tweede kerstdagquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er over 11 dagen?
Mij ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens COD 4 1e beelden
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/call-of-duty-4
Geef mij maar WOII
Krijg je dan geen problemen met de Regio spul?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:12 schreef nexhil het volgende:
iemand die de hd-dvd addon al via play-asia gekocht heeft?
Price: US$ 199.90 (~152.95 EUR)
als ik de revieuws eronder lees, is gewoon op elke 360 aan te sluiten, je moet alleen ietsd aan de stekker aansluiting doen.
http://www.play-asia.com/(...)-6-40-1.html#reviews
Nee, maar ik wil `m wel hebben, maar zijn HD DVD`s straks niet regiogebonden danquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:12 schreef nexhil het volgende:
iemand die de hd-dvd addon al via play-asia gekocht heeft?
Price: US$ 199.90 (~152.95 EUR)
als ik de revieuws eronder lees, is gewoon op elke 360 aan te sluiten, je moet alleen ietsd aan de stekker aansluiting doen.
http://www.play-asia.com/(...)-6-40-1.html#reviews
Dat zegt wel wat eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Blue Dragon verslaat Zelda in Japan
Had niet anders verwacht, BD stond al langer hoger dan Zelda in de most wanted lijstjes van Famitsuquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Blue Dragon verslaat Zelda in Japan
misschien dat ie de regiocodering uit de console zelf haalt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil `m wel hebben, maar zijn HD DVD`s straks niet regiogebonden dan![]()
http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=5674quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef wc-eend het volgende:
Ik wou een userreview schrijven van Hitman Bloodmoney, er is nog geen review voor op de site, maar ik kan nergens vinden waar dat kan, staat op de gameinfo pagina, maar ik kan daar niks vinden.. Help
Misschien is het niet handig om te zeggen dat ie omgebouwd is, illegaal enzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
Hard duwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
omgebouwd waar heb je het over?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om te zeggen dat ie omgebouwd is, illegaal enzo
************* met je omgouwde ***t console, nu vraag ik het nog lief ***** warez *****quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had geen omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit??
quote:1, Where can i get the drive?
Various online retailers have the drive listed including gameplay.co.uk, play.com, game.uk.com etc but currently (13/12/06) all are out of stock.
You can import a drive from the US or Asia as the power supply is compatible (but you need a figure of eight lead (3 amp fuse)http://i32.photobucket.com/albums/d2...uck3r/fig8.jpg. Well used importers include www.movietyme.com and www.play-asia.com
Consideration of importing can be warranty validity and cost.
2, Region coding?
Currently (12/12/06) there is no region coding defined for HD-DVD but it is being planned by the DVD forum members. Even if region coding is implemented at some future date old uncoded discs will still play.
3, Can the drive play region 1 DVD's?
No, the drive takes its region coding for dvd from the xbox 360 it is connected to so its still region 2 for uk machines.
4, Can i play HD-DVD's bought from america?
Yes as 2, at least until region coding is introduced. It is still not clear if current uncoded drives can be updated to implement region coding.
5, Where can i buy movies from?
A few select few high street retailers (HMV) sell discs but they are quite expensive, better details are available online including amazon uk/us, movietyme.com, dvdworldusa.com, play.com and many more..
goh bedankt voor de tip man! misschien heb je ook een bruikbare tip?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |