quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat als die molsim een homo is?Met jouw humor had je in 1992 echt volle zalen getrokken. Misschien tóch eens dat moppengidsje op de WC vervangen na 12 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So truequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met jouw humor had je in 1992 echt volle zalen getrokken. Misschien tóch eens dat moppengidsje op de WC vervangen na 12 jaar.
ik weet leukere dingen om te doen waar ik langer dan 5 uur mee bezig ben en voor minder dan 65 euro mee klaar ben...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Retarded het volgende:
Schijt aan de speelduur... wat loopt iedereen daar toch altijd op te zeiken. Ik heb liever een geweldige game die maar 7-10 uurtjes lang is, dan een leuke, maar mindere, game die meer dan 30 uur lang is.
GoW was ook "kort".. en Lost Planet is zogenaamd ook "kort". Ben er al een tijd mee bezig, en vermaak me nog steeds
Nog een goed voorbeeld: Prince of Persia: Sands of Time... topgame, die niet erg lang was...
moet jij weten, maar een topgame is een topgame .. lang of kort. Sowieso is die 5 uur zwaar overdreven, vooral op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik weet niet hoelang ik al bezig ben, maar dat is zeker meer dan 5 uur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weet leukere dingen om te doen waar ik langer dan 5 uur mee bezig ben en voor minder dan 65 euro mee klaar ben...
ik betaal geen 13 euro per uur om een game te spelen, dan wacht ik wel tot de game afgeprijst wordt.
Jou neem ik sowieso niet serieus als het om games gaat, ik bedoel superman returnsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Retarded het volgende:
[..]
moet jij weten, maar een topgame is een topgame .. lang of kort. Sowieso is die 5 uur zwaar overdreven, vooral op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik weet niet hoelang ik al bezig ben, maar dat is zeker meer dan 5 uur.
Speelduur is voor mij echt geen issue, of het moet echt een spel zijn van 2 levels waar je in 3 uur spelen doorheen loopt .. maar gelukkig ken ik zo'n spel niet.
3 uur of 5 uur vind ik een klein verschil, daar ga ik gewoon niet de volle mep voor neer leggen. Wacht wel op de budget-versie of zo, met Kameo ook gedaan. Game is redelijk kort, 8 uurtjes wel uitgespeeld, dan is 30 een redelijke prijs.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Retarded het volgende:
[..]
moet jij weten, maar een topgame is een topgame .. lang of kort. Sowieso is die 5 uur zwaar overdreven, vooral op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik weet niet hoelang ik al bezig ben, maar dat is zeker meer dan 5 uur.
Speelduur is voor mij echt geen issue, of het moet echt een spel zijn van 2 levels waar je in 3 uur spelen doorheen loopt .. maar gelukkig ken ik zo'n spel niet.
De Nederlandse versie krijg je als je je Locale op Netherlands hebt staan. Gewoon op UK zetten en spel is in het Engelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:45 schreef apengek het volgende:
wat ik me nou afvraag..
waar kan ik het beste spellen online kopen?
en voor bijvoorbeeld viva pinata,
ik wil niet de nederlandse versie dus waar kan ik em dan het beste in het buitenland kopen zodat ik em in het engels heb?
Als jij 65 euro voor je games betaalt ben je echt knettergek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weet leukere dingen om te doen waar ik langer dan 5 uur mee bezig ben en voor minder dan 65 euro mee klaar ben...
ik betaal geen 13 euro per uur om een game te spelen, dan wacht ik wel tot de game afgeprijst wordt.
Ik weet niet in wel gehucht jij woont, maar hier in Amsterdam is het er meestal wel binnen 5 a 6 werkdagenquote:
Totdat je een spel koopt die net uit is en flink gehyped is , dan mag je weken gaan wachten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik weet niet in wel gehucht jij woont, maar hier in Amsterdam is het er meestal wel binnen 5 a 6 werkdagen.
Ik had GoW net zo snel. RS:LV ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:10 schreef bigore het volgende:
[..]
Totdat je een spel koopt die net uit is en flink gehyped is , dan mag je weken gaan wachten.
agh, 50 euro is nog steeds te veel voor een spel van 5 uur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Als jij 65 euro voor je games betaalt ben je echt knettergek.
www.play-asia.com anyone?.
Als het alleen een SP game was zeker. Maar dat is het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, 50 euro is nog steeds te veel voor een spel van 5 uur.
Dat hangt er natuurlijk van af, ik speel namelijk vrijwel nooit MP en dan is 5 uur SP dus te weinig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Als het alleen een SP game was zeker. Maar dat is het niet.
Ach, zo denk ik helemaal niet, je kan zoveel spellen hier ruilen op fok, ik neem als voorbeeld mijn saints row, had ik best snel uitgespeeld, toen geruild voor dead rising, en dead rising 40 euro voor teruggevangen. Dus ja...dan heb ik 20 euro betaald, en 2 spellen uitgespeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk van af, ik speel namelijk vrijwel nooit MP en dan is 5 uur SP dus te weinig.
Tsja, maar DR was zo vervelend dat ik die game na 2 uur heb opgegeven, daar komt bij dat games steeds minder ruilwaarde krijgen en ik games nooit uitgespeeld heb binnen een week na de release. Oblivion en Saints Row heb ik pas in de laatste maand gehaald om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Ach, zo denk ik helemaal niet, je kan zoveel spellen hier ruilen op fok, ik neem als voorbeeld mijn saints row, had ik best snel uitgespeeld, toen geruild voor dead rising, en dead rising 40 euro voor teruggevangen. Dus ja...dan heb ik 20 euro betaald, en 2 spellen uitgespeeld.
Met CoD3 scheelde het 25 euro. Ik heb zat andere games die ik kan spelen, ik kan wel even wachtenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef bigore het volgende:
Daarbij komt ook nog, sommige spellen wil ik gewoon meteen kunnen spelen, dus dan ga ik niet een week wachten voor 10 euro goedkoper, ben nogal ongeduldig helaas...
moet jij wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso niet serieus als het om games gaat, ik bedoel superman returns
Tomb raider ruilen? Ik heb Graw, PGR3, Table Tennis te ruil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Retarded het volgende:
GoW is coolDaarnaast heb ik nu Lost Planet, Dead Rising, CoD2 en Fight Night als toppers. Kameo ben ik ooit aan begonnen, maar nooit afgemaakt omdat toen CoD2 binnenkwam
maar daar ga ik zeker een keer mee verder, want Kamo vind ik ook echt geweldig!
Ik heb trouwens ook Tomb Raider nog liggen, maar ik kwam niet verder bij het 2e level. Op een gegeven moment val je in zo'n kuil, en daar staan 4 van die palen met ieder 4 horizontale stokken... die moet je zo draaien dat je uit de kuil komt.. maar het lukt me niet
ga vanmiddag wel proberen,quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Heintje het volgende:
Sommige activeties zijn een stuk makkelijker als je de gebieden waar ze in zijn al in je bezit hebt.
had gelezen verschoven naar maart 2007quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef NrSiX het volgende:
Ben ook met Kameo begonnen, alleen vind het nog niet echt super.. niet echt mijn game denk ik, gewoon doorzetten ( na GoW).
Btw iemand enig id wanneer Alone in the Dark uitkomt? Had er nog nooit over gehoord totdat ik net op ign aan het snuffelen was. ( of is hij allang uit :$ )
cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopen
Ik ook ik vond hem zwaar vetquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
Is het te moeilijk voor je ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef Leonos het volgende:
Wat een kut zooi is die demo van Battlestations
Kutspel verkoop plzquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat? Heb het nog niet echt gespeeld..
Owquote:
Jorienvdherik is zeg maar de enige hier waar je niet naar moet luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow.
Eerst maar eens proberen dan, want ik heb je nu al vaker gezien dat je dit en dat een kutspel vond. Zoals Viva Piñata. En die vind ik juist wél leuk![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |