Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Met die kop van jou zou ik ook niet mee kunnen leven, ik snap je frustratie laten we maar zeggen![]()
Try me bitchquote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouMaar goed ze kon niet bij je weg zei ze omdat jij nog al handig met de vuisten bent!
![]()
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
FN3 jij en ik om 23:00 bij de poort
Ik heb vandaag de Demo geprobeert maar kan die kerel alleen aaien ofzo ik weet niet hoe je harder slaat of komt dat door training ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
Das toch bij elk spel?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
ff weer over de 360, ik ga Lost Planet gewoon kopen en dan kijk ik wel wat ik er van vind.
Neequote:
Geen Worms?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
woensdag ms pacman....
Helaas..laten we hopen op volgende weekquote:
* Ipho tikt -Struikrover- aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Must have!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
En dan zeuren mensen over Luminesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Morthill op 09-01-2007 08:52:19 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Wil net beginnen aan oblivion, thx gastquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:13 schreef Morthill het volgende:
Tot 1.00 doorgespeeld om vannacht maar Oblivion de quest line uitgespeeld te krijgenHoewel de QL doorlopen niet heel boeiend was, vond ik het verhaal en met name het einde erg goed. Moest wel even een traantje wegpinken toen Martin zijn leven gaf en tijdens die epiloog
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.quote:
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.
Ik zat er aan te denken toen ik in bed lag.. geen zin meer om dr uit te gaan en in de kast te kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.
Ben toch benieuwd of je superman nog steeds zo geweldig vind? Wat een ontiegelijk baggerspel, wat ook wel aan de reviews te merken is overigens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:33 schreef Retarded het volgende:
deze week Lost Planet??? Let's hope so!
GVD, spoiler tags >_<quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:01 schreef bigore het volgende:
[..]
Wil net beginnen aan oblivion, thx gast![]()
Dat heb ik gelijk gedaan enzo, zo slim ben ik dan nog net welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef Sjoem het volgende:
Edit even dan.
Nou moet ik wel zeggen dat ik halo 2 nog moet spelen voordat halo3 uitkomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Spel is al zo lang uit.. nu zijn er toch geen spoilertags meer nodig?
Of kunnen we ook inhoudelijk niks zeggen over Halo?![]()
Agh, kan me voorstellen dat nog niet iedereen Oblivion heeft uitgespeeld. Halo is jaren oud, Oblivion nog geen jaar. Ik bedoel, bewijs geleverd door zelf vannacht de game uit te spelen denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Weet je, voor jou is eht misschien niet boeiend, maar als iemand de game niet heeft uitgespeeld en die ziet plots het einde, dan is dat gewoon kut. hoe oud de game ook is. Tuurlijk, bij Super Mario Bros. 1 is het wat anders, maar zeker bij een game als Oblivion wil je het einde eigenlijk neit weten voor je er zelf doorheen gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef Bastard het volgende:
Nou sorry hoor, vind het gewoon wat overtrokken.. maar whatever
1 jaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Is er ook een einde datum dan?
Dat je inene geen tags meer hoeft te zetten?
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
Ik spoiler voortaan alles van welk spel dan maar ook wat je wilt hebben of gaat kopen, al is ie maar 1 dag oud, etterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
zo boring na een dag spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
ik moet nog op veteran cod 2 uitspelenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Waarsch. in maartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt die HD dvd speler voor de 360 nu in nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |