Zoalsquote:Op maandag 4 december 2006 09:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna geen last van. Het helpt om bepaalde objecten te hebben
quote:Op maandag 4 december 2006 09:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Geef eens je livenaam dinges, stuur ik het naar je op
quote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik speel onder mijn vriend zijn naam. 2 accounts, terwijl we toch bijna nooit tegelijk spelen is onzin.
Vandaar. En onder mijn 'zilver-account' kan ik niet online spelen![]()
.
Maar: Timmetjuh is de naam.
Je moet ze selecteren en dan directen naar zo'n wormpje; dan willen ze wel eten.quote:Op maandag 4 december 2006 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, klopt, maar hoe kun je ze iets laten eten dan? Want uit zichzelf doen ze het niet zo gauw. Of moet ik gewoon geduld hebben?
Hmm okayquote:Op maandag 4 december 2006 09:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je moet ze selecteren en dan directen naar zo'n wormpje; dan willen ze wel eten.
Heb wel zoiets gehoord...Hoop maar dat het waar is, het is verdomde lastig om vliegende beesten bij elkaar te krijgen, je raakt ze steeds kwijt.quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef masterdave het volgende:
begrijp ik nou goed dat het mogelijk is om je pinatas uit zichzelf kan laten wippen? Dus zonder dat leiden shit?
Een kiddo maken doe ik gewoon via zo'n "romantiek snoepje".quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef masterdave het volgende:
begrijp ik nou goed dat het mogelijk is om je pinatas uit zichzelf kan laten wippen? Dus zonder dat leiden shit?
Die dingen eten ze bij mij niet op, zelfs al heb ik ze eerder kinders laten maken.quote:Op maandag 4 december 2006 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kiddo maken doe ik gewoon via zo'n "romantiek snoepje".
Bij mij wel, tenminste als ik ze er naar toe leid (eentje van het verliefde koppel dus).quote:Op maandag 4 december 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die dingen eten ze bij mij niet op, zelfs al heb ik ze eerder kinders laten maken.
Insturen op de games-subsite danquote:Op maandag 4 december 2006 09:58 schreef =HellFire= het volgende:
Coole game, luv it! Binnenkort reviewtje van mijn kant.![]()
Hij is van de concurrent: gamerpuntnlquote:Op maandag 4 december 2006 09:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Insturen op de games-subsite dan. Als je dat al niet van plan was
.
Ik pass de link wel door. Insturen zal niet gaan, daar het op een andere Nederlandse site komt.quote:Op maandag 4 december 2006 09:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Insturen op de games-subsite dan. Als je dat al niet van plan was
.
mwaaa, concurrent.... concullega's gewoon he!quote:Op maandag 4 december 2006 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hij is van de concurrent: gamerpuntnl
Zullen we 'm wegpestenquote:Op maandag 4 december 2006 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hij is van de concurrent: gamerpuntnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |