Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef SinjiOnO het volgende:
zien je krassen er zo uit?
http://www.llamma.com/xbox360/news/images/120205%20063.jpg
Ik heb nog niet veel tijd aan de game besteed, dus zo erg is dat bericht niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm moet je teleurstellen, ik had mijzelf al weer verbetert want zo moeilijk is casual niet moest alleen even aan de besturing wennen![]()
Ik nam ook alles met een bak zoutquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat TMF zuigt
Geen enkele award van hen moet je serieus nemen.
Saints Row de beste game van dit jaar, please![]()
![]()
Game was best okay, maar meer dan een 7.5? No way.
Om over belachelijke awards als PSP als beste handheld maar te zwijgen
Ik heb wel een keer 360 spel met tandpaste gefixtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik heb in het begin ook altijd mijn Xbox verschuift terwijl er een disc inzat, Ik weet het erg dom maar dacht er niet bij na![]()
Ik heb ook 's een met een brillendoekje over de disc gewreven maar de hielp toen niet
Tandpasta heb ik ook al vaker gehoord maar ik durf het niet echt te doen
Ben bang dat ik dan de hele disc verneuk
Hoe moet ik dat dan precies doen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer 360 spel met tandpaste gefixtHij bleef constant hangen op 1 punt en daarna nooit meer! zou het erop wagen zo heb je ook niet veel aan.
Wat houd trouwens een Xbox Ambassador in? Die kun je worden of zoeken?
Zei het tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan precies doen?
Tandpasta erop
Afspoelen met water ofzo?
En dan wachten tot hij droog is?
Edit:
Heb het net geprobeert met een oude CD-rom
Ik had er krassen opgemaakt (per ongeluk ook nog verkeerde cd) en toen werkte hij helemaal niet meer
Toen had ik er maar tandpasta opgedan
Afgespoelt met lauw water
Afgedroogt met een theedoek en toen werkte hij weer![]()
Dalijk of morgen maar met Saints Row proberen
De krassen verdwenen trouwens niet ze bleven er wel opzitten
Afwasmiddel is ook een goede optie, voor het geval je geen tanden poetst en dus geen tandpasta hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zei het tochGewoon die tandpasta zachtjes er in wrijven en dan weer schoonspoelen en droogmaken en dan werkt die weer
![]()
Ik heb ook al een paar keer die melding gehad terwijl de disc er puntgaaf uitziet. Ik heb een bundle-copy van GoW. Snap het ook niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik de GoW cd moest schoonmaken maar die cd is echt totaal vlek en krasloos
Dat klinkt inderdaad duur Gijs. Heb dat zelf met de cam nog niet gehad.quote:Op zondag 17 december 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
Mn 360 gaat ook kuren vertonen vlgs mij...
Vanmorgen start ik m op, viel me niets bijzonders op, gegamed ging prima.
Maar gisteren heb ik die cam gekocht, en normaal ziet hij die dan vlgs mij, want als je in het menu bent dan krijg je van dat bewegende beeld en nu niet.. Dus ik denk
Start dat totemspel op.. geen " camera gevonden, plug deze in " wtf?
Er in, er uit.. niks.. andere poort, niks.. reboot, niks.
Dus die play and charge kabel er in gedaan en in mn joypad, normaal krijg je meteen een rood lampje.. niks. Andere poort, niks. wtf??
Reboot, .. ah rood lampje.. geen webcam. Kabel er uit.. en er in.. weer geen rood lampje.. reboot.. en wel weer een rood lampje.
Ok.. dat is vaag.. lijkt er op dat er iets is met de USB poorten ofzo
Vind het vaag.. geen disc error maar ik heb ditquote:Op zondag 17 december 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad duur Gijs. Heb dat zelf met de cam nog niet gehad.
PS3 sales -1 danquote:Op zondag 17 december 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[Gerucht] Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?
Met kerstquote:Op zondag 17 december 2006 11:00 schreef twi het volgende:
Zijn meer mensen die problemen hebben gehad met de USB poorten inderdaad. Brak dat zoiets simpels kapot kan gaan eigenlijk. Opsturen wanneer je een weekje druk bent dus.
Prachtig dit. Die PS3 verdient het ook echt niet meerquote:Op zondag 17 december 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[Gerucht] Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 12:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Prachtig dit. Die PS3 verdient het ook echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |