Neequote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef TwyLight het volgende:
nice
@ Bastard: zou je er misschien ff linkjes van kunnen maken, want bij elke refresh worden die paatjes weer herladen omdat ze best groot zijn
als de kleine zich een beetje gedraagt ikke welquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Wie speelt vanavond met mij Rainbow Six
Ikquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
xbox.com ?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef Pritt het volgende:
Vraagje: Is er ergens een site online met erg hoge gamerscores?
Ik neem aan dat er wel een site/forum over bestaat.
Mensen willen toch hun ePenis showen.
Ben wel benieuwd naar.
Dan ben je echt ziek. Er zijn nog maar net 100 spellen voor de 360quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
xbox.com ?
Gamercard.net ?
Ik las laatst wel ergens dat de eerste 100.000 gesignaleerd was.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 14 december 2006 15:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn er eig al plannen voor Dead Rising 2?
Ik vermaak me momenteel kostelijk met deel 1, maar d'r zijn toch behoorlijk wat dingen voor verbetering vatbaar.
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Kan me ook herinneren dat er ooit een gerucht in een of ander magazine over stond.
Gewoon buitenlocaties ofzo? Een verlaten pretpark? Woonwagenkamp? Genoeg te bedenken.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.
De ArenAquote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar ze het dan af willen laten spelen. De winkelcentrum was perfect.
Maar nergens heb je zoveel variatie in wapens als in een winkelcentrum.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon buitenlocaties ofzo? Een verlaten pretpark? Woonwagenkamp? Genoeg te bedenken.
Ik vind een katana op een zonnewering en een submachinegun in een fontein anders ook vrij ver gezocht qua dingen die je in een winkelcentrum kan vinden. Dus dat moet ergens anders ook wel kunnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar nergens heb je zoveel variatie in wapens als in een winkelcentrum.
Whehequote:Op donderdag 14 december 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg zombies ja
Ik pasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik geloof er geen zak van, maar wel vreemd dat iemand van Microsoft zelf dat roeptquote:20/12 = Halo 3 Brute video
Volgende week op woensdag 20 december komt er een 7 minuten durende Halo 3 video op de xbox 360 marketplace beschikbaar zijn. Het benadrukt de totstandkoming van de Bruten als speelbare karakters in het spel. Het zal gaan over hun vaardigheden, oorsprong, en hoe zij worden gecreeerd en last but not least 2,5 min gameplay van Halo 3!
Ja! Een van de beste games van het jaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef bigore het volgende:
Is rainbow six nou de moeite waard om te halen?
Zeker weten!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:17 schreef bigore het volgende:
Is rainbow six nou de moeite waard om te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |