kheb het 1 keer geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.
Deze schaf ik op zeker aan! Ik heb altijd al een zwak gehad voor oorlogsschepen![]()
Iets zegt me dat je zijn punt hebt gemist....quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je zijn punt hebt gemist....
Ik blijf erbij dat de 360 momenteel behoorlijk bagger is. Afgezien van het herspelen van wat oude games staat hij opvallend vaak uit.
ik heb het nog druk genoeg met GoW, RS:Vegas en later nog Viva Pinataquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de 360 momenteel behoorlijk bagger is. Afgezien van het herspelen van wat oude games staat hij opvallend vaak uit.
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.
Deze schaf ik op zeker aan! Ik heb altijd al een zwak gehad voor oorlogsschepen![]()
Ik vind het jammer dat er geen tutorial bij zit. Ik vind het kut om een spel te leren met menselijke tegenstanders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich minder ik had liever gehad iedereen 1 ding kon kiezen en daarmee spelen en vind het ook jammer dat ze je airfield en haven kunnen aanvallen en dat het dan ook over is.
Maar ik vind het echt super![]()
Beter verkoop je m dan gewoon, als je de huidige games bagger vind.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb het nog druk genoeg met GoW, RS:Vegas en later nog Viva PinataEn dan moet ik nog FEAR afmaken, Oblivion en Dead Rising krijg ik nog binnen. Zo af en toe een potje UNO of Texas Hold 'Em via Live
zijn wel 'oude' games, maar wel alleen speelbaar met de 360
we kunnen niet elke week een top-game krijgen (gelukkig). Tis ook vooral een kwestie van smaak. Komende tijd komt er genoeg uit
En al die gates zijn hetzelfde en na 3 ervan heb je het wel gezien eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:18 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)
Na dat ik 3 guilds en zoveel mogelijk van het map had verkend en side quests had gedaan heb ik een grote pauze genomen...
Nu weer mee begononnen sinds een week, ik zit nu op 1500 saves en heb de main quest nog niet uitgespeeld![]()
En net als je denkt 'ik ga nu eens met de main quest beginnen' dan is het wel snel afgelopen met de main quest....gaan de oblivion gates open over de hele map alleen al met die gates ben je al een tijdje zoet...
Weet waar aan je begint...
Kep het spel nog niet gespeeld, maar weet nu al dat het een kutspel is!daarbij zal ik um toch even downloaden en je even verslaan om je zwaar te vernederen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
Gamen ? Battlestations Midway.
Welk ding?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:41 schreef Theamerican het volgende:
hoe ren je met dat ding
Na jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zo. Call of Duty 3 uitgespeeld. Was wel een tegenvaller hoor.
Spel heb ik net binnengekregenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zo. Call of Duty 3 uitgespeeld. Was wel een tegenvaller hoor.
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
ik vond hem wel erg tofquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Kan niet zeggen dat ik je mening deel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De single player Gijs. Chaotische missies waarbij je van teveel kanten door respawnende vijanden wordt beschoten, bugs, cutscenes, slechte opbouw missies. De graphics waren beter dan deel 2, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Chaos was dan natuurlijk ook wel een kenmerkend iets van die oorlog. Maar goed, ik ben nu CoD2 aan het spelen eerst op de PC, daarna ga ik CoD3 spelen op de 360.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft al die gates helemaal niet te sluiten voor de Main Quest hoor, hooguit 2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:18 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Sjezus man...oblivion is goed genoeg om alle games een tijdje opzij te zetten als je eenmaal goed in bezig bent. (ok...soms wat aan het langdradige toe)
Na dat ik 3 guilds en zoveel mogelijk van het map had verkend en side quests had gedaan heb ik een grote pauze genomen...
Nu weer mee begononnen sinds een week, ik zit nu op 1500 saves en heb de main quest nog niet uitgespeeld![]()
En net als je denkt 'ik ga nu eens met de main quest beginnen' dan is het wel snel afgelopen met de main quest....gaan de oblivion gates open over de hele map alleen al met die gates ben je al een tijdje zoet...
Weet waar aan je begint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |