Met een rookgranaat is gaaf. Als die gene dan ergens naartoe loopt creeerd hij een rookgordijn. Ook leuk om bij een teammate te doen. (moet wel friendly fire aan staan)quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zorgen dat je een granaat in je handen hebt. (in MP geen rookgranaat, tenzij voor de lol) naar je tegenstander toe rennen, en op "zaagafstand" op B rammen.
Owja, daarna als een gek weer wegrennen, anders is het zelfmoord.
Bij MM Rijswijk is de GoW-bundel 399,-! Echt een wereldprijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Heintje het volgende:
De bundel is geloof ik 439 euro. Daar zit dan 1 maand live gold bij. En misschien ook nog 48 uur. Daarna is het 60 euro per jaar.
Mwach, soms kun je er leuke afleidingen mee creeeren...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef Heintje het volgende:
Ik wil nog wel eens een rookgranaat in het begin naar de andere kant gooien. Gewoon zo ver mogelijk. Verder kun je toch niks met die dingen. Je hebt er zelf ook last van namelijk.
Poeh, ik vraag me af hoe ik GoW de eerste keer uitgespeeld heb, ik heb nog nooit rookgranaten gezien. Maar misschien ligt dat ook aan mijn beperkte voorkeur voor wapens. Ik neem zelden de moeite om van wapens te wisselen omdat ik dan al mijn ammo kwijt ben. En zeker granaten gebruik ik maar weinig. En wisselen doe ik ze al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met een rookgranaat is gaaf. Als die gene dan ergens naartoe loopt creeerd hij een rookgordijn. Ook leuk om bij een teammate te doen. (moet wel friendly fire aan staan)
Ook leuk met een tag granade. Een teammate taggen en die moet dan vervolgens een groepje vijanden in rennen.
Ik heb mijnes bij Mediamarkt in Enschede gehaald en daar was 'ie 429 euro, maar daar zat geen live bij volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Heintje het volgende:
De bundel is geloof ik 439 euro. Daar zit dan 1 maand live gold bij. En misschien ook nog 48 uur. Daarna is het 60 euro per jaar.
Je hebt altijd een maand gratis live....quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb mijnes bij Mediamarkt in Enschede gehaald en daar was 'ie 429 euro, maar daar zat geen live bij volgens mij.
Klopt, die zit er niet bij maar die krijg je als je je aanmeld op live. Trouwnes iedere keer als je je onder een nieuwe naam aanmeld. Dus als je elke maand een ander accound pakt kun je gratis op live. Maar die 5 euro per maand is toch wel een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef rihago het volgende:
[..]
Je hebt altijd een maand gratis live....
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef BMH het volgende:
Het was leuk gisterenBen benieuwd wat jullie nu over mij te zeiken hebben
Eensquote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef bigore het volgende:
[..]
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!![]()
Smaen met die NSX NL. (weet alleen niet of dat dat een fokker is)quote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef bigore het volgende:
[..]
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!![]()
Die kerel was gisteren idd aant overdrijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Smaen met die NSX NL. (weet alleen niet of dat dat een fokker is)
Zijn team had 14 kills en hij alleen al 12.
Dat soort mensen zijn niet leuk om mee of tegen te spelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Gisteren stond ik echt van mezelf te kijken. In een match die we met 8 - 2 verloren hebben, heb ik in 1 ronde 4 kills gemaakt.
Ik wordt nog wel eens goed.
Was dat in een potje waar ik en Bigore ook bij waren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Gisteren stond ik echt van mezelf te kijken. In een match die we met 8 - 2 verloren hebben, heb ik in 1 ronde 4 kills gemaakt.
Nope, dat was daarna, met Heintje doe ik zowieso bijna alleen maar Ranked matches. Maar het ging echt bagger gister, zowel bij Koentje als bij Heintje, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Was dat in een potje waar ik en Bigore ook bij waren?
morgen hebben we weer een match... hoop dat het wat beter gaat dan de laatste keer 9-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Ik voeg jou ook ff toe, mag da?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef nexhil het volgende:
[..]
morgen hebben we weer een match... hoop dat het wat beter gaat dan de laatste keer 9-1![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef nexhil het volgende:
[..]
tuurlijk, tag staat staat niet voor de grap in mijn ondertitel signature![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef bigore het volgende:
[..]
Nope, dat was daarna, met Heintje doe ik zowieso bijna alleen maar Ranked matches. Maar het ging echt bagger gister, zowel bij Koentje als bij Heintje, echt niet normaal.
Ik kwam niet meer bijquote:fluistermode: Ssssstt, ik kan niet zo hard praten want m'n vriendin ligt te slapen..
whehehe, bitch, wat mot ik dan, ik zit te spelen, en zij lag met koppijn op de bank te pitten, gewoon keihard lullen, PAK DIE LUL, ZAAG Z'N KOP DERAF GEK!!!?quote:
Jep. Je kan alleen verder of met iemand anders. Wil je persee met hem verder dan moet je op hem wachten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met online co-op, ik ben namelijk net tot act 4 gekomen samen met iemand, maar die gene moest weg.
maar het was wel relaxt op met hem te spelen dus wil volgende keer weer met hem, maar dan moet ik nu zeker wachten met mijn campaign tot hij er weer is zodat we bij hetzelfde punt zijn?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:02 schreef bigore het volgende:
[..]
whehehe, bitch, wat mot ik dan, ik zit te spelen, en zij lag met koppijn op de bank te pitten, gewoon keihard lullen, PAK DIE LUL, ZAAG Z'N KOP DERAF GEK!!!?
Ik heb hem met co-op verslagen en toen die naar me toe kwam en ik radeloos was hem ik 'blind' over het muurtje geschoten tot die dood wasquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:08 schreef Scriptkiddie het volgende:
Toen ik de game op de launchdag in huis had was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld en ben ik bij begin van Act 2 gestopt met spelen. Gelukkig op aanraden van een collega heb ik de draad afgelopen week weer opgepakt en ik ben gelukkig toch nog verliefd op deze game geworden!
Vandaag heb ik de game op de makkelijkste setting uitgespeeld en ik ben nu bezig met hardcore. Graag zou ik eens willen weten hoe ik Raam het makkelijkst kan verslaan. Ik heb Raam per ongeluk verslagen door een bug in de game. Raam stond stil achter een krat en hij bewoog en schoot niet meer.![]()
Ik heb RAAM in me uppie in hardcore gekilledquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef Heintje het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Weel alleen dat die beesten weg gaan als je hem met de boog eschiet. (heb hem ook nog nooit alleen verslagen)
Zo moeilijk issie ook nietquote:Op maandag 18 december 2006 11:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik heb RAAM in me uppie in hardcore gekilled![]()
Mjah, ik kreeg echt het UT99 gevoel weer... Soms wordt je echt alle kanten in gemept, maar soms pak je ook vaardigheden op waar je keihard mee terug kunt slaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:17 schreef Heintje het volgende:
Niet meteen stoppen als je de eerste paar potjes afgeslacht wordt.
Ik speel het nou al weken en heb nog steeds het gevoel dat ik beter aan het worden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |