Gewoon wat player matches doen, 't liefst met een paar andere gasten die meer ervaring hebben, en ook als team willen spelen, dus niet alleen de hort op gaan, maar 2 om 2 ofzo. elkaar dekking geven, en proberen te reviven als 1 v/d 2 down gaat. En idd weten waar de betere/andere wapens liggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
recreation staat ie op idd, maar dan nog... Gasten rennen gewoon naar zware wapens en raggen die asap, het liefst in oneven teams, in je knar...
Vandaag bij een chain-saw aanval wel een klap kunnen geven waardoor hij zelf gezaagd werd, later nog een chainsaw kill
En sarcasme heb je blijkbaar ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is leuk van jouw. Niet zeggen tijdens het spelen, maar wel achteraf gaan zeiken.. Erg volwassen hoor.
![]()
Mjah, maar ik zit nog duidelijk in de leercurve, dus denk dat ik het nog wel even probeerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef DinaDani het volgende:
Eigenlijk heb ik GoW wel gehad. Ik irriteer me eerder dood aan melee-attacks (vooral nade-tagging) en de inconsistente shotgun.
R6 is op zoveel fronten toffer dan GoW is, MP wel te verstaan.
whehehe, deal, your up for it BMH?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
Helaas zal dat niet gaan. Naast dat er maar 8 mensen in 1 game kunnen worden ook de teams zo eerlijk mogelijk gemaakt. Dus eenpotje GoW, heel Fok tegen BMH zit er niet in.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
maat van me ook, 360 was kapot, niet de discs, probeer het eens op een andere 360 als je de mogelijkheid hebtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Meerdere mensen met deze problemen
Damn, dat is zuur zeg, en op geen van beide discs zitten beschadigingen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef anima het volgende:
Dat ding is gloednieuw :-(
Het is zelfs degene die ik bij FOK! gewonnen heb. Dus heb ik geen bon :-(
ik had bij Act 3 een probje, maar later deed ie het gewoon ok..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Nee met geen van beide problemen gehad Mischien is er tijdens de productie iets fout gegaanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Bij die APC op tijd komen is easy, want je moet die vijanden helemaal niet beschieten, je moet gewoon direct rushen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapot![]()
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Grenade tag werkt ookquote:Op woensdag 6 december 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die boomers zijn echt geen probleem, mits je zo'n torque bow hebt, 1 raak schot en weg is de boomer.
Of boven bij de trap zie je ze zo binnen komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef mustisuc het volgende:
ff tussendoor
heeft iemand zijn Gears of War faceplate van de gameplay al?
nouja de twee weken zijn nog niet voorbij maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.
Voorbij?Das het eindquote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Caas het volgende:
Mensen, hoe pak je RAAM het beste aan in act 5? (hardcore)
Kom er maar niet voorbij![]()
Ah, ga ik dan ook maar doen ja, helaas geen torque ding bij me maar een paar frontal shotgun shots moeten ook wel lukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
Werkt dat echtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voorbij?Das het eind![]()
Tip:Continu op die vogels schieten, totdat al je minutie op is, daarna naar um toe rennen en met de chainsaw helemaal kapot zagen.
Houdt het dan maar op constant op zn hoofd schieten met de sniper en die torquebowquote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Caas het volgende:
Dat "kapot zagen" werkt dus echt niet..![]()
nee ranked matches eindigen met 8 man is een schaarste en in het verkeerde team zit ik vaak niet omdat ik veel met 3 of 4 vrienden in 1 team speel.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef Heintje het volgende:
Lukt het hier trouwens iemand om een ranked match met 8 man te eindigen?
Mij echt nooit meer. En meestal zit ik in het verkeerde team.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaanquote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken. En met 3 tegen 1 lukt dat ook soms nog wel.
Alleen gisteren wel boos geworden op die gasten. Dat je weet dat je verliest bij 3 tegen 1 is duidelijk. Maar als ze me dan op mijn knieen hebben moeten ze me wel afmaken. En niet wachten tot ik weer opsta om me vervolgens gelijk weer neer te slaan.
Dat heeft niks met sadisme te maken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaan
Nee hoor, je krijgt geen achievents voor het downslaan, alleen voor het killen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat heeft niks met sadisme te maken hoor
Meer met achievement/statshoeren.
Gigantische achievement hoer!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Caas het volgende:
Ligt het aan mij (ben ik zo slecht met andere woorden) of is die chainsaw ietwat overpowered?![]()
Sorry hoor, maar de chainsaw blijft gewoon vetquote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Hoezo, 't schrik-effect is toch ook veel toffer bij de chainsaw... als je lekker ergens zit te sniperen, en ineens hoor je vlak achter je een chainsaw revven. Dan schrik je je dood men.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Taggen is zo tof.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:18 schreef Caas het volgende:
Mensen, even snel vraagje tussendoor: hoe duur zijn die punten waar je dingen mee kunt 'kopen' op market place?
Want ik wil best wel de hele versie van Texas Hold 'm![]()
is dat ook zo bij co-op. had 2x iemand die later joined, maar ik kon hem niet horen en hij mij niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Taggen is zo tof.
Maar idd, grondig overpowered.
Zeker omdat je makkelijk op iemand af kunt dodgen en kunt taggen.
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.
Echt al heel vaak gezien dat iemand nog alleen tegen twee andere moet en dan gaat taggen, dan wordt hij meegenomen en dan heb je final suicide by....
Zelfde als in een 1 tegen 2 situatie gaan chainsawwen. Dan ben je ook dood nadat je de eerste gezaagt hebt.
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebt
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.
Bij 1 tegen 2 heb je met het shotgun de meeste kans.
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.
Ben wel in voor execution matches.......quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Die4iT het volgende:
zijn er ook welus matches tussen Fok!ers? zo ja invite me : serdadu, zo nee; iemand geinteresseerd?
Moet je zelf games gaan hosten, scheelt idd heel veel....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.
ok khoor het wel als er nog meer fokkers mee willen doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Ben wel in voor execution matches.......
Gamertag: Mingah
Of je stelt je eens een keer niet aan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
HOERIGE!
KUT!
BUG!
ik had bijna m'n controller kapot gesmeten toen ik net weer eens doorkreeg dat niemand me horen kon.
Kom kom, ik had 21 killsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:04 schreef Heintje het volgende:
Wat benik toch goed in dit spel zeg.
Net in ruim 20 ronden 5 kills gemaakt. (moet er wel bij zeggen dat het 2 tegen 2 was)
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzoquote:
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzo
Als je het serieus meent dat je hem wilt hebben -> PMquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik niet
Je hebt em op Casual uitgespeeld of niet?quote:Op zondag 10 december 2006 00:14 schreef Pritt het volgende:
Ok de Co-op uitgespeeld.
Leuk spel alleen weer wat tekort naar mijn mening.
MP kan ik niet testen want het is niet mijn game en geen abo e.d.
Hij zegt toch dat het spel niet van hem is. dus ik denk niet dat als die het spel leent dat die dan die code erbij krijg denk je welquote:Op zondag 10 december 2006 11:22 schreef Heintje het volgende:
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet te kort. Als je hem 3 keer doorloopt en nog af en toe mensen hlept met Co-op ben je er toch wel een tijdje mee bezig.
En dat je MP niet kan testen is onzin, bij het spel zit namelijk een code voor 48 uur live.
Oeps, niet goed gelezen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het spel niet van hem is. dus ik denk niet dat als die het spel leent dat die dan die code erbij krijg denk je wel
Ik ook, maar vind het dan bovenal jammer dat je geen freeflight hebt...quote:Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik irriteer me echt KAPOT aan die slechte spectator cam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:Boomers kan je grenade taggen, dan liggen ze met 1 explosieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Wat een bullshit, Oblivion is te buggy en te eentonig om GOTY te zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef SinjiOnO het volgende:
Trouwens, Oblivion is Game of the year geworden, GoW is 2e.
http://www.gamespot.com/news/6162929.html
Bij mij crashte die echte super vaak bij het Loading area gebeuren, echt niet grappig meer.quote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef twi het volgende:
Dat laatste kun je ook van Gears of War zeggen natuurlijk. Niet dat ik er problemen mee heb, want hetgeen wat je 'eentonig' doet is 'fucking awesome' om het maar zo te zeggen. Maar een GotY worden? Mwah, dan vind ik Oblivion het meer verdienen.
En buggy, tsjah. Van bugs heb ik niet veel gemerkt tijdens het spelen van Oblivion. Ohja, behalve die kut Vampire Cure
quote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
Dit weekend was echt slecht.. ik kon geen leuke matches vinden... over al zaten mongolen die kills pikken en niet revive, om scheid ziek van te worden. Vrienden kon ik niet joinen en niemand kon me horen.... kut zooi! Gelijk een kut gevoel voor de rest van de week
Doe mee met de ranked matches dan, dat werkt veel beter.quote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
Dit weekend was echt slecht.. ik kon geen leuke matches vinden... over al zaten mongolen die kills pikken en niet revive, om scheid ziek van te worden. Vrienden kon ik niet joinen en niemand kon me horen.... kut zooi! Gelijk een kut gevoel voor de rest van de week
zo werkt dat gewoon... het gevoel dat het niet wou lukken.quote:
Ik stuur je dan een berichtje via www.xbox.nl, dan zie je dat gewoon je op je console, of ik ga heel even in de private chat met je, komt wel goed.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef koentje.k het volgende:
[..]
zo werkt dat gewoon... het gevoel dat het niet wou lukken.
@ Bigore: ik @ je zo. Hoe laat je iedereen weten wie de host is en de map enzo?
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:Ik ben zonder een schot te lossen door dat stukje heen gerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links heb je een vorm van verhoging en wat dekking.. en dan over links doorrennen, langs die figuren zo in de APC.
The truth was in here.
vanavond maar weer eens proberen danquote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zonder een schot te lossen door dat stukje heen gerend.
Links heb je een vorm van verhoging en wat dekking.. en dan over links doorrennen, langs die figuren zo in de APC.![]()
Klinkt goed, kan ik ook eindelijk de Ranked gamerscore halenquote:Op maandag 11 december 2006 11:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik stuur je dan een berichtje via www.xbox.nl, dan zie je dat gewoon je op je console, of ik ga heel even in de private chat met je, komt wel goed.
Kan je ze ook chainsawen? Moet ik toch een keer proberenquote:Op maandag 11 december 2006 09:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Boomers kan je grenade taggen, dan liggen ze met 1 explosie
Zulke gasten moeten we hebben, ik sta zelf ook meestal wel 2e of zo, soms 1e, ligt eraan wie er meedoen, execution ben ik overigens een stuk slechter in.quote:Op maandag 11 december 2006 11:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan ik ook eindelijk de Ranked gamerscore halen, ik ben best wel goed al zeg ik het zelf... meestal wel 1e of tweede in mn team.
Ik speel zelf alleen maar War zone en heeel af en toe Execution eigelijk, heb volgens mij ook nog nooit Assassination gespeelt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:50 schreef bigore het volgende:
[..]
Zulke gasten moeten we hebben, ik sta zelf ook meestal wel 2e of zo, soms 1e, ligt eraan wie er meedoen, execution ben ik overigens een stuk slechter in.
wowquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
GoW zorgt voor stijging 80% van XBL-gebruik
Doe je tabletennis nog weg?quote:Op maandag 11 december 2006 18:20 schreef bigore het volgende:
dit is toch wel zo'n vet filmpje hè
http://www.flabber.nl/archief/018555.php
Zo snel kom jij een berserker tegen ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ooooh heb hem vanmiddag gehaald..... net effe erin geknalt en kwam een Beserker tegen..... ooooohhhh. Dit worden mooie dagenik heb een boner
Ik doe um wel weg, maar voor 15 euro zijn gewoon flutbedragen, dus zulke spellen ruil ik liever.quote:Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Doe je tabletennis nog weg?
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #7
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef kepler het volgende:Ja COOP doen en iemand je laten helpen. Zo heb ik 'm net voor de eerste keer gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
X
X
X
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]nou, ik probeer het morgen maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak een beetje gefrustreerd zo, en ik speel alleen nog maar op casual![]()
The line is a dot to you!
Dan word Insane echt een kwelling voor je.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, ik probeer het morgen maar weer
ooit zal ik die halen, ooit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan word Insane echt een kwelling voor je.!
moeite op casualquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, ik probeer het morgen maar weer
Zolang je van de opbrengsten Rainbow Six koopt...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik ben eigenlijk van plan om het spel te verkopen
Mensen die hier zoiets posten verdienen geen GoW trui, stuur die maar gelijk door naar mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je van de opbrengsten Rainbow Six koopt...
primaquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als je een keer co op wil hoor ik het wel.
Holy shit, die plaat zoek ik al jaren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef five2one het volgende:
Boogie Woogie......
HENG HENG HENG!!!!!
Die kettingzaagsolo....quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Holy shit, die plaat zoek ik al jaren.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef five2one het volgende:
Boogie Woogie......
HENG HENG HENG!!!!!
zorgen dat je een granaat in je handen hebt. (in MP geen rookgranaat, tenzij voor de lol) naar je tegenstander toe rennen, en op "zaagafstand" op B rammen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Ron.666 het volgende:
Uhm... hoe doe je dat grenade taggen eigenlijk? Ik gebruik die dingen alleen maar om putten te dichten. Maar ik verwacht dat ik op Hardcore toch wel een keer moet gaan taggen...
Als ik 3 uur Gears of War heb gespeeld, en dan zelda aanzet, gaat ie heel snel weer uit, aangezien ik dan het gevoel heb dat ik 10 jaar terug in de tijd ben gereisd zo bagger ziet ut eruit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz vind het maar een raar spel, gister ff gespeeld maarja ik speel nu ook Zelda en dan is eigenlijk alles wel slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |