Ja daar kan ik ook wel op schelden inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb op het moment 19353 GP en nog steeds een hekel aan GRAW, sinds ik die heb heb ik geen mooi rond getal meer.
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Maar volgens die lijst zijn er hier op fok nog twee hoeren beter als mij.
Legendkiller en Opgeduveld.

Vind ik eveneens belachelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
EA doet het zelfde, alleen dan andersom. Bij spellen van hun kun je geld omzetten in spel beloningen.

Bij gears of war is het wel zo dat je gamerpics unlockt als je hem op insane uitspeeld en als je de 10.000 kills haald.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er niet echt Microsoft punten voor te hebben ofzo maar dat je bijvoorbeeld bij 10.000 punten een gamerpic kan unlocken dan heb je toch weer iets speciaals en dan gewoon oplopend dus bij 25.000 weer iets bijvoorbeeld.

Ze hebben natuurlijk ongeveer 10 miljoen goodiesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef wc-eend het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon achievements in de 360 moeten hebben voor ms points ofzo, speel 3 achter elkaar op je xbox 100 ms punten, haal een gamerscore van 5000, 200 ms..
Of geen ms punten maar goodies jah..

Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
als ik iemand zie met 10.000+ weet ik dat hij wel veel moet spelen, achievement hoer moet zijn

Jij bent dan ook een halve hoer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tof, dan ben ik al halverwege.

omzetten naar WMVquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb een vraag waar ik het antwoord denk ik al op weet
bestaat er een legale manier om video's naar je 360 te streamen als je pc een normale XP/SP2 heeft ?

Ja.. alleen niet voor *.mov filesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef Klonk het volgende:
en dat werkt ook als je pc geen xp mediacenter besturingssysteem heeft ?

heb je ze wel allemaal gelezen?quote:

yupquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef Klonk het volgende:
en dat werkt ook als je pc geen xp mediacenter besturingssysteem heeft ?

Denk lelijker zelfs nog maar goed dat maakt niets uit als die maar gaaf wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens jullie weten allemaal wel dat Halo 3 niet mooier zal zjin qua graphics dan Gears?

als er maar weer matchmaking en levels bij zittenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk lelijker zelfs nog maar goed dat maakt niets uit als die maar gaaf wordt.

Wordt er nog wel een spel mooier dan Gears? Alan Wake misschien...?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens jullie weten allemaal wel dat Halo 3 niet mooier zal zjin qua graphics dan Gears?

Gears 2, uiteraard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wordt er nog wel een spel mooier dan Gears? Alan Wake misschien...?

Ook in multiplayer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind RS:Vegas zeker zo mooi.

En dat is niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef MMaRsu het volgende:

Review?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen krijg ik Moto GP ook nog eens, ben erg benieuwd.
Lost Planet heeft me nog zeker niet overtuigd![]()

Nee man 25 kills met een wapen is veels te weinig, dat kan je geen achievement noemen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd, ze zouden het alleen moeten combineren. Dat als je een spel koopt dat je dan een code krijgt. En als je die code invoert dat je dan voor de achievements MS points krijgt. Iets van 200 per 1000 punten.
Maar dan zouden ook de achievements eerlijker verdeelt moeten worden over de spellen. Ik vind ongerveer 50 uur voor 1000 punten netjes. Achievements als die 10.000 kills in GoW slaan gewoon nergens op, zelfs in een gewone death match is 10.000 nog ziekelijk veel. Had 25 per wapen moeten zijn en 1000 a 1500 totaal. Mijn inziens.

voor jou misschien, ik zou er weken over doen met 1 kill per potjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man 25 kills met een wapen is veels te weinig, dat kan je geen achievement noemen!
Dat is 1, hooguit 2 potjes spelen per wapen...das geen achievement meer dan maar gewoon even iets halen

Dan suck je gewoonquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:09 schreef kepler het volgende:
[..]
voor jou misschien, ik zou er weken over doen met 1 kill per potje![]()

Jaquote:

quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
Weet ik niet, ik vind Halo toch geen zak aan

Omdat ik nooit kijk wat er voor verdere info staat, ik kijk alleen naar de map eig. En dan ram ik snel op A.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:57 schreef wc-eend het volgende:
Waarom join je ze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |