Sterker nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil games bestellen maar ben mijn bankpas kwijt![]()
!

Ze weten mijn pincode ook enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef Morthill het volgende:
[..]Is leuk als je binnenkort merkt dat iemand anders games koopt op jouw kosten

Dat weet je dus nietquote:

Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
heb vanmorgen viva pinata besteld zal me benieuwen

Zijn eigenlijk de laadschermen.quote:

animal crossing is superquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Animal Crossing leuk vind dan zal je VP ook wel leuk vinden denk ik.

Oh ok dan valt dat wel weer mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2

heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de laadschermen.
Damn, heb nu Tony Hawk binnen, maar wat zijn deze achievements moeilijk

ja je kan online spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je tony hawk project 8? zoja is het wat? en kan je online spelen?

Splinter Cellquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()

quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik krijg splintercell vandaag![]()
Moto GP is echt vet , die races door strate n![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het spel eigenlijk.
Het ziet er niet echt denderend uit ook.
De GP is leuk, een uitdaging.. maar dat extreem vind ik zo arcade als de pest. Beetje gas geven, en bochten pakken letterlijk. Pro heel makkelijk gewonnen, ben nu door naar champion omdat ik nog geen geld heb voor de 1200 serie ofzo (hoeveel moet je hebben ervoor?) Maar ik speel de extreem met een tegenzin eigenlijk.

Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef TwyLight het volgende:
Net trouwens even de demo van battlestations midway gedownloadfoei wat ziet dat spel er matig uit zeg.

quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sterker nogDat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik zeg ook matig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, het concept en de uitwerking zijn geweldig, en daar gaat 't mij om.
(en ZO slecht ziet het er nou ook weer niet uit.)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |