quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vrijdag is het kerst, samen met de PES6 demo!
PES6 demo? die staat toch allang online?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Uhuquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Dat met die PES demo is een soort van running gag.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PES6 demo? die staat toch allang online?
Is het vrijdag al Sint-Juttemisquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
wauw, hoe heet ie?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Q1 07
Ik, voeg me maar toe .. Butch NLquote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef Theamerican het volgende:
wie speelt er rainbow six online?
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUSTquote:
Weet ik veel, bel ze ff.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom waait dan juist al het zand op? Colin MC Rae: DUST
Was beter geweest ^^
Ziet er goed uit helaas ben ik totaal kansloos wanneer het op race games aan komt...
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bentquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Het enige kutte is dat men bijna nooit gelooft dat ik een meid ben.
Ben je geband ofzo dat je onder een kloon komt postenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Sjoem het volgende:
Ja, hoi, ijsmeis hier. Ik ben echt verslaafd aan Gears of War.
Heb je nr? Denk dat ze dat wel op prijs stellen dat ik ze daar ff op attendeer.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Weet ik veel, bel ze ff.
Racegames spelen als Golf, je blijft doorgaan proberen jezelf te verbeteren op het vorige rondje, op zoek naar de perfect lap. Ik hou daar van!
Op internet heb je alleen mannen en leugenaarsquote:[b]Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef
Ik ben best slecht hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
[..]
speel je vaak online?zo ja, doe mij ff je gamertag, wil weleens zien hoe goed/slecht je bent
Ik lieg af en toe inderdaad wel eensquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Op internet heb je alleen mannen en leugenaars![]()
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaarquote:
ey ijsmeid van het stage topicquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 10:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ey ijsmeid van het stage topicwaarom heb je deze naam?
maar wij ook keer een potje spelen
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
verwacht niet teveel van me ben nog een noob met het spel (sinds zaterdag ) maar zal je vanavond toevoegen zit nu op stage vandaar
nog niet online gedaan wel ff single playerquote:Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ban, hehe. Soort maandje vakantie om met mijn studie bezig te zijn![]()
Druk druk enzo.
Ja is goed, speel je ook Gears of War dan?
oke bedankt zal eens kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist je al dat je bij http://www.xbox.com/en-US/default.htm je profiel kan linken aan de site. Dan kun je altijd zien als je online bent waar je vrienden zijn en ze een bericht sturen.
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist welquote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nog niet online gedaan wel ff single player
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegdquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd, hehe. Single player vind ik namelijk niet zoveel aan. Online juist wel. Beetje kletsen tussendoor ook.
Ik zag hetquote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd iedergeval en ook Bastard heb ik toegevoegd
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben best slecht hoorZolang speel ik het nog niet.
Maar mijn gamertag is Icegirl87 en ik ben redelijk vaak online.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ben zelf ook echt verslaafd en speel echt gruwelijk veel, dus ik zie je vast weleens online, jij bent die meid van gennep toch? althans via het fotoboek meen ik een berichtje van ene ijsmeis daarover te hebben.
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef Sjoem het volgende:
[..].
Ja klopt. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat dorp kent eh
![]()
![]()
?
Nee, is niet zo heel ver weg neequote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
elke dag komen er meer vrouwen bijquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Woon in arnhem, waar jij wil gaan wonen, dus ligt niet zo heel ver weg volgens mij. Maar binnenkort is even GoW spelen, lijkt me wel lachen met een vrouw, zie je niet zo vaak namelijk![]()
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te scheldenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, is niet zo heel ver weg nee.
En geen wonder dat ze me niet geloven dan. En dat terwijl ik gewoon praat ook.
Trouwens, af en toe spelen best vaak de vriendinnen mee van de heren. Split-screen dan, want dan is het hun username met een (1) erachter
. En dan hoor je ze schelden op de dames
![]()
!
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TVquote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
blij toe dat die xbox van mezelf is hoef er ook niemand op me te schelden
dat is wel leuk helaas heb niemand in me vriendenkring en/of familie een xbox 360 dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TV.
Hij schelt ook niet, hij helpt juist mee. Vooral als ie dood is. Aangezien hij dan kan zien waar iedereen zit.
En ja, dat is eigenlijk valsspelen, maar we doen het bijna nooitssht!!
Gewoon voorzichtig in een tasquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dat is wel leuk helaas heb niemand in me vriendenkring en/of familie een xbox 360 dat is wel jammer.
maar hoe vervoer je die xbox dan van je
Best weinig dan tochquote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef Theamerican het volgende:
xbox aanschaffen heeft me geen goed gedaan heb hem op 29 januari aangeschaft inmiddels bezit ik 4 games morgen wordt als goed is nog game geleverd dus bezit ik 5 games is dit normaal of niet![]()
Ieuwwwwwquote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Laatst was ik aan het spelen, hoorde je echt zo'n geluid dat iemand z'n vriendin die gozer die aan het spelen was aan het pijpen was, had volgens mij express die headset ernaast gelegd.
Kerel de hele tijd, oh baby, your so sexy.
Hij was ook wel bar slecht, maar goed, word ook weleens gepijpt terwijl ik speel en dat heeft wel enigszins invloed op je spelniveau ja, alleen ik leg de headset niet erbij...
oww dan maak ik me er niet druk om kreeg al weer naar me kop gegooid dat ik is moest stoppen met die games kopen daarom dacht ik dat extreem wasquote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Best weinig dan toch![]()
?
Mijn vriend heeft nu denk ik 2 a 3 maanden dat ding en heeft 21 spellen.
29 januari is bijna een jaar geledenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oww dan maak ik me er niet druk om kreeg al weer naar me kop gegooid dat ik is moest stoppen met die games kopen daarom dacht ik dat extreem was
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Laatst was ik aan het spelen, hoorde je echt zo'n geluid dat zo'n mokkel die gozer die aan het spelen was, aan het pijpen was, had volgens mij express die headset ernaast gelegd.
Kerel de hele tijd, oh baby, your so sexy.
Hij was ook wel bar slecht, maar goed, word ook weleens gepijpt terwijl ik speel en dat heeft wel enigszins invloed op je spelniveau ja, alleen ik leg de headset niet erbij...
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ieuwwwww. Patsen met dat je gepijpt wordt
.
Nee, ik doelde dus ook op de gast met de headsetquote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef bigore het volgende:
[..]
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.
wtf, 21 spellen?!?!, 2 woorden, tijd/geld?!!?!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Best weinig dan toch![]()
?
Mijn vriend heeft nu denk ik 2 a 3 maanden dat ding en heeft 21 spellen.
Unoquote:Op maandag 8 januari 2007 11:31 schreef Theamerican het volgende:
@Sjoem
welke spellen heb je nog meer die je online speel of speel je gear of war online?
De helft speelt ie ook niet meer hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
wtf, 21 spellen?!?!, 2 woorden, tijd/geld?!!?!
Tijd voor jou is er dan nog wel?Ik bedoel, 21 spellen, 3 banen is nogal tijdvullendquote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De helft speelt ie ook niet meer hoor.
Maar hij heeft zeg maar 3 banen.
Niet zo raar dat ik van hem de Xbox heb gekregen eh![]()
?
geef mij zo vriend need for speed carbon krijg ik morgen binnen is het wat? hoorde dat ze online van die gepimpte bakken hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De helft speelt ie ook niet meer hoor.
Maar hij heeft zeg maar 3 banen.
Niet zo raar dat ik van hem de Xbox heb gekregen eh![]()
?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef bigore het volgende:
[..]
pijpen is niet eiuwww, patsen dat je gepijpt word is wel enigszins triest, was ook niet helemaal m'n bedoeling om te patsen.
Genoegquote:Op maandag 8 januari 2007 11:35 schreef bigore het volgende:
[..]
Tijd voor jou is er dan nog wel?Ik bedoel, 21 spellen, 3 banen is nogal tijdvullend![]()
Rot op man, laat 1 keer zien dan? Of was het gewoon als naaistreek bedoeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik heb het je meerde malen zien vertellen op dit forum anders.
Mwah, Need for Speed online is best kut aangezien die mensen die dat online spelen best goed zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 11:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
geef mij zo vriend need for speed carbon krijg ik morgen binnen is het wat? hoorde dat ze online van die gepimpte bakken hebben
Geef me 5 minuten.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Rot op man, laat 1 keer zien dan? Of was het gewoon als naaistreek bedoeld?![]()
Jawel, daarvoor heb je de xboxlive punten nodig. Best duur geloof ik. 800 punten ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
toen ik me aanmelde op xboxlive waren al die leuke namen bezet heb nu een rotnaam maarja
kan zeker niet meer gewijzigd worden?
owquote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef Sjoem het volgende:
en 2100 punten kost geloof ik 27 euro. Dus tel maar uit.
Verstandsverbijsteringquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet genoeg aan hebt, of ik heb echt last van verstandsverbijstering.
En LIVE blijft maar beter wordenquote:Microsoft presenteert iptv voor Xbox 360
Microsoft-topman Bill Gates en Entertainment and Devices-divisiedirecteur Robbie Bach hebben tijdens de CES-keynote van Gates afgelopen zondag een nieuwe feature gepresenteerd voor de Xbox 360: de mogelijkheid om via iptv naar televisiebeelden te kijken.
'IPTV on Xbox 360', zoals de dienst voluit heet, zou het bijvoorbeeld mogelijk moeten maken om naar televisiebeelden te kijken en tegelijkertijd via de headset met anderen te chatten. Ook zou de dienst ervoor moeten zorgen dat een televisiestream kan worden opgenomen, terwijl er een spel gespeeld wordt, zodat er later naar de beelden gekeken kan worden. Het achterliggende doel achter IPTV on Xbox 360, maar ook achter Xbox Live, is dat entertainment persoonlijker, interactiever en socialer zou moeten zijn, aldus Bach. Xbox Live was daarin een eerste stap: gamers kregen de mogelijkheid om gezamenlijk een spel te spelen en ondertussen te chatten. Via de iptv-dienst krijgen ze ook de mogelijkheid om het tv-kijken, een passievere vorm van entertainment, met anderen te delen via de Xbox 360.
Naar verwachting zal deze dienst in november of december van dit jaar voor consumenten beschikbaar komen. Een vereiste is dat de iptv-aanbieder gebruikmaakt van het Microsoft TV IPTV Edition-softwareplatform om de beelden uit te zenden. De Xbox 360 wordt hiermee een concurrent van settopboxes van andere aanbieders. Op dit moment heeft het Redmondse bedrijf al overeenkomsten gesloten met vijf grote iptv-aanbieders, waaronder AT&T, Verizon en Deutsche Telekom, voor het gebruik van zijn software. Verder zijn elf bedrijven het programma aan het uitproberen. Deze zestien bedrijven bevinden zich in veertien verschillende landen op vier continenten. Wat voor businessmodel er om IPTV on Xbox 360 heengebouwd zal worden, is nog niet bekendgemaakt door Microsoft.
Och jaquote:Op maandag 8 januari 2007 11:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
owmaarja heet nu dus americanways niet echt bijzonder he
![]()
Kan het inderdaad niet zo snel vinden.. was een topic ergens met een foto van jou samen je vriendinquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet genoeg aan hebt, of ik heb echt last van verstandsverbijstering.
ghehe dus heb jou ook wat punten gekosten zo te zienquote:Op maandag 8 januari 2007 11:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Och ja. Ik heb 2 maanden onder Timmetjuh en 1 maand onder BomM gespeeld
.
Ja lambal, dat was in een ONZ topic, of in SEX, daar zit ik ook regelmatig, daar praat ik idd regelmatig over sex ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het inderdaad niet zo snel vinden.. was een topic ergens met een foto van jou samen je vriendin
ow moest december zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef disjfa het volgende:
*niet pagina 1 quoten.
Aha..quote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja lambal, dat was in een ONZ topic, of in SEX, daar zit ik ook regelmatig, daar praat ik idd regelmatig over sex ja.
Neuh, ik heb een heel nieuw account aangemaakt, die BomM loopt in februari af geloof ik, dus die flikker ik binnenkort van mijn Xbox af (mijn moeder en broer spelen daar nu nog wat onder).quote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ghehe dus heb jou ook wat punten gekosten zo te zien
aan de andere kant is maar een naam en zag 1 player ze voornaam en achternaam als gebruiker maar dat vind ik weer te persoonlijk en 3 keer niks dus ja
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef Theamerican het volgende:
xbox aanschaffen heeft me geen goed gedaan heb hem op 29 december aangeschaft inmiddels bezit ik 4 games morgen wordt als goed is nog game geleverd dus bezit ik 5 games is dit normaal of niet![]()
't heeft wel een gleufquote:Op maandag 8 januari 2007 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aha..
Maar genoeg over pijpen.. als mn 360 een lul had, dan had ik m ook gepijpt.
zit je ook op stage of was je al klaar?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:50 schreef Sjoem het volgende:
Ik ook![]()
.
Ik kon gisterochtend niet slapen rond 5:30. Ben toen naar beneden gegaan, beetje Xboxen. En gisteravond om 24:00 was ik nog bezig. (niet de hele dag door gegaan hoor, maar ik had toch wel verwacht dat ik vroeg in bed zou liggen)
Nu ben ik wel een beeeeeeetje moe.
Ik zit nog op stagequote:Op maandag 8 januari 2007 11:50 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zit je ook op stage of was je al klaar?
ik nog 15quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zit nog op stage. Bijna klaar
. Nog 16 dagen.
quote:7.0 Presentation
Excellent production value with a story that leaves much to be desired and some unintuitive control.
9.0 Graphics
Beautiful smoke, fantastic environments, and excellent enemy design.
8.5 Sound
Some decent voice acting, even if dialogue needs help. Great explosion sound effects.
8.5 Gameplay
A few design decisions hamper a very fun game.
8.0 Lasting Appeal
The single player game is worth playing a few times and the multiplayer game will keep you occupied until the next big online game.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Waarom accept je mijn private chat nooitquote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik neem best vaak wel eens mijn xbox mee naar m'n vriend en dan naast mekaar gamen met ieder een eigen TV.
Hij schelt ook niet, hij helpt juist mee. Vooral als ie dood is. Aangezien hij dan kan zien waar iedereen zit.
En ja, dat is eigenlijk valsspelen, maar we doen het bijna nooitssht!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |