idd dat is erg vervelendquote:Op maandag 4 december 2006 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
word maar eens ge-invite in een versus-match (warzone ofzo) terwijl die match al een poos bezig is, dan kan je hun wel horen praten, maar omgekeerd niet.
Ik ga zo wel coopen als je wilt.. Moet toch beneden wachten op een pakketjequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef DarkChylde het volgende:
mochten mensen nog willen co-op'n (of een keer vs met nederlanders)
add me
darkchylde360
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
IDD, die subwoover zal wel voluit staan danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoort bij het spel.. En als dat geluid te hard/laag is moet je jouw subwoover beter afstellen.
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Smots het volgende:
Ik heb trouwens last van iets raars.
De enige manier om GoW te spelen is natuurlijk met alle lichten uit en het volume van je hoom sienema set op 11, maar daar merk ik iets eigenaardigs. Als ik tijdens het spelen op de startknop druk om even te pauzeren en dan vervolgens weer op de startknop druk om door te spelen dan krijgt de basspeaker van mijn installatie een flinke optater.
Je hoort dan een hele harde en doffe 'WHOMPH!' voordat de game verdergaat. Het klinkt niet als een fout in de programmering, maar ik vind het irritant genoeg om het geluid iedere keer even op 'mute' te zetten.
Ook als je dood bent gegaan en je wil weer verder spelen hoor je dit geluid.
Nog iemand 'last' van dit probleem?
I wish... Zo dik is die sub niet eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verkapte "zie mij een dikke sub hebben"post?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
SD tv is toch zeg maar een 'normale tv' die in iedere huiskamer staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Net GoW op mijn 480p plasma gespeeld.. beeld is zoo scherp.. doet bijna pijn aan me ogen.. Helaas is het spel zo ongelofelijk onspeelbaar op een SD of ED tv.. Echt niet te doen :S
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Ik heb ook de Lost Planet demo in 480p gespeeld.. namen van mensen zijn moeilijk te lezen.. En je moet echt moeite doen om in de verte een vijand te spotten.. In HD heb ik er helemaal geen problemen mee.
Beetje jammer.. Maarja.. 360 is gemaakt voor HDtv's.. klaar.
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is zoo moeilijk om in de verte te kijken vergeleken met het spelen in HD.. Je hebt echt een voorsprong als je 360 games in HD speelt.
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt welquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets scherper, ok.. maar verder vind ik het gelul dat je meteen benadeelt zou zijn... het is niet zoals in real time dat je kilometers ver kijkt hoor
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Iets scherper??? Als de resolutie 2x zo hoog ligt kun je dingen veel beter van elkaar onderscheiden. De games zijn ook nog eens in 720p gemaakt. Hierdoor word het spel pas op het laatste moment in elkaar gedrukt naar een lagere resolutie.. Dit merk je echt wel
Druk Halo 2 maar eens in je 360.. En speel direct erna GoW (beide op een SD of ED tv). Ik kan je garanderen dat dingen in Halo 2 veel makkelijker te zien zijn.
Precies. Ik heb GoW ook op een dikke HDTV gezien. En dat ziet er inderdaad een stuk scherper uit dan op een standaard breedbeeld tv. Maar om nu te zeggen dat je echt een groot voordeel hebt bij het spelen? Op mijn breedbeeld kan ik goed in de diepte kijken en ook goed zien wat er in de achtergrond gebeurd, dus zo'n groot verschil zit er niet in tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien komt het omdat ik liever game dan mierenneuk hoor.. ik zie wel verschil in resolutie maar spelen blijft hetzelfde.
Wacht tot je het eens op een hogere resolutie hebt gespeeld, 480P is nog nietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
je suckedquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Suck ik nou zo gigantisch, of is de balans in MP ver te zoeken?
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon nietsquote:
Schiet die gast die met die shotgun aan komt rennen maar eens flink voor z'n knieen, wedden dat ie plat gaat voor ie je fatsoenlijk kan raken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
Zodra ze met een shotgun lopen zijn ze te dichtbij..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat daarom iedereen als een rambo met een shotgun rondrent: aan heel die lancer heb je gewoon niets
Gewoon wat player matches doen, 't liefst met een paar andere gasten die meer ervaring hebben, en ook als team willen spelen, dus niet alleen de hort op gaan, maar 2 om 2 ofzo. elkaar dekking geven, en proberen te reviven als 1 v/d 2 down gaat. En idd weten waar de betere/andere wapens liggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
recreation staat ie op idd, maar dan nog... Gasten rennen gewoon naar zware wapens en raggen die asap, het liefst in oneven teams, in je knar...
Vandaag bij een chain-saw aanval wel een klap kunnen geven waardoor hij zelf gezaagd werd, later nog een chainsaw kill
En sarcasme heb je blijkbaar ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is leuk van jouw. Niet zeggen tijdens het spelen, maar wel achteraf gaan zeiken.. Erg volwassen hoor.
![]()
Mjah, maar ik zit nog duidelijk in de leercurve, dus denk dat ik het nog wel even probeerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef DinaDani het volgende:
Eigenlijk heb ik GoW wel gehad. Ik irriteer me eerder dood aan melee-attacks (vooral nade-tagging) en de inconsistente shotgun.
R6 is op zoveel fronten toffer dan GoW is, MP wel te verstaan.
whehehe, deal, your up for it BMH?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
Helaas zal dat niet gaan. Naast dat er maar 8 mensen in 1 game kunnen worden ook de teams zo eerlijk mogelijk gemaakt. Dus eenpotje GoW, heel Fok tegen BMH zit er niet in.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef DarkChylde het volgende:
ik denk dat we dit het best op kunnen lossen met een potje VS GoW.
winnaar heeft gelijk en de verliezer mag hem niet meer tegenspreken
maat van me ook, 360 was kapot, niet de discs, probeer het eens op een andere 360 als je de mogelijkheid hebtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Meerdere mensen met deze problemen
Damn, dat is zuur zeg, en op geen van beide discs zitten beschadigingen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef anima het volgende:
Dat ding is gloednieuw :-(
Het is zelfs degene die ik bij FOK! gewonnen heb. Dus heb ik geen bon :-(
ik had bij Act 3 een probje, maar later deed ie het gewoon ok..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Gister nog een potje MP met Heintje en Koentje.K. Stuk leuker dan zingende franse kinderen ed.
Ik wordt trouwens ook gek van de gevoeligheid van de 360. Na problemen met de disc van COD2. Nu ook al met GOW.
Ik kan gewoon niet een game CO_OP game starten in act 1. dan crasht die gewoon meteen. Op de disc is niks te zien Act 2 is geen probleem.
Nee met geen van beide problemen gehad Mischien is er tijdens de productie iets fout gegaanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef anima het volgende:
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Bij die APC op tijd komen is easy, want je moet die vijanden helemaal niet beschieten, je moet gewoon direct rushen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Das indd een lastig stukje Nog moeilijker is om op tijd bij de acp komen Als je hele tijd die boomer voor z,n kop schiet met je geweer of shotgun dan is ie zo kapot![]()
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog helemaal geen MP gedaan, zit nu bij act vier het huis te verdedigen, wat nne kutwerk zeg. ben er net achter gekomen dat er nog een gat is waar je uit kan schieten maar het is voor mij een mission improbable
. Alles gaat goed tot mister boomboom eraan komt en dan ben ik erg snel dood
.
Grenade tag werkt ookquote:Op woensdag 6 december 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die boomers zijn echt geen probleem, mits je zo'n torque bow hebt, 1 raak schot en weg is de boomer.
Of boven bij de trap zie je ze zo binnen komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |