abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45452316
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat als die molsim een homo is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jouw humor had je in 1992 echt volle zalen getrokken. Misschien tóch eens dat moppengidsje op de WC vervangen na 12 jaar.
  Redactie Games woensdag 17 januari 2007 @ 21:41:00 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45452343
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met jouw humor had je in 1992 echt volle zalen getrokken. Misschien tóch eens dat moppengidsje op de WC vervangen na 12 jaar.
So true
.....Kennedy
pi_45452797
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Retarded het volgende:
Schijt aan de speelduur... wat loopt iedereen daar toch altijd op te zeiken. Ik heb liever een geweldige game die maar 7-10 uurtjes lang is, dan een leuke, maar mindere, game die meer dan 30 uur lang is.

GoW was ook "kort".. en Lost Planet is zogenaamd ook "kort". Ben er al een tijd mee bezig, en vermaak me nog steeds

Nog een goed voorbeeld: Prince of Persia: Sands of Time... topgame, die niet erg lang was...
ik weet leukere dingen om te doen waar ik langer dan 5 uur mee bezig ben en voor minder dan 65 euro mee klaar ben...
ik betaal geen 13 euro per uur om een game te spelen, dan wacht ik wel tot de game afgeprijst wordt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_45452910
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik weet leukere dingen om te doen waar ik langer dan 5 uur mee bezig ben en voor minder dan 65 euro mee klaar ben...
ik betaal geen 13 euro per uur om een game te spelen, dan wacht ik wel tot de game afgeprijst wordt.
moet jij weten, maar een topgame is een topgame .. lang of kort. Sowieso is die 5 uur zwaar overdreven, vooral op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik weet niet hoelang ik al bezig ben, maar dat is zeker meer dan 5 uur.

Speelduur is voor mij echt geen issue, of het moet echt een spel zijn van 2 levels waar je in 3 uur spelen doorheen loopt .. maar gelukkig ken ik zo'n spel niet.
pi_45453196
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Retarded het volgende:

[..]

moet jij weten, maar een topgame is een topgame .. lang of kort. Sowieso is die 5 uur zwaar overdreven, vooral op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik weet niet hoelang ik al bezig ben, maar dat is zeker meer dan 5 uur.

Speelduur is voor mij echt geen issue, of het moet echt een spel zijn van 2 levels waar je in 3 uur spelen doorheen loopt .. maar gelukkig ken ik zo'n spel niet.
Jou neem ik sowieso niet serieus als het om games gaat, ik bedoel superman returns
En al is het 6 uur, dan nog vind ik het te kort om het spel te kopen voor full price.
Ik heb de MP demo gedaan en dat vond ik niks.
En jij hebt makkelijk lullen, jij kan de game op je werk zo omruilen/geld terug krijgen.
Ik moet er wat anders voor uitzoeken, en het games aanbod is nogal karig op het moment zoals je moet weten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:09:29 #256
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45453504
Oke dan, had Saints Row voor het laatst eind oktober gespeeld
Maar nu op een pc scherm en dan is die grafisch echt 10 keer zo goed als op een normale tv. Ow wat is dat mooi zeg

Moet eerst de stad weer beetje verkennen. Was begonnen net met de drugs activity. Heb daar een level 7,8 en 5 nu. Ik stop bij level 5 en zit midden in zo district van zo andere gang, ik was samen met 2 andere gasten van me gang daar. En gelijk krijgt 1 zo gozer een molotof cocktail tegen zich aan gegooid

En daarna met zeker 10 man heel die straat schoongeveegd

zit op 30 uur en 51 procent
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:35:54 #257
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45454708
Sommige activeties zijn een stuk makkelijker als je de gebieden waar ze in zijn al in je bezit hebt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_45455141
Wat betreft speelduur zit je met Oblivion dan natuurlijk wel goed. Voordat je daar alle quests hebt gedaan van de verschillende groepen en hoofdverhaal ben je wel een tijdje bezig.
pi_45455809
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Retarded het volgende:

[..]

3 uur of 5 uur vind ik een klein verschil, daar ga ik gewoon niet de volle mep voor neer leggen. Wacht wel op de budget-versie of zo, met Kameo ook gedaan. Game is redelijk kort, 8 uurtjes wel uitgespeeld, dan is 30 een redelijke prijs.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_45459131
wat ik me nou afvraag..
waar kan ik het beste spellen online kopen?
en voor bijvoorbeeld viva pinata,
ik wil niet de nederlandse versie dus waar kan ik em dan het beste in het buitenland kopen zodat ik em in het engels heb?
pi_45459776
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:45 schreef apengek het volgende:
wat ik me nou afvraag..
waar kan ik het beste spellen online kopen?
en voor bijvoorbeeld viva pinata,
ik wil niet de nederlandse versie dus waar kan ik em dan het beste in het buitenland kopen zodat ik em in het engels heb?
De Nederlandse versie krijg je als je je Locale op Netherlands hebt staan. Gewoon op UK zetten en spel is in het Engels
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_45461322
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als jij 65 euro voor je games betaalt ben je echt knettergek.
www.play-asia.com anyone? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45461345
Ja en dan zes weken moeten wachten
pi_45461367
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:55 schreef Leonos het volgende:
Ja en dan zes weken moeten wachten
Ik weet niet in wel gehucht jij woont, maar hier in Amsterdam is het er meestal wel binnen 5 a 6 werkdagen .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45461413
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:59 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik weet niet in wel gehucht jij woont, maar hier in Amsterdam is het er meestal wel binnen 5 a 6 werkdagen .
Totdat je een spel koopt die net uit is en flink gehyped is , dan mag je weken gaan wachten.
pi_45461464
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:10 schreef bigore het volgende:

[..]

Totdat je een spel koopt die net uit is en flink gehyped is , dan mag je weken gaan wachten.
Ik had GoW net zo snel. RS:LV ook.
pi_45461592
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:51 schreef Panick het volgende:

[..]

Als jij 65 euro voor je games betaalt ben je echt knettergek.
www.play-asia.com anyone? .
agh, 50 euro is nog steeds te veel voor een spel van 5 uur.
pi_45461726
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

agh, 50 euro is nog steeds te veel voor een spel van 5 uur.
Als het alleen een SP game was zeker. Maar dat is het niet.
pi_45461757
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:44 schreef Panick het volgende:

[..]

Als het alleen een SP game was zeker. Maar dat is het niet.
Dat hangt er natuurlijk van af, ik speel namelijk vrijwel nooit MP en dan is 5 uur SP dus te weinig.
pi_45461758
Daarbij komt ook nog, sommige spellen wil ik gewoon meteen kunnen spelen, dus dan ga ik niet een week wachten voor 10 euro goedkoper, ben nogal ongeduldig helaas...
pi_45461797
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat hangt er natuurlijk van af, ik speel namelijk vrijwel nooit MP en dan is 5 uur SP dus te weinig.
Ach, zo denk ik helemaal niet, je kan zoveel spellen hier ruilen op fok, ik neem als voorbeeld mijn saints row, had ik best snel uitgespeeld, toen geruild voor dead rising, en dead rising 40 euro voor teruggevangen. Dus ja...dan heb ik 20 euro betaald, en 2 spellen uitgespeeld.
pi_45461839
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef bigore het volgende:

[..]

Ach, zo denk ik helemaal niet, je kan zoveel spellen hier ruilen op fok, ik neem als voorbeeld mijn saints row, had ik best snel uitgespeeld, toen geruild voor dead rising, en dead rising 40 euro voor teruggevangen. Dus ja...dan heb ik 20 euro betaald, en 2 spellen uitgespeeld.
Tsja, maar DR was zo vervelend dat ik die game na 2 uur heb opgegeven, daar komt bij dat games steeds minder ruilwaarde krijgen en ik games nooit uitgespeeld heb binnen een week na de release. Oblivion en Saints Row heb ik pas in de laatste maand gehaald om maar een voorbeeld te noemen.
pi_45461847
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef bigore het volgende:
Daarbij komt ook nog, sommige spellen wil ik gewoon meteen kunnen spelen, dus dan ga ik niet een week wachten voor 10 euro goedkoper, ben nogal ongeduldig helaas...
Met CoD3 scheelde het 25 euro. Ik heb zat andere games die ik kan spelen, ik kan wel even wachten .
pi_45463809
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Jou neem ik sowieso niet serieus als het om games gaat, ik bedoel superman returns
moet jij weten smaken verschillen. Ik ben allang blij dat ik niet alleen oog heb voor de zogenaamde "toppers", maar ook kijk naar games die vermakelijk genoeg zijn om te kopen. Nou zal Superman niet voor iedereen vermakelijk zijn (voor weinigen zelfs), maar ik vind em cool .. and that's all that matters
pi_45463879
Vanavond GoW halen, ben benieuwd
Zo niet.. dan toch!
pi_45463927
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef NrSiX het volgende:
Vanavond GoW halen, ben benieuwd
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45464595
GoW is cool Daarnaast heb ik nu Lost Planet, Dead Rising, CoD2 en Fight Night als toppers. Kameo ben ik ooit aan begonnen, maar nooit afgemaakt omdat toen CoD2 binnenkwam maar daar ga ik zeker een keer mee verder, want Kamo vind ik ook echt geweldig!

Ik heb trouwens ook Tomb Raider nog liggen, maar ik kwam niet verder bij het 2e level. Op een gegeven moment val je in zo'n kuil, en daar staan 4 van die palen met ieder 4 horizontale stokken... die moet je zo draaien dat je uit de kuil komt.. maar het lukt me niet
pi_45465073
Ben ook met Kameo begonnen, alleen vind het nog niet echt super.. niet echt mijn game denk ik, gewoon doorzetten ( na GoW ).
Btw iemand enig id wanneer Alone in the Dark uitkomt? Had er nog nooit over gehoord totdat ik net op ign aan het snuffelen was. ( of is hij allang uit :$ )

Zo niet.. dan toch!
pi_45465083
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Retarded het volgende:
GoW is cool Daarnaast heb ik nu Lost Planet, Dead Rising, CoD2 en Fight Night als toppers. Kameo ben ik ooit aan begonnen, maar nooit afgemaakt omdat toen CoD2 binnenkwam maar daar ga ik zeker een keer mee verder, want Kamo vind ik ook echt geweldig!

Ik heb trouwens ook Tomb Raider nog liggen, maar ik kwam niet verder bij het 2e level. Op een gegeven moment val je in zo'n kuil, en daar staan 4 van die palen met ieder 4 horizontale stokken... die moet je zo draaien dat je uit de kuil komt.. maar het lukt me niet
Tomb raider ruilen? Ik heb Graw, PGR3, Table Tennis te ruil.
pi_45465127
PGR en Tennis heb ik al, GRAW vond ik neit veel aan. Ik doe Tomb Raider ook niet weg hoor, moet gewoon even doorzetten
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:38:58 #281
139407 jorienvdherik
pi_45465618
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Heintje het volgende:
Sommige activeties zijn een stuk makkelijker als je de gebieden waar ze in zijn al in je bezit hebt.
ga vanmiddag wel proberen,
pi_45466464
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef NrSiX het volgende:
Ben ook met Kameo begonnen, alleen vind het nog niet echt super.. niet echt mijn game denk ik, gewoon doorzetten ( na GoW ).
Btw iemand enig id wanneer Alone in the Dark uitkomt? Had er nog nooit over gehoord totdat ik net op ign aan het snuffelen was. ( of is hij allang uit :$ )
had gelezen verschoven naar maart 2007
pi_45466491
Atari heeft in zijn nieuwe financiële overzicht bekend gemaakt dat de horrogame Alone in the Dark: Near Death Investigation pas in ficaal 2008 zal verschijnen. Dit houdt in dat het spel op zijn vroegst in maart 2007 op de markt zal komen.

Near Death Investigation belooft een grote vernieuwing binnen het horrorgenre met interactieve omgevingen, een grotere mate van vrijheid en een tv-serie achtige vertelwijze. Hoewel je het spel niet in losse episodes hoeft te kopen, is het wel op opgebouwd. Hierdoor is er een duidelijke spanningsboog in het verhaal te vinden die ervoor zorgt dat je steeds verder wil blijven spelen.
pi_45466571
Mweh, ik wacht wel op dat Clive Barker spel. Lijkt me enger.
Houd van een lijntje.
pi_45466758
heb net trailer zitten kijken lijkt mij niks dat spel
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:15:35 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45466855
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_45467083
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopen
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:23:36 #288
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45467150
Ik heb die filmpjes van Alone in the Dark zitten te bekijken en ik werd er helemaal niet enthousiast van.
Best jammer, want ik hou enorm van survival horror partytime.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:23:53 #289
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45467162
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef linuxje het volgende:

[..]

cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopen
ik ook eigenlijk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:29:38 #290
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45467362
Mijn vriendin kwam gisteren de huiskamer inlopen met de vraag waarom ik zo aan het joelen en het schreeuwen was.
Ik werd nogal enthousiast tijdens een online potje Burnout Revenge....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:46:46 #291
139407 jorienvdherik
pi_45467891
Need for Speed Carbon geruild voor Splinter Cell Double Agent
pi_45469833
Wat een kut zooi is die demo van Battlestations
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:03:48 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45470461
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
Ik ook ik vond hem zwaar vet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_45470621
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat ? Heb het nog niet echt gespeeld..
pi_45470670
Ik vond Kameo best vermakelijk.
Houd van een lijntje.
pi_45470767
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef Leonos het volgende:
Wat een kut zooi is die demo van Battlestations
Is het te moeilijk voor je ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45470943
Nee
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:17:37 #298
139407 jorienvdherik
pi_45471021
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat ? Heb het nog niet echt gespeeld..
Kutspel verkoop plz
pi_45471080
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kutspel verkoop plz
Ow .

Eerst maar eens proberen dan, want ik heb je nu al vaker gezien dat je dit en dat een kutspel vond. Zoals Viva Piñata. En die vind ik juist wél leuk .
  Redactie Games donderdag 18 januari 2007 @ 14:25:24 #300
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45471305
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ow .

Eerst maar eens proberen dan, want ik heb je nu al vaker gezien dat je dit en dat een kutspel vond. Zoals Viva Piñata. En die vind ik juist wél leuk .
Jorienvdherik is zeg maar de enige hier waar je niet naar moet luisteren
Kameo is een tof spel hoor!
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')