3¤ en een aantal weken wachten, dus eigenlijk niet :Squote:Op woensdag 17 januari 2007 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toch nog goedkoper uit dan in nederland ?
ik gok op viva pinataquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:36 schreef Leonos het volgende:
Wat had je gekocht dan?
Ik weet zeker dat je hem snel gaat verkopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanmiddag maar Viva Pinjaters gekocht. Ik hoop dat het wat is.
Zo stoere 410 gozer speelt niet met dieren natuurlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:53 schreef Erwtensoep het volgende:
We zullen zien.
goede gok...quote:
neequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef bigore het volgende:
[..]
...alleen vraag me af of het nog steeds fun is na 3 weken.
Achja als hij al zit te zeiken om dat GoW niet meisjes achtig genoeg is dan moet je denk ik maar blij zijn dat je weer single bentquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Theamerican het volgende:
dat was de uiteindelijke doorslag
Elder Scrolls IV: Oblivion, Thequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Oksel het volgende:
Wie kan er mij 3 RPG's vertellen die op dit moment voor de X360 verkrijgbaar zijn?
heb je een foto van je achter je xboxquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je een foto van je achter je xbox![]()
Wat een triest figuur was die gast dan zeg...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Zag em gister ook bij Bart Smit, vond het niets aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Ga Lost Planet toch maar niet halen, net nog even een paar filmpjes gekeken en vind het toch geen ¤65 waard
hoeveel levels heeft dat spel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb level 1 en 2 uitgespeeld van Lost Planet. Level 2 was toch wel erg vet zeg
ging het maar om echt geldquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Wow, je bent rijk!
Het valt nog zeker tegen jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef NrSiX het volgende:
ik vind hem ook niet heel erg vet eigenlijk.. misschien veranderd dat als ik ga spelen. Eersrt GoW morgen! Net nog ff op ign naar de review gekeken, erg vet![]()
Slechte smaak.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kan het trouwens toch dat toen die Lost Planet demo uitkwam mensen razend populair erover waren, en nu vind iedereen het ineens niks?
Vlgs mij vond toen ook iedereen hem al suckenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kan het trouwens toch dat toen die Lost Planet demo uitkwam mensen razend populair erover waren, en nu vind iedereen het ineens niks?
Ik snap je ondertitel niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat staat er achterop de rolstoel van een moslim?
Islam.
Mwah, viel wel mee toch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij vond toen ook iedereen hem al sucken
Dat dachtik ook van de week toen ik een half miljoen verloren had. Maar toenik 7 ton terug won dacht ik daar toch weer anders over.quote:
als je een goede tafel hebt is het best leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dachtik ook van de week toen ik een half miljoen verloren had. Maar toenik 7 ton terug won dacht ik daar toch weer anders over.
Beetje onzin dit he. Met echt geld zou ik ook NOOIT 50K preflop al inzetten.
Wat als die molsim een homo is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ik had em blind gehaald als de game langer dan 5 uur was...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Muis opgevreten zeker?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Whehehehe, m'n vriendin werd helemaal pissig toen een syrupent (o.i.d) haar nieuwe beestje doodmaakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |