ja zeker moet je dit zienquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt flink wat te doen in de vakantie jij, al die spellen allemaal nog uitspelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met online co-op, ik ben namelijk net tot act 4 gekomen samen met iemand, maar die gene moest weg.
maar het was wel relaxt op met hem te spelen dus wil volgende keer weer met hem, maar dan moet ik nu zeker wachten met mijn campaign tot hij er weer is zodat we bij hetzelfde punt zijn?
Als hij die game hoste wel ja.quote:
dat valt nog meequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
mag ik ook een keer graven in die geldput van je?
wat een toeval. in mijn kamer zit een inlever punt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat valt nog meemijn stapel is nog groter... en wat ik ermee moet... dat weet niemand.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wat een toeval. in mijn kamer zit een inlever punt.
Ik heb COD3 nu 2 keer uitgespeeld, wil hem wel ruilen tegen Saint's Row. Als je die nog hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef koentje.k het volgende:
Wie wil COD3 ruilen?? of verkopen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:12 schreef Heintje het volgende:
En dan dacht ik dat ik veel spellen had.
Maar ja, ik probeer ze nog wel allemaal uit te spelen. alle achievements te halen
Ja, jij profiteert lekker van de "played it, trade it" actie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat valt nog meemijn stapel is nog groter... en wat ik ermee moet... dat weet niemand.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja zeker moet je dit zien
mijn collectie zo ongeveer![]()
[afbeelding]
Ooit heeft bij mij tandpasta gewerkt maar dit is wel op eigen risicoquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er geen mogelijkheid op krassen van game disc te verwijderen
Mijn Saints row is al een tijdje verneukt
Soms moet ik hem 6x ofzo opnieuw opstarten voordat mijn beeld goed is
Voobeeld:
[afbeelding]
Waar heb je um besteld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:38 schreef Magneet het volgende:
ik heb de rgb kabel van joytech binnen. Kwaliteit is echt veeel beter en de kabel is een stuk minder duur dan de rgb kabel van ms zelf
Zeker een aanrader ja die kabel als je geen HD tv hebt. (Heb zelf dan die van MS, heb ondertussen HD tv maar de kabel houd ik gewoon)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:38 schreef Magneet het volgende:
ik heb de rgb kabel van joytech binnen. Kwaliteit is echt veeel beter en de kabel is een stuk minder duur dan de rgb kabel van ms zelf
Erm dat zijn ook xbox 1 spellen, ik post maar niks denk ikquote:
play.com, kost ie 18 euro incl verzenden. Consoleshop 29 en daar issie uitverkochtquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar heb je um besteld?
Zo jij gamet in het donkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er geen mogelijkheid op krassen van game disc te verwijderen
Mijn Saints row is al een tijdje verneukt
Soms moet ik hem 6x ofzo opnieuw opstarten voordat mijn beeld goed is
Voobeeld:
[afbeelding]
Ten tijde van de xbox heb ik er maar 3 voor 60 euro gekocht de rest uit de budget bakquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata kreeg om te reviewen ofzo.
Neuh pic is gemaakt met camara op de telefoonquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Zo jij gamet in het donker
En Gamedemon: ik weet dat het ook xbox 1 spellen waren, maar alsnog
Is pas z'n tweede game en hij mag ze niet eens houdenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata kreeg om te reviewen ofzo.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Ja xbox 1 spellen waren ook 60 euro dus, niet dat die nou gratis waren. maar volgens mij krijgt hij ook spellen gratis want hij zei laatst dat die viva pinata penita kreeg om te reviewen ofzo.
terecht toch??quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, jij profiteert lekker van de "played it, trade it" actie.
Wat is dat dan? dan "played it, trade it"?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
terecht toch??Deze week Splinter Cell: Double Agent voor 12,50
Eerlijk is eerlijk, het werk verdient niet veel... maar het heeft wel zijn voordelen!
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noobquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Nou heb GoW binnen hoordenk dat het idd gewoon wat langer duurde door de kerst drukte.
Maar omg, ik vind casual al moeilijk
hier nog een hoor... Hardcore vond ik gewoon niet leuk meer zo moeilijk. Ik hou het wel lekker bij casualquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noob
Hmm moet je teleurstellen, ik had mijzelf al weer verbetert want zo moeilijk is casual niet moest alleen even aan de besturing wennenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt, ik voelde me al een behoorlijke noob
Ja ik heb in het begin ook altijd mijn Xbox verschuift terwijl er een disc inzat, Ik weet het erg dom maar dacht er niet bij naquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef SinjiOnO het volgende:
Max Westerman, ik had ook die probleem met bekraste Saints Row disc, men broertje had de xbox360 opgetild tijdens het spelen. De disc draaide toen alleen maar de loading screen.
Maar wat ik had gedaan was met een zacht doekje op die rare krassen gewreven. Heel raar, maar een groot deel van die 'krassen' verdwenen. Alleen een paar echte krassen bleven zitten. Het spel speelt nu zoals altijd. messchien een tip.
Omdat Saints Row tha hood is je weet toch en dat is ook de gemiddelde tmf stemmer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:39 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de TMF gameawards aan het kijken?
Je zag wel wie de beste gameplatform was he...
PS2, PC of 360?
De 360!!1![]()
Maar ik begreep niet helemaal waarom Saints Row als beste game naar voren kwam en won van Oblivion
Omdat TMF zuigtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:39 schreef Bastard het volgende:
Allemaal de TMF gameawards aan het kijken?
Je zag wel wie de beste gameplatform was he...
PS2, PC of 360?
De 360!!1![]()
Maar ik begreep niet helemaal waarom Saints Row als beste game naar voren kwam en won van Oblivion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |