quote:Op donderdag 14 december 2006 18:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja! de beste games van het jaar.
We zullen zienquote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef devv05 het volgende:
Woensdag Halo 3 gameplay video op Marketplace?!
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar wel vreemd dat iemand van Microsoft zelf dat roept
Wiiii!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:54 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan ben je echt ziek. Er zijn nog maar net 100 spellen voor de 360![]()
quote:
StripClubDj
Gamerscore: 103380
Total Games Played: 121
ja zoiets, dit weekend maar eens proberen, ben nu te fifa verslaafdquote:Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
en VIVA PENITA DAN
Je bedoelt Viva Peniataquote:Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
en VIVA PENITA DAN
Over 2 maanden.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht ook op Gears of War. De versie die ik hier op FOK heb gewonnen![]()
Een van de mods een idee wanneer ik het binnenkrijg?
quote:
Snap je het wel? voordat ik nu hier dom lijkquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
![]()
Ik hou het nog steeds bij Unoen Burnout Revenge. Vind het wel super om zo nu en dan mee te kijken met GoW en dat soort spellen maar heb het nog steeds niet geprobeerd. Enerzijds tijdgebrek (en dus bang om net zo verslaafd te raken als die kerel die hier in huis altijd voor dat ding zit
) anderzijds heb ik bijvoorbeel Unreal ooit wel op de X-Box geprobeerd maar ik kán het gewoon niet. Geef mij maar een toetsenbord en muis bij alle spellen waar kogels om je oren vliegen
![]()
Al betaald?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wacht ook nog op Gears of War die ik van iemand op dit forum heb gekocht vorige week vrijdag
Heb al betaald jaquote:Op donderdag 14 december 2006 21:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Al betaald?. Zo ja, dan ben je waarschijnlijk genaaid
.
Kan een jaar zijn maar soms ook al na een paar maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds wanneer speel jij een spel uit ?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wacht nog op Gears of War![]()
In de kerstvakantie 2 weken lang xboxen
FIFA, GRAW ( uitspelen ) PGR 3 , Hitman
En Halo 2 spelen online
Gezien de tijd tussen prijsvraag en uitslag geloof ik het graag.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan een jaar zijn maar soms ook al na een paar maanden
das wel genaaid voor jequote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb al betaald jamaar ik ben niet achterlijk, ik heb zijn adres e.d. al achterhaald en heb hem net een mail gestuurd om te vragen waar die bleef. dus als ik hem niet binnen een week heb (voor de zekerheid nog even zo lang wachten) ga ik hem gewoon even een bezoekje brengen
Het spel zal zsm verstuurd worden, wanneer precies durf ik niet te zeggen helaasquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi Mooi Mooier...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok mooi.
MISSCHIEN!!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens COD 4 1e beelden
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/call-of-duty-4
Geef mij maar WOII
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef devv05 het volgende:
Hij staat op meerdere sites onder de naam CoD4. Maar ben wel benieuwd hoe zoiets kan lekken, maar ik herken het ook niet en het ziet er wel next-gen uit (ondanks de belabberde kwaliteit)
Zou niet weten welke game het anders zou moeten zijnWel een CoD3 achtige sfeer en muziek btw. Dus zou zomaar eens kunnen.
Fake of gewoon een ander spel?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.
Fake sowieso niet, hooguit een ander spel. Maar welke dan? Verder vind ik de muziek, gameplay en graphics wel echt Call of Duty ogen. Je weet dat ze afstappen van de WO II setting? Nogal logisch dat het dan niet op een vervolg van CoD3 lijkt. Het is immers geen vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een vervolg van CoD 3 zit te kijken. Het oogt allemaal nog wat onrealistisch en het ademt niet echt het Call of Duty sfeertje uit. Ik denk dan ook dat deze beelden fake zijn.
even mailen met de v&a mod's als hij niet stuurt. Dan krijgt hij iig ene ban tot het afgehandeld is.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb al betaald jamaar ik ben niet achterlijk, ik heb zijn adres e.d. al achterhaald en heb hem net een mail gestuurd om te vragen waar die bleef. dus als ik hem niet binnen een week heb (voor de zekerheid nog even zo lang wachten) ga ik hem gewoon even een bezoekje brengen
Ja elk spel heeft heeft achievements, elke game die je in de winkel koopt heeft totaal 1000 punten , en arcade games 200.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:16 schreef Caas het volgende:
Jongens,
Even algemeen vraagje over de achievements, weet niet of ik hier dan goed zit, maar toch...
Vroeg me af of je bij elk spel evenveel achievements kon behalen. Bijvoorbeeld bij elk spel 1000 in totaal ofzo.
En vroeg me ook af of je er nog iets aan hebt, behalve beetje showen enzo..
![]()
Het ligt rond de 900-1000 punten per game, je kan er niks mee, behalve laten zien dat je grote piemel waardig ben..quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:16 schreef Caas het volgende:
Jongens,
Even algemeen vraagje over de achievements, weet niet of ik hier dan goed zit, maar toch...
Vroeg me af of je bij elk spel evenveel achievements kon behalen. Bijvoorbeeld bij elk spel 1000 in totaal ofzo.
En vroeg me ook af of je er nog iets aan hebt, behalve beetje showen enzo..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |