Meen je niet wat een crapquote:
[sarcasme]quote:
Maart release geldt alleen voor de PC versie. De 360 versie komt pas ergens in het najaar, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel kut dat de komende periode maar weinig goede games uitkomen
Maart pas weer met
C&C3: Tiberium Wars
Meen je nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:00 schreef Boef het volgende:
[..]
Maart release geldt alleen voor de PC versie. De 360 versie komt pas ergens in het najaar, waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel kut dat de komende periode maar weinig goede games uitkomen
Maart pas weer met
G.R.A.W. 2
C&C3: Tiberium Wars
Februari komt Crackdown, maar dat lijkt mij zelf niet zo'n vet spel.
en dan pas weer in Juni met
Forza Motorsport 2
Bioshock
en dan pas weer Oktober met GTA IV
onderzeeerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown wordt erg vet alleen jammer dat er geen onderzeeer's in het spel zitten.
Nee hoor. heb die filmpjes enzo gezien en het trekt me absoluut niet. dat je rond kan lopen door een grote stad zoals saints row en gta betekend niet gelijk dat het ook leuk is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
onderzeeer!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
En Twylight, als je GTA4 en Saints Row vet vind, vind je Crackdown ook vet..
Mwah, superheld krachten, online co-op, krijgt positieve previews enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee hoor. heb die filmpjes enzo gezien en het trekt me absoluut niet. dat je rond kan lopen door een grote stad zoals saints row en gta betekend niet gelijk dat het ook leuk is.
Je moet 't andere uiteinde dan ook aan de router bevestigen, niet aan je pcquote:Op zondag 21 januari 2007 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm fucking irritant, kom ineens niet meer op Live..terwijl ik dezelfde utp kabel gebruik als nu in m'n pc zit.. :
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
![]()
![]()
Waar haal je die info vandaan?
Nou, het najaar was misschien overdreven maar Maart wordt het ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:08 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij niet hoor. op insidegamer bij releases stond dat spel bij maart voor de 360
quote:Look for more C&C 3 Tiberium Wars, due in March on PC followed by the Xbox 360 version in April or May, on IGN soon.
Volgens de heren van IGN, in de Hands-On Preview waar ik een paar posts terug naar linkte, zijn de controls van BFME2 ge-tweakt om een en ander nog soepeler te laten verlopen. En de grafische engine is ook al een update van de BFME2-engine. Dus het is wel veelbelovend allemaal.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:43 schreef Retarded het volgende:
ik ben opzich wel benieuwd naar C&C. Moet zeggen dat ik alleen Red Alert 1 heb gespeeld, maar vond dat altijd erg leuk. Heb de andere delen nooit gespeeld omdat ik al van PC-gamen was afgestapt. Als de controls goed zijn, dan wil ik nog wel een poging wagen met deze game!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:08 schreef devv05 het volgende:
Vraagje over Doom;
Kan iemand me vertellen waar de exit in E3DM4 is? Ik heb alle drie de sleutels, ben volgens mij overal geweest... maar geen exit
www.gamefaqs.comquote:
Zwaar irritant dat doom ik heb alleen E1 en E2 gedaan daarna werd het te lastig.quote:
Agh, BfME2 was wel goed te doen op 360, maar zou ook voor PC gaan. Speelt toch net dat beetje fijner.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef Boef het volgende:
[..]
Volgens de heren van IGN, in de Hands-On Preview waar ik een paar posts terug naar linkte, zijn de controls van BFME2 ge-tweakt om een en ander nog soepeler te laten verlopen. En de grafische engine is ook al een update van de BFME2-engine. Dus het is wel veelbelovend allemaal.
Evengoed ga ik hem toch voor de PC halen. Dat speelt bij mij toch een stuk vertrouwder en bovendien heb ik het spel dan al eerder en voor een paar tientjes minder. BFME2 evenals de expansion (waarom niet als downloadable content voor de 360?) trekt mijn PC nog makkelijk dus C&C3 moet ook nog wel kunnen. Zelfs Company of Heroes kan ie nog makkelijk aan...
Niet echt neequote:Op zondag 21 januari 2007 15:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
zucht.. heb je niks beters te doen op je vrije zondag?
Had idd jij hebt nog geluk gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 14:30 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft aquila ze nog. hij had ze voor ¤38
Die 32" is alleen wel een instap model. Ik wou zelf de 26S71 halen, maar die is al uitverkochtquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef devv05 het volgende:
Het is wel te doen, maar ik moet gewoon die exit vinden!
Overigens, voor de mensen zonder HDTV een topactie:
Bij BCC nu tot zaterdag geen BTW betalen op HDTV's, dat betekent 19% korting!
Voorbeeld: Een Samsung LCD-TV LE32R32 (32" = 82 CM) voor maar 654 euro
Ace Combat anyonequote:Namco
You keep saying "keep your eyes on Namco." for 2007. I know you can't divulge some things, but you sure seem to have a clear view of smoke, and are assuming there's indeed fire.
My question is what great Namco franchises are there to get really excited about? The only ones I can think of are Soul Calibur, Tekken, and Katamari. I'd love to see Katamari come to the 360, as the Achievements feature would be fantastic, wouldn't it?
Well, you're right. I do know about some excellent Namco franchises coming to Xbox 360 and I cannot talk about them. You're on the right track, but you have missed one big one. Can't say, of course, but there is one more big one that started in the arcades and has remained a loyal Sony game on PS2 all these years.
--Douglass
Oehehe... dat klinkt nu al geil!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef Panick het volgende:
Uit de IGN mailbag.
[..]
Ace Combat anyone.
Ik zie er toch wel een aantalquote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
Heeft iemand nog een adresje waar ik een jaar Xbox Live kan kopen voor 40 euro? Zie ze op Ebay niet hoor..
eindelijk! zo'n soort spel mis ik al jaren op Xbox!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef Panick het volgende:
Uit de IGN mailbag.
[..]
Ace Combat anyone.
Condemnedquote:Op zondag 21 januari 2007 19:34 schreef Oksel het volgende:
Oblivion is hem nét niet denk ik, heb geen HDTV dus is hij érg donker. Kameo trekt me ook nog niet echt. Is er al een goede enge shooter (a la RE4, GC) op de 360?
Zeker, was waarschijnlijk de beste launch game.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Condemned![]()
!
In het begin (is overigens een release titel) veel te ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |