quote:Op donderdag 14 december 2006 14:14 schreef nexhil het volgende:
owdacht een nieuwe release van iets ofzo
ik moet kerst al een paar jaar zelf betalenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]nee nieuwe releases waren bijna allemaal 8 dec. maar kerst is ook leuk toch? voor mij wel hoor krijg dan sowieso 2 games
![]()
Ergens in Maart.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan niet wachten tot GRAW 2 uitkomt
Net op de dag dat WarioWare uitkomtquote:Op donderdag 14 december 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
Lost Planet 12 januari
Neequote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef TwyLight het volgende:
nice
@ Bastard: zou je er misschien ff linkjes van kunnen maken, want bij elke refresh worden die paatjes weer herladen omdat ze best groot zijn
als de kleine zich een beetje gedraagt ikke welquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Wie speelt vanavond met mij Rainbow Six
Ikquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
xbox.com ?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef Pritt het volgende:
Vraagje: Is er ergens een site online met erg hoge gamerscores?
Ik neem aan dat er wel een site/forum over bestaat.
Mensen willen toch hun ePenis showen.
Ben wel benieuwd naar.
Dan ben je echt ziek. Er zijn nog maar net 100 spellen voor de 360quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
xbox.com ?
Gamercard.net ?
Ik las laatst wel ergens dat de eerste 100.000 gesignaleerd was.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn er eig al plannen voor Dead Rising 2?
Ik vermaak me momenteel kostelijk met deel 1, maar d'r zijn toch behoorlijk wat dingen voor verbetering vatbaar.
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Kan me ook herinneren dat er ooit een gerucht in een of ander magazine over stond.
Gewoon buitenlocaties ofzo? Een verlaten pretpark? Woonwagenkamp? Genoeg te bedenken.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.
De ArenAquote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.
Maar nergens heb je zoveel variatie in wapens als in een winkelcentrum.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon buitenlocaties ofzo? Een verlaten pretpark? Woonwagenkamp? Genoeg te bedenken.
Ik vind een katana op een zonnewering en een submachinegun in een fontein anders ook vrij ver gezocht qua dingen die je in een winkelcentrum kan vinden. Dus dat moet ergens anders ook wel kunnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar nergens heb je zoveel variatie in wapens als in een winkelcentrum.
Whehequote:Op donderdag 14 december 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg zombies ja
Ik pasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik geloof er geen zak van, maar wel vreemd dat iemand van Microsoft zelf dat roeptquote:20/12 = Halo 3 Brute video
Volgende week op woensdag 20 december komt er een 7 minuten durende Halo 3 video op de xbox 360 marketplace beschikbaar zijn. Het benadrukt de totstandkoming van de Bruten als speelbare karakters in het spel. Het zal gaan over hun vaardigheden, oorsprong, en hoe zij worden gecreeerd en last but not least 2,5 min gameplay van Halo 3!
Ja! Een van de beste games van het jaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef bigore het volgende:
Is rainbow six nou de moeite waard om te halen?
Zeker weten!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef bigore het volgende:
Is rainbow six nou de moeite waard om te halen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja! de beste games van het jaar.
We zullen zienquote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef devv05 het volgende:
Woensdag Halo 3 gameplay video op Marketplace?!
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar wel vreemd dat iemand van Microsoft zelf dat roept
Wiiii!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:54 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan ben je echt ziek. Er zijn nog maar net 100 spellen voor de 360![]()
quote:
StripClubDj
Gamerscore: 103380
Total Games Played: 121
ja zoiets, dit weekend maar eens proberen, ben nu te fifa verslaafdquote:Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
en VIVA PENITA DAN
Je bedoelt Viva Peniataquote:Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
en VIVA PENITA DAN
Over 2 maanden.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht ook op Gears of War. De versie die ik hier op FOK heb gewonnen![]()
Een van de mods een idee wanneer ik het binnenkrijg?
quote:
Snap je het wel? voordat ik nu hier dom lijkquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
![]()
Ik hou het nog steeds bij Unoen Burnout Revenge. Vind het wel super om zo nu en dan mee te kijken met GoW en dat soort spellen maar heb het nog steeds niet geprobeerd. Enerzijds tijdgebrek (en dus bang om net zo verslaafd te raken als die kerel die hier in huis altijd voor dat ding zit
) anderzijds heb ik bijvoorbeel Unreal ooit wel op de X-Box geprobeerd maar ik kán het gewoon niet. Geef mij maar een toetsenbord en muis bij alle spellen waar kogels om je oren vliegen
![]()
Al betaald?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wacht ook nog op Gears of War die ik van iemand op dit forum heb gekocht vorige week vrijdag
Heb al betaald jaquote:Op donderdag 14 december 2006 21:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Al betaald?. Zo ja, dan ben je waarschijnlijk genaaid
.
Kan een jaar zijn maar soms ook al na een paar maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds wanneer speel jij een spel uit ?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wacht nog op Gears of War![]()
In de kerstvakantie 2 weken lang xboxen
FIFA, GRAW ( uitspelen ) PGR 3 , Hitman
En Halo 2 spelen online
Gezien de tijd tussen prijsvraag en uitslag geloof ik het graag.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan een jaar zijn maar soms ook al na een paar maanden
das wel genaaid voor jequote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb al betaald jamaar ik ben niet achterlijk, ik heb zijn adres e.d. al achterhaald en heb hem net een mail gestuurd om te vragen waar die bleef. dus als ik hem niet binnen een week heb (voor de zekerheid nog even zo lang wachten) ga ik hem gewoon even een bezoekje brengen
Het spel zal zsm verstuurd worden, wanneer precies durf ik niet te zeggen helaasquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi Mooi Mooier...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok mooi.
MISSCHIEN!!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens COD 4 1e beelden
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/call-of-duty-4
Geef mij maar WOII
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef devv05 het volgende:
Hij staat op meerdere sites onder de naam CoD4. Maar ben wel benieuwd hoe zoiets kan lekken, maar ik herken het ook niet en het ziet er wel next-gen uit (ondanks de belabberde kwaliteit)
Zou niet weten welke game het anders zou moeten zijnWel een CoD3 achtige sfeer en muziek btw. Dus zou zomaar eens kunnen.
Fake of gewoon een ander spel?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.
Fake sowieso niet, hooguit een ander spel. Maar welke dan? Verder vind ik de muziek, gameplay en graphics wel echt Call of Duty ogen. Je weet dat ze afstappen van de WO II setting? Nogal logisch dat het dan niet op een vervolg van CoD3 lijkt. Het is immers geen vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.
even mailen met de v&a mod's als hij niet stuurt. Dan krijgt hij iig ene ban tot het afgehandeld is.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb al betaald jamaar ik ben niet achterlijk, ik heb zijn adres e.d. al achterhaald en heb hem net een mail gestuurd om te vragen waar die bleef. dus als ik hem niet binnen een week heb (voor de zekerheid nog even zo lang wachten) ga ik hem gewoon even een bezoekje brengen
Ja elk spel heeft heeft achievements, elke game die je in de winkel koopt heeft totaal 1000 punten , en arcade games 200.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:16 schreef Caas het volgende:
Jongens,
Even algemeen vraagje over de achievements, weet niet of ik hier dan goed zit, maar toch...
Vroeg me af of je bij elk spel evenveel achievements kon behalen. Bijvoorbeeld bij elk spel 1000 in totaal ofzo.
En vroeg me ook af of je er nog iets aan hebt, behalve beetje showen enzo..
![]()
Het ligt rond de 900-1000 punten per game, je kan er niks mee, behalve laten zien dat je grote piemel waardig ben..quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:16 schreef Caas het volgende:
Jongens,
Even algemeen vraagje over de achievements, weet niet of ik hier dan goed zit, maar toch...
Vroeg me af of je bij elk spel evenveel achievements kon behalen. Bijvoorbeeld bij elk spel 1000 in totaal ofzo.
En vroeg me ook af of je er nog iets aan hebt, behalve beetje showen enzo..
![]()
tweede kerstdagquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er over 11 dagen?
Mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens COD 4 1e beelden
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/call-of-duty-4
Geef mij maar WOII
Krijg je dan geen problemen met de Regio spul?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:12 schreef nexhil het volgende:
iemand die de hd-dvd addon al via play-asia gekocht heeft?
Price: US$ 199.90 (~152.95 EUR)
als ik de revieuws eronder lees, is gewoon op elke 360 aan te sluiten, je moet alleen ietsd aan de stekker aansluiting doen.
http://www.play-asia.com/(...)-6-40-1.html#reviews
Nee, maar ik wil `m wel hebben, maar zijn HD DVD`s straks niet regiogebonden danquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:12 schreef nexhil het volgende:
iemand die de hd-dvd addon al via play-asia gekocht heeft?
Price: US$ 199.90 (~152.95 EUR)
als ik de revieuws eronder lees, is gewoon op elke 360 aan te sluiten, je moet alleen ietsd aan de stekker aansluiting doen.
http://www.play-asia.com/(...)-6-40-1.html#reviews
Dat zegt wel wat eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Blue Dragon verslaat Zelda in Japan
Had niet anders verwacht, BD stond al langer hoger dan Zelda in de most wanted lijstjes van Famitsuquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Blue Dragon verslaat Zelda in Japan
misschien dat ie de regiocodering uit de console zelf haalt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil `m wel hebben, maar zijn HD DVD`s straks niet regiogebonden dan![]()
http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=5674quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef wc-eend het volgende:
Ik wou een userreview schrijven van Hitman Bloodmoney, er is nog geen review voor op de site, maar ik kan nergens vinden waar dat kan, staat op de gameinfo pagina, maar ik kan daar niks vinden.. Help
Misschien is het niet handig om te zeggen dat ie omgebouwd is, illegaal enzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
Hard duwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
omgebouwd waar heb je het over?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om te zeggen dat ie omgebouwd is, illegaal enzo
************* met je omgouwde ***t console, nu vraag ik het nog lief ***** warez *****quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had geen omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
quote:1, Where can i get the drive?
Various online retailers have the drive listed including gameplay.co.uk, play.com, game.uk.com etc but currently (13/12/06) all are out of stock.
You can import a drive from the US or Asia as the power supply is compatible (but you need a figure of eight lead (3 amp fuse)http://i32.photobucket.com/albums/d2...uck3r/fig8.jpg. Well used importers include www.movietyme.com and www.play-asia.com
Consideration of importing can be warranty validity and cost.
2, Region coding?
Currently (12/12/06) there is no region coding defined for HD-DVD but it is being planned by the DVD forum members. Even if region coding is implemented at some future date old uncoded discs will still play.
3, Can the drive play region 1 DVD's?
No, the drive takes its region coding for dvd from the xbox 360 it is connected to so its still region 2 for uk machines.
4, Can i play HD-DVD's bought from america?
Yes as 2, at least until region coding is introduced. It is still not clear if current uncoded drives can be updated to implement region coding.
5, Where can i buy movies from?
A few select few high street retailers (HMV) sell discs but they are quite expensive, better details are available online including amazon uk/us, movietyme.com, dvdworldusa.com, play.com and many more..
goh bedankt voor de tip man! misschien heb je ook een bruikbare tip?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
die een na laatste is ook best ergquote:
Wat is je gamercard naam? Of hebbie die niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:33 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die een na laatste is ook best erg![]()
maar ik neem aan dat iedereen hier een xbox 360 heeft, jullie hebben wel "normale" stekkers?
en nog een vraag voor liefhebbers van voetbalspellen. ik ga vanaaf meteen een spel kopen, welke raden jullie aan PES6 of FIfa?
Ja idd, dan kunnen we samen spelen... dat doen we hier ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat is je gamercard naam? Of hebbie die niet?
Je pakt twee brijnaalden. (of andere dunne ijzeren pinnen.) Die stop je in het stopcontact. Vervolgens pak je die stekker. Je doet je wijsvinger op het linkse pinnentje, je ringvinger op het rechter en je middelvinger op de bovenste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit?? volgens mij is dat typisch amerikaans?
Wat triest? We spelen veel samen hier, dat is toch leuk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe niet zo triest zeg
Niet geven hoor!
Thanks, uhm breekt de site het automatisch in meerdere pagina's? en plaatjes doe ik zeker gewoon via [img] ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=5674
Daar zijn andere forums voor...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gelul altijd als iemand over een omgebouwde xbox begint.
DAT is pas triest.
Dat is juist erg ok.. warez hoeren horen op de brandstapel!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gelul altijd als iemand over een omgebouwde xbox begint.
DAT is pas triest.
juist, de fik erin!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is juist erg ok.. warez hoeren horen op de brandstapel!
Hij zelfquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Wie zegt dat dat ding omgebouwd is...
Amerika heeft geen engelse stekkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Wie zegt dat dat ding omgebouwd is...Hij heeft hem vast gewoon in Amerika besteld.
Mja heb hem inmiddels nog ff een mailstje gestuurd en hij zei dat die hem op de bus heeft gedaan.. dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 06:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
even mailen met de v&a mod's als hij niet stuurt. Dan krijgt hij iig ene ban tot het afgehandeld is.
Hou rekening met de kerstdrukte bij de postquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja heb hem inmiddels nog ff een mailstje gestuurd en hij zei dat die hem op de bus heeft gedaan.. dusen ik had het trouwens ook niet via V&A maar gewoon uit het GoW topic
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Amerika heeft geen engelse stekker
Plaatjes zijn toegevoegd, thanks kepler, tekst is klein stukje weg gevallen.. kepler is gepm'dquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef wc-eend het volgende:
M'n userreview is geplaatst, plaatjes doettie blijkbaar niet, kan ook niks meer veranderen nu
Klik
Geef je mening, let op, eerste keer dat ik dit doe
verrekquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker idd.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:43 schreef Ipho het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegd. Maar dat HD maakt zo gruwelijk veel verschil![]()
Ik heb het eerste level doorgezoeft, vond het best makkelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Nou heb GoW binnen hoordenk dat het idd gewoon wat langer duurde door de kerst drukte.
Maar omg, ik vind casual al moeilijk
Dat had ik ook maar dan gelijk op Hardcore.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het eerste level doorgezoeft, vond het best makkelijk eigenlijk
Alsof makkelijk door een level heen walsen leuk isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga het mezelf toch zeker niet moeilijk maken? Speel de game gewoon op Casual, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Voor mij ook niet, maar er zitten hier nogal wat game-goden die alles op zijn moeilijkst uitspelen binnen een week.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Zeker niet, maar casual is echt geen makkelijke koek hoor voor mij
Nee, een keer of 8 op hetzelfde stuk doodgaan is leuk, en dan vervolgens weer alles overnieuw doen. Dan heb ik het liever wat makkelijker, en ik ben niet zo goed dat ik door levels heen wals op het makkelijkste niveau.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof makkelijk door een level heen walsen leuk is
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef wc-eend het volgende:
M'n userreview is geplaatst
Klik
Geef je mening, let op, eerste keer dat ik dit doe
Uitdaging is leuk ja, en als ik dan een paar keer hetzelfde stukje opnieuw moet doen, prima, betekend alleen maar dat het daadwerkelijk een uitdaging is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, een keer of 8 op hetzelfde stuk doodgaan is leuk, en dan vervolgens weer alles overnieuw doen. Dan heb ik het liever wat makkelijker, en ik ben niet zo goed dat ik door levels heen wals op het makkelijkste niveau.
Ff aan de controls wennen joh.. is makkelijke besturing in dat spel..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Zeker niet, maar casual is echt geen makkelijke koek hoor voor mij
Je kan wel een opstuk ervoor halen dan heb je gewoon een normale stekker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker idd.
[afbeelding]
Op z'n hoofd schieten gebruikte voornamleijk de sniper.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het hele spel vrij makkelijk op casual, alleen krijg ik de eindbaas maar niet verslagen
Scherp !quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je kan wel een opstuk ervoor halen dan heb je gewoon een normale stekker.
De vraag blijft echter wel kan de console op 230 volt wat in de US werken ze met 115 anders moet je ook nog een transformator tussen zetten.
met co-op krijg je geen achievementsquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op z'n hoofd schieten gebruikte voornamleijk de sniper.
En als die leeg is granten of je eigen wapen, zo moeilijk moet het niet zijn.
Of je begint een co op mode ff wachten je hebt dan zo een user.
Er zijn grenzen, meer dan 5 keer iets opnieuw doen is de grens. Voor mij dan, althans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uitdaging is leuk ja, en als ik dan een paar keer hetzelfde stukje opnieuw moet doen, prima, betekend alleen maar dat het daadwerkelijk een uitdaging is.
jawel, dumbassquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
met co-op krijg je geen achievements
Co-op ja, goed idee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op z'n hoofd schieten gebruikte voornamleijk de sniper.
En als die leeg is granten of je eigen wapen, zo moeilijk moet het niet zijn.
Of je begint een co op mode ff wachten je hebt dan zo een user.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:40 schreef Bastard het volgende:
YEAHHH
Ik heb mn double eagle geslagen in TW![]()
(Moeilijker dan een hole-in-one)
Echt een mooi succes voor MS. Ze hoopten 1 miljoen tot Kerst. Nu was dat natuurlijk een vrij lage inschatting, maar zo snel al 2 miljoen is echt geweldig.quote:
Eerst ook casual bij mij.. dan ga ik verder met moeilijkere graad..quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef twi het volgende:
Ik doe GoW eerst offline co-op op Casual (maar die sukkel heeft de laatste tijd weinig tijd) en daarna houdt G Demon m'n handje vast op Insane via Live co-op
Zullen we nu een beginnetje maken aan act 2 schat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef twi het volgende:
Ik doe GoW eerst offline co-op op Casual (maar die sukkel heeft de laatste tijd weinig tijd) en daarna houdt G Demon m'n handje vast op Insane via Live co-op
PMquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef twi het volgende:
Ben op 't moment nog even (half) aan 't werk, moet je vroeg slapen?
Iconquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zullen we nu een beginnetje maken aan act 2 schat?
Thanksquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
spelfouten, zinsopbouw, verhaalopbouw, herhalende woorden, etc.
Uh-huhquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
zal nog beter moeten controlleren
ja zeker moet je dit zienquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt flink wat te doen in de vakantie jij, al die spellen allemaal nog uitspelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met online co-op, ik ben namelijk net tot act 4 gekomen samen met iemand, maar die gene moest weg.
maar het was wel relaxt op met hem te spelen dus wil volgende keer weer met hem, maar dan moet ik nu zeker wachten met mijn campaign tot hij er weer is zodat we bij hetzelfde punt zijn?
Als hij die game hoste wel ja.quote:
dat valt nog meequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
mag ik ook een keer graven in die geldput van je?
wat een toeval. in mijn kamer zit een inlever punt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat valt nog meemijn stapel is nog groter... en wat ik ermee moet... dat weet niemand.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wat een toeval. in mijn kamer zit een inlever punt.
Ik heb COD3 nu 2 keer uitgespeeld, wil hem wel ruilen tegen Saint's Row. Als je die nog hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef koentje.k het volgende:
Wie wil COD3 ruilen?? of verkopen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:12 schreef Heintje het volgende:
En dan dacht ik dat ik veel spellen had.
Maar ja, ik probeer ze nog wel allemaal uit te spelen. alle achievements te halen
Ja, jij profiteert lekker van de "played it, trade it" actie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat valt nog meemijn stapel is nog groter... en wat ik ermee moet... dat weet niemand.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja zeker moet je dit zien
mijn collectie zo ongeveer![]()
[afbeelding]
Ooit heeft bij mij tandpasta gewerkt maar dit is wel op eigen risicoquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er geen mogelijkheid op krassen van game disc te verwijderen
Mijn Saints row is al een tijdje verneukt
Soms moet ik hem 6x ofzo opnieuw opstarten voordat mijn beeld goed is
Voobeeld:
[afbeelding]
Waar heb je um besteld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:38 schreef Magneet het volgende:
ik heb de rgb kabel van joytech binnen. Kwaliteit is echt veeel beter en de kabel is een stuk minder duur dan de rgb kabel van ms zelf
Zeker een aanrader ja die kabel als je geen HD tv hebt. (Heb zelf dan die van MS, heb ondertussen HD tv maar de kabel houd ik gewoon)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:38 schreef Magneet het volgende:
ik heb de rgb kabel van joytech binnen. Kwaliteit is echt veeel beter en de kabel is een stuk minder duur dan de rgb kabel van ms zelf
Erm dat zijn ook xbox 1 spellen, ik post maar niks denk ikquote:
play.com, kost ie 18 euro incl verzenden. Consoleshop 29 en daar issie uitverkochtquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar heb je um besteld?
Zo jij gamet in het donkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er geen mogelijkheid op krassen van game disc te verwijderen
Mijn Saints row is al een tijdje verneukt
Soms moet ik hem 6x ofzo opnieuw opstarten voordat mijn beeld goed is
Voobeeld:
[afbeelding]
Ten tijde van de xbox heb ik er maar 3 voor 60 euro gekocht de rest uit de budget bakquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata kreeg om te reviewen ofzo.
Neuh pic is gemaakt met camara op de telefoonquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Zo jij gamet in het donker
En Gamedemon: ik weet dat het ook xbox 1 spellen waren, maar alsnog
Is pas z'n tweede game en hij mag ze niet eens houdenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata kreeg om te reviewen ofzo.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata penita kreeg om te reviewen ofzo.
terecht toch??quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, jij profiteert lekker van de "played it, trade it" actie.
Wat is dat dan? dan "played it, trade it"?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
terecht toch??Deze week Splinter Cell: Double Agent voor 12,50
Eerlijk is eerlijk, het werk verdient niet veel... maar het heeft wel zijn voordelen!
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noobquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Nou heb GoW binnen hoordenk dat het idd gewoon wat langer duurde door de kerst drukte.
Maar omg, ik vind casual al moeilijk
hier nog een hoor... Hardcore vond ik gewoon niet leuk meer zo moeilijk. Ik hou het wel lekker bij casualquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noob
Hmm moet je teleurstellen, ik had mijzelf al weer verbetert want zo moeilijk is casual niet moest alleen even aan de besturing wennenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noob
Ja ik heb in het begin ook altijd mijn Xbox verschuift terwijl er een disc inzat, Ik weet het erg dom maar dacht er niet bij naquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef SinjiOnO het volgende:
Max Westerman, ik had ook die probleem met bekraste Saints Row disc, men broertje had de xbox360 opgetild tijdens het spelen. De disc draaide toen alleen maar de loading screen.
Maar wat ik had gedaan was met een zacht doekje op die rare krassen gewreven. Heel raar, maar een groot deel van die 'krassen' verdwenen. Alleen een paar echte krassen bleven zitten. Het spel speelt nu zoals altijd. messchien een tip.
Omdat Saints Row tha hood is je weet toch en dat is ook de gemiddelde tmf stemmer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:39 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de TMF gameawards aan het kijken?
Je zag wel wie de beste gameplatform was he...
PS2, PC of 360?
De 360!!1![]()
Maar ik begreep niet helemaal waarom Saints Row als beste game naar voren kwam en won van Oblivion
Omdat TMF zuigtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:39 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de TMF gameawards aan het kijken?
Je zag wel wie de beste gameplatform was he...
PS2, PC of 360?
De 360!!1![]()
Maar ik begreep niet helemaal waarom Saints Row als beste game naar voren kwam en won van Oblivion
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef SinjiOnO het volgende:
zien je krassen er zo uit?
http://www.llamma.com/xbox360/news/images/120205%20063.jpg
Ik heb nog niet veel tijd aan de game besteed, dus zo erg is dat bericht niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm moet je teleurstellen, ik had mijzelf al weer verbetert want zo moeilijk is casual niet moest alleen even aan de besturing wennen![]()
Ik nam ook alles met een bak zoutquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat TMF zuigt
Geen enkele award van hen moet je serieus nemen.
Saints Row de beste game van dit jaar, please![]()
![]()
Game was best okay, maar meer dan een 7.5? No way.
Om over belachelijke awards als PSP als beste handheld maar te zwijgen
Ik heb wel een keer 360 spel met tandpaste gefixtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik heb in het begin ook altijd mijn Xbox verschuift terwijl er een disc inzat, Ik weet het erg dom maar dacht er niet bij na![]()
Ik heb ook 's een met een brillendoekje over de disc gewreven maar de hielp toen niet
Tandpasta heb ik ook al vaker gehoord maar ik durf het niet echt te doen
Ben bang dat ik dan de hele disc verneuk
Hoe moet ik dat dan precies doen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer 360 spel met tandpaste gefixtHij bleef constant hangen op 1 punt en daarna nooit meer! zou het erop wagen zo heb je ook niet veel aan.
Wat houd trouwens een Xbox Ambassador in? Die kun je worden of zoeken?
Zei het tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan precies doen?
Tandpasta erop
Afspoelen met water ofzo?
En dan wachten tot hij droog is?
Edit:
Heb het net geprobeert met een oude CD-rom
Ik had er krassen opgemaakt (per ongeluk ook nog verkeerde cd) en toen werkte hij helemaal niet meer
Toen had ik er maar tandpasta opgedan
Afgespoelt met lauw water
Afgedroogt met een theedoek en toen werkte hij weer![]()
Dalijk of morgen maar met Saints Row proberen
De krassen verdwenen trouwens niet ze bleven er wel opzitten
Afwasmiddel is ook een goede optie, voor het geval je geen tanden poetst en dus geen tandpasta hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zei het tochGewoon die tandpasta zachtjes er in wrijven en dan weer schoonspoelen en droogmaken en dan werkt die weer
![]()
Ik heb ook al een paar keer die melding gehad terwijl de disc er puntgaaf uitziet. Ik heb een bundle-copy van GoW. Snap het ook niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik de GoW cd moest schoonmaken maar die cd is echt totaal vlek en krasloos
Dat klinkt inderdaad duur Gijs. Heb dat zelf met de cam nog niet gehad.quote:Op zondag 17 december 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
Mn 360 gaat ook kuren vertonen vlgs mij...
Vanmorgen start ik m op, viel me niets bijzonders op, gegamed ging prima.
Maar gisteren heb ik die cam gekocht, en normaal ziet hij die dan vlgs mij, want als je in het menu bent dan krijg je van dat bewegende beeld en nu niet.. Dus ik denk
Start dat totemspel op.. geen " camera gevonden, plug deze in " wtf?
Er in, er uit.. niks.. andere poort, niks.. reboot, niks.
Dus die play and charge kabel er in gedaan en in mn joypad, normaal krijg je meteen een rood lampje.. niks. Andere poort, niks. wtf??
Reboot, .. ah rood lampje.. geen webcam. Kabel er uit.. en er in.. weer geen rood lampje.. reboot.. en wel weer een rood lampje.
Ok.. dat is vaag.. lijkt er op dat er iets is met de USB poorten ofzo
Vind het vaag.. geen disc error maar ik heb ditquote:Op zondag 17 december 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad duur Gijs. Heb dat zelf met de cam nog niet gehad.
PS3 sales -1 danquote:Op zondag 17 december 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[Gerucht] Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?
Met kerstquote:Op zondag 17 december 2006 11:00 schreef twi het volgende:
Zijn meer mensen die problemen hebben gehad met de USB poorten inderdaad. Brak dat zoiets simpels kapot kan gaan eigenlijk. Opsturen wanneer je een weekje druk bent dus.
Prachtig dit. Die PS3 verdient het ook echt niet meerquote:Op zondag 17 december 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[Gerucht] Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 12:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Prachtig dit. Die PS3 verdient het ook echt niet meer
En komen ze eindelijk is een keer met een nieuwe controller. Nu doen ze alsof dat ding perfect is. De arrogantiequote:Op zondag 17 december 2006 12:57 schreef Heintje het volgende:
Laat Sony maar eens flink op zijn bek gaan zodat ze bij met de PS4 weer een goede console moeten leveren die beschikbaar is en niet te duur.
En hopelijk naaien ze dan ook is een keer Europa niet.
Snap nog steeds niet wat mensen tegen dat ding hadden.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef TwyLight het volgende:
Die ze nu hebben is in ieder geval beter dan dat rare boomerang ding
Zoiets had je toch niet vast kunnen houden man. En bovendien wilde je dat ding ook echt niet vasthouden. De volgende controller die ze maken kunnen ze net zo goed in dildovorm maken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat mensen tegen dat ding hadden.
Niets mis mee.quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef TwyLight het volgende:
ik vind hem gewoon lelijk. hij licht vast wel fijn in de hand, want ik denk dat ze dat wel onderzocht hebben.
maar kijk dat ding dan:
[afbeelding]
Idd niets mis mee met dat ding.quote:
Voor mij geen ps3 meer vind de aangekondigde spellen op de 360 vele malen mooier de ps3 ga ik nu alleen nog kopen als ik geld overschot heb.quote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef Hamburcher het volgende:
Die ps4 gaat nog een dure grap worden voor Sony, kunnen ze alle exclusives weer terug gaan kopen.
Vind je? Sorry hoor, maar enige creativiteit bij het ontwerp had ik wel op prijs gesteld. Natuurlijk hoef je het niet zo radicaal te veranderen, maar de PS controller is niet perfect. Hij is niet extreem fijn, niet ideaal. De plaatsing van de analoge sticks is gedateert.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef TwyLight het volgende:
Die ze nu hebben is in ieder geval beter dan dat rare boomerang ding
Het grootste probleem met die PS controller is de ligging van die analoge sticks.quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Sorry hoor, maar enige creativiteit bij het ontwerp had ik wel op prijs gesteld. Natuurlijk hoef je het niet zo radicaal te veranderen, maar de PS controller is niet perfect. Hij is niet extreem fijn, niet ideaal. De plaatsing van de analoge sticks is gedateert.
Je ziet het aan de Xbox controller. Van de grote lompe XL (die ik zelf al best fijn vond), naar de S (die na even flink wennen nog wat beter was) naar de X360 wireless controller (die de perfectie benadert).
En eigenlijk begon het natuurlijk bij de Dreamcast controller, waar die van de Xbox op gebaseerd is.
Ja en jat ook meteen de spellen voor de 360 dan wordt het zeker nog wel wat.quote:Op zondag 17 december 2006 16:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het grootste probleem met die PS controller is de ligging van die analoge sticks.
Speelt absoluut niet lekker met shooters omdat je duim constant onnatuurlijk ver gestrekt moet zijn.
Ze jatten toch alles van andere deze generatie, jat anders ook even de controller van MS daar zou ik geen problemen mee hebben
Of zorg er voor dat je exclusives overhoudquote:Op zondag 17 december 2006 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja en jat ook meteen de spellen voor de 360 dan wordt het zeker nog wel wat.
Na een jarenlange PS2'er te zijn leek me de PS3 ook het logische vervolg. Maar met in acht name van de uitstellingen, prijs en verlies van interessante exclusives van de PS3 ben ik daar met de aanschaf, vorige week Zaterdag, van een Xbox360 Gears of War bundle maar van afgestapt.quote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor mij geen ps3 meer vind de aangekondigde spellen op de 360 vele malen mooier de ps3 ga ik nu alleen nog kopen als ik geld overschot heb.
kijk eens naar de foutmelding z'n lijst zit volquote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Ipho het volgende:
gamedemon, ik probeer je telkens op Xbox Live toetevoegen. Al een jaar en net weermaar dat lukt gewoon niet probeer jij mij eens...
Teringquote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Ipho het volgende:
gamedemon, ik probeer je telkens op Xbox Live toetevoegen. Al een jaar en net weermaar dat lukt gewoon niet probeer jij mij eens...
Echt perfectie benaderen vind ik wel tegen vallen. Daarvoor is het D-pad te slecht. Als het aan mij zou liggen zou heel dat D-pad van de controller verdwijnen. En dan gewoon een zooi knoppen er voor in de plaats. Het enige waar ik de D-pad nog voor gebruik is voor het kiezen van wapens op zo. En dat heeft niks te maken met de pijlen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Sorry hoor, maar enige creativiteit bij het ontwerp had ik wel op prijs gesteld. Natuurlijk hoef je het niet zo radicaal te veranderen, maar de PS controller is niet perfect. Hij is niet extreem fijn, niet ideaal. De plaatsing van de analoge sticks is gedateert.
Je ziet het aan de Xbox controller. Van de grote lompe XL (die ik zelf al best fijn vond), naar de S (die na even flink wennen nog wat beter was) naar de X360 wireless controller (die de perfectie benadert).
En eigenlijk begon het natuurlijk bij de Dreamcast controller, waar die van de Xbox op gebaseerd is.
Dat zegt die niet hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
kijk eens naar de foutmelding z'n lijst zit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |