Sterker nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil games bestellen maar ben mijn bankpas kwijt![]()
!
Ze weten mijn pincode ook enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef Morthill het volgende:
[..]Is leuk als je binnenkort merkt dat iemand anders games koopt op jouw kosten
Dat weet je dus nietquote:
Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
heb vanmorgen viva pinata besteld zal me benieuwen
Zijn eigenlijk de laadschermen.quote:
animal crossing is superquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.
Oh ok dan valt dat wel weer mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de laadschermen.
Damn, heb nu Tony Hawk binnen, maar wat zijn deze achievements moeilijk
ja je kan online spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?
Splinter Cellquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het spel eigenlijk.
Het ziet er niet echt denderend uit ook.
De GP is leuk, een uitdaging.. maar dat extreem vind ik zo arcade als de pest. Beetje gas geven, en bochten pakken letterlijk. Pro heel makkelijk gewonnen, ben nu door naar champion omdat ik nog geen geld heb voor de 1200 serie ofzo (hoeveel moet je hebben ervoor?) Maar ik speel de extreem met een tegenzin eigenlijk.
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Net trouwens even de demo van battlestations midway gedownloadfoei wat ziet dat spel er matig uit zeg.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sterker nogDat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg ook matig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.
(en ZO slecht ziet het er nou ook weer niet uit.)
Goede keus!quote:
Vooral de explosie als je tegen een berg aanvliegt is wel mooi!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.
(en ZO slecht ziet het er nou ook weer niet uit.)
Leugenaar, ik dacht je in de review van FF XII duidelijk zei dat je Xbox 360 stof loopt te happenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zo. Call of Duty 3 uitgespeeld. Was wel een tegenvaller hoor.
uno packs ? wanneer ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Natuurlijk niet, dat duurt nog wel een weekje of 3 terwijl ze nog een paar geile UNO packs releasen
Yep, je kan online. Ik vind het wel een tof spel, is niet echt veel veranderd in vergelijking met andere Tony Hawk games, Maar ik hou wel van de oude vertrouwde gameplay.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?
Je kunt ook gewoon privat session spelen met een maat van je dan kun je het zo even leren!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen tutorial bij zit. Ik vind het kut om een spel te leren met menselijke tegenstanders.
Niets, gewoon een online potje stuntmode hostenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
Ben nu seed 75, en speel nu op zn makkelijkst eerst alle kampioenschappen uit. Heb dus Grand Prix compleet op Rookie, en nu ben ik bezig met Extreme 600. Die tracks zijn echt gaaf![]()
Dit spel is zo goed, heerlijk
Nog 1 vraag. waar kan ik dit vinden
Stunt Mode Rider 10
Play a 'Stunt mode' game in any Multiplayer mode.
Hij is nog gelockt, wat moet ik daar eerst voor vrij spelen ?
dat gaat dus niet, hij is gelockt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niets, gewoon een online potje stuntmode hosten
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
Ben nu seed 75, en speel nu op zn makkelijkst eerst alle kampioenschappen uit. Heb dus Grand Prix compleet op Rookie, en nu ben ik bezig met Extreme 600. Die tracks zijn echt gaaf![]()
Dit spel is zo goed, heerlijk
Nog 1 vraag. waar kan ik dit vinden
Stunt Mode Rider 10
Play a 'Stunt mode' game in any Multiplayer mode.
Hij is nog gelockt, wat moet ik daar eerst voor vrij spelen ?
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.
Dus start voorzichtig op Pro, kijken wat het doet.. nou de GP ging wel goed.. maar aan het einde, niet die hoerige achievement voor rookie meteen er bij he!! Nee.. .dan moet je godvergeten nog een keer 16 banen gaan rijden.. en om het toch spannend te houden dan doen we wel een blinddoek om!
Ik erger me in het spel.. om de difficulty, om de AI, om de omgevingen.. vooral allemaal in extreem hoor, GP kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat wel).
Overigens is de meest kutte Achievement het bereiken van Seed 1.00 (of 0.00, even vergeten). Per race gaat dat van zo'n 1.75 met 0,009 punten naar beneden. Moet je dus een seizoen of vijf ALLES WINNEN op 't hoogste niveau, anders haal je dat niet.
En ja, dat heb ik gedaanHoe triest
Ik heb dus seed 1,1 ofzo , ben ergens in het seizoen dus 3 de geworden ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste van de game. Toen ik 'm had was er nog die bug dat je de rondetijden van je Friends List niet kon bekijken. Hoe slecht is dat dan? Toen de patch op zich liet wachten heb ik de game maar het raam uit gegooid (wel voor wat geld, dat wel).
Overigens is de meest kutte Achievement het bereiken van Seed 1.00 (of 0.00, even vergeten). Per race gaat dat van zo'n 1.75 met 0,009 punten naar beneden. Moet je dus een seizoen of vijf ALLES WINNEN op 't hoogste niveau, anders haal je dat niet.
En ja, dat heb ik gedaanHoe triest
helpt wel weer mee met de achivement voor 50, 250 en 500 races rijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook zoiets... ik weigerde op rookie te spelen.. ik wil uitdaging hebben.
Dus start voorzichtig op Pro, kijken wat het doet.. nou de GP ging wel goed.. maar aan het einde, niet die hoerige achievement voor rookie meteen er bij he!! Nee.. .dan moet je godvergeten nog een keer 16 banen gaan rijden.. en om het toch spannend te houden dan doen we wel een blinddoek om!
ze werken ja, je staat fucking hoogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef twi het volgende:
Haha, binnen de games die ik heb ben ik wel een beetje een achievementhoer ja. Maar zodra ik nog geen games (echt of arcade) ga kopen om achievements te hoeren is het goedkoop vermaak
Doen de scoreboards in MGP06 het al? Anders misschien op zoek naar een idioot die Viva Pinata wil ruilen tegen MGP+Saints Row
Doe ik ook niet aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helpt wel weer mee met de achivement voor 50, 250 en 500 races rijden
Da's best raar, aangezien ik daardoor niet eens m'n best heb gedaan om wat tijden te rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze werken ja, je staat fucking hoog
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best raar, aangezien ik daardoor niet eens m'n best heb gedaan om wat tijden te rijden.
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Vegas' single player mode word na level 1 al extreem saai.. Gelukkig is multiplayer wat leuker
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Vegas' single player mode word na level 1 al extreem saai.. Gelukkig is multiplayer wat leuker
Mee eens, de levels daarna zijn stukken leuker. Ben nu bij de dam, vind ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenVond juist dat stukje in Mexico zo saai...
RB6 Vegas singleplayer is juist super.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:13 schreef BMH het volgende:
Inderdaad, beter dan GoWquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RB6 Vegas singleplayer is juist super.
dat wel jahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef BMH het volgende:
Vegas zit ook weer vol bugs... In een cutscene kwam de helicopter niet van de grond maar begon wel te schudden
..
Echt Ubisoft & heli's.... Bij GRAW vloog me heli ook al door alle gebouwen heen.
Valt mij ook al tegenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Battlestations Midway is best lastig, ook niet echt leuk maarja.
Ben ik het helemaal niet mee eens, ik verkoop Rainbow Six: Vegas deze week omdat ik me er gewoon niet mee kan vermaken.. Waarschijnlijk komt het omdat ik het geduld ervoor mis, want dat moet je echt wel hebben. Ik kan wel snappen dat mensen het een relax spel vinden, voordat je een deur binnegaat ff snake-cammen en dan enemys taggen, maar voor mij werkt dit alleen maar frusterend, wordt er alles behalve relax vanquote:
enemy taggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens, ik verkoop Rainbow Six: Vegas deze week omdat ik me er gewoon niet mee kan vermaken.. Waarschijnlijk komt het omdat ik het geduld ervoor mis, want dat moet je echt wel hebben. Ik kan wel snappen dat mensen het een relax spel vinden, voordat je een deur binnegaat ff snake-cammen en dan enemys taggen, maar voor mij werkt dit alleen maar frusterend, wordt er alles behalve relax van.
Ja zo noem je dat toch? Voordat je een deur binnengaat kijk je met je snake-cam en kan je met de start- of back-button (back-button dacht ik) de enemys aangeven voor jezelf of voor je teammaten.quote:
coolquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch? Voordat je een deur binnengaat kijk je met je snake-cam en kan je met de start- of back-button (back-button dacht ik) de enemys aangeven voor jezelf of voor je teammaten.
Ey, wat was je probleem met fifa nou?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Splinter Cell
Net in 26 minuten level 1 uitgespeeld. Had voor de objectives alles compleet. maar toch had ik maar 47 %
Omdat ik 10 enemies had gekilled
die klikte ik allemaal wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef TwyLight het volgende:!
dat wordt ook allemaal uitgelegd in het 1e level hoor.
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ey, wat was je probleem met fifa nou?![]()
Je bent uitgesloten van internationale wedstrijden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetje![]()
Wat dacht je van C4 op iemand plakkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
cool
Dadelijk maar eens proberen dan
Die spelervaring van jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef BMH het volgende:
Vegas zit ook weer vol bugs... In een cutscene kwam de helicopter niet van de grond maar begon wel te schudden
..
Echt Ubisoft & heli's.... Bij GRAW vloog me heli ook al door alle gebouwen heen.
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.
Maar ik vind het echt super![]()
die vliegtuigjes vind ik niet zo lastig? zit toch de helft van de tijd onder waterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.
Als je nog schepen die uit jouw haven komen in de vaart hebt kan je die gewoon blijven besturen. Bovendien kan je ook units krijgen van je 'allies'.
Wow das vreemd... Enige wat ik kan bedenken is Xbox opnieuw opstarten idd :s Maar dat heb je blijkbaar al gedaan.. Super vreemd zeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Een maat van me is net bezig met het instellen van xbox live enzo
En als hij alles heeft ingevult dan komt hij op zo een scherm waar hij op accept kan duwen en decline met nog een stuk tekst
Als hij op accept duwt loopt zijn xbox vast
Hij heeft het al een paar keer geprobeerd
Iemand tips?
quote:Gears of War meer dan 3 miljoen keer verkocht
Nieuws | 19 januari 2007 - Gears of Wars heeft in 10 weken al meer dan 3 miljoen exemplaren verkocht. Eind december was de shooter voor de Xbox 360 al de beste verkopende game van december.
10 januari kwam er ook nieuwe content op Xbox Live te staan. Deze nieuwe mappen zijn sindsdien al meer dan 750,000 keer gedownload, waarmee er in totaal al meer dan 1,5 miljoen downloads van de beschikbare Gears of War content op Marketplace is behaald. (GP)
quote:50 procent Xbox 360 bezitters had geen Xbox
Nieuws | 19 januari 2007 - Chris Satchell, general manager bij Microsoft, heeft in een interview bekend gemaakt dat meer dan 50 procent van de huidige Xbox 360 bezitters geen originele Xbox hadden. Met de Xbox 360 heeft men heel veel nieuwe mensen weten aan te trekken, wat als een verassing kwam voor Microsoft. De doelgroep van Microsoft is stukken breder geworden volgens Satchell en men vindt dat een belangrijk aspect om in de toekomst mee rekening te houden.
Heb ik gedaan....moet alleen nog naar huis om in te loggen om je invite te zienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Heintje het volgende:
Zijn er hier nog meer die heavy Wapon gekocht hebben, of gaan kopen?
Zeker in multiplayer is het wel gaaf.
Ik vind dat laatste bericht toch wel opvallend. Al merk ik zelf ook dat in mijn omgeving steeds meer mensen met een PS2 of die nog zonder console zaten, een 360 aanschaffen.quote:
Hehe, als je maar wel begeleiding hebt om de Destroyers op afstand te houden want die maken korte metten met dat onderzeeërtje van jequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
die vliegtuigjes vind ik niet zo lastig? zit toch de helft van de tijd onder water![]()
Ik denk dat ik hem wel ga kopen, vind het wel een leuk spelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Heintje het volgende:
Zijn er hier nog meer die heavy Wapon gekocht hebben, of gaan kopen?
Zeker in multiplayer is het wel gaaf.
Battle of Misday in multiplayer vereist eigenlijk wel communicatie. De meesten doen maar wat, zo speelde ik net een potje met het besturen van een Jaoans vliegveld, Allies geven hun Aircraft Carriers helemaal geen supportquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Als je ene 'ding' een eskader van 3 vliegtuigjes is of een klein torpedobootje kan het helemaal zo voorbij zijn, hehe.
Als je nog schepen die uit jouw haven komen in de vaart hebt kan je die gewoon blijven besturen. Bovendien kan je ook units krijgen van je 'allies'.
Moeten ze me wel zienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Hehe, als je maar wel begeleiding hebt om de Destroyers op afstand te houden want die maken korte metten met dat onderzeeërtje van je![]()
Hoe verander ik dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
connectie problemen ofzo en je had een amerikaans vlaggetje![]()
Ziet er echt schitterend uit. Laat Konami het gameplay gedeelte verzorgen en je hebt een bijna perfecte footie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Ik wil de niet de jorienvdherik in dit topic uit halen maar... DAMN wat ziet UEFA Champions League 06-07 er goed uit!
Check de twee eerste gameplay video's
Jammer dat de gameplay wel weer ruk zal zijn. Maar dit is by far de mooiste footie ever
Als ze het zo verneuken zoals bij Pro FIFA Soccer 6 dan hoeft Konami zich er niet mee bezig te houden hoor...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ziet er echt schitterend uit. Laat Konami het gameplay gedeelte verzorgen en je hebt een bijna perfecte footie.
Grafisch best wel gelijk aan fifa 07 hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Ik wil de niet de jorienvdherik in dit topic uit halen maar... DAMN wat ziet UEFA Champions League 06-07 er goed uit!
Check de twee eerste gameplay video's
Jammer dat de gameplay wel weer ruk zal zijn. Maar dit is by far de mooiste footie ever
Die tellen wel mee volgens mij hoor..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Moto GP 06
net leek of ranked online wedstrijden juist NIET mee tellen voor je seed ?
wie kan het antwoord geven
Dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze het zo verneuken zoals bij Pro FIFA Soccer 6 dan hoeft Konami zich er niet mee bezig te houden hoor...
Ik heb je net geinvite, dus vanaf nou kun je hem zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan....moet alleen nog naar huis om in te loggen om je invite te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |