quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:43 schreef Ipho het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegd. Maar dat HD maakt zo gruwelijk veel verschil![]()
Ik heb het eerste level doorgezoeft, vond het best makkelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Nou heb GoW binnen hoordenk dat het idd gewoon wat langer duurde door de kerst drukte.
Maar omg, ik vind casual al moeilijk
Dat had ik ook maar dan gelijk op Hardcore.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het eerste level doorgezoeft, vond het best makkelijk eigenlijk
Alsof makkelijk door een level heen walsen leuk isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga het mezelf toch zeker niet moeilijk maken? Speel de game gewoon op Casual, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Voor mij ook niet, maar er zitten hier nogal wat game-goden die alles op zijn moeilijkst uitspelen binnen een week.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Zeker niet, maar casual is echt geen makkelijke koek hoor voor mij
Nee, een keer of 8 op hetzelfde stuk doodgaan is leuk, en dan vervolgens weer alles overnieuw doen. Dan heb ik het liever wat makkelijker, en ik ben niet zo goed dat ik door levels heen wals op het makkelijkste niveau.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof makkelijk door een level heen walsen leuk is
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef wc-eend het volgende:
M'n userreview is geplaatst
Klik
Geef je mening, let op, eerste keer dat ik dit doe
Uitdaging is leuk ja, en als ik dan een paar keer hetzelfde stukje opnieuw moet doen, prima, betekend alleen maar dat het daadwerkelijk een uitdaging is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, een keer of 8 op hetzelfde stuk doodgaan is leuk, en dan vervolgens weer alles overnieuw doen. Dan heb ik het liever wat makkelijker, en ik ben niet zo goed dat ik door levels heen wals op het makkelijkste niveau.
Ff aan de controls wennen joh.. is makkelijke besturing in dat spel..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Zeker niet, maar casual is echt geen makkelijke koek hoor voor mij
Je kan wel een opstuk ervoor halen dan heb je gewoon een normale stekker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker idd.
[afbeelding]
Op z'n hoofd schieten gebruikte voornamleijk de sniper.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het hele spel vrij makkelijk op casual, alleen krijg ik de eindbaas maar niet verslagen
Scherp !quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je kan wel een opstuk ervoor halen dan heb je gewoon een normale stekker.
De vraag blijft echter wel kan de console op 230 volt wat in de US werken ze met 115 anders moet je ook nog een transformator tussen zetten.
met co-op krijg je geen achievementsquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op z'n hoofd schieten gebruikte voornamleijk de sniper.
En als die leeg is granten of je eigen wapen, zo moeilijk moet het niet zijn.
Of je begint een co op mode ff wachten je hebt dan zo een user.
Er zijn grenzen, meer dan 5 keer iets opnieuw doen is de grens. Voor mij dan, althans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uitdaging is leuk ja, en als ik dan een paar keer hetzelfde stukje opnieuw moet doen, prima, betekend alleen maar dat het daadwerkelijk een uitdaging is.
jawel, dumbassquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
met co-op krijg je geen achievements
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |