quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vrijdag is het kerst, samen met de PES6 demo!
PES6 demo? die staat toch allang online?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Uhuquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Dat met die PES demo is een soort van running gag.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Is het vrijdag al Sint-Juttemisquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
wauw, hoe heet ie?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Q1 07
Ik, voeg me maar toe .. Butch NLquote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef Theamerican het volgende:
wie speelt er rainbow six online?
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUSTquote:
Weet ik veel, bel ze ff.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUST
Was beter geweest ^^
Ziet er goed uit helaas ben ik totaal kansloos wanneer het op race games aan komt...
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bentquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Het enige kutte is dat men bijna nooit gelooft dat ik een meid ben.
Ben je geband ofzo dat je onder een kloon komt postenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Heb je nr? Denk dat ze dat wel op prijs stellen dat ik ze daar ff op attendeer.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Weet ik veel, bel ze ff.
Racegames spelen als Golf, je blijft doorgaan proberen jezelf te verbeteren op het vorige rondje, op zoek naar de perfect lap. Ik hou daar van!
Op internet heb je alleen mannen en leugenaarsquote:[b]Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef
Ik ben best slecht hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
[..]
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bent
Ik lieg af en toe inderdaad wel eensquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Op internet heb je alleen mannen en leugenaars![]()
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaarquote:
ey ijsmeid van het stage topicquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 10:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ey ijsmeid van het stage topicwaarom heb je deze naam?
maar wij ook keer een potje spelen
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaar
nog niet online gedaan wel ff single playerquote:Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijn![]()
Druk druk enzo.
Ja is goed, speel je ook Gears of War dan?
oke bedankt zal eens kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist welquote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nog niet online gedaan wel ff single player
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegdquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist wel. Beetje kletsen tussendoor ook.
Ik zag hetquote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegd
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef Sjoem het volgende:
[..].
Ja klopt. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat dorp kent eh
![]()
![]()
?
Nee, is niet zo heel ver weg neequote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
elke dag komen er meer vrouwen bijquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te scheldenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, is niet zo heel ver weg nee.
En geen wonder dat ze me niet geloven dan. En dat terwijl ik gewoon praat ook.
Trouwens, af en toe spelen best vaak de vriendinnen mee van de heren. Split-screen dan, want dan is het hun username met een (1) erachter
. En dan hoor je ze schelden op de dames
![]()
!
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TVquote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te schelden
dat is wel leuk helaas heb niemand in me vriendenkring en/of familie een xbox 360 dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TV.
Hij schelt ook niet, hij helpt juist mee. Vooral als ie dood is. Aangezien hij dan kan zien waar iedereen zit.
En ja, dat is eigenlijk valsspelen, maar we doen het bijna nooitssht!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |