Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Met die kop van jou zou ik ook niet mee kunnen leven, ik snap je frustratie laten we maar zeggen![]()
Try me bitchquote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouMaar goed ze kon niet bij je weg zei ze omdat jij nog al handig met de vuisten bent!
![]()
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
FN3 jij en ik om 23:00 bij de poort
Ik heb vandaag de Demo geprobeert maar kan die kerel alleen aaien ofzo ik weet niet hoe je harder slaat of komt dat door training ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
Das toch bij elk spel?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
ff weer over de 360, ik ga Lost Planet gewoon kopen en dan kijk ik wel wat ik er van vind.
Neequote:
Geen Worms?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
woensdag ms pacman....
Helaas..laten we hopen op volgende weekquote:
* Ipho tikt -Struikrover- aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Must have!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
En dan zeuren mensen over Luminesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Morthill op 09-01-2007 08:52:19 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Wil net beginnen aan oblivion, thx gastquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:13 schreef Morthill het volgende:
Tot 1.00 doorgespeeld om vannacht maar Oblivion de quest line uitgespeeld te krijgenHoewel de QL doorlopen niet heel boeiend was, vond ik het verhaal en met name het einde erg goed. Moest wel even een traantje wegpinken toen Martin zijn leven gaf en tijdens die epiloog
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.quote:
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.
Ik zat er aan te denken toen ik in bed lag.. geen zin meer om dr uit te gaan en in de kast te kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.
Ben toch benieuwd of je superman nog steeds zo geweldig vind? Wat een ontiegelijk baggerspel, wat ook wel aan de reviews te merken is overigens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:33 schreef Retarded het volgende:
deze week Lost Planet??? Let's hope so!
GVD, spoiler tags >_<quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:01 schreef bigore het volgende:
[..]
Wil net beginnen aan oblivion, thx gast![]()
Dat heb ik gelijk gedaan enzo, zo slim ben ik dan nog net welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef Sjoem het volgende:
Edit even dan.
Nou moet ik wel zeggen dat ik halo 2 nog moet spelen voordat halo3 uitkomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Spel is al zo lang uit.. nu zijn er toch geen spoilertags meer nodig?
Of kunnen we ook inhoudelijk niks zeggen over Halo?![]()
Agh, kan me voorstellen dat nog niet iedereen Oblivion heeft uitgespeeld. Halo is jaren oud, Oblivion nog geen jaar. Ik bedoel, bewijs geleverd door zelf vannacht de game uit te spelen denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Weet je, voor jou is eht misschien niet boeiend, maar als iemand de game niet heeft uitgespeeld en die ziet plots het einde, dan is dat gewoon kut. hoe oud de game ook is. Tuurlijk, bij Super Mario Bros. 1 is het wat anders, maar zeker bij een game als Oblivion wil je het einde eigenlijk neit weten voor je er zelf doorheen gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef Bastard het volgende:
Nou sorry hoor, vind het gewoon wat overtrokken.. maar whatever
1 jaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Is er ook een einde datum dan?
Dat je inene geen tags meer hoeft te zetten?
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
Ik spoiler voortaan alles van welk spel dan maar ook wat je wilt hebben of gaat kopen, al is ie maar 1 dag oud, etterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
zo boring na een dag spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
ik moet nog op veteran cod 2 uitspelenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Waarsch. in maartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt die HD dvd speler voor de 360 nu in nederland?
Weet niet over welk spel je het hebt, maar allebei zijn de multiplayers gewoon meesterlijk, alleen als je het niet kan is er niks aan, dat zal het in jouw geval wel zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:40 schreef nexhil het volgende:
Gisteren de PES6 demo gespeeld, omfg, welkom in 1997 en een tyfus besturing.
(voordat het een flametopic wordt: De bovenstaande regel is een persoonlijke mening)
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?quote:
Naar wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?![]()
maar heel raar hoorde jullie namelijk wel jullie mij niet ik heb headset die erbij geleverd werd even later speelde ik rainbow six en daar hoorde ze mij wel maar ik hun slecht.
by the way heb me naam veranderd![]()
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?![]()
maar heel raar hoorde jullie namelijk wel jullie mij niet ik heb headset die erbij geleverd werd even later speelde ik rainbow six en daar hoorde ze mij wel maar ik hun slecht.
by the way heb me naam veranderd![]()
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoord.
Mja, af en toe zag je wel dat tekentje van je headset, maar ik hoorde verder niks. Af en toe helpt eruit en erin doen wel, ik weet niet of je dat hebt geprobeerd?
Ik ben trouwens ook niet zo goed hoor. Maar als je wat tips wil ofzo moet je het maar zeggen (ik kijk meestal af bij mijn vriendje
)
Precies, oefening baart kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.
me naam is Phoebe85
en deze is definitief
he gister voor ik naar bed ging nog single mode gespeeld moet gewoon vaak spelen word ik er vanzelf beter in.
fight night, singel player wedstrijden duren en duren maar, altijd het zelfdequote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Weet niet over welk spel je het hebt, maar allebei zijn de multiplayers gewoon meesterlijk, alleen als je het niet kan is er niks aan, dat zal het in jouw geval wel zijn.
grafisch 1997 zal die wel bedoelenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:29 schreef devv05 het volgende:
[..]Grafisch en qua presentatie/sound had er inderdaad veel meer ingezeten, maar de besturing en gameplay vind ik toch wel weer enorm goed hoor.
Spelen jullie player matches? Doe mij eens een keer inviten, ik 0wn jullie zwaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoord.
Mja, af en toe zag je wel dat tekentje van je headset, maar ik hoorde verder niks. Af en toe helpt eruit en erin doen wel, ik weet niet of je dat hebt geprobeerd?
Ik ben trouwens ook niet zo goed hoor. Maar als je wat tips wil ofzo moet je het maar zeggen (ik kijk meestal af bij mijn vriendje
)
Dan ga je dus mooi bij ons in het teamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef bigore het volgende:
[..]
Spelen jullie player matches? Doe mij eens een keer inviten, ik 0wn jullie zwaar
Dat is een bekende bug, wordt van de week gepatcht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.
me naam is Phoebe85
en deze is definitief
he gister voor ik naar bed ging nog single mode gespeeld moet gewoon vaak spelen word ik er vanzelf beter in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik de dark brotherhood heb gehaald zal ik eens verder gaan met de main quest.
Maar ik heb nog een paar maanden voordat alles gespoilerd mag worden.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef Sjoem het volgende:
Hoe heet trouwens die gun met die lasershizzle?. Die is best tof. Of moet ik verder gaan in het GoW topic
![]()
?
Oh ja, je hebt hem bij de 'eindbaas' van het eerste gedeelte eh? Verder ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.
Dat is trouwens het enige wapen waar ik nog mee moet leren omgaan.
Weet je zeker dat dat het ENIGE wapen is waar je nog mee moet leren omgaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.
Dat is trouwens het enige wapen waar ik nog mee moet leren omgaan.
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan ga je dus mooi bij ons in het teamBitch. En ja, player matches
. Maar ik wil ook wel weer een keertje ranked.
Wat is mogelijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwens![]()
Misschien als het mogelijk is na die patch doen we nog wel een keer ranken, met Heintje erbij als het kan, dan komt het meestal wel goed, meestal wel vrij goed team samen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwens![]()
Misschien als het mogelijk is na die patch doen we nog wel een keer ranken, met Heintje erbij als het kan, dan komt het meestal wel goed, meestal wel vrij goed team samen![]()
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat is mogelijk?
Je kan toch een rank match beginnen en dan via een berichtje doorgeven waar de anderen ongeveer naar moeten zoeken![]()
. Of ben ik toch in de war met een player match?
Ik meen me te herinneren dat ik ranked heb gespeeld met een hoop mensen uit m'n vriendenlijstje en dat kon/kan geen toeval zijn/wezen.
Nou meestal is er maar 1 van ons goed. Die heeft dan 7 kills of zo na 3 rondjes en de andere pas 1 of zo. En vaak ben jij de gene met de meeste kills.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...
Ah, damn. Gelukkig vallen de hoeveelheid games meestal wel mee, als je dus specifiek zoekt (stuk of 10 ofzo).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...
Oja zit wel iets in ja! Ach ja ik heb Gow toch al lang geleden ter adoptie aangeboden.quote:
Maar het is wel leuk, dat vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou meestal is er maar 1 van ons goed. Die heeft dan 7 kills of zo na 3 rondjes en de andere pas 1 of zo. En vaak ben jij de gene met de meeste kills.
Ja. Aan mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja zit wel iets in ja! Ach ja ik heb Gow toch al lang geleden ter adoptie aangeboden.
Omdat het niet leuk is als je alleen bent en je joint een game en dan kom je bij die vreemden en je blijkt dan te spelen tegen 4 vrienden. Die hebben dan een heel groot voordeel.quote:
Dat zeker, zelfs als het niet zo goed gaat is het nog leuk. Maar gelukkig winnen we meestal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk, dat vind ik belangrijkerEn daarbij, jij loopt toch alleen maar die achievements te kutten
![]()
die neem ik dan zekerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug, wordt van de week gepatcht.
Dat wil dan dus zeggen dat er nog 2 andere mensen je een review hebben gegeven. Echt belangrijk is het niet. Iedereen heeft 5 sterren. (behalve mensen die net een nieuw accound hebben dan)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Bij Details staat verder niet waarom ofzo. Stommerds. Ik heb pas 1 keer ruzie met iemand gehad om een dom iets. En hij begon!
zei je wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Bij Details staat verder niet waarom ofzo. Stommerds. Ik heb pas 1 keer ruzie met iemand gehad om een dom iets. En hij begon!
hey icequeen waarom heb je je pm uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Dan snap ik 'm nog nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:42 schreef bigore het volgende:
[..]
Was in reactie op je 33% avoiding you![]()
Laat maar, zo boeiend is ie ook niet, en hij klopt ook niet helemaal als je er logisch over nadenkt, dusssssquote:
*pfjew*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat maar, zo boeiend is ie ook niet, en hij klopt ook niet helemaal als je er logisch over nadenkt, dusssss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |