quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege op Normal overgeschakeld
Ik heb denk ik een bijzonder spel dan.. geen bug wat opviel... SP vond ik heel leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege op Normal overgeschakeld. Ik had geen geduld meer om op Hard verder te spelen. Ik vond hem wel tegenvallen, de SP dan. Ook zitten er belachelijk veel bugs in het spel.
Niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik het niet leuk vond. Call of Duty 2 was uitdagend, deel 3 is frustrerend.quote:
ow, die heb je wel op Veteran danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik het niet leuk vond. Call of Duty 2 was uitdagend, deel 3 is frustrerend.
Als je hem nog niet gespeeld hebt is het wel leuk ja .. ik heb hem zelf nog niet gespeeld, half op de xbox zag er daar heel goed uit... krijg nu al een natte broek als ik bedenk hoe scherp dat bij jou moet zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ow, die heb je wel op Veteran dan![]()
geintje.
Is het spel Far Cry wat of is dat bagger? Wil `m wel ruilen tegen GRaw eigenlijk !
Motogp valt me tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren trouwens de mainquest van Oblivion uitgespeeld
Miranda is werken en Merlijn naar het kdvquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment alleen maar met Jasmijn bezig zijn..
Zou ik echt boven een apart kantoortje moeten maken en daar werken met de deur dicht.
In het spel eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Alsin het spel of alsin jouw rijcapaciteiten?
Weet het allemaal niet meer, ik heb alles op de hoogste moeilijksheidsgraad uitgespeeld. Bij street was dat niet zo moeilijk maar de GP op het hoogste niveau is behoorlijk moeilijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het spel eigenlijk.
Het ziet er niet echt denderend uit ook.
De GP is leuk, een uitdaging.. maar dat extreem vind ik zo arcade als de pest. Beetje gas geven, en bochten pakken letterlijk. Pro heel makkelijk gewonnen, ben nu door naar champion omdat ik nog geen geld heb voor de 1200 serie ofzo (hoeveel moet je hebben ervoor?) Maar ik speel de extreem met een tegenzin eigenlijk.
Dan race ik nog korter dan de laadtijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet het allemaal niet meer, ik heb alles op de hoogste moeilijksheidsgraad uitgespeeld. Bij street was dat niet zo moeilijk maar de GP op het hoogste niveau is behoorlijk moeilijk![]()
Je kunt races wel zo instellen dat ze maar 1 rondje duren, dan hoef je ze maar 1 rondje voor te blijven
de kans op een echte winter is weer aanwezigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan race ik nog korter dan de laadtijden
WOEEEEEIIIIIIIquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
de kans op een echte winter is weer aanwezig
Winterverwachting
je moet ff die link doorlezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
WOEEEEEIIIIIII
Ik zag voor volgende week trouwens al voorzichtig wat sneeuw voorspeld worden op het nieuws.. ik mag hopen dat het echt nu eens zeeerrrr koud gaat worden met lekker een pak sneeuw!!![]()
Als dat zo isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet ff die link doorlezen
er is dus een kans (een kansje dus) dat we een echte winter krijgen, die tot in maart duurt ofzo
maar goed, dat is koffiedik kijken natuurlijkquote:
wanneer kom je langs? spellen brengen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
maar goed, dat is koffiedik kijken natuurlijk
Voorlopig wordt het deze week iig kouder
ik spreek je van de week wel als je ingesneeuwd bentquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Een echte winter, ehuh riiiiiiight
het word alleen maar warmer gijs
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Een echte winter, ehuh riiiiiiight
het word alleen maar warmer gijs
ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik spreek je van de week wel als je ingesneeuwd bent
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus welquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
Net IQ,....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zat op 120
lange test trouwens
nee, serieusquote:
Ja hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
je kan hem ook online doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
Ik wil hem niet doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan hem ook online doen
http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/
ik denk het niet, moet om half tien volleyballen in Pijnackerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Bastard het volgende:
Word er trouwens nog gepokerd vanavond door de Gijsjes?
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
ik kijk alleen het journaal, en sportquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
zeker doen, echt een toffe filmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Kijken Gijs...... kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Whehehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word toch moeilijk in jou geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |