quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vrijdag is het kerst, samen met de PES6 demo!
PES6 demo? die staat toch allang online?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Uhuquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Dat met die PES demo is een soort van running gag.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Is het vrijdag al Sint-Juttemisquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
wauw, hoe heet ie?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Q1 07
Ik, voeg me maar toe .. Butch NLquote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef Theamerican het volgende:
wie speelt er rainbow six online?
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUSTquote:
Weet ik veel, bel ze ff.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUST
Was beter geweest ^^
Ziet er goed uit helaas ben ik totaal kansloos wanneer het op race games aan komt...
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bentquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Het enige kutte is dat men bijna nooit gelooft dat ik een meid ben.
Ben je geband ofzo dat je onder een kloon komt postenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Heb je nr? Denk dat ze dat wel op prijs stellen dat ik ze daar ff op attendeer.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Weet ik veel, bel ze ff.
Racegames spelen als Golf, je blijft doorgaan proberen jezelf te verbeteren op het vorige rondje, op zoek naar de perfect lap. Ik hou daar van!
Op internet heb je alleen mannen en leugenaarsquote:[b]Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef
Ik ben best slecht hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
[..]
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bent
Ik lieg af en toe inderdaad wel eensquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Op internet heb je alleen mannen en leugenaars![]()
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaarquote:
ey ijsmeid van het stage topicquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 10:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ey ijsmeid van het stage topicwaarom heb je deze naam?
maar wij ook keer een potje spelen
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaar
nog niet online gedaan wel ff single playerquote:Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijn![]()
Druk druk enzo.
Ja is goed, speel je ook Gears of War dan?
oke bedankt zal eens kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist welquote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nog niet online gedaan wel ff single player
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegdquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist wel. Beetje kletsen tussendoor ook.
Ik zag hetquote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegd
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef Sjoem het volgende:
[..].
Ja klopt. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat dorp kent eh
![]()
![]()
?
Nee, is niet zo heel ver weg neequote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
elke dag komen er meer vrouwen bijquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te scheldenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, is niet zo heel ver weg nee.
En geen wonder dat ze me niet geloven dan. En dat terwijl ik gewoon praat ook.
Trouwens, af en toe spelen best vaak de vriendinnen mee van de heren. Split-screen dan, want dan is het hun username met een (1) erachter
. En dan hoor je ze schelden op de dames
![]()
!
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TVquote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te schelden
dat is wel leuk helaas heb niemand in me vriendenkring en/of familie een xbox 360 dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TV.
Hij schelt ook niet, hij helpt juist mee. Vooral als ie dood is. Aangezien hij dan kan zien waar iedereen zit.
En ja, dat is eigenlijk valsspelen, maar we doen het bijna nooitssht!!
Gewoon voorzichtig in een tasquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dat is wel leuk helaas heb niemand in me vriendenkring en/of familie een xbox 360 dat is wel jammer.
maar hoe vervoer je die xbox dan van je
Best weinig dan tochquote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef Theamerican het volgende:
xbox aanschaffen heeft me geen goed gedaan heb hem op 29 januari aangeschaft inmiddels bezit ik 4 games morgen wordt als goed is nog game geleverd dus bezit ik 5 games is dit normaal of niet![]()
Ieuwwwwwquote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Laatst was ik aan het spelen, hoorde je echt zo'n geluid dat iemand z'n vriendin die gozer die aan het spelen was aan het pijpen was, had volgens mij express die headset ernaast gelegd.
Kerel de hele tijd, oh baby, your so sexy.
Hij was ook wel bar slecht, maar goed, word ook weleens gepijpt terwijl ik speel en dat heeft wel enigszins invloed op je spelniveau ja, alleen ik leg de headset niet erbij...
oww dan maak ik me er niet druk om kreeg al weer naar me kop gegooid dat ik is moest stoppen met die games kopen daarom dacht ik dat extreem wasquote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Best weinig dan toch![]()
?
Mijn vriend heeft nu denk ik 2 a 3 maanden dat ding en heeft 21 spellen.
29 januari is bijna een jaar geledenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oww dan maak ik me er niet druk om kreeg al weer naar me kop gegooid dat ik is moest stoppen met die games kopen daarom dacht ik dat extreem was
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Laatst was ik aan het spelen, hoorde je echt zo'n geluid dat zo'n mokkel die gozer die aan het spelen was, aan het pijpen was, had volgens mij express die headset ernaast gelegd.
Kerel de hele tijd, oh baby, your so sexy.
Hij was ook wel bar slecht, maar goed, word ook weleens gepijpt terwijl ik speel en dat heeft wel enigszins invloed op je spelniveau ja, alleen ik leg de headset niet erbij...
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ieuwwwww. Patsen met dat je gepijpt wordt
.
Nee, ik doelde dus ook op de gast met de headsetquote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef bigore het volgende:
[..]
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.
wtf, 21 spellen?!?!, 2 woorden, tijd/geld?!!?!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Best weinig dan toch![]()
?
Mijn vriend heeft nu denk ik 2 a 3 maanden dat ding en heeft 21 spellen.
Unoquote:Op maandag 8 januari 2007 11:31 schreef Theamerican het volgende:
@Sjoem
welke spellen heb je nog meer die je online speel of speel je gear of war online?
De helft speelt ie ook niet meer hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
wtf, 21 spellen?!?!, 2 woorden, tijd/geld?!!?!
Tijd voor jou is er dan nog wel?Ik bedoel, 21 spellen, 3 banen is nogal tijdvullendquote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De helft speelt ie ook niet meer hoor.
Maar hij heeft zeg maar 3 banen.
Niet zo raar dat ik van hem de Xbox heb gekregen eh![]()
?
geef mij zo vriend need for speed carbon krijg ik morgen binnen is het wat? hoorde dat ze online van die gepimpte bakken hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De helft speelt ie ook niet meer hoor.
Maar hij heeft zeg maar 3 banen.
Niet zo raar dat ik van hem de Xbox heb gekregen eh![]()
?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef bigore het volgende:
[..]
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.
Genoegquote:Op maandag 8 januari 2007 11:35 schreef bigore het volgende:
[..]
Tijd voor jou is er dan nog wel?Ik bedoel, 21 spellen, 3 banen is nogal tijdvullend![]()
Rot op man, laat 1 keer zien dan? Of was het gewoon als naaistreek bedoeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik heb het je meerde malen zien vertellen op dit forum anders.
Mwah, Need for Speed online is best kut aangezien die mensen die dat online spelen best goed zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 11:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
geef mij zo vriend need for speed carbon krijg ik morgen binnen is het wat? hoorde dat ze online van die gepimpte bakken hebben
Geef me 5 minuten.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Rot op man, laat 1 keer zien dan? Of was het gewoon als naaistreek bedoeld?![]()
Jawel, daarvoor heb je de xboxlive punten nodig. Best duur geloof ik. 800 punten ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
toen ik me aanmelde op xboxlive waren al die leuke namen bezet heb nu een rotnaam maarja
kan zeker niet meer gewijzigd worden?
owquote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef Sjoem het volgende:
en 2100 punten kost geloof ik 27 euro. Dus tel maar uit.
Verstandsverbijsteringquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet genoeg aan hebt, of ik heb echt last van verstandsverbijstering.
En LIVE blijft maar beter wordenquote:Microsoft presenteert iptv voor Xbox 360
Microsoft-topman Bill Gates en Entertainment and Devices-divisiedirecteur Robbie Bach hebben tijdens de CES-keynote van Gates afgelopen zondag een nieuwe feature gepresenteerd voor de Xbox 360: de mogelijkheid om via iptv naar televisiebeelden te kijken.
'IPTV on Xbox 360', zoals de dienst voluit heet, zou het bijvoorbeeld mogelijk moeten maken om naar televisiebeelden te kijken en tegelijkertijd via de headset met anderen te chatten. Ook zou de dienst ervoor moeten zorgen dat een televisiestream kan worden opgenomen, terwijl er een spel gespeeld wordt, zodat er later naar de beelden gekeken kan worden. Het achterliggende doel achter IPTV on Xbox 360, maar ook achter Xbox Live, is dat entertainment persoonlijker, interactiever en socialer zou moeten zijn, aldus Bach. Xbox Live was daarin een eerste stap: gamers kregen de mogelijkheid om gezamenlijk een spel te spelen en ondertussen te chatten. Via de iptv-dienst krijgen ze ook de mogelijkheid om het tv-kijken, een passievere vorm van entertainment, met anderen te delen via de Xbox 360.
Naar verwachting zal deze dienst in november of december van dit jaar voor consumenten beschikbaar komen. Een vereiste is dat de iptv-aanbieder gebruikmaakt van het Microsoft TV IPTV Edition-softwareplatform om de beelden uit te zenden. De Xbox 360 wordt hiermee een concurrent van settopboxes van andere aanbieders. Op dit moment heeft het Redmondse bedrijf al overeenkomsten gesloten met vijf grote iptv-aanbieders, waaronder AT&T, Verizon en Deutsche Telekom, voor het gebruik van zijn software. Verder zijn elf bedrijven het programma aan het uitproberen. Deze zestien bedrijven bevinden zich in veertien verschillende landen op vier continenten. Wat voor businessmodel er om IPTV on Xbox 360 heengebouwd zal worden, is nog niet bekendgemaakt door Microsoft.
Och jaquote:Op maandag 8 januari 2007 11:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
owmaarja heet nu dus americanways niet echt bijzonder he
![]()
Kan het inderdaad niet zo snel vinden.. was een topic ergens met een foto van jou samen je vriendinquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet genoeg aan hebt, of ik heb echt last van verstandsverbijstering.
ghehe dus heb jou ook wat punten gekosten zo te zienquote:Op maandag 8 januari 2007 11:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Och ja. Ik heb 2 maanden onder Timmetjuh en 1 maand onder BomM gespeeld
.
Ja lambal, dat was in een ONZ topic, of in SEX, daar zit ik ook regelmatig, daar praat ik idd regelmatig over sex ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het inderdaad niet zo snel vinden.. was een topic ergens met een foto van jou samen je vriendin
ow moest december zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef disjfa het volgende:
*niet pagina 1 quoten.
Aha..quote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja lambal, dat was in een ONZ topic, of in SEX, daar zit ik ook regelmatig, daar praat ik idd regelmatig over sex ja.
Neuh, ik heb een heel nieuw account aangemaakt, die BomM loopt in februari af geloof ik, dus die flikker ik binnenkort van mijn Xbox af (mijn moeder en broer spelen daar nu nog wat onder).quote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ghehe dus heb jou ook wat punten gekosten zo te zien
aan de andere kant is maar een naam en zag 1 player ze voornaam en achternaam als gebruiker maar dat vind ik weer te persoonlijk en 3 keer niks dus ja
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef Theamerican het volgende:
xbox aanschaffen heeft me geen goed gedaan heb hem op 29 december aangeschaft inmiddels bezit ik 4 games morgen wordt als goed is nog game geleverd dus bezit ik 5 games is dit normaal of niet![]()
't heeft wel een gleufquote:Op maandag 8 januari 2007 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aha..
Maar genoeg over pijpen.. als mn 360 een lul had, dan had ik m ook gepijpt.
zit je ook op stage of was je al klaar?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:50 schreef Sjoem het volgende:
Ik ook![]()
.
Ik kon gisterochtend niet slapen rond 5:30. Ben toen naar beneden gegaan, beetje Xboxen. En gisteravond om 24:00 was ik nog bezig. (niet de hele dag door gegaan hoor, maar ik had toch wel verwacht dat ik vroeg in bed zou liggen)
Nu ben ik wel een beeeeeeetje moe.
Ik zit nog op stagequote:Op maandag 8 januari 2007 11:50 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zit je ook op stage of was je al klaar?
ik nog 15quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zit nog op stage. Bijna klaar
. Nog 16 dagen.
quote:7.0 Presentation
Excellent production value with a story that leaves much to be desired and some unintuitive control.
9.0 Graphics
Beautiful smoke, fantastic environments, and excellent enemy design.
8.5 Sound
Some decent voice acting, even if dialogue needs help. Great explosion sound effects.
8.5 Gameplay
A few design decisions hamper a very fun game.
8.0 Lasting Appeal
The single player game is worth playing a few times and the multiplayer game will keep you occupied until the next big online game.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Waarom accept je mijn private chat nooitquote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TV.
Hij schelt ook niet, hij helpt juist mee. Vooral als ie dood is. Aangezien hij dan kan zien waar iedereen zit.
En ja, dat is eigenlijk valsspelen, maar we doen het bijna nooitssht!!
Waarom denk je dat ik een 1 in mijn live tag heb?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
toen ik me aanmelde op xboxlive waren al die leuke namen bezet heb nu een rotnaam maarja
kan zeker niet meer gewijzigd worden?
Ik ook nog zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zit nog op stage. Bijna klaar
. Nog 16 dagen.
Nieuw account aangemaakt of je username gewijzigd?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:40 schreef Theamerican het volgende:
hoe kan dat nou weer heb nieuw account aangemaakt log ik in zie ik me oude account weer
heb wel zelfde e-mail gebruikt niet goed zeker?
nieuw account wil zeggen 2x betalen.. dan ben je goedkoper uit met een verandering van username. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef Theamerican het volgende:
nieuwe aangemaakt aangezien username wijzigen points kost vind ik wel beetje duur of is erook op andere manier aan te komen dan kopen ( bijvoorbeeld sparen ofzo
Ik gebruik mn eigen hoofd wel.. maar het schijnt even te duren met laden, dwz je moet in een kamer blijven met dezelfde spelers, en dan na een paar games kunnen ze hem wel zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens nog niet iemand gezien die ze eigen kop heeft gepaste met RB6.
keej thnx againquote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
nieuw account wil zeggen 2x betalen.. dan ben je goedkoper uit met een verandering van username. Heb ik ook gedaan.
Ik heb ook 2 accounts dat gaat goed. Maar als de xbox die oude inlaad bij het opstarten. Dan moet je even je profiel uitloggen. En dan je nieuwe inladen en dan pakt die voortaan je nieuwe als je hem opstart.quote:
dus dan blijft username wijzigen de enige optie lijkt me dan en ach over die 25 euro is ook wel weer overheen te komenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
Maar je gold abbo werkt maar voor 1 accound, ook je punten zijn aan je acound gebonden. Dus als je een nieuw accound aanmaakt ben je die dingen kwijt.
800 punten is maar een tientje hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dus dan blijft username wijzigen de enige optie lijkt me dan en ach over die 25 euro is ook wel weer overheen te komen
Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:40 schreef Theamerican het volgende:
is het maar 800 punten om te wijzigen?
Wie ben jij danquote:Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom accept je mijn private chat nooit
Wel een soort 'clan' bij Gears of War. Namelijk de buffelclan. Mijn vriend heet bijvoorbeeld Buffeltjuh. En dan heb je nog Buffelkiller, Buffelgod enzovoortsquote:Op maandag 8 januari 2007 12:12 schreef Theamerican het volgende:
is er een clan ofzo? voor bijvoorbeeld rainbow six? zonee is die niet op te zetten dan?
Ik heb het gewoon via de 360 gedaan.. vlgs mij accountmanagment of profiel.. ergens die kant opquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Theamerican het volgende:
waar kan je dat geintje veranderen? www.xbox.com? zoja waar
Je moet eerst punten kopen in de winkel of met een creditcardquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Theamerican het volgende:
waar kan je dat geintje veranderen? www.xbox.com? zoja waar
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Theamerican het volgende:
Poll: Moet ik mijn username wijzigen?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ghe ghequote:Op maandag 8 januari 2007 13:53 schreef Sjoem het volgende:
[..].
Van mij hoeft het niet hoor. Ik stem Nee.
Ja, maar die kleine kutspelletjes die je kunt downloaden zullen ook wel meegeteld wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
Dit jaar meer dan 300 nieuwe Xbox 360 games
Dan hebben ze nog heel wat aan te kondigen
jah dat klopt dus nietquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
Dit jaar meer dan 300 nieuwe Xbox 360 games
Dan hebben ze nog heel wat aan te kondigen
quote:This ecosystem is alive and growing. Games is what this is going to be about going forward, sold 2.7 million copies of Gears of War. 160 titles on platform, will double to 300 titles this year."
quote:New downloadable content for the Xbox 360 exclusive “Gears of War" is on the way and what better way to celebrate the New Year than to meet friends new and old online and greet them with the sounds of a chainsaw? Sponsored by the Discovery Channel, the complimentary new content will be available for download via Xbox Live Marketplace early Thursday morning, January 11.
By now most of the current maps have been memorised, analysed and brutalised, but this map pack will feature two new maps including one where players fight around a downed King Raven helicopter.
Below, please find descriptions of the new maps:
* Raven Down: A Raven Helicopter has gone down in the middle of a large scale battle with the omnipresent Locust Horde. Gears have taken out the Seeder and gamers join Delta Forces moving into the crash site from all angles to search for survivors.
* Old Bones: In an attempt to eradicate any traces of human history and culture, the Locust Horde has emerged under Sera’s Capitaline Museums and has begun to destroy them brick by brick. Each gamer’s mission is to help the Delta Force recapture the museums before all remnants of humankind’s existence are obliterated.
Additionally, the Discovery Channel will be giving away an unprecedented two million Microsoft Points for use on Xbox Live Marketplace. Gamers can visit www.readyaimfire.com to learn more about how they can qualify to win from January 13th.
Dit klinkt eerder als MP maps, COOOOOOOL!!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Donderdag nieuwe downloadable content voor Gears.
De patch komt eerder.
[..]
Ah okay, dan heb ik 1 keer gezien dat je me uitnodigde voor een private chat (quote:Op maandag 8 januari 2007 15:40 schreef Leonos het volgende:
Je laatste zin snap ik niet
Maar ik heb nog nooit problemen gehad bij de Intertoys.
Al koop ik mijn spellen vaker bij de mediamarkt omdat ik dat leuker vind
@ ijsmeis
Ik ben zmokerz in live
Ben benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan.quote:
Als je online wilt spelen zul je een Live-abonnement moeten nemen. En dat kost geld.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil dus een xbox kopenmaar wat houden die punten in ofzo. Ik heb geen zin dat ik dadelijk een xbox koop en nog allemaal extra geld meot betalen.
Meeste sites zetten er wel wat in vlgs mij..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef nexhil het volgende:
Weet iemand waar je xbox filmpjes vandaan kunt halen zonder al die namen van bv ign, gamespot enzo? Ik heb een filmpje in elkaar geschroefd (zie sig) en dat kan dus veel mooier zonder die IGN onderin beeld.
Hoezo pittiger ik mag toch aan nemen dat dit Multiplayer levels zijn, dan ligt te moeilijkheidsgraad toch aan je tegenspelers, niet aan het level?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop echt dat die nieuwe Gears levels wat pittiger zijn.
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Maar ik wil dan Live gold, moet ik dan ook demo's kopen of kan ik die gratis downen?
yup, alle demo's zijn gratisquote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.
Of niet heren en dame?
Demo's zijn gratis ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.
Of niet heren en dame?
Ja, soms zijn themes en gamepacks gratis.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Sowieo zitten er soms/af en toe wel meer gratis dingen bij. Themes enzo. Toch?
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nuquote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Ik had trouwens een avatarpack gekocht. Zonder preview. En nu weet ik waarom er geen preview bij zat/zit. Damn wat zijn ze kansloos lelijk.
Soms staan ze er wel bijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nu![]()
Het is een soort "The Sims" alleen dan met een tuin en toffie Pinata's dusquote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Theamerican het volgende:
@ Sjoem wat is viva pinata voor spel? is het wel leuk
http://www.dashboardthemes.comquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nu![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Q1 07
is alleen theme's toch? en vind die 4 gekleurde standaard tabs heel mooi dus daar komt geen ander.quote:
Mooi dat enthousiasmequote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Theamerican het volgende:
nog even stage afmaken vandaag dan naar huis racen eten lekker sporten en dan hele avond tot bedtijd spelen![]()
Mag ik dit ook weten?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:04 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Maar even iets heel anders. Ik heb ook een zooi van die trail kaarten. Als je die nou gebruikt terwijl je al een Gold abbo hebt, krijg je dan die 2 dagen er bij opgeteld of word je gold dan omgezet in die 2 dagen trail (waardoor je dus de rest van je Gold abbo kwijt bent)?
MAAR een tientjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
800 punten is maar een tientje hoor.
En ik ben wel blij dat het greld kost, anders krijg je het zelfde als op MSN, dat iedereen iedere dag een andere naam heeft.
Als het goed is wordt het er bij opgeteld.quote:
Ik vind het wel ok.. anders blijven de mensen bezig met wisselen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MAAR een tientje
Ik vind het super veel geld voor zoiets simpels...
maak er dan 100 punten van ofzo, dan doen mensen het ook niet dagelijks..
Of doe het gratis met een limiet erop, 1x in de 6 maanden ofzo
idd wat iemand strax ook al zei dan krijg je van die Msn namen die elke dag anders zijn dat is nix.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok.. anders blijven de mensen bezig met wisselen.
Nee dat wordt er niet bij opgeteld. Deze informatie hebben ze verstopt in de tekst op het 48-hr trial kraskaartje.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als het goed is wordt het er bij opgeteld.
Maar ik wacht gewoon tot dat het op is.
En als ik dan online wil voer ik wel een code in.
jah, dat had ik gedaan, maar nu heb ik die nieuwe IE en nu werkt het dus niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik denk wat bedoelen jullie nou
Ik zie het plaatje gewoon kwestie van je browsert instellen
snappen ze niet hierquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik denk wat bedoelen jullie nou
Ik zie het plaatje gewoon kwestie van je browsert instellen
ik ook is klotequote:Op maandag 8 januari 2007 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, dat had ik gedaan, maar nu heb ik die nieuwe IE en nu werkt het dus niet meer
Helemaal als HIJ het zegtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Om deze post moest ik best hard lachen [afbeelding]
jaquote:
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van computers dan jou neem ik aan
Met die kop van jou zou ik ook niet mee kunnen leven, ik snap je frustratie laten we maar zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik helaas niet
Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Met die kop van jou zou ik ook niet mee kunnen leven, ik snap je frustratie laten we maar zeggen![]()
Try me bitchquote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jou vriendin vond mij anders knapper dan jouMaar goed ze kon niet bij je weg zei ze omdat jij nog al handig met de vuisten bent!
![]()
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
FN3 jij en ik om 23:00 bij de poort
Ik heb vandaag de Demo geprobeert maar kan die kerel alleen aaien ofzo ik weet niet hoe je harder slaat of komt dat door training ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
Das toch bij elk spel?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
ff weer over de 360, ik ga Lost Planet gewoon kopen en dan kijk ik wel wat ik er van vind.
Neequote:
Geen Worms?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
woensdag ms pacman....
Helaas..laten we hopen op volgende weekquote:
* Ipho tikt -Struikrover- aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Must have!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
En dan zeuren mensen over Luminesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef kepler het volgende:
Meer details Guitar Hero II bekend
release ergens in maart en 10 nieuwe songs
Mogelijk vanaf de release de songs van Guitar Hero I te downloaden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Morthill op 09-01-2007 08:52:19 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Wil net beginnen aan oblivion, thx gastquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:13 schreef Morthill het volgende:
Tot 1.00 doorgespeeld om vannacht maar Oblivion de quest line uitgespeeld te krijgenHoewel de QL doorlopen niet heel boeiend was, vond ik het verhaal en met name het einde erg goed. Moest wel even een traantje wegpinken toen Martin zijn leven gaf en tijdens die epiloog
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.quote:
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker... zal vanavond es kijken of ik Forza 1 nog heb liggen.. kan ik anders ook weer es oppikken.
Ik zat er aan te denken toen ik in bed lag.. geen zin meer om dr uit te gaan en in de kast te kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel liggen ook al wat sp races gedaan.
Ben toch benieuwd of je superman nog steeds zo geweldig vind? Wat een ontiegelijk baggerspel, wat ook wel aan de reviews te merken is overigens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:33 schreef Retarded het volgende:
deze week Lost Planet??? Let's hope so!
GVD, spoiler tags >_<quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:01 schreef bigore het volgende:
[..]
Wil net beginnen aan oblivion, thx gast![]()
Dat heb ik gelijk gedaan enzo, zo slim ben ik dan nog net welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef Sjoem het volgende:
Edit even dan.
Nou moet ik wel zeggen dat ik halo 2 nog moet spelen voordat halo3 uitkomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Spel is al zo lang uit.. nu zijn er toch geen spoilertags meer nodig?
Of kunnen we ook inhoudelijk niks zeggen over Halo?![]()
Agh, kan me voorstellen dat nog niet iedereen Oblivion heeft uitgespeeld. Halo is jaren oud, Oblivion nog geen jaar. Ik bedoel, bewijs geleverd door zelf vannacht de game uit te spelen denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Weet je, voor jou is eht misschien niet boeiend, maar als iemand de game niet heeft uitgespeeld en die ziet plots het einde, dan is dat gewoon kut. hoe oud de game ook is. Tuurlijk, bij Super Mario Bros. 1 is het wat anders, maar zeker bij een game als Oblivion wil je het einde eigenlijk neit weten voor je er zelf doorheen gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef Bastard het volgende:
Nou sorry hoor, vind het gewoon wat overtrokken.. maar whatever
1 jaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Is er ook een einde datum dan?
Dat je inene geen tags meer hoeft te zetten?
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet de mainquest van oblivion ook nog doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
Ik spoiler voortaan alles van welk spel dan maar ook wat je wilt hebben of gaat kopen, al is ie maar 1 dag oud, etterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was de Butler met de kandelaar in de Bibliotheek.
zo boring na een dag spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Fight night 3 blijft voor mij toch nog 1 van de vetste games, toch wel op GoW na.
ik moet nog op veteran cod 2 uitspelenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Waarsch. in maartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt die HD dvd speler voor de 360 nu in nederland?
Weet niet over welk spel je het hebt, maar allebei zijn de multiplayers gewoon meesterlijk, alleen als je het niet kan is er niks aan, dat zal het in jouw geval wel zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:40 schreef nexhil het volgende:
Gisteren de PES6 demo gespeeld, omfg, welkom in 1997 en een tyfus besturing.
(voordat het een flametopic wordt: De bovenstaande regel is een persoonlijke mening)
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?quote:
Naar wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?![]()
maar heel raar hoorde jullie namelijk wel jullie mij niet ik heb headset die erbij geleverd werd even later speelde ik rainbow six en daar hoorde ze mij wel maar ik hun slecht.
by the way heb me naam veranderd![]()
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mens was me eerste keer en wie noemde me trouwens een trut?![]()
maar heel raar hoorde jullie namelijk wel jullie mij niet ik heb headset die erbij geleverd werd even later speelde ik rainbow six en daar hoorde ze mij wel maar ik hun slecht.
by the way heb me naam veranderd![]()
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoord.
Mja, af en toe zag je wel dat tekentje van je headset, maar ik hoorde verder niks. Af en toe helpt eruit en erin doen wel, ik weet niet of je dat hebt geprobeerd?
Ik ben trouwens ook niet zo goed hoor. Maar als je wat tips wil ofzo moet je het maar zeggen (ik kijk meestal af bij mijn vriendje
)
Precies, oefening baart kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.
me naam is Phoebe85
en deze is definitief
he gister voor ik naar bed ging nog single mode gespeeld moet gewoon vaak spelen word ik er vanzelf beter in.
fight night, singel player wedstrijden duren en duren maar, altijd het zelfdequote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Weet niet over welk spel je het hebt, maar allebei zijn de multiplayers gewoon meesterlijk, alleen als je het niet kan is er niks aan, dat zal het in jouw geval wel zijn.
grafisch 1997 zal die wel bedoelenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:29 schreef devv05 het volgende:
[..]Grafisch en qua presentatie/sound had er inderdaad veel meer ingezeten, maar de besturing en gameplay vind ik toch wel weer enorm goed hoor.
Spelen jullie player matches? Doe mij eens een keer inviten, ik 0wn jullie zwaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
I know, ik heb ook gezegd dat het je eerste keer was, hehe. En trut? Hmm, die heb ik niet gehoord.
Mja, af en toe zag je wel dat tekentje van je headset, maar ik hoorde verder niks. Af en toe helpt eruit en erin doen wel, ik weet niet of je dat hebt geprobeerd?
Ik ben trouwens ook niet zo goed hoor. Maar als je wat tips wil ofzo moet je het maar zeggen (ik kijk meestal af bij mijn vriendje
)
Dan ga je dus mooi bij ons in het teamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef bigore het volgende:
[..]
Spelen jullie player matches? Doe mij eens een keer inviten, ik 0wn jullie zwaar
Dat is een bekende bug, wordt van de week gepatcht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik hoorde je dat zeggen erin en eruit heb ik ook p[aar keer gedaan ik maakte toen geluidje en toen deed iemand het na ging ervan uit dat het dus was gehoord verder praatte ik af en toe maar kreeg geen reactie dus dacht werkt niet wel raar bij rainbow six doet die het dus wel.
me naam is Phoebe85
en deze is definitief
he gister voor ik naar bed ging nog single mode gespeeld moet gewoon vaak spelen word ik er vanzelf beter in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik de dark brotherhood heb gehaald zal ik eens verder gaan met de main quest.
Maar ik heb nog een paar maanden voordat alles gespoilerd mag worden.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef Sjoem het volgende:
Hoe heet trouwens die gun met die lasershizzle?. Die is best tof. Of moet ik verder gaan in het GoW topic
![]()
?
Oh ja, je hebt hem bij de 'eindbaas' van het eerste gedeelte eh? Verder ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.
Dat is trouwens het enige wapen waar ik nog mee moet leren omgaan.
Weet je zeker dat dat het ENIGE wapen is waar je nog mee moet leren omgaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hammer of Dawn. Als je de SP een stukje gespeeld hebt zou je dat toch moeten weten.
Dat is trouwens het enige wapen waar ik nog mee moet leren omgaan.
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan ga je dus mooi bij ons in het teamBitch. En ja, player matches
. Maar ik wil ook wel weer een keertje ranked.
Wat is mogelijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwens![]()
Misschien als het mogelijk is na die patch doen we nog wel een keer ranken, met Heintje erbij als het kan, dan komt het meestal wel goed, meestal wel vrij goed team samen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer mee met player matches, speel normaal gesproken ranked, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het ook nog ergens voor doe, en de tegenstand meestal wat beter is, niet dat ik zo onwijs goed ben, maar in player matches zijn ze soms wel zo diep triest. No offense trouwens![]()
Misschien als het mogelijk is na die patch doen we nog wel een keer ranken, met Heintje erbij als het kan, dan komt het meestal wel goed, meestal wel vrij goed team samen![]()
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat is mogelijk?
Je kan toch een rank match beginnen en dan via een berichtje doorgeven waar de anderen ongeveer naar moeten zoeken![]()
. Of ben ik toch in de war met een player match?
Ik meen me te herinneren dat ik ranked heb gespeeld met een hoop mensen uit m'n vriendenlijstje en dat kon/kan geen toeval zijn/wezen.
Nou meestal is er maar 1 van ons goed. Die heeft dan 7 kills of zo na 3 rondjes en de andere pas 1 of zo. En vaak ben jij de gene met de meeste kills.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...
Ah, damn. Gelukkig vallen de hoeveelheid games meestal wel mee, als je dus specifiek zoekt (stuk of 10 ofzo).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Helemaal true, alleen met de patch die vandaag of morgen komt, zijn ze zo vriendelijk geweest om de host name te verbergen, dus wordt dat een stuk lastiger helaas...
Oja zit wel iets in ja! Ach ja ik heb Gow toch al lang geleden ter adoptie aangeboden.quote:
Maar het is wel leuk, dat vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou meestal is er maar 1 van ons goed. Die heeft dan 7 kills of zo na 3 rondjes en de andere pas 1 of zo. En vaak ben jij de gene met de meeste kills.
Ja. Aan mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja zit wel iets in ja! Ach ja ik heb Gow toch al lang geleden ter adoptie aangeboden.
Omdat het niet leuk is als je alleen bent en je joint een game en dan kom je bij die vreemden en je blijkt dan te spelen tegen 4 vrienden. Die hebben dan een heel groot voordeel.quote:
Dat zeker, zelfs als het niet zo goed gaat is het nog leuk. Maar gelukkig winnen we meestal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk, dat vind ik belangrijkerEn daarbij, jij loopt toch alleen maar die achievements te kutten
![]()
die neem ik dan zekerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug, wordt van de week gepatcht.
Dat wil dan dus zeggen dat er nog 2 andere mensen je een review hebben gegeven. Echt belangrijk is het niet. Iedereen heeft 5 sterren. (behalve mensen die net een nieuw accound hebben dan)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Bij Details staat verder niet waarom ofzo. Stommerds. Ik heb pas 1 keer ruzie met iemand gehad om een dom iets. En hij begon!
zei je wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Bij Details staat verder niet waarom ofzo. Stommerds. Ik heb pas 1 keer ruzie met iemand gehad om een dom iets. En hij begon!
hey icequeen waarom heb je je pm uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Sjoem het volgende:
33% avoided you![]()
.
Dan snap ik 'm nog nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:42 schreef bigore het volgende:
[..]
Was in reactie op je 33% avoiding you![]()
Laat maar, zo boeiend is ie ook niet, en hij klopt ook niet helemaal als je er logisch over nadenkt, dusssssquote:
*pfjew*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat maar, zo boeiend is ie ook niet, en hij klopt ook niet helemaal als je er logisch over nadenkt, dusssss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |