quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
Net IQ,....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zat op 120
lange test trouwens
nee, serieusquote:
Ja hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als denkt dat dat hoger zou moeten zijn klopt het resultaat dus wel
je kan hem ook online doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
Ik wil hem niet doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan hem ook online doen
http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/
ik denk het niet, moet om half tien volleyballen in Pijnackerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Bastard het volgende:
Word er trouwens nog gepokerd vanavond door de Gijsjes?
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de IQ test gedaan ook... wist niet eens dat het er op wasHeb gewoon gegamed en gelezen
Want serieus.. wat is er toch een hoop bagger op tv, niet?
Hoe meer zenders, hoe minder er op is.. valt mij op dat de gewone publieke omroepen nog vaak de leukste programma's hebben.
4x in de week is er ook wel csi op ofzo
ik kijk alleen het journaal, en sportquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo mee eens........ NIETS op die tv.... ik ben de laatste tijd lekker films aan het kijken. Ga vanavond weer wat huren. V for Vendetta van de week gezien... Zoooo goed
Nee het is een drama. Wist zelf ook niet dat de IQ test op tv was. Boeit me ook niet echt
zeker doen, echt een toffe filmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Kijken Gijs...... kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die V for Vendetta heb ik overgslagen eigenlijk.. maar zal hem es meepikken
Whehehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word toch moeilijk in jou geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |