is dat niet dat debug-netwerk van MS?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
Zo lame he
[afbeelding]
en dan....
[afbeelding]
Fuckers
dan zal die hier ook wel snel komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nope.. gewoon iemand op het amerikaanse XBL
Kijk eens goed naar dat 2e plaatjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
dan zal die hier ook wel snel komen
Danheb ik je volgens mij al geweigert,quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef SpookY22 het volgende:
Mijn tag is SpoekGTi, en nee heb je niet geadd tijdens GoW, aangezien mijn baas het er niet mee eens is dat ik ga zitten Xboxen op de zaak
Verheug me er nu al opquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar je hebt superkrachten ofzo
dit is demo filmpje er van http://www.insidegamer.nl/xbox360/crackdown/videos/1570
Ik mag hem reviewen![]()
Ey gozert, jij had toch fifa?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nope.. gewoon iemand op het amerikaanse XBL
ik ben fifa master en maak je met 3-0 + inquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ey gozert, jij had toch fifa?
Wat is je gamertag dan? Dan schop ik je wel een x kapot![]()
Maak me gek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Intresse in een review van Lost Planet![]()
Jah grootheidquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Intresse in een review van Lost Planet![]()
Het moeilijkste aan het pokeren is weten wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Heintje heb laatst nog een miljoen gewonnen met poker
Nu sta ik nog maar 600.000 in de min
Je ziet mijn gamerstag denk ik wel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ben fifa master en maak je met 3-0 + in![]()
toegevoegd, nu fifa doen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je ziet mijn gamerstag denk ik wel?
Morgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toegevoegd, nu fifa doen ?
Amerikanen hebben er ook een onderzeeer in zitten iets van de A40 ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Leonos het volgende:
Hebben amerikanen geen onderzeeer?
Heb ze nog nooit gezien
Ja, ik ben ook verkocht. Ik kreeg iemand z'n airfield terwijl ik er al eentje had dus dat coördineerde lekker makkelijk. Toen binnen 10 minuten die 2 vliegdekschepen tot zinken gebracht en toen wat ondersteuning verleend aan de schepen die zich concentreerden op de 2 havens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestations Midway net weer een 1,5 uur gespeeld! Deze keer voornamelijk in de onderzeeer dat was mooi diep duiken en dan ongemerkt zon cruiser besluipen en dan naar torpedo diepte en dan dat ding naar de bodem van de zee sturen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |