Totdat je door mij in je hoofd gesniped word..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter trekt de kettingzaag nog eens aan...
voeg mij even toe, warchaser.. dan gaan we even coopquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Warchaser44, check je PM.
En ik ga ff iemand zoeken om mee te co-open.
in MP suck ik toch vierkantquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
Totdat je door mij in je hoofd gesniped word..
wat vind ik die sequence tog mooi zeg,, als je dan iemand ze hoofd eraf sniped.. en je blijft ernaar kijken ingezoomed zoo mooi..
Daar zijn ze Amerikaan voorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
Kun je alle Amerikanen muten als je online gaat spelen? Zo niet, dan verkoop ik het spel binnenkort.
Trek je niks van hem aan, die kerel is echt achterlijk soms. Een spel verkopen omdat er amerikanen in zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zijn ze Amerikaan voorIk vind ze altijd wel tof, en alles is beter dan fransen.
Gister dat stuk in act 4 dat je gesplitst wordt een aantal keer in Co-op geprobeerd en het wou maar neit lukken. Daarna nog ff een keer alleen geprobeerd en het lukte gelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:15 schreef nexhil het volgende:
nog een chapter van act 4 op insane en act3 nog helemaal op insane, dan heb ik alles op insane gedaan. de eerste 2 chapters van act 4 op insane zijn echt niet tof gewoon(lees: wel)
idd, dat stuk vind ik persoonlijk het moeilijkste uit de hele game!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gister dat stuk in act 4 dat je gesplitst wordt een aantal keer in Co-op geprobeerd en het wou maar neit lukken. Daarna nog ff een keer alleen geprobeerd en het lukte gelijk.
Niet dat ik weet. Maar gewoon onthouden. En op casual ben je er zo doorheen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef masterdave het volgende:
is er een mogelijkheid om te zien welke stukken je met DOM al gedaan hebt in Co-op?
die wil ik graag hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Tvp.
Als iemand nog een trial wil van 48 uur heb ik er nog wel één liggen.
Word dan pas vanavond dat ik de code naar je kan sturen.
Je kan de hele voice gewoon uitzetten, dan hoor je niks meerquote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
Kun je alle Amerikanen muten als je online gaat spelen? Zo niet, dan verkoop ik het spel binnenkort.
kut volk hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
shoot the motherfucker, just shoot himquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef warchaser44 het volgende:
de RAAM op insane is tog nog best wel moeilijkiemand tips ?
Gewoon met een gast spelen die je kent en goed speelt, dan heb je hem waarschijnlijk zo te pakken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef warchaser44 het volgende:
de RAAM op insane is tog nog best wel moeilijkiemand tips ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen, enkel in een cut-scene...
Was wel een teleurstelling vond ik."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Trouwens, ik ben nergens dieDaar is gow 2 ook voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen, enkel in een cut-scene...
Was wel een teleurstelling vond ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat grote, vage beest net na dat "run forrest, run" stukje?
Die zullen ze wel bewaren voor deel 2.Scheren is voor schapen!
DVD vond ik tegenvallen, had meer in-depth beelden willen zien, nu is het relatief flauwe koek... Boekje met artwork is wel OK, alleen, naar mijn zin, te flashy opgemaakt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Smots het volgende:
vraagje... ik heb nou de normale editie van GoW, maar kan iemand mij laten weten wat er allemaal op de dvd van de spec. edition staat?
En hoe ziet dat boek eruit?
heb hem inmiddels ook op insane.. maar ik kreeg de achievement voor hardcore ? daarna nog op hardcore en insane gedaan maar geen achievements wtf ? moet je perse de hele act spelen ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:17 schreef Heintje het volgende:
Gewoon 1 iemand met de sniper op zijn kop schieten en de andere met de Boog op hem schiten en je hebt hem dood nog voordat hij halverwege is.
Eitje.
Je krijgt voor het verslaan van RAAM op Hardcore of insane alleen de "a dish best served cold" achievement.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:50 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
heb hem inmiddels ook op insane.. maar ik kreeg de achievement voor hardcore ? daarna nog op hardcore en insane gedaan maar geen achievements wtf ? moet je perse de hele act spelen ?
Open jij nog ff een nieuw topic?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Tof spel
Kwa online wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
Gears is leuk, maar vermaak me er minder mee dan CoD3.
Helemaal mee eens over het geluid. In 5.1 klopt er vaak ook geen reet van.. Je eigen kettingzaag die je achter je hoort als je stopt met zagen is wel het toppunt.. Ik denk soms dat er iemand achter me staat met een zaag, maar dan blijkt het mijn eigen zaag te zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:30 schreef -lucas- het volgende:
Ik heb vorige week een Xbox360/Gears of War pack gekocht.
En inderdaad, ik vind het een erg gaaf spel en het ziet
er erg mooi uit.
Maar het verbaast me hoe weinig prioriteit er zelfs bij een
next-gen topper aan het geluid wordt gegeven. Ambiences die
af en toe gewoon compleet ontbreken, kwaliteit (in samplerate)
en varieteit die behoorlijk zijn ingeperkt... je kan wel
duidelijk merken waar de grafische afdeling z'n resources
vandaan heeft gehaald.
IGN schrijft "Likewise, the sound sets a new standard" -
maar tegelijkertijd weet je dat er niet speciaal aandacht
wordt besteed aan de audio door welke grote review site dan
ook behalve 'dat het opstaat tijdens het spelen'.
Maar goed. Voor de rest een erg gaaf spel met erg veel sfeer
en zolang je de muziek aan laat staan hoor je het ontbreken
van de ambiences ook niet zo.
Klopt, als je op iemand schiet dan zoek hij ff cover en dan heeld hij weer helemaal. Met de sniper kun je ook alleen maar killen als je een head shot hebt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef BMH het volgende:
Net weer een uurtje GoW gespeeld. Ik merk nu wel dat de replay value er een beetje af is. Multiplayer word gedomineerd door 1 hit kill wapens waardoor het meer een race naar de wapens word dan een tactisch team gevecht. Jammer.
Binnenkort maar in de verkoop dus.
En dan heb je 1 achievement meer.quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En waarschijnlijk weer een achievement!
Mwaa anders heeft het ook geen zin om die tags te verzamelen natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan heb je 1 achievement meer.
Hoera. Meerwaarde.![]()
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.quote:Op zondag 3 december 2006 18:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwaa anders heeft het ook geen zin om die tags te verzamelen natuurlijk.
Klein detail?quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Diablos79 het volgende:
Heb GoW al 3 dagen niet meer aangeraakt![]()
Wat me wel opviel is dat wanneer je door de regen loopt de regen niet op je mannetje valt. Beetje jammer dat ze geen aandacht aan zulke kleine details geven.
je kan er gewoon niet tegen dat ik je vanmiddag es ff lekker owndequote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef BMH het volgende:
Net weer een uurtje GoW gespeeld. Ik merk nu wel dat de replay value er een beetje af is. Multiplayer word gedomineerd door 1 hit kill wapens waardoor het meer een race naar de wapens word dan een tactisch team gevecht. Jammer.
Binnenkort maar in de verkoop dus.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.
[..]
Klein detail?![]()
Die regen is een post-processing effect en geen fysieke druppels met een eigen physics/collision detection systeem. Als je wilt dat de druppels werkelijk op je character wilt ziet kaatsen dan zullen alle druppels rekenkracht nodig hebben waardoor het spel niet te spelen zal worden
GoW heeft wel collision detection bij grote stromen water.
Sommige gedeeltes (voornamelijk die waar de 2 spelers gesplitst verder moeten) vind ik in co-op lastiger dan in single player. vooral dat eerste gedeelte van act 4 op insane is in co-op echt insane.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb hem sinds vrijdag Ziet er erg mooi uitOok het online samen het hele spel is handig voor als je zelf niet uitkomt
Klopt dat stukje begin Act 4 Insane is echt niet normaal, heb ik wel meer dan 15 keer overnieuw moeten doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sommige gedeeltes (voornamelijk die waar de 2 spelers gesplitst verder moeten) vind ik in co-op lastiger dan in single player. vooral dat eerste gedeelte van act 4 op insane is in co-op echt insane.
Ze hoeven ook helemaal geen fysieke druppels te maken. Ze kunnen ook gewoon de illusie maken dat het op de characters valt. Als ze in MGS2, op de ps2, het effect kunnen maken dat er regen op Snake valt dan kunnen ze dat ook zeker wel op de 360. Of die druppels nu echt op ze vallen of gedaan word via dat soort techniekjes maakt niet uit, dat verschil zie je dan toch niet echt. Maar door de stromende regen lopen zonder nat te worden ziet er gewoon nep uitquote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelervaring de beloning is voor het zoeken naar tags.
[..]
Klein detail?![]()
Die regen is een post-processing effect en geen fysieke druppels met een eigen physics/collision detection systeem. Als je wilt dat de druppels werkelijk op je character wilt ziet kaatsen dan zullen alle druppels rekenkracht nodig hebben waardoor het spel niet te spelen zal worden
GoW heeft wel collision detection bij grote stromen water.
Vind ik dan nog wel meevallen 15x. Zo insane moeilijk klinkt dat nietquote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef Kijana het volgende:
[..]
Klopt dat stukje begin Act 4 Insane is echt niet normaal, heb ik wel meer dan 15 keer overnieuw moeten doen.
Misschien wel ja, maar persoonlijk denk ik ook dat het komt omdat er nu veel spellen zijn die je wilt en kan spelen, over een maandje of 2 maar even kijken welk spel echt de beste indruk heeft gemaakt, ga nu nog niet oordelen over dat ik erop uitgekeken ben of zo. Speel op het moment viva pinata(ben verdomme 27 en speel zo'n kinderspel, en vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 4 december 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
2 weken verder.. en ik heb het al echt een beetje gehad met GoW.. als ik wil schieten speel CoD3.. veel leukere MP. Alleen coop is leuk in GoW.. en dan ook echt leuk! Maar of je dat nou nog lang blijft spelen?
LOL. Als ik er niet tegen kan om gedood te worden dan zou ik geen games moeten spelen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:24 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet tegen dat ik je vanmiddag es ff lekker ownde
nee maar de 1 hit wapens zijn redelijk goed, maar daar draait het echt totaal niet om.. een sniper is zo dood met een paar rolls en een shotgun..
Normaal ben je full of shit, maar deze keer ben ik het een keer met je eens, word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.quote:Op maandag 4 december 2006 09:32 schreef BMH het volgende:
[..]
LOL. Als ik er niet tegen kan om gedood te worden dan zou ik geen games moeten spelen.
Het is gewoon zo dat 360 games vaak enkel leuk zijn als je het met bekenden speelt. Online is de mentaliteit van spelers vaak zo afschuwelijk competitief dat het lijkt als het alleen maar om de punten gaat.. En daar gaat het bij mij dus totaal niet om. Teamplay! Dat is de kracht van games als GoW. En als je teamgenoten uit de game gaan omdat ze verliezen blijft er van dat geheel niet veel meer over.
Active reload is het antwoord! Met sniper is hij gelijkj down en dan kun je m afmaken.quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met de sniper kun je ook alleen maar killen als je een head shot hebt.
MP is wel leuk, maar player match vind ik niks aan.
Dank je... Denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 09:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
Normaal ben je full of shit, maar deze keer ben ik het een keer met je eens, word ook regelmatig beschuldigd van kills jatten, met warzone hou ik daar nog wel rekening mee, maar met Execution, come on, dood raggen die gast anders staat ie weer op.
En dan nog, soms sta je met 2 man op die gast te schieten, maar omdat die ander dichtbij staat en op um schiet, en dus mij niet ziet dat ik mee loop te schieten, gaat ie lopen flippen dat ik een kill van um af jat, ja daaaaag opsouten met die zooi, hoe vaak er bij mij wel niet kills gejat worden, interesseert me werkelijk geen ruk, zolang ons team maar wint.
Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.quote:Op maandag 4 december 2006 09:56 schreef =HellFire= het volgende:
Gow is trouwens de eerste game waar de regen ophoudt wanneer je onder een afdakje staat. Let er maar eens op. Zelfs Oblivion heeft dat niet.
Next-Gen eh!
Heb ik ook, ik heb m nu uitgespeelt op hardcore, en WIL insane nog doen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
Dit is eigenlijk het eerste spel waar ik ook van plan ben om het uit te spelen. Dat komt me niet vaak voor
.
Niet mee eens, maar goed.quote:Op maandag 4 december 2006 10:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.
A.I. die zichzelf te pletter laten vallen & constante laadtijden zijn een teken van geweldige afwerking.quote:
quote:
You get te point?quote:Oblivion heeft dan ook een afwerking van het niveau drol.
gewoon je lancer vergeten. die torque bow en de sniper pakken, en voor de headshots gaan. met wat geluk kan je 'm down hebben voor ie bij je is.quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Wat is nou die kwestie met Raam eigenlijk.. van het weekend coop op hardcore notabene, 8x geprobeerd en we krijgen die klootzak niet neer.
Dan word ik er flauw van en pleur het spel uit hoor..
Ja toch wel dus.quote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gewoon je lancer vergeten. die torque bow en de sniper pakken, en voor de headshots gaan. met wat geluk kan je 'm down hebben voor ie bij je is.
Ik speel het op een HDTV en vind het een stuk donkerder en vager op een SDTV. HD is gewoon veel mooier en scherper.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef VrijeVal het volgende:
GoW is echt een gaaf spel!
Zijn er mensen die het hiet op een HDTV spelen? Ik vind het beeld zo wazig op een analoge tv..
Bij MGS2 hadden ze een spatter-snake gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 02:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook helemaal geen fysieke druppels te maken. Ze kunnen ook gewoon de illusie maken dat het op de characters valt. Als ze in MGS2, op de ps2, het effect kunnen maken dat er regen op Snake valt dan kunnen ze dat ook zeker wel op de 360. Of die druppels nu echt op ze vallen of gedaan word via dat soort techniekjes maakt niet uit, dat verschil zie je dan toch niet echt. Maar door de stromende regen lopen zonder nat te worden ziet er gewoon nep uit
ergens in act 3 buiten regent het, er loop regen via een metalen pijp naar beneden in een straal water... ga eronder staan en je zult zien dat het water op je hoofd kapot spatquote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Diablos79 het volgende:
Heb GoW al 3 dagen niet meer aangeraakt![]()
Wat me wel opviel is dat wanneer je door de regen loopt de regen niet op je mannetje valt. Beetje jammer dat ze geen aandacht aan zulke kleine details geven.
Ja, hiero. Toegegeven, het is een beetje behelpen met een 50" plasmadisplay, maar verder speelt de game best lekker.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef VrijeVal het volgende:
GoW is echt een gaaf spel!
Zijn er mensen die het hiet op een HDTV spelen? Ik vind het beeld zo wazig op een analoge tv..
Klopt, als dat niet zou gebeuren had ik dat echt slordig gevondenquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef nexhil het volgende:
[..]
ergens in act 3 buiten regent het, er loop regen via een metalen pijp naar beneden in een straal water... ga eronder staan en je zult zien dat het water op je hoofd kapot spat![]()
Pff ik speel iedere dag ongeveer 2uur en ik verveel me nog lang niet, MP ownd echt hardquote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de mensen die GoW alweer zat zijn, denk je niet dat het komt omdat je het gewoon veel te veel gespeeld hebt sinds release ?
Het is sowieso altijd zo op game-fora geloof ik, de ene week is iedereen vol lof, en een week later heeft iedereen de game op alle standen uitgespeeld en is het toch niet zo leuk meer. (en wordt de volgende game alweer gehyped)
Ikzelf vind GoW nml. nog steeds helemaal geweldig, maar speel het dan ook niet zo heel erg veel.
Niets echt mis met de game.. Echt een goed spel.. Alleen is de live! community niet leuk genoeg om het online te blijven spelen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de mensen die GoW alweer zat zijn, denk je niet dat het komt omdat je het gewoon veel te veel gespeeld hebt sinds release ?
Het is sowieso altijd zo op game-fora geloof ik, de ene week is iedereen vol lof, en een week later heeft iedereen de game op alle standen uitgespeeld en is het toch niet zo leuk meer. (en wordt de volgende game alweer gehyped)
Ikzelf vind GoW nml. nog steeds helemaal geweldig, maar speel het dan ook niet zo heel erg veel.
De meeste aktie/shooter spellen hebben meestal weinig meer te bieden als je ze op alle niveaus hebt uitgespeeld. En als de MP je dan ook niet erg lang kan vermaken dan ben je vaak snel uitgekeken op die games. Wil trouwens niet zeggen dat het een slecht spel is ofzo. Maar dat heb je vaak met dit soort spellen. Net zoals RE, MGS, DMC, SC, enz.. zijn allemaal top games maar als je er eenmaal 3x door heen bent gelopen hebben ze weinig meer te bieden, op misschien alleen een MP mode na. En ik denk dat GoW ook in dat rijtje thuis hoort.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb GoW nóóit helemaaal uber vet stoer gevonden, gewoon een goede game, maar niks speciaals. Enige speciale zijn de graphics.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ow, ik was zeker weer niet leuk genoegquote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Niets echt mis met de game.. Echt een goed spel.. Alleen is de live! community niet leuk genoeg om het online te blijven spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |