Meeste sites zetten er wel wat in vlgs mij..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef nexhil het volgende:
Weet iemand waar je xbox filmpjes vandaan kunt halen zonder al die namen van bv ign, gamespot enzo? Ik heb een filmpje in elkaar geschroefd (zie sig) en dat kan dus veel mooier zonder die IGN onderin beeld.
Hoezo pittiger ik mag toch aan nemen dat dit Multiplayer levels zijn, dan ligt te moeilijkheidsgraad toch aan je tegenspelers, niet aan het level?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop echt dat die nieuwe Gears levels wat pittiger zijn.
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Maar ik wil dan Live gold, moet ik dan ook demo's kopen of kan ik die gratis downen?
yup, alle demo's zijn gratisquote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.
Of niet heren en dame?
Demo's zijn gratis ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle demo's wel gratis.
Of niet heren en dame?
Ja, soms zijn themes en gamepacks gratis.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Sowieo zitten er soms/af en toe wel meer gratis dingen bij. Themes enzo. Toch?
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nuquote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Ik had trouwens een avatarpack gekocht. Zonder preview. En nu weet ik waarom er geen preview bij zat/zit. Damn wat zijn ze kansloos lelijk.
Soms staan ze er wel bijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nu![]()
Het is een soort "The Sims" alleen dan met een tuin en toffie Pinata's dusquote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Theamerican het volgende:
@ Sjoem wat is viva pinata voor spel? is het wel leuk
http://www.dashboardthemes.comquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is zo kut ja ik wil ze eerst kunnen zien niemand koopt toch iets als je niet weet wat het is als je alles kan zien dan zou ik er best meer kopen dan nu![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Q1 07
is alleen theme's toch? en vind die 4 gekleurde standaard tabs heel mooi dus daar komt geen ander.quote:
Mooi dat enthousiasmequote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Theamerican het volgende:
nog even stage afmaken vandaag dan naar huis racen eten lekker sporten en dan hele avond tot bedtijd spelen![]()
Mag ik dit ook weten?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:04 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Maar even iets heel anders. Ik heb ook een zooi van die trail kaarten. Als je die nou gebruikt terwijl je al een Gold abbo hebt, krijg je dan die 2 dagen er bij opgeteld of word je gold dan omgezet in die 2 dagen trail (waardoor je dus de rest van je Gold abbo kwijt bent)?
MAAR een tientjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
800 punten is maar een tientje hoor.
En ik ben wel blij dat het greld kost, anders krijg je het zelfde als op MSN, dat iedereen iedere dag een andere naam heeft.
Als het goed is wordt het er bij opgeteld.quote:
Ik vind het wel ok.. anders blijven de mensen bezig met wisselen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MAAR een tientje
Ik vind het super veel geld voor zoiets simpels...
maak er dan 100 punten van ofzo, dan doen mensen het ook niet dagelijks..
Of doe het gratis met een limiet erop, 1x in de 6 maanden ofzo
idd wat iemand strax ook al zei dan krijg je van die Msn namen die elke dag anders zijn dat is nix.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok.. anders blijven de mensen bezig met wisselen.
Nee dat wordt er niet bij opgeteld. Deze informatie hebben ze verstopt in de tekst op het 48-hr trial kraskaartje.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als het goed is wordt het er bij opgeteld.
Maar ik wacht gewoon tot dat het op is.
En als ik dan online wil voer ik wel een code in.
jah, dat had ik gedaan, maar nu heb ik die nieuwe IE en nu werkt het dus niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik denk wat bedoelen jullie nou
Ik zie het plaatje gewoon kwestie van je browsert instellen
snappen ze niet hierquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik denk wat bedoelen jullie nou
Ik zie het plaatje gewoon kwestie van je browsert instellen
ik ook is klotequote:Op maandag 8 januari 2007 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, dat had ik gedaan, maar nu heb ik die nieuwe IE en nu werkt het dus niet meer
Helemaal als HIJ het zegtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Om deze post moest ik best hard lachen [afbeelding]
jaquote:
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van computers dan jou neem ik aan
Met die kop van jou zou ik ook niet mee kunnen leven, ik snap je frustratie laten we maar zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik helaas niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |