Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:52 schreef lordteddybeer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tis allemaal heel simpel hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.

Gijs, je hebt het nog geen 1,5 level geprobeerd toen je `m weer wegdeedquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf die hele interface en bediening overgecompliceerd vinden.

GoW zeker weten, desnoods later ruilen tegen Dead Risingquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef NrSiX het volgende:
Hmm.. ik weet niet wat ik moet kopen morgenof een game voor de Wii, of Dead Rising of GoW
moeilijk moeilijk =] btw GRAW2 ziet er vet uit!!

GoW man, damn,dat spel moet je minimaal een keer uitgespeeld hebben, daarna kan je um wel ruilen tegen een andere game. Gister nog op de Wii gespeeld trouwens, wat een dramagraphicsquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef NrSiX het volgende:
Hmm.. ik weet niet wat ik moet kopen morgenof een game voor de Wii, of Dead Rising of GoW
moeilijk moeilijk =] btw GRAW2 ziet er vet uit!!

Ik heb het langer dan 3 weken en het is nog steeds dikke funquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef bigore het volgende:
[..]
GoW man, damn,dat spel moet je minimaal een keer uitgespeeld hebben, daarna kan je um wel ruilen tegen een andere game. Gister nog op de Wii gespeeld trouwens, wat een dramagraphicswel fun op zich, alleen vraag me af of het nog steeds fun is na 3 weken.

Wat speel je dan? Gister Zelda gedaan, maar wat een bagger vond ik dat zeg, echt van die cheesy dialogen waar notabene geeneens echte stemmen zijn, de geluidjes zijn echt TE nintendo nog steeds. En de graphics, bah bah wat een bagger, sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het wel een volwaardige console hoor. Heb sindsdien ook maar 1x mn 360 opgestart.
Vandaag mischien weer. Of morgen voor de crackdown demo.

Dead rising is meesterlijk, maar GoW is gewoonweg beter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:14 schreef NrSiX het volgende:
Ok, het leek me wel een vermakelijk spel maar misschien iets te eentonig? GoW lijkt me idd ook wel bruut

Zelda, WiiSports en WarioWare. Zelda moet je een tijdje spelen voordat je er een oordeel over kan geven. Ik vond het zelf namelijk ook niks de eerste uren. Graphics stoor ik mij niet aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat speel je dan? Gister Zelda gedaan, maar wat een bagger vond ik dat zeg, echt van die cheesy dialogen waar notabene geeneens echte stemmen zijn, de geluidjes zijn echt TE nintendo nog steeds. En de graphics, bah bah wat een bagger, sorry dat ik het zeg.

er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is hijjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk ik Lost Planet kopenben vandaag jarig dus heb weer wat geld

Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:

Huh? Dus nu is het uit vanwege je Xbox of wat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Theamerican het volgende:
yup GOW heeft me hart veroverd speel die andere games niet meer eerst wisselde ik het af met Rainbow six.
alleen me vriend vind GOW niet leuk die houd er niet van en vind ook niet bij een meisje passen![]()
dus ik kon kiezen xbox of hem![]()
domme vraag
xbox![]()

niet doen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:

toch nog goedkoper uit dan in nederland ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef quantas het volgende:
net de postbode aan de deur, met een pakje uit azie... en een leuke rekening van meneer belasting :S

huh wat, je bent dus weer s1ngle??quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Theamerican het volgende:
yup GOW heeft me hart veroverd speel die andere games niet meer eerst wisselde ik het af met Rainbow six.
alleen me vriend vind GOW niet leuk die houd er niet van en vind ook niet bij een meisje passen![]()
dus ik kon kiezen xbox of hem![]()
domme vraag
xbox![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |