quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef mustisuc het volgende:
ff tussendoor
heeft iemand zijn Gears of War faceplate van de gameplay al?
nouja de twee weken zijn nog niet voorbij maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog steeds op te wachten. Hoop wel dat ie nog komt.
Voorbij?Das het eindquote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Caas het volgende:
Mensen, hoe pak je RAAM het beste aan in act 5? (hardcore)
Kom er maar niet voorbij![]()
Ah, ga ik dan ook maar doen ja, helaas geen torque ding bij me maar een paar frontal shotgun shots moeten ook wel lukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond bij de voordeur ze op te wachten..
Werkt dat echtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voorbij?Das het eind![]()
Tip:Continu op die vogels schieten, totdat al je minutie op is, daarna naar um toe rennen en met de chainsaw helemaal kapot zagen.
Houdt het dan maar op constant op zn hoofd schieten met de sniper en die torquebowquote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Caas het volgende:
Dat "kapot zagen" werkt dus echt niet..![]()
nee ranked matches eindigen met 8 man is een schaarste en in het verkeerde team zit ik vaak niet omdat ik veel met 3 of 4 vrienden in 1 team speel.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef Heintje het volgende:
Lukt het hier trouwens iemand om een ranked match met 8 man te eindigen?
Mij echt nooit meer. En meestal zit ik in het verkeerde team.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaanquote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken. En met 3 tegen 1 lukt dat ook soms nog wel.
Alleen gisteren wel boos geworden op die gasten. Dat je weet dat je verliest bij 3 tegen 1 is duidelijk. Maar als ze me dan op mijn knieen hebben moeten ze me wel afmaken. En niet wachten tot ik weer opsta om me vervolgens gelijk weer neer te slaan.
Dat heeft niks met sadisme te maken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is geen lol, dat is gewoon sadisme... Ik zou dan ook gewoon weggaan
Nee hoor, je krijgt geen achievents voor het downslaan, alleen voor het killen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat heeft niks met sadisme te maken hoor
Meer met achievement/statshoeren.
Gigantische achievement hoer!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef Heintje het volgende:
Het gaat mij niet om het winnen of verliezen. Het gaat mij om de kills maken.
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Caas het volgende:
Ligt het aan mij (ben ik zo slecht met andere woorden) of is die chainsaw ietwat overpowered?![]()
Sorry hoor, maar de chainsaw blijft gewoon vetquote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Hoezo, 't schrik-effect is toch ook veel toffer bij de chainsaw... als je lekker ergens zit te sniperen, en ineens hoor je vlak achter je een chainsaw revven. Dan schrik je je dood men.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef warchaser44 het volgende:
ik vind wel van die mensen zo noob.. die dan je weer es vanachter moeten naaien met een chainsaw fzo.. kan ik egt zo slecht tegen.. knal me dan gewoon neer met een shotgun.. nee ik moet perse weer whaaauauhahhahaaaaaaaa horen en allemaal bloed op me scherm :L
Taggen is zo tof.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
als er iets overpowered is, dan is het wel grenade taggen, my god wat is dat irritant zeg, 1 milliseconde mis schieten en je wordt getagt.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:18 schreef Caas het volgende:
Mensen, even snel vraagje tussendoor: hoe duur zijn die punten waar je dingen mee kunt 'kopen' op market place?
Want ik wil best wel de hele versie van Texas Hold 'm![]()
is dat ook zo bij co-op. had 2x iemand die later joined, maar ik kon hem niet horen en hij mij niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:36 schreef masterdave het volgende:
Ik word echt gek van die kutbug dat je Mic niet werkt als je later joined in een player match. Zooooo annoying.
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Taggen is zo tof.
Maar idd, grondig overpowered.
Zeker omdat je makkelijk op iemand af kunt dodgen en kunt taggen.
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige is dat je de gene die het bij je flikt mee dood kan maken. Gewoon zorgen dat je dicht bij hem blijft en hij is ook dood.
Echt al heel vaak gezien dat iemand nog alleen tegen twee andere moet en dan gaat taggen, dan wordt hij meegenomen en dan heb je final suicide by....
Zelfde als in een 1 tegen 2 situatie gaan chainsawwen. Dan ben je ook dood nadat je de eerste gezaagt hebt.
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet gaan chainsawwen als je 2 man voor je hebt
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan al dood en me aan het afvragen waarom mijn teammaat dat doet.
Bij 1 tegen 2 heb je met het shotgun de meeste kans.
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik vond het gister voor het eerst beetje laggy in sommige servers, hopelijk wordt dat niet standaard.
Ben wel in voor execution matches.......quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Die4iT het volgende:
zijn er ook welus matches tussen Fok!ers? zo ja invite me : serdadu, zo nee; iemand geinteresseerd?
Moet je zelf games gaan hosten, scheelt idd heel veel....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat ligt aan de host. Heb ook wel eens gehad dat ik uti dekking ging. Een magazijn leeg schoot terug in dekking ging en toen pas de kogels zag vliegen. Toen ben ik ook maar gequit.
ok khoor het wel als er nog meer fokkers mee willen doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Ben wel in voor execution matches.......
Gamertag: Mingah
Of je stelt je eens een keer niet aan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
HOERIGE!
KUT!
BUG!
ik had bijna m'n controller kapot gesmeten toen ik net weer eens doorkreeg dat niemand me horen kon.
Kom kom, ik had 21 killsquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:04 schreef Heintje het volgende:
Wat benik toch goed in dit spel zeg.
Net in ruim 20 ronden 5 kills gemaakt. (moet er wel bij zeggen dat het 2 tegen 2 was)
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzoquote:
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog een CE liggen, speel denk ik toch niet, heb leukere spellen die op me liggen te wachten enzo
Als je het serieus meent dat je hem wilt hebben -> PMquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor ¤53,26 koop ik hem, meer heb ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |