Waarom denk je dat ik een 1 in mijn live tag heb?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
toen ik me aanmelde op xboxlive waren al die leuke namen bezet heb nu een rotnaam maarja
kan zeker niet meer gewijzigd worden?
Ik ook nog zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zit nog op stage. Bijna klaar
. Nog 16 dagen.
Nieuw account aangemaakt of je username gewijzigd?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:40 schreef Theamerican het volgende:
hoe kan dat nou weer heb nieuw account aangemaakt log ik in zie ik me oude account weer
heb wel zelfde e-mail gebruikt niet goed zeker?
nieuw account wil zeggen 2x betalen.. dan ben je goedkoper uit met een verandering van username. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef Theamerican het volgende:
nieuwe aangemaakt aangezien username wijzigen points kost vind ik wel beetje duur of is erook op andere manier aan te komen dan kopen ( bijvoorbeeld sparen ofzo
Ik gebruik mn eigen hoofd wel.. maar het schijnt even te duren met laden, dwz je moet in een kamer blijven met dezelfde spelers, en dan na een paar games kunnen ze hem wel zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens nog niet iemand gezien die ze eigen kop heeft gepaste met RB6.
keej thnx againquote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
nieuw account wil zeggen 2x betalen.. dan ben je goedkoper uit met een verandering van username. Heb ik ook gedaan.
Ik heb ook 2 accounts dat gaat goed. Maar als de xbox die oude inlaad bij het opstarten. Dan moet je even je profiel uitloggen. En dan je nieuwe inladen en dan pakt die voortaan je nieuwe als je hem opstart.quote:
dus dan blijft username wijzigen de enige optie lijkt me dan en ach over die 25 euro is ook wel weer overheen te komenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
Maar je gold abbo werkt maar voor 1 accound, ook je punten zijn aan je acound gebonden. Dus als je een nieuw accound aanmaakt ben je die dingen kwijt.
800 punten is maar een tientje hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dus dan blijft username wijzigen de enige optie lijkt me dan en ach over die 25 euro is ook wel weer overheen te komen
Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:40 schreef Theamerican het volgende:
is het maar 800 punten om te wijzigen?
Wie ben jij danquote:Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom accept je mijn private chat nooit
Wel een soort 'clan' bij Gears of War. Namelijk de buffelclan. Mijn vriend heet bijvoorbeeld Buffeltjuh. En dan heb je nog Buffelkiller, Buffelgod enzovoortsquote:Op maandag 8 januari 2007 12:12 schreef Theamerican het volgende:
is er een clan ofzo? voor bijvoorbeeld rainbow six? zonee is die niet op te zetten dan?
Ik heb het gewoon via de 360 gedaan.. vlgs mij accountmanagment of profiel.. ergens die kant opquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Theamerican het volgende:
waar kan je dat geintje veranderen? www.xbox.com? zoja waar
Je moet eerst punten kopen in de winkel of met een creditcardquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Theamerican het volgende:
waar kan je dat geintje veranderen? www.xbox.com? zoja waar
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Theamerican het volgende:
Poll: Moet ik mijn username wijzigen?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ghe ghequote:Op maandag 8 januari 2007 13:53 schreef Sjoem het volgende:
[..].
Van mij hoeft het niet hoor. Ik stem Nee.
Ja, maar die kleine kutspelletjes die je kunt downloaden zullen ook wel meegeteld wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
Dit jaar meer dan 300 nieuwe Xbox 360 games
Dan hebben ze nog heel wat aan te kondigen
jah dat klopt dus nietquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
Dit jaar meer dan 300 nieuwe Xbox 360 games
Dan hebben ze nog heel wat aan te kondigen
quote:This ecosystem is alive and growing. Games is what this is going to be about going forward, sold 2.7 million copies of Gears of War. 160 titles on platform, will double to 300 titles this year."
quote:New downloadable content for the Xbox 360 exclusive “Gears of War" is on the way and what better way to celebrate the New Year than to meet friends new and old online and greet them with the sounds of a chainsaw? Sponsored by the Discovery Channel, the complimentary new content will be available for download via Xbox Live Marketplace early Thursday morning, January 11.
By now most of the current maps have been memorised, analysed and brutalised, but this map pack will feature two new maps including one where players fight around a downed King Raven helicopter.
Below, please find descriptions of the new maps:
* Raven Down: A Raven Helicopter has gone down in the middle of a large scale battle with the omnipresent Locust Horde. Gears have taken out the Seeder and gamers join Delta Forces moving into the crash site from all angles to search for survivors.
* Old Bones: In an attempt to eradicate any traces of human history and culture, the Locust Horde has emerged under Sera’s Capitaline Museums and has begun to destroy them brick by brick. Each gamer’s mission is to help the Delta Force recapture the museums before all remnants of humankind’s existence are obliterated.
Additionally, the Discovery Channel will be giving away an unprecedented two million Microsoft Points for use on Xbox Live Marketplace. Gamers can visit www.readyaimfire.com to learn more about how they can qualify to win from January 13th.
Dit klinkt eerder als MP maps, COOOOOOOL!!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Donderdag nieuwe downloadable content voor Gears.
De patch komt eerder.
[..]
Ah okay, dan heb ik 1 keer gezien dat je me uitnodigde voor een private chat (quote:Op maandag 8 januari 2007 15:40 schreef Leonos het volgende:
Je laatste zin snap ik niet
Maar ik heb nog nooit problemen gehad bij de Intertoys.
Al koop ik mijn spellen vaker bij de mediamarkt omdat ik dat leuker vind
@ ijsmeis
Ik ben zmokerz in live
Ben benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan.quote:
Als je online wilt spelen zul je een Live-abonnement moeten nemen. En dat kost geld.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil dus een xbox kopenmaar wat houden die punten in ofzo. Ik heb geen zin dat ik dadelijk een xbox koop en nog allemaal extra geld meot betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |