net zoals Halo 3 Wolfenstein 3D is in een ander jasjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:25 schreef twi het volgende:
Heavy Weapen is dus gewoon Paratrooper maar dan in een ander jasje?
Geen idee, ik ken Paratrooper niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:25 schreef twi het volgende:
Heavy Weapen is dus gewoon Paratrooper maar dan in een ander jasje?
Ik vind het ook raar dat je in de lobby, voor en na een potje, wel met elkaar kan lullen en tijdens het spel niet. Je zou toch op z'n minst verwachten dat je op één of andere manier met je Allies kan communiceren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef Kremers het volgende:
Battle of Misday in multiplayer vereist eigenlijk wel communicatie. De meesten doen maar wat, zo speelde ik net een potje met het besturen van een Jaoans vliegveld, Allies geven hun Aircraft Carriers helemaal geen supportJa, een paar jagers, maar als er dan een Japanse destroyer lan komt zijn die AC snel gezonken
Ik had ook totaal geen moeite om 9 Dive Bombers te lanceren om die vervolgens hun Naval Base te laten vernietigen. Strategie en samenwerken wordt niet echt beheerst heb ik het idee
Het is Sam Fisher/Solid Snakequote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Vampire's Rain takes place in a city in suburban Los Angeles, where vampires have been determined to reside. Players take control of a special operative called John Lloyd and, having entered the city, must wipe out the vampires.
Artoon's Naoto Oshima, one of the creative forces in the creation of the Sonic the Hedgehog series, is working directly on this title and promises a game that makes vampires scary once again. The game creates its atmosphere with gothic visual design and next-generation technology (including heavily featured weather and water effects for displaying a rain-soaked hell on Earth), while a new gameplay system introduces hidden horror as players must figure out who is a vampire in the crowded city. Artoon is also working network features into this title, including competitive multiplayer
Trailer: Japanse Trailer
Lijkt me wel lachenzeker de MP
Leuk dingetjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:32 schreef Ash het volgende:
Gisteren deze Lost Planet figure gekregen van de GameShop uit m'n buurt:
[afbeelding]
Jah dat dacht ik ook, maar kan wel leuk zijn, die multiplayer die in de trailer zit is wel lekker hectischquote:
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:59 schreef Boef het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat je in de lobby, voor en na een potje, wel met elkaar kan lullen en tijdens het spel niet. Je zou toch op z'n minst verwachten dat je op één of andere manier met je Allies kan communiceren.
Mij ook welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:40 schreef Panick het volgende:
Wow, dat Stranglehold lijkt me best vet!!
Bij mij loopt die ook regelmatig vast. Maar vind het nog steeds klote dat je die vliegvelden en scheepswerfen moet verdedigen hoe doe je dat? gewoon met je schip er voor gaan liggen en wachten? Dat is niet echt tof. En als je nu een Battleship tot zinken brengt dan hopt die gene gewoon naar een ander schip. Eigenlijk moet je gewoon vol op die vliegvelden en scheepswerfen af en de rest links laten liggen en dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen is
Ik heb mijn mening wat bijgesteld, ik denk dat ik hem ook op 9feb ga halen
Loopt die demo bij jiu ook wel eens vast trouwens? Bij mij gebeurt het best vaak nl...
Max Payne in Asian style, me likesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:40 schreef Panick het volgende:
Wow, dat Stranglehold lijkt me best vet!!
Je kan nog ergens uit een budget bak Condemned bestellen, het spel is zeker de moeite waard een keer te spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:16 schreef TwyLight het volgende:
Zo net ff dead rising demo gedownload en vind het best een leuk spel, gelijk maar ff bestellen
wil eigenlijk nog een game erbij maar weet niet goed welke zit een beetje te twijfelen tussen een paar games waaronder Lost Planet en CoD3.
Iemand die nog een andere goede game aan kan raden?
(GoW, Saints Row, Splinter Cell: D.A., Rainbow Six: Vegas en TDU heb ik al)
Ik quote mezelf nog maar 'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Een maat van me is net bezig met het instellen van xbox live enzo
En als hij alles heeft ingevult dan komt hij op zo een scherm waar hij op accept kan duwen en decline met nog een stuk tekst
Als hij op accept duwt loopt zijn xbox vast
Hij heeft het al een paar keer geprobeerd
Iemand tips?
Hij heeft de geboorte datum van zijn moeder ingevultquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
Is hij ouder dan 18? anders ff die datum aanpassen. Als je namelijk jonger bent gaat hij zeuren over je ouders. En zorgen dat je al een .net paspoort hebt zou ook kunnen helpen.
Jep, dat is de manier. Ik zet zelf altijd zo'n anti-onderzeeër naast mijn ally zijn vliegdekschip. Die dingen worden noioit bewaakt als ik een keer met zo'n aircraft carrier speel, dan zijn ze wel erg makkelijk te torpederen door de Japanners...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij mij loopt die ook regelmatig vast. Maar vind het nog steeds klote dat je die vliegvelden en scheepswerfen moet verdedigen hoe doe je dat? gewoon met je schip er voor gaan liggen en wachten? Dat is niet echt tof. En als je nu een Battleship tot zinken brengt dan hopt die gene gewoon naar een ander schip. Eigenlijk moet je gewoon vol op die vliegvelden en scheepswerfen af en de rest links laten liggen en dat is jammer.
Waar haal je die aantallen nu weer vandaan. Volgens mij is de 10 miljoen nog nieteens bereikt of op zn best net gepasseerd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 gaat lekker trouwens! Alweer 11 miljoen verkopen, terwijl de PS3 zelfs in eigen land nu bijna niet meer verkoopt (afgelopen week nog maar 25.000 stuks, vorige week nog 65.000 stuks)
Wie weet kan MS deze generatie voor een hele grote verrassing zorgen.
Ik hoop dat je 'm bij Play.com hebt besteld, daar is ie nl. maar ¤37,50quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:19 schreef TwyLight het volgende:
Mja, alleen Dead Rising maar besteld+ nog een play & charge kabeltje
Hier ook regelmatig vastlopers. Moet dan ook meteen de Xbox rebooten want hij doet helemaal niks meer. Gebeurt vooral als je een quick match lobby wilt verlaten omdat bijvoorbeeld de vrije slots je niet bevallen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor tijdens het spel zef toch wel eens mensen praten hoor? Dat zou ook wel een hele dom zet zijn geweest, dan heb je geen idee wat een ander aan het doen is
Ik heb mijn mening wat bijgesteld, ik denk dat ik hem ook op 9feb ga halen
Loopt die demo bij jiu ook wel eens vast trouwens? Bij mij gebeurt het best vaak nl...
Ik vind dat niet echt top ik had het liever zo gezien:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep, dat is de manier. Ik zet zelf altijd zo'n anti-onderzeeër naast mijn ally zijn vliegdekschip. Die dingen worden noioit bewaakt als ik een keer met zo'n aircraft carrier speel, dan zijn ze wel erg makkelijk te torpederen door de Japanners...![]()
En idd, eig moet je ook een schip voor de kust van de vliegvelden plaatsen. Je kan het beste dan één boot voor de kust neerzetten en één boot op zijn eiland afsturen.
Dat laatste doe ik steeds als ik de aircraft carrier heb, meteen 3x3 dive bombers op zijn vliegveld op naval base afsturen en platgooien die handel.
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond hem eigenlijk steeds beter wordenVond juist dat stukje in Mexico zo saai...
Dat is nou precies mijn probleem met Rainbow Six. Het is te langzaam, granaten gooien zit voor m'n gevoel veel meer vertraging in als de beste RS in de serie, RS3. Het groeit allemaal teveel naar elkaar toe. GR:AW stond mij niet helemaal aan, en die invloeden in Rainbow Six vind ik dus helemaal niks. Bovendien wordt het veels te weinig gespeeld online door mensen uit m'n Friends List.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.
Maar maar maar je zei...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Spel vandaag ook gehaald vond Mexico wel leuk beetje Ghost Recon achtig.
Ik ruil ze zolang ze nog wat waard zijn. Kan je met een beetje geluk iemand vinden die de game graag wil hebben en er veel voor over heeft. Mocht ik ze dan ooit weer eens willen spelen, pik ik ze voor 10 a 15 euro wel weer eens ergens op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ruil nooit spellen, ik vind het dan altijd zonde om weg te doen![]()
vind het altijd leuk om de games te hebben ook al speel ik ze nog amper.
Ik zeg zo veel.quote:
ik ruil wel eens, meestal als ik een game tegen vind vallen. Maar dat zijn dan ook altijd games die ik niet voor de volle mep gekocht heb. Spellen die ik in de winkel koop hou ik altijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ruil nooit spellen, ik vind het dan altijd zonde om weg te doen![]()
vind het altijd leuk om de games te hebben ook al speel ik ze nog amper.
Forza 2 in juni pas?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel kut dat de komende periode maar weinig goede games uitkomen
Maart pas weer met
G.R.A.W. 2
C&C3: Tiberium Wars
Februari komt Crackdown, maar dat lijkt mij zelf niet zo'n vet spel.
en dan pas weer in Juni met
Forza Motorsport 2
Bioshock
en dan pas weer Oktober met GTA IV
Dat is zeker waar, misschien is dat een optie die in de full aan te zetten is? Ik speel nu ook vaak met max 4 mensen. Dan krijgt iedereen 2 "fabrieken".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt top ik had het liever zo gezien:
Aan elke kant 8 mensen ofzo 1 Vliegdekschip, 1 Battleship, 2 Destroyers, 1 Sub, 3x3 vliegtuigen die opstijgen en landen vanaf dat vliegdekschip. En dat je dus ook geen dingen meer bij kunt maken en als doel hebt het vliegdekschip van de tegenstander te laten zinken. Dan ben je gewoon bezig met 1 doel en hoef je niet van alles bij te houden.
Op de manier hoe het nu is maakt het gewoon nix uit als je een battleship of wat dan ook van hun laat zinken aangezien ze gewoon een nieuwe maken en met die verder gaan.
ik vind dat nix die ''fabrieken'' wil gewoon 1 ding krijgen in het begin en het daarmee doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, misschien is dat een optie die in de full aan te zetten is? Ik speel nu ook vaak met max 4 mensen. Dan krijgt iedereen 2 "fabrieken".
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Vampire's Rain takes place in a city in suburban Los Angeles, where vampires have been determined to reside. Players take control of a special operative called John Lloyd and, having entered the city, must wipe out the vampires.
Artoon's Naoto Oshima, one of the creative forces in the creation of the Sonic the Hedgehog series, is working directly on this title and promises a game that makes vampires scary once again. The game creates its atmosphere with gothic visual design and next-generation technology (including heavily featured weather and water effects for displaying a rain-soaked hell on Earth), while a new gameplay system introduces hidden horror as players must figure out who is a vampire in the crowded city. Artoon is also working network features into this title, including competitive multiplayer
Trailer: Japanse Trailer
Lijkt me wel lachenzeker de MP
Crackdown wordt erg vet alleen jammer dat er geen onderzeeer's in het spel zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
, wat een jatwerk. Dingen gewoon letterlijk uit Splinter Cell en MGS, krakkemikkige animaties. Ik heb zo'n idee dat het niks wordt.
Dinsdag Crackdown demo, ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |