die een na laatste is ook best ergquote:
Wat is je gamercard naam? Of hebbie die niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:33 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die een na laatste is ook best erg![]()
maar ik neem aan dat iedereen hier een xbox 360 heeft, jullie hebben wel "normale" stekkers?
en nog een vraag voor liefhebbers van voetbalspellen. ik ga vanaaf meteen een spel kopen, welke raden jullie aan PES6 of FIfa?
Ja idd, dan kunnen we samen spelen... dat doen we hier ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat is je gamercard naam? Of hebbie die niet?
Je pakt twee brijnaalden. (of andere dunne ijzeren pinnen.) Die stop je in het stopcontact. Vervolgens pak je die stekker. Je doet je wijsvinger op het linkse pinnentje, je ringvinger op het rechter en je middelvinger op de bovenste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb een vraag. ik had een omgebouwde 360 besteld en die is een aantal dagen geleden binnengekomen. ik heb hem nog niet gezien maar mn broer had hem al gechecked. nu schijnt er dat de stekker van de adapter 3 pinnen heeft. de stopcontacten in Nederland hebben toch echt 2 gaatjes. weet iemand hoe dat zit?? volgens mij is dat typisch amerikaans?
Wat triest? We spelen veel samen hier, dat is toch leuk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe niet zo triest zeg
Niet geven hoor!
Thanks, uhm breekt de site het automatisch in meerdere pagina's? en plaatjes doe ik zeker gewoon via [img] ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=5674
Daar zijn andere forums voor...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gelul altijd als iemand over een omgebouwde xbox begint.
DAT is pas triest.
Dat is juist erg ok.. warez hoeren horen op de brandstapel!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gelul altijd als iemand over een omgebouwde xbox begint.
DAT is pas triest.
juist, de fik erin!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is juist erg ok.. warez hoeren horen op de brandstapel!
Hij zelfquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Wie zegt dat dat ding omgebouwd is...
Amerika heeft geen engelse stekkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Wie zegt dat dat ding omgebouwd is...Hij heeft hem vast gewoon in Amerika besteld.
Mja heb hem inmiddels nog ff een mailstje gestuurd en hij zei dat die hem op de bus heeft gedaan.. dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 06:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
even mailen met de v&a mod's als hij niet stuurt. Dan krijgt hij iig ene ban tot het afgehandeld is.
Hou rekening met de kerstdrukte bij de postquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja heb hem inmiddels nog ff een mailstje gestuurd en hij zei dat die hem op de bus heeft gedaan.. dusen ik had het trouwens ook niet via V&A maar gewoon uit het GoW topic
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Amerika heeft geen engelse stekker
Plaatjes zijn toegevoegd, thanks kepler, tekst is klein stukje weg gevallen.. kepler is gepm'dquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef wc-eend het volgende:
M'n userreview is geplaatst, plaatjes doettie blijkbaar niet, kan ook niks meer veranderen nu
Klik
Geef je mening, let op, eerste keer dat ik dit doe
verrekquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, amerika heeft een amerikaanse stekker idd.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |