Dat moet goed komen denk ik zoquote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag Gears of War.
Heb je wel een team gekozen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:09 schreef Gajes het volgende:
Als ik op live ga dan connect die wel en zit in het spel maar kan ik alleen andere zien spelen! What to do?
Volgensmij duurt het op fok áltijd lang voordat je eindelijk je prijs hebtquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem ook niet gehad. Hoop hem nog steeds te krijgen. Net zoals mijn ping pong balletje dat ik hier op Fok gewonnen heb.
Patch? Welke patch?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:45 schreef gtsmrt het volgende:
kan het ook zijn dat ik door die stink patch nu slecht games kan joinen. Er staat sinds die patch ineens heel vaak "connection to the host lost"
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je wel een team gekozen ?
ja kan al een tijdje geleden zijn die patchquote:
Heb ik die patch nou gemist of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden
Ik heb 't spel al sinds de launch, maar nog nooit een patch gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden
Grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?
Wii en feyenood... matige userquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.
Hallo kloonquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?
Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.
Gezien de capaciteiten van de voetballers die er rond lopen is het spel zeer acceptabel maar goed dat zegt meer over de voetballers dan over het spelquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef nexhil het volgende:
Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.
Tag...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag Gears of War.
Ik weet zo ff niet wat je bedoelt? Het is niet echt snel maar het werkt toch gewoon.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
Waar blijft die patch! Ze moeten die server browser een keer fixen.. Dit slaat echt werkelijk nergens op
Het mikken in GoW gaat een stuk vloeiender als in RS:V & PDZ.. Er zit een duidelijke versnelling in de mikken waardoor je makkelijk en pixel precies kunt snipen, maar ook snel kunt draaien.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje over de controls van GoW, is dat een beetje goed te doen op de 360? Zelf heb ik altijd de grootste moeite met FPS zoals Rainbow 6 of PDZ. Voordaat ik iemand alleen al in het vizier heb ben ik al dood![]()
Helaas is er geen demo beschikbaar want ik zit heel erg te twijfelen. Het spel heeft erg goede revieuws, graphics zien er zuper uit maar of het ook lekker speelt?
Klopt het dat GoW het goedkoopst te krijgen is op PlayAsia?
De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:28 schreef nexhil het volgende:
gisteren de 10 ranked matches achter elkaar winnen achievement gehaald
Zo goed mogelijk spelen dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.
als ik met een bepaald wapen kills wil gaan halen, dan maak ik vaak maar 1 kill per rondequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.
Gelukkig bij dit spel niet, werkt gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Luutgaert het volgende:
Zit er eigenlijk bij dit soort spellen een auto-aim op de consoles?
NP man, ik speel ook alweer wat vaker ranked, ik nodig meestal gewoon iedereen in mijn lijst uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:55 schreef bigore het volgende:
[..]
De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.
Lag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef twi het volgende:
Hebben andere mensen online ook dat je gun soms blijft schieten? Heb met 2 verschillende controllers soms dat het net is alsof je de trigger in drukt, wat je dan niet doet.
En soms het tegenovergestelde, dat je gewoon helemaal niks meer kunt met je controller en stil staat? Welke knop je ook drukt, er gebeurt niks.
Idd vaak een gevalletje van "host-die pr0n-downloadt-en-GoW-speelt"quote:
Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.quote:
Ik heb er iig nog geen last van gehad en heb al behoorlijk wat potjes achter de rugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.
Ik heb er dus echt geen last van, ik heb het ook niet eerder gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef twi het volgende:
Ik dacht al dat het een soort van penalty was omdat hij 3 keer achter elkaar succesvol de chainsaw gebruikte binnen 30 seconden
We hebben het splitscreen MP Versus al een paar keer gehad, onafhankelijk van de controller. De ene dag heb ik het een keertje, de andere dag hij. Het ene potje blijven bij mij de guns hangen, het andere potje bij hem. En die guns zijn nog niet zo'n probleem, maar lijdzaam toekijken hoe je wordt geslacht terwijl je niks kan doen is gewoon sneu
Moet je eens voor de gein in jouw (Wii) topic roepen dat zelda maar voor kinderen is. Dan zitten ze zo op nummero 200.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
De microsoft defence force schrikt wakker. Schitterend om te zien
![]()
Dat van dat je na een kettingzaag kill blijft hangen is een bug. Heb ik ook wel eens gehad en van andere gezien of gehoord dat ze er last van hadden. Heel irritant, maar laten we hopen dat het opgelost wordt in de pacht die er al voor kerst had moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef twi het volgende:
Ik dacht al dat het een soort van penalty was omdat hij 3 keer achter elkaar succesvol de chainsaw gebruikte binnen 30 seconden
We hebben het splitscreen MP Versus al een paar keer gehad, onafhankelijk van de controller. De ene dag heb ik het een keertje, de andere dag hij. Het ene potje blijven bij mij de guns hangen, het andere potje bij hem. En die guns zijn nog niet zo'n probleem, maar lijdzaam toekijken hoe je wordt geslacht terwijl je niks kan doen is gewoon sneu
Is het dan eindelijk kerst bij Epic?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef nexhil het volgende:
Nog meer mensen net een update moeten downloaden?
nope, hier ook nog niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef bigore het volgende:
update? Ik niet, althans, nog niet, is ie nu aanwezig dan eindelijk?
Ik weet zeker dat ik het ergens op fok gelezen heb, ik kan het alleen niet meer terug vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef dmnd het volgende:
Waar is te vinden dat er een patch zou uitkomen dan? Ik kan nergens iets vinden op internet dus vraag me af of iemand het niet verward met een update voor de xbox360 zelf...
Het is mij niet echt duidelijk of het nou SP of MP maps zijn. Ik hoop het laatste. De maps die er nou zijn ken ik nou wel. Niet dat ze slecht zijn of zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
Nieuwe Gears of War maps deze week
Epic geeft even het goede voorbeeld, echt super dit!
Maakt mij niet uit, SP maps zou ook supercool zijn, hopelijk weer wat meer duidelijkheid in het verhaal, zou ook uberbruut zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk of het nou SP of MP maps zijn. Ik hoop het laatste. De maps die er nou zijn ken ik nou wel. Niet dat ze slecht zijn of zo.
Had GoW een verhaal dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Heintje het volgende:
Als ik de beschrijving zo lees heeft het weinig met het verhaal te maken.
Er was wel een soort verhaal dat alles een beetje aan elkaar knoopte, het was dan wel niet zo'n goed verhaal als Serious Sam, maar je kan niet alles hebben.quote:
serious sam was toch echt wel ff vette shit, deel 1 althans.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er was wel een soort verhaal dat alles een beetje aan elkaar knoopte, het was dan wel niet zo'n goed verhaal als Serious Sam, maar je kan niet alles hebben.
Tja, ze willen dus echt voorkomen dat je teams gaat vormen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef bigore het volgende:
Zijn we hier blij mee Heintje? IK DUS GODVERDOMME ECHT NIET!!!
Ik vraag me echt af waarom ze dit willen voorkomen, kan geen waardige reden bedenken eigenlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, ze willen dus echt voorkomen dat je teams gaat vormen.
Maar ik ben allang blij met het feit dat ze de voice bug hebben verholpen. En de grenade tag lastiger gemaakt hebben.
Nou, ga maar een ranked spelen met in jouw team 3 onbekenden, en in t andere team 4 spelers die elkaar wel kennen. Groot kans dat je dik ingemaakt word.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ze dit willen voorkomen, kan geen waardige reden bedenken eigenlijk.
Maar voor de rest klinkt de patch prima.
Geef dan de optie om een team te vormen ofzo en maak er een solo ranked match bij..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, ga maar een ranked spelen met in jouw team 3 onbekenden, en in t andere team 4 spelers die elkaar wel kennen. Groot kans dat je dik ingemaakt word.
YEEESH! Hopelijk gaan ze dit ook doen met de chainsaw... soms schieten mensen ook ineens in je nek terwijl je achteruit loopt.quote:Reduced Grenade Tag melee distance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil wel wat meer weten over Emergency Day.![]()
En zodra ze dat hebben kan men weer gaan zeuren dat melee wapens niet krachtig genoeg zijn, en zo blijven we lekker doorzeiken.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
YEEESH! Hopelijk gaan ze dit ook doen met de chainsaw... soms schieten mensen ook ineens in je nek terwijl je achteruit loopt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
Gister uitgespeeld.
GOW doet dan ook godsgruwelijk weinig qua verhaal. Maarjah.. Wat ze niet vertellen zal ook wel niet boeiend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil wel wat meer weten over Emergency Day.
De eeuwige zoektocht naar balans in online gamesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
En zodra ze dat hebben kan men weer gaan zeuren dat melee wapens niet krachtig genoeg zijn, en zo blijven we lekker doorzeiken.
Unreal tournament' instant gib deed het wel goed
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ben ook benieuwd naar de nieuwe mappenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef bigore het volgende:
Ook is bekend geworden wat de patch allemaal zal moeten gaan verhelpen. De volledige lijst met fixes in deze eerste update vind je hieronder:
* Fixed aspect ratio distortion when using VGA cable with 4:3 displays at resolutions higher than 640×480
* Fixed voice issue with new players joining Player Match games in progress
* Players can now get the Achievement for “Dish Best Served Cold” when using Troika turret to kill RAAM
* Fixed rare situation where host could loop countdown and never start match
* Fixed rare situation where players could get stuck after chainsawing in multiplayer
* Reduced Grenade Tag melee distance
* Enabled “Strict” NAT check on host to prevent possible connection issues
* Optimized server browser queries to return results more quickly and prevent scroll bars from hiding quality of service icons
* Reduced number of possible revives in Execution to match Warzone
* Removed host name from Ranked match server browser
* Disabled security cameras in Ranked matches
* Ranked matches now require balanced teams (3v3 or 4v4)
* Increased penalty for quitting a Ranked match to -50 points
* Added additional cheat detection code
* Additional housekeeping updates
Zijn we hier blij mee Heintje? IK DUS GODVERDOMME ECHT NIET!!!
Nee precies, chainsaw moet je ook best wel dichtbij staan wil het lukken, 1 keer aardig goed raak schieten en hij is al van z'n balans af en heb je tijd om um compleet naar de kut te schieten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef twi het volgende:
Geen idee, UT nooit gespeeld. Ik vind de chainsaw ook niet overpowered. Niet zoals de sticky grenades in GoW in elk geval, daar doe je gewoon niks tegen. Hop hop, voorbij rollen en op B drukken binnen 10 meter van de tegenstander.
Heb ik niet nodigquote:* Fixed aspect ratio distortion when using VGA cable with 4:3 displays at resolutions higher than 640×480
Speel toch bijna geen player matches.quote:* Fixed voice issue with new players joining Player Match games in progress
Heb ik al.quote:* Players can now get the Achievement for “Dish Best Served Cold” when using Troika turret to kill RAAM
Heb ik al 2 keer gehad. Dus zo rare vind ik dat niet. Wel fijn dat het wordt opgelost.quote:* Fixed rare situation where host could loop countdown and never start match
Ook mooi dat dat is opgelost. Zwaar irri als je niks meer kan.quote:* Fixed rare situation where players could get stuck after chainsawing in multiplayer.
Was idd wel erg makkelijk om iemand te taggen.Gelukkig heb ik die achievement al.quote:* Reduced Grenade Tag melee distance
Hoop dat het gaat werken. Connectie problemen zijn niet fijn.quote:* Enabled “Strict” NAT check on host to prevent possible connection issues
Fijn dat je de kwaliteid kan zien. Is toch een reden om op te kiezen.quote:* Optimized server browser queries to return results more quickly and prevent scroll bars from hiding quality of service icons
Wat bedoelen ze hier precies mee? Dat als je iemand een x aantal keer down schiet dat hij dan dood gaat.quote:* Reduced number of possible revives in Execution to match Warzone
Dit haalt denk ik veel van de lol uit het spel.quote:* Removed host name from Ranked match server browser.
Hoef je niet meer op RB te drukken als je dood bent.quote:* Disabled security cameras in Ranked matches
Zovaak komt 3v4 niet voor. Maar dit is wel eerlijker.quote:* Ranked matches now require balanced teams (3v3 or 4v4)
Dit is nog veel te weinig, veel te weinig. Zou iets van 1000 moeten zijn. Of nog mooier zou zijn als je aan het einde van de game naar de gamercards van de quiters kan om ze een bad review te geven. Volgens mij gaat je reputatie dan heel hard achteruit als je een paar keer quit. Vervolgens moeten ze daar dan ook weer consequenties aan hangen. Dat je met minder dan 3 sterren niet ranked kan spelen.quote:* Increased penalty for quitting a Ranked match to -50 points
Mooi. Geen idee wat het precies inhoud maar het klintk goed.quote:* Added additional cheat detection code
Helemaal geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen.quote:* Additional housekeeping updates
Tja er zitten goede dingen bij en idd iets dat minder is. Ik denk dat het nog steeds wel mogelijk gaat zijn om met z'n tweeen in een game te komen. Gewoon via private chat en dan de zelfde joinen.quote:Zijn we hier blij mee Heintje? IK DUS GODVERDOMME ECHT NIET!!!
count me inquote:Tja er zitten goede dingen bij en idd iets dat minder is. Ik denk dat het nog steeds wel mogelijk gaat zijn om met z'n tweeen in een game te komen. Gewoon via private chat en dan de zelfde joinen.
Vanavond nog maar ff een paar games hosten voor die achievement.
Ga jij maar ff flink oefenen in single-player/co-op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Theamerican het volgende:
ff onzin bericht maar wil dit topic volgen vandaar
Samenvatting: TVPquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Theamerican het volgende:
ff onzin bericht maar wil dit topic volgen vandaar
Ze heeft de training al voldaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ga jij maar ff flink oefenen in single-player/co-op.
quote:
Dat is iedereen die waarvan een amerikaan verliest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef nexhil het volgende:
Ben nou ff met de chainsaw aan de slag gegaan: Volgens 80% ben ik weer lame en gay bezig, Amerikanen, zucht.
is het zo erg dat er iemand slecht is omdat die pas speelt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ga jij maar ff flink oefenen in single-player/co-op.
ah nee he, krijg je dit gezeik...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:23 schreef BMH het volgende:
Geweldig zo'n patch.. Het spel blijft constant connecten zonder dat ik maar iets kan doen... En dat is nu al 7 keer gebeurd sinds ik de patch geïnstalleerd heb. Ik moet of me 360 opnieuw opstarten of me uitloggen van live om weer iets te kunnen doen..
GOED WERK JONGENS!
Ik zie nu pas dat je vrouw bent, echt cool dat er gewoon 2 vrouwen hier GoW verslaafd zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
is het zo erg dat er iemand slecht is omdat die pas speelt?
Nee. Ik speel het nu een week ongeveer en ben er vandaag pas achter gekomen dat als je A ingedrukt houd dat je dan gaat rennen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar het is gewoon een aanrader eerst ff goed de singleplayer te oefenen, zodat je online iig goed mee kan komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |