Ik vergeet steeds de dag dat dan zon kampioenschap weer begintquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:13 schreef twi het volgende:
Heb geprobeerd me te kwalificeren voor zo'n PGR3 toernooi, maar ik kom 7 tienden tekort

quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds de dag dat dan zon kampioenschap weer begint
Want de eerste dag heb je de meeste kans natuurlijk!

Ach, dat soort minne acties zul je altijd houden met online gamen. Achievements of niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik vind dat hele achievement-gehoer maar niets, net ook weer zo'n amerikaan die potjes host op ranked met 1 round. Om dus ff snel die 50-hosted games achievement te halen.

Kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind RS:Vegas zeker zo mooi.

Ik vond Rainbow Six: Vegas al mooier dan GoW.. overhypede gamequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wordt er nog wel een spel mooier dan Gears? Alan Wake misschien...?

Mwah, het is een heel andere stijl. R6 is veel kleurrijker en GoW beetje grauw, maar ik vind R6 echt niet veel minder mooi ofzo. Dus om nu al te zeggen dat de 360 met GoW aan zn top zit is echt de grootste onzin. Games als Mass Effect, Halo 3 en helemaal Alan Wake gaan er dik overheen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:24 schreef twi het volgende:
Gears ziet er zeker beter uit dan Rainbow Six. Geen twijfel over mogelijk. Maar Rainbow Six is ook een heel mooie game.

Als je bij het zoeken dan gewoon instelt minimaal 3 ofzo. Volgens mij ben je trouwens nog sneller met hosten als je 4 of 5 rondes pakt. 1 ronde wordt niet echt snel gejoint. En daarbij als je die achievement wil dan wil je ook vast wel de 10.000 kills achievement dus dan moet je toch veel rondes spelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat ik nooit kijk wat er voor verdere info staat, ik kijk alleen naar de map eig. En dan ram ik snel op A.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR FUCK YOU MICROSHITTTTTTTTTTTTTquote:January 16, 2007 - Waiting is the hardest part. And so it is for eager gamers hoping for a chance to check out Crackdown's co-op component. The co-op demo, originally scheduled for release this Wednesday, has been delayed. The demo is complete and going through certification, but it won't be cleared for download for several more days. Microsoft promises that the demo will be available before the end of January and that the game will ship on February 20.
The demo will differ slightly from the final product. While the retail version of Crackdown features "join-in-progress" gameplay, the demo version does not. This means you must start the demo with someone else online. Stat progression is also increased in the demo so that gamers can more quickly experience the joys of leaping tall buildings in a single bound.
Both the demo and the final version people get kicked and things explode. Who doesn't enjoy kicking and explosions? Look for the Crackdown demo within the next two weeks

Jaha, je wereld stort in want een demo is vertraagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR FUCK YOU MICROSHITTTTTTTTTTTTT

quote:The demo is complete and going through certification, but it won't be cleared for download for several more days.

Tjah het gaat allemaal niet zo makkelijk hehquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:26 schreef MMaRsu het volgende:
Het kutte is dat die fucking demo dus allang klaar is
[..]

In het niet vallen.......pffffquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:02 schreef bigore het volgende:
Damn, dat ziet er echt goed uit zeg, maar ja, als Crysis straks komt valt dit weer in het niet waarschijnlijk.

nou ja, misschien beetje overdreven, maar op grafisch gebied wel. Maar Graw was idd een topgame, en deel 2 zal dat ook zeker worden, ga ik ook weer kopen uiteraard.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:51 schreef ErwinB het volgende:
[..]
In het niet vallen.......pffff
GRAW hoort toch echt bij de top games en deeltje 2 zal daar echt niet voor onder doen.![]()

Ach Halo 3 gaat toch nog mooier worden dan Crysis. Checkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:04 schreef bigore het volgende:
[..]
nou ja, misschien beetje overdreven, maar op grafisch gebied wel. Maar Graw was idd een topgame, en deel 2 zal dat ook zeker worden, ga ik ook weer kopen uiteraard.

Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:52 schreef lordteddybeer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tis allemaal heel simpel hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.

Gijs, je hebt het nog geen 1,5 level geprobeerd toen je `m weer wegdeedquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.

GoW zeker weten, desnoods later ruilen tegen Dead Risingquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef NrSiX het volgende:
Hmm.. ik weet niet wat ik moet kopen morgenof een game voor de Wii, of Dead Rising of GoW
moeilijk moeilijk =] btw GRAW2 ziet er vet uit!!

GoW man, damn,dat spel moet je minimaal een keer uitgespeeld hebben, daarna kan je um wel ruilen tegen een andere game. Gister nog op de Wii gespeeld trouwens, wat een dramagraphicsquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef NrSiX het volgende:
Hmm.. ik weet niet wat ik moet kopen morgenof een game voor de Wii, of Dead Rising of GoW
moeilijk moeilijk =] btw GRAW2 ziet er vet uit!!

Ik heb het langer dan 3 weken en het is nog steeds dikke funquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef bigore het volgende:
[..]
GoW man, damn,dat spel moet je minimaal een keer uitgespeeld hebben, daarna kan je um wel ruilen tegen een andere game. Gister nog op de Wii gespeeld trouwens, wat een dramagraphicswel fun op zich, alleen vraag me af of het nog steeds fun is na 3 weken.

Wat speel je dan? Gister Zelda gedaan, maar wat een bagger vond ik dat zeg, echt van die cheesy dialogen waar notabene geeneens echte stemmen zijn, de geluidjes zijn echt TE nintendo nog steeds. En de graphics, bah bah wat een bagger, sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het wel een volwaardige console hoor. Heb sindsdien ook maar 1x mn 360 opgestart.
Vandaag mischien weer. Of morgen voor de crackdown demo.

Dead rising is meesterlijk, maar GoW is gewoonweg beter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:14 schreef NrSiX het volgende:
Ok, het leek me wel een vermakelijk spel maar misschien iets te eentonig? GoW lijkt me idd ook wel bruut

Zelda, WiiSports en WarioWare. Zelda moet je een tijdje spelen voordat je er een oordeel over kan geven. Ik vond het zelf namelijk ook niks de eerste uren. Graphics stoor ik mij niet aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat speel je dan? Gister Zelda gedaan, maar wat een bagger vond ik dat zeg, echt van die cheesy dialogen waar notabene geeneens echte stemmen zijn, de geluidjes zijn echt TE nintendo nog steeds. En de graphics, bah bah wat een bagger, sorry dat ik het zeg.

er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is hijjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk ik Lost Planet kopenben vandaag jarig dus heb weer wat geld

Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:

Huh? Dus nu is het uit vanwege je Xbox of wat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Theamerican het volgende:
yup GOW heeft me hart veroverd speel die andere games niet meer eerst wisselde ik het af met Rainbow six.
alleen me vriend vind GOW niet leuk die houd er niet van en vind ook niet bij een meisje passen![]()
dus ik kon kiezen xbox of hem![]()
domme vraag
xbox![]()

niet doen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:

toch nog goedkoper uit dan in nederland ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef quantas het volgende:
net de postbode aan de deur, met een pakje uit azie... en een leuke rekening van meneer belasting :S

huh wat, je bent dus weer s1ngle??quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Theamerican het volgende:
yup GOW heeft me hart veroverd speel die andere games niet meer eerst wisselde ik het af met Rainbow six.
alleen me vriend vind GOW niet leuk die houd er niet van en vind ook niet bij een meisje passen![]()
dus ik kon kiezen xbox of hem![]()
domme vraag
xbox![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |