Totdat je door mij in je hoofd gesniped word..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter trekt de kettingzaag nog eens aan...
voeg mij even toe, warchaser.. dan gaan we even coopquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Warchaser44, check je PM.
En ik ga ff iemand zoeken om mee te co-open.
in MP suck ik toch vierkantquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
Totdat je door mij in je hoofd gesniped word..
wat vind ik die sequence tog mooi zeg,, als je dan iemand ze hoofd eraf sniped.. en je blijft ernaar kijken ingezoomed zoo mooi..
Daar zijn ze Amerikaan voorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
Kun je alle Amerikanen muten als je online gaat spelen? Zo niet, dan verkoop ik het spel binnenkort.
Trek je niks van hem aan, die kerel is echt achterlijk soms. Een spel verkopen omdat er amerikanen in zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zijn ze Amerikaan voorIk vind ze altijd wel tof, en alles is beter dan fransen.
Gister dat stuk in act 4 dat je gesplitst wordt een aantal keer in Co-op geprobeerd en het wou maar neit lukken. Daarna nog ff een keer alleen geprobeerd en het lukte gelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:15 schreef nexhil het volgende:
nog een chapter van act 4 op insane en act3 nog helemaal op insane, dan heb ik alles op insane gedaan. de eerste 2 chapters van act 4 op insane zijn echt niet tof gewoon(lees: wel)
idd, dat stuk vind ik persoonlijk het moeilijkste uit de hele game!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gister dat stuk in act 4 dat je gesplitst wordt een aantal keer in Co-op geprobeerd en het wou maar neit lukken. Daarna nog ff een keer alleen geprobeerd en het lukte gelijk.
Niet dat ik weet. Maar gewoon onthouden. En op casual ben je er zo doorheen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef masterdave het volgende:
is er een mogelijkheid om te zien welke stukken je met DOM al gedaan hebt in Co-op?
die wil ik graag hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Tvp.
Als iemand nog een trial wil van 48 uur heb ik er nog wel één liggen.
Word dan pas vanavond dat ik de code naar je kan sturen.
Je kan de hele voice gewoon uitzetten, dan hoor je niks meerquote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
Kun je alle Amerikanen muten als je online gaat spelen? Zo niet, dan verkoop ik het spel binnenkort.
kut volk hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
shoot the motherfucker, just shoot himquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef warchaser44 het volgende:
de RAAM op insane is tog nog best wel moeilijkiemand tips ?
Gewoon met een gast spelen die je kent en goed speelt, dan heb je hem waarschijnlijk zo te pakken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef warchaser44 het volgende:
de RAAM op insane is tog nog best wel moeilijkiemand tips ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen, enkel in een cut-scene...
Was wel een teleurstelling vond ik."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Trouwens, ik ben nergens dieDaar is gow 2 ook voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen, enkel in een cut-scene...
Was wel een teleurstelling vond ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat grote, vage beest net na dat "run forrest, run" stukje?
Die zullen ze wel bewaren voor deel 2.Scheren is voor schapen!
DVD vond ik tegenvallen, had meer in-depth beelden willen zien, nu is het relatief flauwe koek... Boekje met artwork is wel OK, alleen, naar mijn zin, te flashy opgemaakt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Smots het volgende:
vraagje... ik heb nou de normale editie van GoW, maar kan iemand mij laten weten wat er allemaal op de dvd van de spec. edition staat?
En hoe ziet dat boek eruit?
heb hem inmiddels ook op insane.. maar ik kreeg de achievement voor hardcore ? daarna nog op hardcore en insane gedaan maar geen achievements wtf ? moet je perse de hele act spelen ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:17 schreef Heintje het volgende:
Gewoon 1 iemand met de sniper op zijn kop schieten en de andere met de Boog op hem schiten en je hebt hem dood nog voordat hij halverwege is.
Eitje.
Je krijgt voor het verslaan van RAAM op Hardcore of insane alleen de "a dish best served cold" achievement.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:50 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
heb hem inmiddels ook op insane.. maar ik kreeg de achievement voor hardcore ? daarna nog op hardcore en insane gedaan maar geen achievements wtf ? moet je perse de hele act spelen ?
Open jij nog ff een nieuw topic?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Tof spel
Kwa online wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
Gears is leuk, maar vermaak me er minder mee dan CoD3.
Helemaal mee eens over het geluid. In 5.1 klopt er vaak ook geen reet van.. Je eigen kettingzaag die je achter je hoort als je stopt met zagen is wel het toppunt.. Ik denk soms dat er iemand achter me staat met een zaag, maar dan blijkt het mijn eigen zaag te zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:30 schreef -lucas- het volgende:
Ik heb vorige week een Xbox360/Gears of War pack gekocht.
En inderdaad, ik vind het een erg gaaf spel en het ziet
er erg mooi uit.
Maar het verbaast me hoe weinig prioriteit er zelfs bij een
next-gen topper aan het geluid wordt gegeven. Ambiences die
af en toe gewoon compleet ontbreken, kwaliteit (in samplerate)
en varieteit die behoorlijk zijn ingeperkt... je kan wel
duidelijk merken waar de grafische afdeling z'n resources
vandaan heeft gehaald.
IGN schrijft "Likewise, the sound sets a new standard" -
maar tegelijkertijd weet je dat er niet speciaal aandacht
wordt besteed aan de audio door welke grote review site dan
ook behalve 'dat het opstaat tijdens het spelen'.
Maar goed. Voor de rest een erg gaaf spel met erg veel sfeer
en zolang je de muziek aan laat staan hoor je het ontbreken
van de ambiences ook niet zo.
Klopt, als je op iemand schiet dan zoek hij ff cover en dan heeld hij weer helemaal. Met de sniper kun je ook alleen maar killen als je een head shot hebt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef BMH het volgende:
Net weer een uurtje GoW gespeeld. Ik merk nu wel dat de replay value er een beetje af is. Multiplayer word gedomineerd door 1 hit kill wapens waardoor het meer een race naar de wapens word dan een tactisch team gevecht. Jammer.
Binnenkort maar in de verkoop dus.
En dan heb je 1 achievement meer.quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En waarschijnlijk weer een achievement!
Mwaa anders heeft het ook geen zin om die tags te verzamelen natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan heb je 1 achievement meer.
Hoera. Meerwaarde.![]()
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.quote:Op zondag 3 december 2006 18:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwaa anders heeft het ook geen zin om die tags te verzamelen natuurlijk.
Klein detail?quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Diablos79 het volgende:
Heb GoW al 3 dagen niet meer aangeraakt![]()
Wat me wel opviel is dat wanneer je door de regen loopt de regen niet op je mannetje valt. Beetje jammer dat ze geen aandacht aan zulke kleine details geven.
je kan er gewoon niet tegen dat ik je vanmiddag es ff lekker owndequote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef BMH het volgende:
Net weer een uurtje GoW gespeeld. Ik merk nu wel dat de replay value er een beetje af is. Multiplayer word gedomineerd door 1 hit kill wapens waardoor het meer een race naar de wapens word dan een tactisch team gevecht. Jammer.
Binnenkort maar in de verkoop dus.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.
[..]
Klein detail?![]()
Die regen is een post-processing effect en geen fysieke druppels met een eigen physics/collision detection systeem. Als je wilt dat de druppels werkelijk op je character wilt ziet kaatsen dan zullen alle druppels rekenkracht nodig hebben waardoor het spel niet te spelen zal worden
GoW heeft wel collision detection bij grote stromen water.
Sommige gedeeltes (voornamelijk die waar de 2 spelers gesplitst verder moeten) vind ik in co-op lastiger dan in single player. vooral dat eerste gedeelte van act 4 op insane is in co-op echt insane.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb hem sinds vrijdag Ziet er erg mooi uitOok het online samen het hele spel is handig voor als je zelf niet uitkomt
Klopt dat stukje begin Act 4 Insane is echt niet normaal, heb ik wel meer dan 15 keer overnieuw moeten doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sommige gedeeltes (voornamelijk die waar de 2 spelers gesplitst verder moeten) vind ik in co-op lastiger dan in single player. vooral dat eerste gedeelte van act 4 op insane is in co-op echt insane.
Ze hoeven ook helemaal geen fysieke druppels te maken. Ze kunnen ook gewoon de illusie maken dat het op de characters valt. Als ze in MGS2, op de ps2, het effect kunnen maken dat er regen op Snake valt dan kunnen ze dat ook zeker wel op de 360. Of die druppels nu echt op ze vallen of gedaan word via dat soort techniekjes maakt niet uit, dat verschil zie je dan toch niet echt. Maar door de stromende regen lopen zonder nat te worden ziet er gewoon nep uitquote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.
[..]
Klein detail?![]()
Die regen is een post-processing effect en geen fysieke druppels met een eigen physics/collision detection systeem. Als je wilt dat de druppels werkelijk op je character wilt ziet kaatsen dan zullen alle druppels rekenkracht nodig hebben waardoor het spel niet te spelen zal worden
GoW heeft wel collision detection bij grote stromen water.
Vind ik dan nog wel meevallen 15x. Zo insane moeilijk klinkt dat nietquote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef Kijana het volgende:
[..]
Klopt dat stukje begin Act 4 Insane is echt niet normaal, heb ik wel meer dan 15 keer overnieuw moeten doen.
Misschien wel ja, maar persoonlijk denk ik ook dat het komt omdat er nu veel spellen zijn die je wilt en kan spelen, over een maandje of 2 maar even kijken welk spel echt de beste indruk heeft gemaakt, ga nu nog niet oordelen over dat ik erop uitgekeken ben of zo. Speel op het moment viva pinata(ben verdomme 27 en speel zo'n kinderspel, en vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 4 december 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
2 weken verder.. en ik heb het al echt een beetje gehad met GoW.. als ik wil schieten speel CoD3.. veel leukere MP. Alleen coop is leuk in GoW.. en dan ook echt leuk! Maar of je dat nou nog lang blijft spelen?
LOL. Als ik er niet tegen kan om gedood te worden dan zou ik geen games moeten spelen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:24 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet tegen dat ik je vanmiddag es ff lekker ownde
nee maar de 1 hit wapens zijn redelijk goed, maar daar draait het echt totaal niet om.. een sniper is zo dood met een paar rolls en een shotgun..
Normaal ben je full of shit, maar deze keer ben ik het een keer met je eens, word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.quote:Op maandag 4 december 2006 09:32 schreef BMH het volgende:
[..]
LOL. Als ik er niet tegen kan om gedood te worden dan zou ik geen games moeten spelen.
Het is gewoon zo dat 360 games vaak enkel leuk zijn als je het met bekenden speelt. Online is de mentaliteit van spelers vaak zo afschuwelijk competitief dat het lijkt als het alleen maar om de punten gaat.. En daar gaat het bij mij dus totaal niet om. Teamplay! Dat is de kracht van games als GoW. En als je teamgenoten uit de game gaan omdat ze verliezen blijft er van dat geheel niet veel meer over.
Active reload is het antwoord! Met sniper is hij gelijkj down en dan kun je m afmaken.quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met de sniper kun je ook alleen maar killen als je een head shot hebt.
MP is wel leuk, maar player match vind ik niks aan.
Dank je... Denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 09:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
Normaal ben je full of shit, maar deze keer ben ik het een keer met je eens, word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.
En dan nog, soms sta je met 2 man op die gast te schieten, maar omdat die ander dichtbij staat en op um schiet, en dus mij niet ziet dat ik mee loop te schieten, gaat ie lopen flippen dat ik een kill van um af jat, ja daaaaag opsouten met die zooi, hoe vaak er bij mij wel niet kills gejat worden, interesseert me werkelijk geen ruk, zolang ons team maar wint.
Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.quote:Op maandag 4 december 2006 09:56 schreef =HellFire= het volgende:
Gow is trouwens de eerste game waar de regen ophoudt wanneer je onder een afdakje staat. Let er maar eens op. Zelfs Oblivion heeft dat niet.
Next-Gen eh!
Heb ik ook, ik heb m nu uitgespeelt op hardcore, en WIL insane nog doen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste spel waar ik ook van plan ben om het uit te spelen. Dat komt me niet vaak voor
.
Niet mee eens, maar goed.quote:Op maandag 4 december 2006 10:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.
A.I. die zichzelf te pletter laten vallen & constante laadtijden zijn een teken van geweldige afwerking.quote:
quote:
You get te point?quote:Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.
gewoon je lancer vergeten. die torque bow en de sniper pakken, en voor de headshots gaan. met wat geluk kan je 'm down hebben voor ie bij je is.quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Wat is nou die kwestie met Raam eigenlijk.. van het weekend coop op hardcore notabene, 8x geprobeerd en we krijgen die klootzak niet neer.
Dan word ik er flauw van en pleur het spel uit hoor..
Ja toch wel dus.quote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gewoon je lancer vergeten. die torque bow en de sniper pakken, en voor de headshots gaan. met wat geluk kan je 'm down hebben voor ie bij je is.
Ik speel het op een HDTV en vind het een stuk donkerder en vager op een SDTV. HD is gewoon veel mooier en scherper.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef VrijeVal het volgende:
GoW is echt een gaaf spel!
Zijn er mensen die het hiet op een HDTV spelen? Ik vind het beeld zo wazig op een analoge tv..
Bij MGS2 hadden ze een spatter-snake gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 02:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook helemaal geen fysieke druppels te maken. Ze kunnen ook gewoon de illusie maken dat het op de characters valt. Als ze in MGS2, op de ps2, het effect kunnen maken dat er regen op Snake valt dan kunnen ze dat ook zeker wel op de 360. Of die druppels nu echt op ze vallen of gedaan word via dat soort techniekjes maakt niet uit, dat verschil zie je dan toch niet echt. Maar door de stromende regen lopen zonder nat te worden ziet er gewoon nep uit
ergens in act 3 buiten regent het, er loop regen via een metalen pijp naar beneden in een straal water... ga eronder staan en je zult zien dat het water op je hoofd kapot spatquote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Diablos79 het volgende:
Heb GoW al 3 dagen niet meer aangeraakt![]()
Wat me wel opviel is dat wanneer je door de regen loopt de regen niet op je mannetje valt. Beetje jammer dat ze geen aandacht aan zulke kleine details geven.
Ja, hiero. Toegegeven, het is een beetje behelpen met een 50" plasmadisplay, maar verder speelt de game best lekker.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef VrijeVal het volgende:
GoW is echt een gaaf spel!
Zijn er mensen die het hiet op een HDTV spelen? Ik vind het beeld zo wazig op een analoge tv..
Klopt, als dat niet zou gebeuren had ik dat echt slordig gevondenquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef nexhil het volgende:
[..]
ergens in act 3 buiten regent het, er loop regen via een metalen pijp naar beneden in een straal water... ga eronder staan en je zult zien dat het water op je hoofd kapot spat![]()
Pff ik speel iedere dag ongeveer 2uur en ik verveel me nog lang niet, MP ownd echt hardquote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de mensen die GoW alweer zat zijn, denk je niet dat het komt omdat je het gewoon veel te veel gespeeld hebt sinds release ?
Het is sowieso altijd zo op game-fora geloof ik, de ene week is iedereen vol lof, en een week later heeft iedereen de game op alle standen uitgespeeld en is het toch niet zo leuk meer. (en wordt de volgende game alweer gehyped)
Ikzelf vind GoW nml. nog steeds helemaal geweldig, maar speel het dan ook niet zo heel erg veel.
Niets echt mis met de game.. Echt een goed spel.. Alleen is de live! community niet leuk genoeg om het online te blijven spelen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de mensen die GoW alweer zat zijn, denk je niet dat het komt omdat je het gewoon veel te veel gespeeld hebt sinds release ?
Het is sowieso altijd zo op game-fora geloof ik, de ene week is iedereen vol lof, en een week later heeft iedereen de game op alle standen uitgespeeld en is het toch niet zo leuk meer. (en wordt de volgende game alweer gehyped)
Ikzelf vind GoW nml. nog steeds helemaal geweldig, maar speel het dan ook niet zo heel erg veel.
De meeste aktie/shooter spellen hebben meestal weinig meer te bieden als je ze op alle niveaus hebt uitgespeeld. En als de MP je dan ook niet erg lang kan vermaken dan ben je vaak snel uitgekeken op die games. Wil trouwens niet zeggen dat het een slecht spel is ofzo. Maar dat heb je vaak met dit soort spellen. Net zoals RE, MGS, DMC, SC, enz.. zijn allemaal top games maar als je er eenmaal 3x door heen bent gelopen hebben ze weinig meer te bieden, op misschien alleen een MP mode na. En ik denk dat GoW ook in dat rijtje thuis hoort.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb GoW nóóit helemaaal uber vet stoer gevonden, gewoon een goede game, maar niks speciaals. Enige speciale zijn de graphics.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ow, ik was zeker weer niet leuk genoegquote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Niets echt mis met de game.. Echt een goed spel.. Alleen is de live! community niet leuk genoeg om het online te blijven spelen.
Ik kan daar ook echt niet tegen, mensen die gaan zeiken dat je hun kill jatquote:Op maandag 4 december 2006 09:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.
En dan nog, soms sta je met 2 man op die gast te schieten, maar omdat die ander dichtbij staat en op um schiet, en dus mij niet ziet dat ik mee loop te schieten, gaat ie lopen flippen dat ik een kill van um af jat, ja daaaaag opsouten met die zooi, hoe vaak er bij mij wel niet kills gejat worden, interesseert me werkelijk geen ruk, zolang ons team maar wint.
Cod3 is een erg simpele shooter Met gow moet jezelf nog het een en ander uitzoekenquote:Op maandag 4 december 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
2 weken verder.. en ik heb het al echt een beetje gehad met GoW.. als ik wil schieten speel CoD3.. veel leukere MP. Alleen coop is leuk in GoW.. en dan ook echt leuk! Maar of je dat nou nog lang blijft spelen?
voice-bug ? nog niks van gemerkt ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een patch moet er zowieso komen, al was het alleen al vanwege die kut voice-bug.
ik doe het ook alleen maar voor die scores en achievementsquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ranked.. vind er weinig aan om met totaal onbekenden te moeten spelen, en al helemaal als het 7 van die amerikanen zijn.
QFTquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ranked.. vind er weinig aan om met totaal onbekenden te moeten spelen, en al helemaal als het 7 van die amerikanen zijn.
Mijn friend list zit anders vol met Amerikanenquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb em, Wat heb je voor de info om het te halen over achievement hoer?quote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Heintje het volgende:
Is er trouwens iemand die de single player achievement heeft waarvoor je 10 keer 3 locust tegelijk af moet maken. Wa is een goed punt om dat te doen?
Ik zou het eig niet weten. Hammer of dawn of eventueel een heel goed getimede grenade tag lijkt me de beste keuze qua wapen, maar waar/hoe, geen idee.quote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Heintje het volgende:
Is er trouwens iemand die de single player achievement heeft waarvoor je 10 keer 3 locust tegelijk af moet maken. Wa is een goed punt om dat te doen?
Het stukje dat je door het hout kan vallen in act 3, gewoon laten vallen dus en die lament wretches stacken dmv er doorheen te rollen, grenade taggen en je killed er zo 5 tegelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zou het eig niet weten. Hammer of dawn of eventueel een heel goed getimede grenade tag lijkt me de beste keuze qua wapen, maar waar/hoe, geen idee.
Helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het stukje dat je door het hout kan vallen in act 3, gewoon laten vallen dus en die lament wretches stacken dmv er doorheen te rollen, grenade taggen en je killed er zo 5 tegelijk.
Casual is aan te raden aangezien je dan wat meer hits kan hebben
idd dat is erg vervelendquote:Op maandag 4 december 2006 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
word maar eens ge-invite in een versus-match (warzone ofzo) terwijl die match al een poos bezig is, dan kan je hun wel horen praten, maar omgekeerd niet.
Ik ga zo wel coopen als je wilt.. Moet toch beneden wachten op een pakketjequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef DarkChylde het volgende:
mochten mensen nog willen co-op'n (of een keer vs met nederlanders)
add me
darkchylde360
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
IDD, die subwoover zal wel voluit staan danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
I wish... Zo dik is die sub niet eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
SD tv is toch zeg maar een 'normale tv' die in iedere huiskamer staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Ik heb ook de Lost Planet demo in 480p gespeeld.. namen van mensen zijn moeilijk te lezen.. En je moet echt moeite doen om in de verte een vijand te spotten.. In HD heb ik er helemaal geen problemen mee.
Beetje jammer.. Maarja.. 360 is gemaakt voor HDtv's.. klaar.
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt welquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoor
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt wel
Druk Halo 2 maar eens in je 360.. En speel direct erna GoW (beide op een SD of ED tv). Ik kan je garanderen dat dingen in Halo 2 veel makkelijker te zien zijn.
Precies. Ik heb GoW ook op een dikke HDTV gezien. En dat ziet er inderdaad een stuk scherper uit dan op een standaard breedbeeld tv. Maar om nu te zeggen dat je echt een groot voordeel hebt bij het spelen? Op mijn breedbeeld kan ik goed in de diepte kijken en ook goed zien wat er in de achtergrond gebeurd, dus zo'n groot verschil zit er niet in tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.
Wacht tot je het eens op een hogere resolutie hebt gespeeld, 480P is nog nietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
je suckedquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Suck ik nou zo gigantisch, of is de balans in MP ver te zoeken?
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon nietsquote:
Schiet die gast die met die shotgun aan komt rennen maar eens flink voor z'n knieen, wedden dat ie plat gaat voor ie je fatsoenlijk kan raken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
Zodra ze met een shotgun lopen zijn ze te dichtbij..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
Gewoon wat player matches doen, 't liefst met een paar andere gasten die meer ervaring hebben, en ook als team willen spelen, dus niet alleen de hort op gaan, maar 2 om 2 ofzo. elkaar dekking geven, en proberen te reviven als 1 v/d 2 down gaat. En idd weten waar de betere/andere wapens liggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
recreation staat ie op idd, maar dan nog... Gasten rennen gewoon naar zware wapens en raggen die asap, het liefst in oneven teams, in je knar...
Vandaag bij een chain-saw aanval wel een klap kunnen geven waardoor hij zelf gezaagd werd, later nog een chainsaw kill
En sarcasme heb je blijkbaar ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is leuk van jouw. Niet zeggen tijdens het spelen, maar wel achteraf gaan zeiken.. Erg volwassen hoor.
![]()
Mjah, maar ik zit nog duidelijk in de leercurve, dus denk dat ik het nog wel even probeerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef DinaDani het volgende:
Eigenlijk heb ik GoW wel gehad. Ik irriteer me eerder dood aan melee-attacks (vooral nade-tagging) en de inconsistente shotgun.
R6 is op zoveel fronten toffer dan GoW is, MP wel te verstaan.
whehehe, deal, your up for it BMH?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
Helaas zal dat niet gaan. Naast dat er maar 8 mensen in 1 game kunnen worden ook de teams zo eerlijk mogelijk gemaakt. Dus eenpotje GoW, heel Fok tegen BMH zit er niet in.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
maat van me ook, 360 was kapot, niet de discs, probeer het eens op een andere 360 als je de mogelijkheid hebtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Meerdere mensen met deze problemen
Damn, dat is zuur zeg, en op geen van beide discs zitten beschadigingen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef anima het volgende:
Dat ding is gloednieuw :-(
Het is zelfs degene die ik bij FOK! gewonnen heb. Dus heb ik geen bon :-(
ik had bij Act 3 een probje, maar later deed ie het gewoon ok..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Nee met geen van beide problemen gehad Mischien is er tijdens de productie iets fout gegaanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Bij die APC op tijd komen is easy, want je moet die vijanden helemaal niet beschieten, je moet gewoon direct rushen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapot![]()
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Grenade tag werkt ookquote:Op woensdag 6 december 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die boomers zijn echt geen probleem, mits je zo'n torque bow hebt, 1 raak schot en weg is de boomer.
Of boven bij de trap zie je ze zo binnen komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef mustisuc het volgende:
ff tussendoor
heeft iemand zijn Gears of War faceplate van de gameplay al?
nouja de twee weken zijn nog niet voorbij maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.
Voorbij?Das het eindquote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Caas het volgende:
Mensen, hoe pak je RAAM het beste aan in act 5? (hardcore)
Kom er maar niet voorbij![]()
Ah, ga ik dan ook maar doen ja, helaas geen torque ding bij me maar een paar frontal shotgun shots moeten ook wel lukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
Werkt dat echtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voorbij?Das het eind![]()
Tip:Continu op die vogels schieten, totdat al je minutie op is, daarna naar um toe rennen en met de chainsaw helemaal kapot zagen.
Houdt het dan maar op constant op zn hoofd schieten met de sniper en die torquebowquote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Caas het volgende:
Dat "kapot zagen" werkt dus echt niet..![]()
nee ranked matches eindigen met 8 man is een schaarste en in het verkeerde team zit ik vaak niet omdat ik veel met 3 of 4 vrienden in 1 team speel.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef Heintje het volgende:
Lukt het hier trouwens iemand om een ranked match met 8 man te eindigen?
Mij echt nooit meer. En meestal zit ik in het verkeerde team.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaanquote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken. En met 3 tegen 1 lukt dat ook soms nog wel.
Alleen gisteren wel boos geworden op die gasten. Dat je weet dat je verliest bij 3 tegen 1 is duidelijk. Maar als ze me dan op mijn knieen hebben moeten ze me wel afmaken. En niet wachten tot ik weer opsta om me vervolgens gelijk weer neer te slaan.
Dat heeft niks met sadisme te maken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaan
Nee hoor, je krijgt geen achievents voor het downslaan, alleen voor het killen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat heeft niks met sadisme te maken hoor
Meer met achievement/statshoeren.
Gigantische achievement hoer!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Caas het volgende:
Ligt het aan mij (ben ik zo slecht met andere woorden) of is die chainsaw ietwat overpowered?![]()
Sorry hoor, maar de chainsaw blijft gewoon vetquote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Hoezo, 't schrik-effect is toch ook veel toffer bij de chainsaw... als je lekker ergens zit te sniperen, en ineens hoor je vlak achter je een chainsaw revven. Dan schrik je je dood men.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Taggen is zo tof.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:18 schreef Caas het volgende:
Mensen, even snel vraagje tussendoor: hoe duur zijn die punten waar je dingen mee kunt 'kopen' op market place?
Want ik wil best wel de hele versie van Texas Hold 'm![]()
is dat ook zo bij co-op. had 2x iemand die later joined, maar ik kon hem niet horen en hij mij niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Taggen is zo tof.
Maar idd, grondig overpowered.
Zeker omdat je makkelijk op iemand af kunt dodgen en kunt taggen.
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.
Echt al heel vaak gezien dat iemand nog alleen tegen twee andere moet en dan gaat taggen, dan wordt hij meegenomen en dan heb je final suicide by....
Zelfde als in een 1 tegen 2 situatie gaan chainsawwen. Dan ben je ook dood nadat je de eerste gezaagt hebt.
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebt
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.
Bij 1 tegen 2 heb je met het shotgun de meeste kans.
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.
Ben wel in voor execution matches.......quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Die4iT het volgende:
zijn er ook welus matches tussen Fok!ers? zo ja invite me : serdadu, zo nee; iemand geinteresseerd?
Moet je zelf games gaan hosten, scheelt idd heel veel....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.
ok khoor het wel als er nog meer fokkers mee willen doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Ben wel in voor execution matches.......
Gamertag: Mingah
Of je stelt je eens een keer niet aan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
HOERIGE!
KUT!
BUG!
ik had bijna m'n controller kapot gesmeten toen ik net weer eens doorkreeg dat niemand me horen kon.
Kom kom, ik had 21 killsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:04 schreef Heintje het volgende:
Wat benik toch goed in dit spel zeg.
Net in ruim 20 ronden 5 kills gemaakt. (moet er wel bij zeggen dat het 2 tegen 2 was)
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzoquote:
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzo
Als je het serieus meent dat je hem wilt hebben -> PMquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik niet
Je hebt em op Casual uitgespeeld of niet?quote:Op zondag 10 december 2006 00:14 schreef Pritt het volgende:
Ok de Co-op uitgespeeld.
Leuk spel alleen weer wat tekort naar mijn mening.
MP kan ik niet testen want het is niet mijn game en geen abo e.d.
Hij zegt toch dat het spel niet van hem is. dus ik denk niet dat als die het spel leent dat die dan die code erbij krijg denk je welquote:Op zondag 10 december 2006 11:22 schreef Heintje het volgende:
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet te kort. Als je hem 3 keer doorloopt en nog af en toe mensen hlept met Co-op ben je er toch wel een tijdje mee bezig.
En dat je MP niet kan testen is onzin, bij het spel zit namelijk een code voor 48 uur live.
Oeps, niet goed gelezen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het spel niet van hem is. dus ik denk niet dat als die het spel leent dat die dan die code erbij krijg denk je wel
Ik ook, maar vind het dan bovenal jammer dat je geen freeflight hebt...quote:Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik irriteer me echt KAPOT aan die slechte spectator cam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:Boomers kan je grenade taggen, dan liggen ze met 1 explosieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Wat een bullshit, Oblivion is te buggy en te eentonig om GOTY te zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef SinjiOnO het volgende:
Trouwens, Oblivion is Game of the year geworden, GoW is 2e.
http://www.gamespot.com/news/6162929.html
Bij mij crashte die echte super vaak bij het Loading area gebeuren, echt niet grappig meer.quote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef twi het volgende:
Dat laatste kun je ook van Gears of War zeggen natuurlijk. Niet dat ik er problemen mee heb, want hetgeen wat je 'eentonig' doet is 'fucking awesome' om het maar zo te zeggen. Maar een GotY worden? Mwah, dan vind ik Oblivion het meer verdienen.
En buggy, tsjah. Van bugs heb ik niet veel gemerkt tijdens het spelen van Oblivion. Ohja, behalve die kut Vampire Cure
quote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
Dit weekend was echt slecht.. ik kon geen leuke matches vinden... over al zaten mongolen die kills pikken en niet revive, om scheid ziek van te worden. Vrienden kon ik niet joinen en niemand kon me horen.... kut zooi! Gelijk een kut gevoel voor de rest van de week
Doe mee met de ranked matches dan, dat werkt veel beter.quote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
Dit weekend was echt slecht.. ik kon geen leuke matches vinden... over al zaten mongolen die kills pikken en niet revive, om scheid ziek van te worden. Vrienden kon ik niet joinen en niemand kon me horen.... kut zooi! Gelijk een kut gevoel voor de rest van de week
zo werkt dat gewoon... het gevoel dat het niet wou lukken.quote:
Ik stuur je dan een berichtje via www.xbox.nl, dan zie je dat gewoon je op je console, of ik ga heel even in de private chat met je, komt wel goed.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef koentje.k het volgende:
[..]
zo werkt dat gewoon... het gevoel dat het niet wou lukken.
@ Bigore: ik @ je zo. Hoe laat je iedereen weten wie de host is en de map enzo?
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:Ik ben zonder een schot te lossen door dat stukje heen gerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links heb je een vorm van verhoging en wat dekking.. en dan over links doorrennen, langs die figuren zo in de APC.
The truth was in here.
vanavond maar weer eens proberen danquote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zonder een schot te lossen door dat stukje heen gerend.
Links heb je een vorm van verhoging en wat dekking.. en dan over links doorrennen, langs die figuren zo in de APC.![]()
Klinkt goed, kan ik ook eindelijk de Ranked gamerscore halenquote:Op maandag 11 december 2006 11:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik stuur je dan een berichtje via www.xbox.nl, dan zie je dat gewoon je op je console, of ik ga heel even in de private chat met je, komt wel goed.
Kan je ze ook chainsawen? Moet ik toch een keer proberenquote:Op maandag 11 december 2006 09:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Boomers kan je grenade taggen, dan liggen ze met 1 explosie
Zulke gasten moeten we hebben, ik sta zelf ook meestal wel 2e of zo, soms 1e, ligt eraan wie er meedoen, execution ben ik overigens een stuk slechter in.quote:Op maandag 11 december 2006 11:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan ik ook eindelijk de Ranked gamerscore halen, ik ben best wel goed al zeg ik het zelf... meestal wel 1e of tweede in mn team.
Ik speel zelf alleen maar War zone en heeel af en toe Execution eigelijk, heb volgens mij ook nog nooit Assassination gespeelt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:50 schreef bigore het volgende:
[..]
Zulke gasten moeten we hebben, ik sta zelf ook meestal wel 2e of zo, soms 1e, ligt eraan wie er meedoen, execution ben ik overigens een stuk slechter in.
wowquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
GoW zorgt voor stijging 80% van XBL-gebruik
Doe je tabletennis nog weg?quote:Op maandag 11 december 2006 18:20 schreef bigore het volgende:
dit is toch wel zo'n vet filmpje hè
http://www.flabber.nl/archief/018555.php
Zo snel kom jij een berserker tegen ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ooooh heb hem vanmiddag gehaald..... net effe erin geknalt en kwam een Beserker tegen..... ooooohhhh. Dit worden mooie dagenik heb een boner
Ik doe um wel weg, maar voor 15 euro zijn gewoon flutbedragen, dus zulke spellen ruil ik liever.quote:Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Doe je tabletennis nog weg?
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #7
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef kepler het volgende:Ja COOP doen en iemand je laten helpen. Zo heb ik 'm net voor de eerste keer gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
X
X
X
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef kepler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]nou, ik probeer het morgen maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak een beetje gefrustreerd zo, en ik speel alleen nog maar op casual![]()
The line is a dot to you!
Dan word Insane echt een kwelling voor je.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, ik probeer het morgen maar weer
ooit zal ik die halen, ooit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan word Insane echt een kwelling voor je.!
moeite op casualquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, ik probeer het morgen maar weer
Zolang je van de opbrengsten Rainbow Six koopt...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik ben eigenlijk van plan om het spel te verkopen
Mensen die hier zoiets posten verdienen geen GoW trui, stuur die maar gelijk door naar mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je van de opbrengsten Rainbow Six koopt...
primaquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als je een keer co op wil hoor ik het wel.
Holy shit, die plaat zoek ik al jaren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef five2one het volgende:
Boogie Woogie......
HENG HENG HENG!!!!!
Die kettingzaagsolo....quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Holy shit, die plaat zoek ik al jaren.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef five2one het volgende:
Boogie Woogie......
HENG HENG HENG!!!!!
zorgen dat je een granaat in je handen hebt. (in MP geen rookgranaat, tenzij voor de lol) naar je tegenstander toe rennen, en op "zaagafstand" op B rammen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Ron.666 het volgende:
Uhm... hoe doe je dat grenade taggen eigenlijk? Ik gebruik die dingen alleen maar om putten te dichten. Maar ik verwacht dat ik op Hardcore toch wel een keer moet gaan taggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |