Chocopasta.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:27 schreef jehovaguerilla het volgende:
Die kleine van je heeft wat op z'n lip zitten.
Ah. Dat kun je ook wel een beetje horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een klein kut-dorp in overijssel.
quote:
Nou niet meer dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
Wellicht ten overvloede... ik roep het hier nog maar een keer.
Ik zit sinds kort weer op Live.
Mijn gamertag is niet meer Smots, maar 'Carl Seltz'.
Mijn friends-list is op dit moment nog helemaal leeg, omdat ik me pas gisteren heb geregistreerd op Live.
*hint*
Worms lijkt me tofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef devv05 het volgende:
Morgen dus Heavy Weapon... hopelijk gauw Worms HD, Catan en Castlevania, dat zijn de betere XBLA games
Heeft Viva Pinata je huis nog bereikt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een klein kut-dorp in overijssel.
Ik vind het kut dat ik die games niet contant kan betalen zeg maar met mijn CCquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:12 schreef twi het volgende:
Ik vind er weinig moois aan, al die games voor fuckin' 800 punten. Kan je van 25 euro niet eens 3 redelijke games kopen. Maak ze dan tenminste 700 punten, of gooi de prepaid kaarten 300 punten omhoog.
quote:Gears of War 50 van 1000
Need for Speed™ Carbon 20 van 1000
Viva Piñata 260 van 1000
UNO 135 van 200
jep, gister lag ie op de mat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heeft Viva Pinata je huis nog bereikt ?
Ja duh, de volle 1000 punten halen moet ook aangeven dat je veel tijd in een spel gestoken hebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:55 schreef TwyLight het volgende:
Mja veel spellen haal je ook de 1000 niet als je er niet online veel mee bezig bent.
Maar sommige zijn echt onhaalbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja duh, de volle 1000 punten halen moet ook aangeven dat je veel tijd in een spel gestoken hebt.
Zoals Nintendo al jaren doet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:24 schreef twi het volgende:
Ik vond in 't begin ook dat ze bijvoorbeeld MS Points zouden moeten geven voor de achievements die je haalt. Maar dat werkt niet. Games uitlenen en doorverkopen en MS verliest een shitload aan geld.
Lijkt me beter om in elke game gewoon een kaartje van een paar honderd punten te stoppen. Zo ben je niet aangewezen op een CC of een abnormaal bedrag aan punten. Ik geef niet eventjes 25 euro uit omdat ik Worms nou zo'n leuk spelletje vind, want die andere 1300 punten kan ik dan niet besteden aan iets wat ik echt wil hebben.
Ik zou er 's nachts ook niet van kunnen slapenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb op het moment 19353 GP en nog steeds een hekel aan GRAW, sinds ik die heb heb ik geen mooi rond getal meer.
idd, ze zouden het alleen moeten combineren. Dat als je een spel koopt dat je dan een code krijgt. En als je die code invoert dat je dan voor de achievements MS points krijgt. Iets van 200 per 1000 punten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:24 schreef twi het volgende:
Ik vond in 't begin ook dat ze bijvoorbeeld MS Points zouden moeten geven voor de achievements die je haalt. Maar dat werkt niet. Games uitlenen en doorverkopen en MS verliest een shitload aan geld.
Lijkt me beter om in elke game gewoon een kaartje van een paar honderd punten te stoppen. Zo ben je niet aangewezen op een CC of een abnormaal bedrag aan punten. Ik geef niet eventjes 25 euro uit omdat ik Worms nou zo'n leuk spelletje vind, want die andere 1300 punten kan ik dan niet besteden aan iets wat ik echt wil hebben.
EA doet het zelfde, alleen dan andersom. Bij spellen van hun kun je geld omzetten in spel beloningen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik vind dat van niet. Ik denk niet dat je spel-beloningnen om moet zetten in geld, digitaal of niet.
Zo benadeel je de mensen die niet geweldig goed zijn in gamen of er gewoonweg niet genoeg tijd voor hebben.
En daarbij, als je ze uitgeeft kan je er niet meer mee pimpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |