Met een rookgranaat is gaaf. Als die gene dan ergens naartoe loopt creeerd hij een rookgordijn. Ook leuk om bij een teammate te doen. (moet wel friendly fire aan staan)quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zorgen dat je een granaat in je handen hebt. (in MP geen rookgranaat, tenzij voor de lol) naar je tegenstander toe rennen, en op "zaagafstand" op B rammen.
Owja, daarna als een gek weer wegrennen, anders is het zelfmoord.
Bij MM Rijswijk is de GoW-bundel 399,-! Echt een wereldprijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Heintje het volgende:
De bundel is geloof ik 439 euro. Daar zit dan 1 maand live gold bij. En misschien ook nog 48 uur. Daarna is het 60 euro per jaar.
Mwach, soms kun je er leuke afleidingen mee creeeren...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef Heintje het volgende:
Ik wil nog wel eens een rookgranaat in het begin naar de andere kant gooien. Gewoon zo ver mogelijk. Verder kun je toch niks met die dingen. Je hebt er zelf ook last van namelijk.
Poeh, ik vraag me af hoe ik GoW de eerste keer uitgespeeld heb, ik heb nog nooit rookgranaten gezien. Maar misschien ligt dat ook aan mijn beperkte voorkeur voor wapens. Ik neem zelden de moeite om van wapens te wisselen omdat ik dan al mijn ammo kwijt ben. En zeker granaten gebruik ik maar weinig. En wisselen doe ik ze al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met een rookgranaat is gaaf. Als die gene dan ergens naartoe loopt creeerd hij een rookgordijn. Ook leuk om bij een teammate te doen. (moet wel friendly fire aan staan)
Ook leuk met een tag granade. Een teammate taggen en die moet dan vervolgens een groepje vijanden in rennen.
Ik heb mijnes bij Mediamarkt in Enschede gehaald en daar was 'ie 429 euro, maar daar zat geen live bij volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Heintje het volgende:
De bundel is geloof ik 439 euro. Daar zit dan 1 maand live gold bij. En misschien ook nog 48 uur. Daarna is het 60 euro per jaar.
Je hebt altijd een maand gratis live....quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb mijnes bij Mediamarkt in Enschede gehaald en daar was 'ie 429 euro, maar daar zat geen live bij volgens mij.
Klopt, die zit er niet bij maar die krijg je als je je aanmeld op live. Trouwnes iedere keer als je je onder een nieuwe naam aanmeld. Dus als je elke maand een ander accound pakt kun je gratis op live. Maar die 5 euro per maand is toch wel een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef rihago het volgende:
[..]
Je hebt altijd een maand gratis live....
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef BMH het volgende:
Het was leuk gisterenBen benieuwd wat jullie nu over mij te zeiken hebben
Eensquote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef bigore het volgende:
[..]
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!![]()
Smaen met die NSX NL. (weet alleen niet of dat dat een fokker is)quote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef bigore het volgende:
[..]
hehehehe, je was idd akelig goed, Bannen die BMH!![]()
Die kerel was gisteren idd aant overdrijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Smaen met die NSX NL. (weet alleen niet of dat dat een fokker is)
Zijn team had 14 kills en hij alleen al 12.
Dat soort mensen zijn niet leuk om mee of tegen te spelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Gisteren stond ik echt van mezelf te kijken. In een match die we met 8 - 2 verloren hebben, heb ik in 1 ronde 4 kills gemaakt.
Ik wordt nog wel eens goed.
Was dat in een potje waar ik en Bigore ook bij waren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Gisteren stond ik echt van mezelf te kijken. In een match die we met 8 - 2 verloren hebben, heb ik in 1 ronde 4 kills gemaakt.
Nope, dat was daarna, met Heintje doe ik zowieso bijna alleen maar Ranked matches. Maar het ging echt bagger gister, zowel bij Koentje als bij Heintje, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Was dat in een potje waar ik en Bigore ook bij waren?
morgen hebben we weer een match... hoop dat het wat beter gaat dan de laatste keer 9-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
Ik voeg jou ook ff toe, mag da?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef nexhil het volgende:
[..]
morgen hebben we weer een match... hoop dat het wat beter gaat dan de laatste keer 9-1![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef nexhil het volgende:
[..]
tuurlijk, tag staat staat niet voor de grap in mijn ondertitel signature![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef bigore het volgende:
[..]
Nope, dat was daarna, met Heintje doe ik zowieso bijna alleen maar Ranked matches. Maar het ging echt bagger gister, zowel bij Koentje als bij Heintje, echt niet normaal.
Ik kwam niet meer bijquote:fluistermode: Ssssstt, ik kan niet zo hard praten want m'n vriendin ligt te slapen..
whehehe, bitch, wat mot ik dan, ik zit te spelen, en zij lag met koppijn op de bank te pitten, gewoon keihard lullen, PAK DIE LUL, ZAAG Z'N KOP DERAF GEK!!!?quote:
Jep. Je kan alleen verder of met iemand anders. Wil je persee met hem verder dan moet je op hem wachten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met online co-op, ik ben namelijk net tot act 4 gekomen samen met iemand, maar die gene moest weg.
maar het was wel relaxt op met hem te spelen dus wil volgende keer weer met hem, maar dan moet ik nu zeker wachten met mijn campaign tot hij er weer is zodat we bij hetzelfde punt zijn?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:02 schreef bigore het volgende:
[..]
whehehe, bitch, wat mot ik dan, ik zit te spelen, en zij lag met koppijn op de bank te pitten, gewoon keihard lullen, PAK DIE LUL, ZAAG Z'N KOP DERAF GEK!!!?
Ik heb hem met co-op verslagen en toen die naar me toe kwam en ik radeloos was hem ik 'blind' over het muurtje geschoten tot die dood wasquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:08 schreef Scriptkiddie het volgende:
Toen ik de game op de launchdag in huis had was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld en ben ik bij begin van Act 2 gestopt met spelen. Gelukkig op aanraden van een collega heb ik de draad afgelopen week weer opgepakt en ik ben gelukkig toch nog verliefd op deze game geworden!
Vandaag heb ik de game op de makkelijkste setting uitgespeeld en ik ben nu bezig met hardcore. Graag zou ik eens willen weten hoe ik Raam het makkelijkst kan verslaan. Ik heb Raam per ongeluk verslagen door een bug in de game. Raam stond stil achter een krat en hij bewoog en schoot niet meer.![]()
Ik heb RAAM in me uppie in hardcore gekilledquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef Heintje het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Weel alleen dat die beesten weg gaan als je hem met de boog eschiet. (heb hem ook nog nooit alleen verslagen)
Zo moeilijk issie ook nietquote:Op maandag 18 december 2006 11:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik heb RAAM in me uppie in hardcore gekilled![]()
Mjah, ik kreeg echt het UT99 gevoel weer... Soms wordt je echt alle kanten in gemept, maar soms pak je ook vaardigheden op waar je keihard mee terug kunt slaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:17 schreef Heintje het volgende:
Niet meteen stoppen als je de eerste paar potjes afgeslacht wordt.
Ik speel het nou al weken en heb nog steeds het gevoel dat ik beter aan het worden ben.
Ik iigquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:26 schreef Ron.666 het volgende:
Iemand GoW al op Insane kunnen uitspelen trouwens?
Denk ik gewoon wat je gewend bent, want ik begon met hardcore, en toen eventjes easy aangezet maar damn wat was dat in 1 keer makkelijk, Insane vond ik overigens precies lekker spelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:26 schreef Ron.666 het volgende:
Gisteren GoW op Hardcore uitgespeeld. Ik vond de moeilijkheidsgraad van dit niveau niet zo enorm verschillen met "easy". Maar nadat ik 5 minuten bezig was met Insane begon dát niveau me wel al te frustreren vanwege de moeilijkheidsgraad. Kon je bij Hardcore nog gewoon rechtop blijven staan en schieten tot je tegenstander neerlag, bij Insane ben je zelf véél sneller dood. Volgens mij kloppen die verhoudingen niet helemaal. Maar ik denk dat ik nu echt gebruik moet gaan maken van het wegduiken en zo.
Nog een ding wat betreft de eindbazen, ik heb alleen problemen met Raam die ik meerdere keren moet proberen totdat het eindelijk lukt. Maar de rest van de eindbazen zijn verbazend eenvoudig. Jullie? Iemand GoW al op Insane kunnen uitspelen trouwens?
hier ook vanavond waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef Deviant1nl het volgende:
opTot kwart voor 4 snachts doorgespeeld
Richt op de kniekappen, na een paar rake schoten gaan ze neer en kunnen ze weinig meer uitrichten. Daarna gewoon hard de grond in stompen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:26 schreef Ron.666 het volgende:
Gisteren GoW op Hardcore uitgespeeld. Ik vond de moeilijkheidsgraad van dit niveau niet zo enorm verschillen met "easy". Maar nadat ik 5 minuten bezig was met Insane begon dát niveau me wel al te frustreren vanwege de moeilijkheidsgraad. Kon je bij Hardcore nog gewoon rechtop blijven staan en schieten tot je tegenstander neerlag, bij Insane ben je zelf véél sneller dood. Volgens mij kloppen die verhoudingen niet helemaal. Maar ik denk dat ik nu echt gebruik moet gaan maken van het wegduiken en zo.
Nog een ding wat betreft de eindbazen, ik heb alleen problemen met Raam die ik meerdere keren moet proberen totdat het eindelijk lukt. Maar de rest van de eindbazen zijn verbazend eenvoudig. Jullie? Iemand GoW al op Insane kunnen uitspelen trouwens?
Meestal zoek ik gewoon een custom match en dan join ik er 1 waar pas 1 of 2 mensen in zitten. Kun je gelijk een map kiezen en soms zorgen dat je bij Nederlanders in de gmae komt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe spelen jullie meestal online?
Als ik een quickmatch zoek, valt 9 van de 10 keer de verbinding al weer weg voordat ik heb kunnen spelen
Dan is die lobby al vol ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe spelen jullie meestal online?
Als ik een quickmatch zoek, valt 9 van de 10 keer de verbinding al weer weg voordat ik heb kunnen spelen
NAT open?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef TwyLight het volgende:
je moet ook zorgen dat je je NAT open hebt in je router
Ja, ik verkeek me even in zo pilaar, ik ging er achter schuilen en dacht via de zijkant hem te snel af te zijn, maar toen was de pilaar omver en ik ookquote:Op zondag 24 december 2006 12:04 schreef TwyLight het volgende:
Dat stuk is vet makkelijk man, met die beserker. gewoon steeds rennen naar de volgende deur en dan op hem schieten zodat je aandacht krijg en dan als die bijna bij je is snel wegspringen en dan weer door die deur rennen. en als je buiten bent gewoon met de hammer of dawn hem een lesje leren
4x dood gegaan geloof ik. Omdat die tegen me aanliep.quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef Heintje het volgende:
Dus omdat je een keer dood gaat is het een lastig stukje.
Dan ben ik benieuwd wat je van andere stukken gaat vinden. Zeker op insane.
Ik hoorde iets van 2 MP maps ?quote:Op zondag 24 december 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
Komt de patch nog met kerst uit? Zo ja, zitten er ook extra's bij?
ooooh nice. Hopelijk een Mansion killerquote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 2 MP maps ?
Klopt, was vrijdag avond in zo NL lobby ook, word opgelost in die patch hoorde ikquote:Op zondag 24 december 2006 18:29 schreef bigore het volgende:
Spel blijft online gewoon echt een dikke game, maar de glitches die ik tot nu toe ben tegengekomen liegen er niet om.
- Chainsaw stuck, heb je iemand gezaagd, vervolgens kan je niet meer lopen of schieten.
- Praten in Player Match werkt niet als je later joint, 9 van de 10 keer.
- Kep 2 keer meegemaakt dat er spelers waren die continu aan het moonwalken waren(en daarbij ook veel sneller liepen, wel een complaint voor cheaten gedaan overigens)
- In Mansion iemand die ergens stond waar je niet kan zitten, maar bijna niet doodgemaakt kon worden dus.(ook complaint voor gestuurd)
- In Tyro Station iemand gehad die helemaal achterin stond waar je onmogelijk mag staan. (weer complaint)
Zijn er vast nog meer, maar kan er ff niet opkomen
Dat is dus een bugquote:Op zondag 24 december 2006 18:29 schreef bigore het volgende:
Spel blijft online gewoon echt een dikke game, maar de glitches die ik tot nu toe ben tegengekomen liegen er niet om.
- Chainsaw stuck, heb je iemand gezaagd, vervolgens kan je niet meer lopen of schieten.
Kwil niet lullig doen, maar ik heb daar echt meerdere keren gefrustreerd gevloekt op de controller, want ik wist toch echt zeker dat ik de A inramde om opzij te springen, maar ik kreeg wel telkens mijn eigen hoofd en romp los te zien met twee grote dames poten erin...quote:Op zondag 24 december 2006 13:08 schreef TwyLight het volgende:
omfg, dan ben je gewoon dom. helemaal als die op casual zit maar sowieso. die beserker in act 1 is net zo makkelijk. alle beserkers eigenlijk
IK ga vandaag veel oefenen, door de kerst nog niet veel gespeeldquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:10 schreef skippy22 het volgende:
Mp gaat nu veel betermeestal was ik na 1 minuut al kapot
![]()
als het je niet lukt vandaag, heb ik morgen wel even tijd waarschijnlijk, moet vanavond naa NEC toequote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef koentje.k het volgende:
Iemand die met mij RAAM even wil verslaan op insane? in mn eentje kom ik er niet langs...
Is gewoon per persoon verschillend, ik vind het helemaal geweldig, gewoon shotgun iemand compleet aan flarden schieten blijft gewoon lekker. Chainsaw blijft ook gewoon lekker, en teamwork werkt ook echt als je het goed doet.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef skippy22 het volgende:
Heb nu een week veel gow gespeeld mp dan en vind het nu wel saai worden Kleine maps veel spelers doen vaak hetzelfde Gaan voor dat sniper ding etc Vaak word het op een klein stukje uitgevochten Vrij kansloos als je als enigste overblijft tegen 4 tegenstanders Vind cod3 bvb een veel leukere mp shooter
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga weer een paar potjes spelen nu
Kijken hoe ik er voor sta haha
In gears of war gaat dat lastig toch, had het maar zo systeem als halo 2quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Word er eig nog veel door fokkers gespeeld, want dat vond ik toch wel t leukste, met semi-bekenden online tegen 4 anderen.
kwestie van elkaar inviten. Maar met ranked ging dat idd niet geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In gears of war gaat dat lastig toch, had het maar zo systeem als halo 2![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag Gears of War.
Dat moet goed komen denk ik zoquote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je wel een team gekozen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:09 schreef Gajes het volgende:
Als ik op live ga dan connect die wel en zit in het spel maar kan ik alleen andere zien spelen! What to do?
Volgensmij duurt het op fok áltijd lang voordat je eindelijk je prijs hebtquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem ook niet gehad. Hoop hem nog steeds te krijgen. Net zoals mijn ping pong balletje dat ik hier op Fok gewonnen heb.
Patch? Welke patch?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:45 schreef gtsmrt het volgende:
kan het ook zijn dat ik door die stink patch nu slecht games kan joinen. Er staat sinds die patch ineens heel vaak "connection to the host lost"
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je wel een team gekozen ?
ja kan al een tijdje geleden zijn die patchquote:
Heb ik die patch nou gemist of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden
Ik heb 't spel al sinds de launch, maar nog nooit een patch gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden
Grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?
Wii en feyenood... matige userquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.
Hallo kloonquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?
Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.
Gezien de capaciteiten van de voetballers die er rond lopen is het spel zeer acceptabel maar goed dat zegt meer over de voetballers dan over het spelquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef nexhil het volgende:
Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.
Tag...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet zo ff niet wat je bedoelt? Het is niet echt snel maar het werkt toch gewoon.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
Waar blijft die patch! Ze moeten die server browser een keer fixen.. Dit slaat echt werkelijk nergens op
Het mikken in GoW gaat een stuk vloeiender als in RS:V & PDZ.. Er zit een duidelijke versnelling in de mikken waardoor je makkelijk en pixel precies kunt snipen, maar ook snel kunt draaien.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje over de controls van GoW, is dat een beetje goed te doen op de 360? Zelf heb ik altijd de grootste moeite met FPS zoals Rainbow 6 of PDZ. Voordaat ik iemand alleen al in het vizier heb ben ik al dood![]()
Helaas is er geen demo beschikbaar want ik zit heel erg te twijfelen. Het spel heeft erg goede revieuws, graphics zien er zuper uit maar of het ook lekker speelt?
Klopt het dat GoW het goedkoopst te krijgen is op PlayAsia?
De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:28 schreef nexhil het volgende:
gisteren de 10 ranked matches achter elkaar winnen achievement gehaald
Zo goed mogelijk spelen dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.
als ik met een bepaald wapen kills wil gaan halen, dan maak ik vaak maar 1 kill per rondequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.
Gelukkig bij dit spel niet, werkt gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Luutgaert het volgende:
Zit er eigenlijk bij dit soort spellen een auto-aim op de consoles?
NP man, ik speel ook alweer wat vaker ranked, ik nodig meestal gewoon iedereen in mijn lijst uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:55 schreef bigore het volgende:
[..]
De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.
Lag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef twi het volgende:
Hebben andere mensen online ook dat je gun soms blijft schieten? Heb met 2 verschillende controllers soms dat het net is alsof je de trigger in drukt, wat je dan niet doet.
En soms het tegenovergestelde, dat je gewoon helemaal niks meer kunt met je controller en stil staat? Welke knop je ook drukt, er gebeurt niks.
Idd vaak een gevalletje van "host-die pr0n-downloadt-en-GoW-speelt"quote:
Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.quote:
Ik heb er iig nog geen last van gehad en heb al behoorlijk wat potjes achter de rugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.
Ik heb er dus echt geen last van, ik heb het ook niet eerder gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef twi het volgende:
Ik dacht al dat het een soort van penalty was omdat hij 3 keer achter elkaar succesvol de chainsaw gebruikte binnen 30 seconden
We hebben het splitscreen MP Versus al een paar keer gehad, onafhankelijk van de controller. De ene dag heb ik het een keertje, de andere dag hij. Het ene potje blijven bij mij de guns hangen, het andere potje bij hem. En die guns zijn nog niet zo'n probleem, maar lijdzaam toekijken hoe je wordt geslacht terwijl je niks kan doen is gewoon sneu
Moet je eens voor de gein in jouw (Wii) topic roepen dat zelda maar voor kinderen is. Dan zitten ze zo op nummero 200.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
De microsoft defence force schrikt wakker. Schitterend om te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |