quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag Gears of War.

Dat moet goed komen denk ik zoquote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:

Heb je wel een team gekozen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:09 schreef Gajes het volgende:
Als ik op live ga dan connect die wel en zit in het spel maar kan ik alleen andere zien spelen! What to do?

Volgensmij duurt het op fok áltijd lang voordat je eindelijk je prijs hebtquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem ook niet gehad. Hoop hem nog steeds te krijgen. Net zoals mijn ping pong balletje dat ik hier op Fok gewonnen heb.

Patch? Welke patch?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:45 schreef gtsmrt het volgende:
kan het ook zijn dat ik door die stink patch nu slecht games kan joinen. Er staat sinds die patch ineens heel vaak "connection to the host lost"

Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je wel een team gekozen ?

ja kan al een tijdje geleden zijn die patchquote:

Heb ik die patch nou gemist of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden

Ik heb 't spel al sinds de launch, maar nog nooit een patch gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ja kan al een tijdje geleden zijn die patch
Ergens tussen begin december en nu want toen heb ik niet kunnen spelen, toen ik maandag ofzo GoW opstartte moest er een patch gedownload worden

Grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?

Wii en feyenood... matige userquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.

Hallo kloonquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
Komt dit spel ook voor de Nintendo Wii?
En is ie dan veel mooier dan de 360? (aangezien de Wii krachtiger is dan de 360).
En met hoeveel man kan je dan online?

Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Matig spel.

Gezien de capaciteiten van de voetballers die er rond lopen is het spel zeer acceptabel maar goed dat zegt meer over de voetballers dan over het spelquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef nexhil het volgende:
Je bedoeld het voetbal van Feyenoord? Klopt ja.

Tag...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:

Ik weet zo ff niet wat je bedoelt? Het is niet echt snel maar het werkt toch gewoon.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
Waar blijft die patch! Ze moeten die server browser een keer fixen.. Dit slaat echt werkelijk nergens op

Het mikken in GoW gaat een stuk vloeiender als in RS:V & PDZ.. Er zit een duidelijke versnelling in de mikken waardoor je makkelijk en pixel precies kunt snipen, maar ook snel kunt draaien.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje over de controls van GoW, is dat een beetje goed te doen op de 360? Zelf heb ik altijd de grootste moeite met FPS zoals Rainbow 6 of PDZ. Voordaat ik iemand alleen al in het vizier heb ben ik al dood![]()
Helaas is er geen demo beschikbaar want ik zit heel erg te twijfelen. Het spel heeft erg goede revieuws, graphics zien er zuper uit maar of het ook lekker speelt?
Klopt het dat GoW het goedkoopst te krijgen is op PlayAsia?

De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:28 schreef nexhil het volgende:
gisteren de 10 ranked matches achter elkaar winnen achievement gehaald

Zo goed mogelijk spelen dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.

als ik met een bepaald wapen kills wil gaan halen, dan maak ik vaak maar 1 kill per rondequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Heintje het volgende:
Het is bij mij de laatste tijd wel heel erg kiezen tussen zo goed mogelijk te spelen of proberen kills te halen met een bepaalt wapen.

Gelukkig bij dit spel niet, werkt gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Luutgaert het volgende:
Zit er eigenlijk bij dit soort spellen een auto-aim op de consoles?

NP man, ik speel ook alweer wat vaker ranked, ik nodig meestal gewoon iedereen in mijn lijst uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:55 schreef bigore het volgende:
[..]
De achievement houdt alleen in om 10 matches zonder 1 ronde te verliezen. Niet achter elkaar, mag ook over 40 jaar verspreid zijn. Overigens, ik ga niet altijd in op je invites, aangezien ik 10 x liever ranked matches speel. Soms met allemaal bekende is player match leuk, maar ook dan kan je afspreken om te gaan ranken.

Lag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef twi het volgende:
Hebben andere mensen online ook dat je gun soms blijft schieten? Heb met 2 verschillende controllers soms dat het net is alsof je de trigger in drukt, wat je dan niet doet.
En soms het tegenovergestelde, dat je gewoon helemaal niks meer kunt met je controller en stil staat? Welke knop je ook drukt, er gebeurt niks.

Idd vaak een gevalletje van "host-die pr0n-downloadt-en-GoW-speelt"quote:

Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.quote:

Ik heb er iig nog geen last van gehad en heb al behoorlijk wat potjes achter de rugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Guns die blijven hangen kan wat lag zijn. Maar 't lijkt me sterk dat je na gewoon een tijdje gespeeld te hebben ineens helemaal niet meer kunt bewegen. Net had degene waar ik splitscreen Versus mee deed drie gasten neergechainsawed en daarna kon 'ie niks anders dan wachten totdat 'ie werd afgeslacht.

Ik heb er dus echt geen last van, ik heb het ook niet eerder gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef twi het volgende:
Ik dacht al dat het een soort van penalty was omdat hij 3 keer achter elkaar succesvol de chainsaw gebruikte binnen 30 seconden
We hebben het splitscreen MP Versus al een paar keer gehad, onafhankelijk van de controller. De ene dag heb ik het een keertje, de andere dag hij. Het ene potje blijven bij mij de guns hangen, het andere potje bij hem. En die guns zijn nog niet zo'n probleem, maar lijdzaam toekijken hoe je wordt geslacht terwijl je niks kan doen is gewoon sneu

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |