Ik kan daar ook echt niet tegen, mensen die gaan zeiken dat je hun kill jatquote:Op maandag 4 december 2006 09:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.
En dan nog, soms sta je met 2 man op die gast te schieten, maar omdat die ander dichtbij staat en op um schiet, en dus mij niet ziet dat ik mee loop te schieten, gaat ie lopen flippen dat ik een kill van um af jat, ja daaaaag opsouten met die zooi, hoe vaak er bij mij wel niet kills gejat worden, interesseert me werkelijk geen ruk, zolang ons team maar wint.
Cod3 is een erg simpele shooter Met gow moet jezelf nog het een en ander uitzoekenquote:Op maandag 4 december 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
2 weken verder.. en ik heb het al echt een beetje gehad met GoW.. als ik wil schieten speel CoD3.. veel leukere MP. Alleen coop is leuk in GoW.. en dan ook echt leuk! Maar of je dat nou nog lang blijft spelen?
voice-bug ? nog niks van gemerkt ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een patch moet er zowieso komen, al was het alleen al vanwege die kut voice-bug.
ik doe het ook alleen maar voor die scores en achievementsquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ranked.. vind er weinig aan om met totaal onbekenden te moeten spelen, en al helemaal als het 7 van die amerikanen zijn.
QFTquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ranked.. vind er weinig aan om met totaal onbekenden te moeten spelen, en al helemaal als het 7 van die amerikanen zijn.
Mijn friend list zit anders vol met Amerikanenquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb em, Wat heb je voor de info om het te halen over achievement hoer?quote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Heintje het volgende:
Is er trouwens iemand die de single player achievement heeft waarvoor je 10 keer 3 locust tegelijk af moet maken. Wa is een goed punt om dat te doen?
Ik zou het eig niet weten. Hammer of dawn of eventueel een heel goed getimede grenade tag lijkt me de beste keuze qua wapen, maar waar/hoe, geen idee.quote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Heintje het volgende:
Is er trouwens iemand die de single player achievement heeft waarvoor je 10 keer 3 locust tegelijk af moet maken. Wa is een goed punt om dat te doen?
Het stukje dat je door het hout kan vallen in act 3, gewoon laten vallen dus en die lament wretches stacken dmv er doorheen te rollen, grenade taggen en je killed er zo 5 tegelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zou het eig niet weten. Hammer of dawn of eventueel een heel goed getimede grenade tag lijkt me de beste keuze qua wapen, maar waar/hoe, geen idee.
Helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het stukje dat je door het hout kan vallen in act 3, gewoon laten vallen dus en die lament wretches stacken dmv er doorheen te rollen, grenade taggen en je killed er zo 5 tegelijk.
Casual is aan te raden aangezien je dan wat meer hits kan hebben
idd dat is erg vervelendquote:Op maandag 4 december 2006 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
word maar eens ge-invite in een versus-match (warzone ofzo) terwijl die match al een poos bezig is, dan kan je hun wel horen praten, maar omgekeerd niet.
Ik ga zo wel coopen als je wilt.. Moet toch beneden wachten op een pakketjequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef DarkChylde het volgende:
mochten mensen nog willen co-op'n (of een keer vs met nederlanders)
add me
darkchylde360
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
IDD, die subwoover zal wel voluit staan danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
I wish... Zo dik is die sub niet eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
SD tv is toch zeg maar een 'normale tv' die in iedere huiskamer staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Ik heb ook de Lost Planet demo in 480p gespeeld.. namen van mensen zijn moeilijk te lezen.. En je moet echt moeite doen om in de verte een vijand te spotten.. In HD heb ik er helemaal geen problemen mee.
Beetje jammer.. Maarja.. 360 is gemaakt voor HDtv's.. klaar.
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt welquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoor
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt wel
Druk Halo 2 maar eens in je 360.. En speel direct erna GoW (beide op een SD of ED tv). Ik kan je garanderen dat dingen in Halo 2 veel makkelijker te zien zijn.
Precies. Ik heb GoW ook op een dikke HDTV gezien. En dat ziet er inderdaad een stuk scherper uit dan op een standaard breedbeeld tv. Maar om nu te zeggen dat je echt een groot voordeel hebt bij het spelen? Op mijn breedbeeld kan ik goed in de diepte kijken en ook goed zien wat er in de achtergrond gebeurd, dus zo'n groot verschil zit er niet in tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.
Wacht tot je het eens op een hogere resolutie hebt gespeeld, 480P is nog nietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
je suckedquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Suck ik nou zo gigantisch, of is de balans in MP ver te zoeken?
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon nietsquote:
Schiet die gast die met die shotgun aan komt rennen maar eens flink voor z'n knieen, wedden dat ie plat gaat voor ie je fatsoenlijk kan raken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
Zodra ze met een shotgun lopen zijn ze te dichtbij..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |