer vol bugs... In een cutscene kwam de helicopter niet van de grond maar begon wel te schudden
..
Echt Ubisoft & heli's.... Bij GRAW vloog me heli ook al door alle gebouwen heen.
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.
Maar ik vind het echt super![]()
die vliegtuigjes vind ik niet zo lastig? zit toch de helft van de tijd onder waterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.
Als je nog schepen die uit jouw haven komen in de vaart hebt kan je die gewoon blijven besturen. Bovendien kan je ook units krijgen van je 'allies'.
Wow das vreemd... Enige wat ik kan bedenken is Xbox opnieuw opstarten idd :s Maar dat heb je blijkbaar al gedaan.. Super vreemd zeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Een maat van me is net bezig met het instellen van xbox live enzo
En als hij alles heeft ingevult dan komt hij op zo een scherm waar hij op accept kan duwen en decline met nog een stuk tekst
Als hij op accept duwt loopt zijn xbox vast
Hij heeft het al een paar keer geprobeerd
Iemand tips?
quote:Gears of War meer dan 3 miljoen keer verkocht
Nieuws | 19 januari 2007 - Gears of Wars heeft in 10 weken al meer dan 3 miljoen exemplaren verkocht. Eind december was de shooter voor de Xbox 360 al de beste verkopende game van december.
10 januari kwam er ook nieuwe content op Xbox Live te staan. Deze nieuwe mappen zijn sindsdien al meer dan 750,000 keer gedownload, waarmee er in totaal al meer dan 1,5 miljoen downloads van de beschikbare Gears of War content op Marketplace is behaald. (GP)
quote:50 procent Xbox 360 bezitters had geen Xbox
Nieuws | 19 januari 2007 - Chris Satchell, general manager bij Microsoft, heeft in een interview bekend gemaakt dat meer dan 50 procent van de huidige Xbox 360 bezitters geen originele Xbox hadden. Met de Xbox 360 heeft men heel veel nieuwe mensen weten aan te trekken, wat als een verassing kwam voor Microsoft. De doelgroep van Microsoft is stukken breder geworden volgens Satchell en men vindt dat een belangrijk aspect om in de toekomst mee rekening te houden.
Heb ik gedaan....moet alleen nog naar huis om in te loggen om je invite te zienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Heintje het volgende:
Zijn er hier nog meer die heavy Wapon gekocht hebben, of gaan kopen?
Zeker in multiplayer is het wel gaaf.
Ik vind dat laatste bericht toch wel opvallend. Al merk ik zelf ook dat in mijn omgeving steeds meer mensen met een PS2 of die nog zonder console zaten, een 360 aanschaffen.quote:
Hehe, als je maar wel begeleiding hebt om de Destroyers op afstand te houden want die maken korte metten met dat onderzeeërtje van jequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
die vliegtuigjes vind ik niet zo lastig? zit toch de helft van de tijd onder water![]()
Ik denk dat ik hem wel ga kopen, vind het wel een leuk spelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Heintje het volgende:
Zijn er hier nog meer die heavy Wapon gekocht hebben, of gaan kopen?
Zeker in multiplayer is het wel gaaf.
Battle of Misday in multiplayer vereist eigenlijk wel communicatie. De meesten doen maar wat, zo speelde ik net een potje met het besturen van een Jaoans vliegveld, Allies geven hun Aircraft Carriers helemaal geen supportquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.
Als je nog schepen die uit jouw haven komen in de vaart hebt kan je die gewoon blijven besturen. Bovendien kan je ook units krijgen van je 'allies'.
Moeten ze me wel zienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Hehe, als je maar wel begeleiding hebt om de Destroyers op afstand te houden want die maken korte metten met dat onderzeeërtje van je![]()
Hoe verander ik dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetje![]()
Ziet er echt schitterend uit. Laat Konami het gameplay gedeelte verzorgen en je hebt een bijna perfecte footie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Ik wil de niet de jorienvdherik in dit topic uit halen maar... DAMN wat ziet UEFA Champions League 06-07 er goed uit!
Check de twee eerste gameplay video's
Jammer dat de gameplay wel weer ruk zal zijn. Maar dit is by far de mooiste footie ever
Als ze het zo verneuken zoals bij Pro FIFA Soccer 6 dan hoeft Konami zich er niet mee bezig te houden hoor...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ziet er echt schitterend uit. Laat Konami het gameplay gedeelte verzorgen en je hebt een bijna perfecte footie.
Grafisch best wel gelijk aan fifa 07 hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Ik wil de niet de jorienvdherik in dit topic uit halen maar... DAMN wat ziet UEFA Champions League 06-07 er goed uit!
Check de twee eerste gameplay video's
Jammer dat de gameplay wel weer ruk zal zijn. Maar dit is by far de mooiste footie ever
Die tellen wel mee volgens mij hoor..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
net leek of ranked online wedstrijden juist NIET mee tellen voor je seed ?
wie kan het antwoord geven
Dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze het zo verneuken zoals bij Pro FIFA Soccer 6 dan hoeft Konami zich er niet mee bezig te houden hoor...
Ik heb je net geinvite, dus vanaf nou kun je hem zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan....moet alleen nog naar huis om in te loggen om je invite te zien
net zoals Halo 3 Wolfenstein 3D is in een ander jasjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:25 schreef twi het volgende:
Heavy Weapen is dus gewoon Paratrooper maar dan in een ander jasje?
Geen idee, ik ken Paratrooper niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:25 schreef twi het volgende:
Heavy Weapen is dus gewoon Paratrooper maar dan in een ander jasje?
Ik vind het ook raar dat je in de lobby, voor en na een potje, wel met elkaar kan lullen en tijdens het spel niet. Je zou toch op z'n minst verwachten dat je op één of andere manier met je Allies kan communiceren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef Kremers het volgende:
Battle of Misday in multiplayer vereist eigenlijk wel communicatie. De meesten doen maar wat, zo speelde ik net een potje met het besturen van een Jaoans vliegveld, Allies geven hun Aircraft Carriers helemaal geen supportJa, een paar jagers, maar als er dan een Japanse destroyer lan komt zijn die AC snel gezonken
Ik had ook totaal geen moeite om 9 Dive Bombers te lanceren om die vervolgens hun Naval Base te laten vernietigen. Strategie en samenwerken wordt niet echt beheerst heb ik het idee
Het is Sam Fisher/Solid Snakequote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Vampire's Rain takes place in a city in suburban Los Angeles, where vampires have been determined to reside. Players take control of a special operative called John Lloyd and, having entered the city, must wipe out the vampires.
Artoon's Naoto Oshima, one of the creative forces in the creation of the Sonic the Hedgehog series, is working directly on this title and promises a game that makes vampires scary once again. The game creates its atmosphere with gothic visual design and next-generation technology (including heavily featured weather and water effects for displaying a rain-soaked hell on Earth), while a new gameplay system introduces hidden horror as players must figure out who is a vampire in the crowded city. Artoon is also working network features into this title, including competitive multiplayer
Trailer: Japanse Trailer
Lijkt me wel lachenzeker de MP
Leuk dingetjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:32 schreef Ash het volgende:
Gisteren deze Lost Planet figure gekregen van de GameShop uit m'n buurt:
[afbeelding]
Jah dat dacht ik ook, maar kan wel leuk zijn, die multiplayer die in de trailer zit is wel lekker hectischquote:
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:59 schreef Boef het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat je in de lobby, voor en na een potje, wel met elkaar kan lullen en tijdens het spel niet. Je zou toch op z'n minst verwachten dat je op één of andere manier met je Allies kan communiceren.
Mij ook welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:40 schreef Panick het volgende:
Wow, dat Stranglehold lijkt me best vet!!
Bij mij loopt die ook regelmatig vast. Maar vind het nog steeds klote dat je die vliegvelden en scheepswerfen moet verdedigen hoe doe je dat? gewoon met je schip er voor gaan liggen en wachten? Dat is niet echt tof. En als je nu een Battleship tot zinken brengt dan hopt die gene gewoon naar een ander schip. Eigenlijk moet je gewoon vol op die vliegvelden en scheepswerfen af en de rest links laten liggen en dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen is
Ik heb mijn mening wat bijgesteld, ik denk dat ik hem ook op 9feb ga halen
Loopt die demo bij jiu ook wel eens vast trouwens? Bij mij gebeurt het best vaak nl...
Max Payne in Asian style, me likesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:40 schreef Panick het volgende:
Wow, dat Stranglehold lijkt me best vet!!
Je kan nog ergens uit een budget bak Condemned bestellen, het spel is zeker de moeite waard een keer te spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:16 schreef TwyLight het volgende:
Zo net ff dead rising demo gedownload en vind het best een leuk spel, gelijk maar ff bestellen
wil eigenlijk nog een game erbij maar weet niet goed welke zit een beetje te twijfelen tussen een paar games waaronder Lost Planet en CoD3.
Iemand die nog een andere goede game aan kan raden?
(GoW, Saints Row, Splinter Cell: D.A., Rainbow Six: Vegas en TDU heb ik al)
Ik quote mezelf nog maar 'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Een maat van me is net bezig met het instellen van xbox live enzo
En als hij alles heeft ingevult dan komt hij op zo een scherm waar hij op accept kan duwen en decline met nog een stuk tekst
Als hij op accept duwt loopt zijn xbox vast
Hij heeft het al een paar keer geprobeerd
Iemand tips?
Hij heeft de geboorte datum van zijn moeder ingevultquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
Is hij ouder dan 18? anders ff die datum aanpassen. Als je namelijk jonger bent gaat hij zeuren over je ouders. En zorgen dat je al een .net paspoort hebt zou ook kunnen helpen.
Jep, dat is de manier. Ik zet zelf altijd zo'n anti-onderzeeër naast mijn ally zijn vliegdekschip. Die dingen worden noioit bewaakt als ik een keer met zo'n aircraft carrier speel, dan zijn ze wel erg makkelijk te torpederen door de Japanners...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij mij loopt die ook regelmatig vast. Maar vind het nog steeds klote dat je die vliegvelden en scheepswerfen moet verdedigen hoe doe je dat? gewoon met je schip er voor gaan liggen en wachten? Dat is niet echt tof. En als je nu een Battleship tot zinken brengt dan hopt die gene gewoon naar een ander schip. Eigenlijk moet je gewoon vol op die vliegvelden en scheepswerfen af en de rest links laten liggen en dat is jammer.
Waar haal je die aantallen nu weer vandaan. Volgens mij is de 10 miljoen nog nieteens bereikt of op zn best net gepasseerd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 gaat lekker trouwens! Alweer 11 miljoen verkopen, terwijl de PS3 zelfs in eigen land nu bijna niet meer verkoopt (afgelopen week nog maar 25.000 stuks, vorige week nog 65.000 stuks)
Wie weet kan MS deze generatie voor een hele grote verrassing zorgen.
Ik hoop dat je 'm bij Play.com hebt besteld, daar is ie nl. maar ¤37,50quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:19 schreef TwyLight het volgende:
Mja, alleen Dead Rising maar besteld+ nog een play & charge kabeltje
Hier ook regelmatig vastlopers. Moet dan ook meteen de Xbox rebooten want hij doet helemaal niks meer. Gebeurt vooral als je een quick match lobby wilt verlaten omdat bijvoorbeeld de vrije slots je niet bevallen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen is
Ik heb mijn mening wat bijgesteld, ik denk dat ik hem ook op 9feb ga halen
Loopt die demo bij jiu ook wel eens vast trouwens? Bij mij gebeurt het best vaak nl...
Ik vind dat niet echt top ik had het liever zo gezien:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep, dat is de manier. Ik zet zelf altijd zo'n anti-onderzeeër naast mijn ally zijn vliegdekschip. Die dingen worden noioit bewaakt als ik een keer met zo'n aircraft carrier speel, dan zijn ze wel erg makkelijk te torpederen door de Japanners...![]()
En idd, eig moet je ook een schip voor de kust van de vliegvelden plaatsen. Je kan het beste dan één boot voor de kust neerzetten en één boot op zijn eiland afsturen.
Dat laatste doe ik steeds als ik de aircraft carrier heb, meteen 3x3 dive bombers op zijn vliegveld op naval base afsturen en platgooien die handel.
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenVond juist dat stukje in Mexico zo saai...
Dat is nou precies mijn probleem met Rainbow Six. Het is te langzaam, granaten gooien zit voor m'n gevoel veel meer vertraging in als de beste RS in de serie, RS3. Het groeit allemaal teveel naar elkaar toe. GR:AW stond mij niet helemaal aan, en die invloeden in Rainbow Six vind ik dus helemaal niks. Bovendien wordt het veels te weinig gespeeld online door mensen uit m'n Friends List.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.
Maar maar maar je zei...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.
Ik ruil ze zolang ze nog wat waard zijn. Kan je met een beetje geluk iemand vinden die de game graag wil hebben en er veel voor over heeft. Mocht ik ze dan ooit weer eens willen spelen, pik ik ze voor 10 a 15 euro wel weer eens ergens op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ruil nooit spellen, ik vind het dan altijd zonde om weg te doen![]()
vind het altijd leuk om de games te hebben ook al speel ik ze nog amper.
Ik zeg zo veel.quote:
ik ruil wel eens, meestal als ik een game tegen vind vallen. Maar dat zijn dan ook altijd games die ik niet voor de volle mep gekocht heb. Spellen die ik in de winkel koop hou ik altijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ruil nooit spellen, ik vind het dan altijd zonde om weg te doen![]()
vind het altijd leuk om de games te hebben ook al speel ik ze nog amper.
Forza 2 in juni pas?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel kut dat de komende periode maar weinig goede games uitkomen
Maart pas weer met
G.R.A.W. 2
C&C3: Tiberium Wars
Februari komt Crackdown, maar dat lijkt mij zelf niet zo'n vet spel.
en dan pas weer in Juni met
Forza Motorsport 2
Bioshock
en dan pas weer Oktober met GTA IV
Dat is zeker waar, misschien is dat een optie die in de full aan te zetten is? Ik speel nu ook vaak met max 4 mensen. Dan krijgt iedereen 2 "fabrieken".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt top ik had het liever zo gezien:
Aan elke kant 8 mensen ofzo 1 Vliegdekschip, 1 Battleship, 2 Destroyers, 1 Sub, 3x3 vliegtuigen die opstijgen en landen vanaf dat vliegdekschip. En dat je dus ook geen dingen meer bij kunt maken en als doel hebt het vliegdekschip van de tegenstander te laten zinken. Dan ben je gewoon bezig met 1 doel en hoef je niet van alles bij te houden.
Op de manier hoe het nu is maakt het gewoon nix uit als je een battleship of wat dan ook van hun laat zinken aangezien ze gewoon een nieuwe maken en met die verder gaan.
ik vind dat nix die ''fabrieken'' wil gewoon 1 ding krijgen in het begin en het daarmee doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, misschien is dat een optie die in de full aan te zetten is? Ik speel nu ook vaak met max 4 mensen. Dan krijgt iedereen 2 "fabrieken".
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Vampire's Rain takes place in a city in suburban Los Angeles, where vampires have been determined to reside. Players take control of a special operative called John Lloyd and, having entered the city, must wipe out the vampires.
Artoon's Naoto Oshima, one of the creative forces in the creation of the Sonic the Hedgehog series, is working directly on this title and promises a game that makes vampires scary once again. The game creates its atmosphere with gothic visual design and next-generation technology (including heavily featured weather and water effects for displaying a rain-soaked hell on Earth), while a new gameplay system introduces hidden horror as players must figure out who is a vampire in the crowded city. Artoon is also working network features into this title, including competitive multiplayer
Trailer: Japanse Trailer
Lijkt me wel lachenzeker de MP
Crackdown wordt erg vet alleen jammer dat er geen onderzeeer's in het spel zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
, wat een jatwerk. Dingen gewoon letterlijk uit Splinter Cell en MGS, krakkemikkige animaties. Ik heb zo'n idee dat het niks wordt.
Dinsdag Crackdown demo, ben erg benieuwd.
Meen je niet wat een crapquote:
[sarcasme]quote:
Maart release geldt alleen voor de PC versie. De 360 versie komt pas ergens in het najaar, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Maart pas weer met
Meen je nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:00 schreef Boef het volgende:
[..]
Maart release geldt alleen voor de PC versie. De 360 versie komt pas ergens in het najaar, waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Maart pas weer met
G.R.A.W. 2
Februari komt Crackdown, maar dat lijkt mij zelf niet zo'n vet spel.
en dan pas weer in Juni met
Forza Motorsport 2
Bioshock
en dan pas weer Oktober met GTA IV
onderzeeerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown wordt erg vet alleen jammer dat er geen onderzeeer's in het spel zitten.
Nee hoor. heb die filmpjes enzo gezien en het trekt me absoluut niet. dat je rond kan lopen door een grote stad zoals saints row en gta betekend niet gelijk dat het ook leuk is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
onderzeeer!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
En Twylight, als je GTA4 en Saints Row vet vind, vind je Crackdown ook vet..
Mwah, superheld krachten, online co-op, krijgt positieve previews enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee hoor. heb die filmpjes enzo gezien en het trekt me absoluut niet. dat je rond kan lopen door een grote stad zoals saints row en gta betekend niet gelijk dat het ook leuk is.
Je moet 't andere uiteinde dan ook aan de router bevestigen, niet aan je pcquote:Op zondag 21 januari 2007 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm fucking irritant, kom ineens niet meer op Live..terwijl ik dezelfde utp kabel gebruik als nu in m'n pc zit.. :
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
![]()
![]()
Waar haal je die info vandaan?
Nou, het najaar was misschien overdreven maar Maart wordt het ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:08 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij niet hoor. op insidegamer bij releases stond dat spel bij maart voor de 360
quote:Look for more C&C 3 Tiberium Wars, due in March on PC followed by the Xbox 360 version in April or May, on IGN soon.
Volgens de heren van IGN, in de Hands-On Preview waar ik een paar posts terug naar linkte, zijn de controls van BFME2 ge-tweakt om een en ander nog soepeler te laten verlopen. En de grafische engine is ook al een update van de BFME2-engine. Dus het is wel veelbelovend allemaal.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:43 schreef Retarded het volgende:
ik ben opzich wel benieuwd naar C&C. Moet zeggen dat ik alleen Red Alert 1 heb gespeeld, maar vond dat altijd erg leuk. Heb de andere delen nooit gespeeld omdat ik al van PC-gamen was afgestapt. Als de controls goed zijn, dan wil ik nog wel een poging wagen met deze game!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:08 schreef devv05 het volgende:
Vraagje over Doom;
Kan iemand me vertellen waar de exit in E3DM4 is? Ik heb alle drie de sleutels, ben volgens mij overal geweest... maar geen exit
www.gamefaqs.comquote:
Zwaar irritant dat doom ik heb alleen E1 en E2 gedaan daarna werd het te lastig.quote:
Agh, BfME2 was wel goed te doen op 360, maar zou ook voor PC gaan. Speelt toch net dat beetje fijner.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef Boef het volgende:
[..]
Volgens de heren van IGN, in de Hands-On Preview waar ik een paar posts terug naar linkte, zijn de controls van BFME2 ge-tweakt om een en ander nog soepeler te laten verlopen. En de grafische engine is ook al een update van de BFME2-engine. Dus het is wel veelbelovend allemaal.
Evengoed ga ik hem toch voor de PC halen. Dat speelt bij mij toch een stuk vertrouwder en bovendien heb ik het spel dan al eerder en voor een paar tientjes minder. BFME2 evenals de expansion (waarom niet als downloadable content voor de 360?) trekt mijn PC nog makkelijk dus C&C3 moet ook nog wel kunnen. Zelfs Company of Heroes kan ie nog makkelijk aan...
Niet echt neequote:Op zondag 21 januari 2007 15:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
zucht.. heb je niks beters te doen op je vrije zondag?
Had idd jij hebt nog geluk gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 14:30 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft aquila ze nog. hij had ze voor ¤38
Die 32" is alleen wel een instap model. Ik wou zelf de 26S71 halen, maar die is al uitverkochtquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef devv05 het volgende:
Het is wel te doen, maar ik moet gewoon die exit vinden!
Overigens, voor de mensen zonder HDTV een topactie:
Bij BCC nu tot zaterdag geen BTW betalen op HDTV's, dat betekent 19% korting!
Voorbeeld: Een Samsung LCD-TV LE32R32 (32" = 82 CM) voor maar 654 euro
Ace Combat anyonequote:Namco
You keep saying "keep your eyes on Namco." for 2007. I know you can't divulge some things, but you sure seem to have a clear view of smoke, and are assuming there's indeed fire.
My question is what great Namco franchises are there to get really excited about? The only ones I can think of are Soul Calibur, Tekken, and Katamari. I'd love to see Katamari come to the 360, as the Achievements feature would be fantastic, wouldn't it?
Well, you're right. I do know about some excellent Namco franchises coming to Xbox 360 and I cannot talk about them. You're on the right track, but you have missed one big one. Can't say, of course, but there is one more big one that started in the arcades and has remained a loyal Sony game on PS2 all these years.
--Douglass
Oehehe... dat klinkt nu al geil!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef Panick het volgende:
Uit de IGN mailbag.
[..]
Ace Combat anyone.
Ik zie er toch wel een aantalquote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
Heeft iemand nog een adresje waar ik een jaar Xbox Live kan kopen voor 40 euro? Zie ze op Ebay niet hoor..
eindelijk! zo'n soort spel mis ik al jaren op Xbox!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef Panick het volgende:
Uit de IGN mailbag.
[..]
Ace Combat anyone.
Condemnedquote:Op zondag 21 januari 2007 19:34 schreef Oksel het volgende:
Oblivion is hem nét niet denk ik, heb geen HDTV dus is hij érg donker. Kameo trekt me ook nog niet echt. Is er al een goede enge shooter (a la RE4, GC) op de 360?
Zeker, was waarschijnlijk de beste launch game.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Condemned![]()
!
In het begin (is overigens een release titel) veel te ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |